Провадження №3-3013/16
у справі №760/7362/16-п
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 червня 2016 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Лазаренко В.В., за участю представників Київської міської митниці ДФС - Борматової О.М., Власенко М.І., представника особи, що притягується до адміністративної відповідальності, - адвоката Курінського О.Г.,
розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_4, ідентифікаційний код НОМЕР_1, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, за ч. 1 ст. 483 МК України, -
В С Т А Н О В И В :
У вину ОСОБА_5 поставлено вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, суть якого сформульована в протоколі про порушення митних правил від 23.03.2016 №0191/10000/16 і підтримана представником Київської міської митниці ДФС під час судового розгляду, такого змісту.
02.03.2014 на митну територію України з Польщі через п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин» Ягодинської митниці у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_2 на адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» (код ЄДРПОУ 38698221, 04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А) ввезено товар «верстати, пилопродукція, вироби з деревини, електроприлади для транспортних засобів, вироби для риболовлі та ін., в асортименті згідно з інвойсом від 28.02.2014 № 00175», загальною вагою брутто 19000,34 кг, кількістю 638 вантажних місць.
Підставою для переміщення вказаного вантажу через митний кордон України були: митна декларація типу ЕА одержувача ТОВ «ВЕЙЛ К» від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868, а також товаросупровідні документи: CMR від 01.03.2014 б/н, книжка МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394, інвойс від 28.02.2014 № 00175 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.
Згідно з даними, зазначеними в інвойсі від 28.02.2014 № 00175, виставленому компанією «TROPIX, INC» (Calle 47 Bella Vista y Aquilino de La Guardia Ocean Business Plaza, 15-07, Республіка Панама) в адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» вартість вищезазначених товарів становить - 6489,95 дол. США.
Зазначені товари переміщено на виконання умов контракту від 01.09.2013 № VKTI/17, укладеного між компанією «TROPIX, INC» (Республіка Панама)та ТОВ «ВЕЙЛ К» в особі директора гр. ОСОБА_4.
Листом Державної фіскальної служби України від 01.09.2015 № 32401/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано матеріали, отримані від митних органів Республіки Польща, на запит про надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення товарів на митну територію України.
Митними органами Республіки Польща надіслано завірені копії транзитної митної декларації форми TIR № 14PL3020401500E335 та книжки МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394.
Згідно з даними, зазначеними в митній декларації форми TIR № 14PL3020401500E335, відправником товарів є компанія «TROPIX, INC» (Calle 47 Bella Vista y Aquilino de La Guardia Ocean Business Plaza, 15-07, Республіка Панама), одержувачем - ТОВ «ВЕЙЛ К» (04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А), переміщення в Україну товарів кількістю 638 вантажних місць, вагою брутто - 19000,34 кг, здійснювалось вантажним автомобілем д/н НОМЕР_2. Зазначені відомості щодо відправника, одержувача, номеру вантажного автомобіля, кількості, ваги брутто та найменування товарів відповідають даним про товари, митне оформлення яких здійснено для вільного обігу на митній території України за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868.
В митній декларації № 14PL3020401500E335 (товари № 7, 3) наявне посилання на митні декларації, а саме:
- № 14ITQWE010001281E0, на підставі якої товар «частини для транспортних засобів» вагою брутто 1396 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Італійської Республіки;
- № 14LV00020720974189, на підставі якої товар «вироби для риболовлі» вагою брутто 788,9 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Латвійської Республіки.
Листом митниці від 06.10.2015 № 4020/8/26-70-26-05 з метою з'ясування всіх обставин переміщення зазначеного товару було ініційовано запит про надання адміністративної допомоги у митних справах до митних органів Італійської та Латвійської Республік.
Листом Державної фіскальної служби України від 22.02.2016 № 6161/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь отриману від митних органів Італійської Республіки, якою надано копію митної декларації форми EX A № 14ITQWE010001281E0.
Листом Державної фіскальної служби України від 02.03.2016 № 7467/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь отриману від митних органів Латвійської Республіки, якою надано копію митної декларації форми EX A № 14LV00020720974189 та інвойсу від 21.02.2014 № STS 00418.
В листі митних органів Італійської Республіки № 7016/RU/SE зазначено, що частина товарів, яка була ввезена до України з території Польщі за книжкою МДП № GX.74700394, раніше була експортована з Італії за митною декларацією № 14ITQWE010001281E0.
Згідно даних вказаних в отриманій від митних органів Італійської Республіки митної декларації № 14ITQWE010001281E0, за якою товар оформлено в країні експорту - Італії, частину вищезазначеного товару, а саме: «електричні частини для транспортних засобів» вагою брутто 1396 кг відправлено в Україну за загальною вартістю - 11186,25 євро.
Зазначені товари, а саме: «електричні частини для транспортних засобів» по найменуванню відповідають частині товарів із загальної кількості переміщених товарів через митний кордон України, а саме: товару № 45 митне оформлення якого здійснено за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868 з зазначенням ваги брутто - 700 кг та вартості - 266,00 дол. США.
При цьому згідно з даними, зазначеними в експортній декларації № 14ITQWE010001281E0 вартість експортованих з Італії вищезазначених товарів вагою брутто 1396 кг становить 11186,25 євро, що значно вище, ніж вартість частини товарів, оформлених в Україні за МД №100270003/2014/315868 (товар № 45), яка становить 266,00 дол. США. Також різниця полягає в даних щодо ваги зазначеного товару.
В листі митних органів Латвійської Республіки № 27.5.1-13/1595 зазначено, що вказані товари переміщені з території Латвії до Польщі на підставі митної декларації № 14LV00020720974189 та в подальшому ввезені на територію України з застосуванням книжки МДП № GX.74700394. Експортовані з території Латвії товари стосуються частини товарів, які було ввезено в Україну на підставі книжки МДП № GX.74700394.
Згідно даних вказаних в отриманій експортній митній декларації № 14LV00020720974189, за якою товар оформлено в країні експорту - Латвії, на експорт було відправлено в Україну товари «вироби для риболовлі в асортименті», а саме:
№ 1 «вудки вагою брутто 119,1 кг», вартість - 3542,75 євро;
№ 2 «рибальські снасті вагою брутто 240,05 кг», вартість - 3582,4 євро;
№ 3 «пластикові вироби вагою брутто 18,5 кг»; вартість - 67,7 євро;
№ 4 «чохли рибацькі вагою брутто 107,9 кг»; вартість - 480,4 євро;
№ 5 «мононитка (ліска) вагою брутто 9,35 кг»; вартість - 51,6 євро;
№ 6 «шерстяний жилет вагою брутто 9,4 кг»; вартість - 64,35 євро;
№ 7 «рукавички без пальців вагою брутто 16,75 кг»; вартість - 222 євро;
№ 8 «додаткові речі до одягу з неопрену вагою бр. 3,5 кг», вартість - 57,1 євро;
№ 9 «устілки для взуття з шипами вагою брутто 11,05 кг», вартість - 126,3 євро;
№ 10«в'язані шапки з чорним хутром вагою брутто 11,05 кг»,вартість - 196,1 євро
№ 11 «нейлонові кепки вагою брутто 9,05 кг», вартість - 154,4 євро;
№ 12 «парасолі вагою брутто 34,65 кг», вартість - 163,8 євро;
№ 13 «казанки з нержавіючої сталі вагою бр. 37,25 кг»; вартість - 136,56 євро;
№ 14 «металеві інструменти для риболовлі вагою бр. 30,2 кг; вартість - 809 євро;
№ 15 «черпаки з дерев'яною ручкою вагою брутто 30 кг»; вартість - 148 євро;
№ 16 «компаси вагою брутто 2,55 кг»; вартість - 30 євро;
№ 17 «меблі для сидіння вагою брутто 55,75 кг»; вартість - 192,2 євро;
№ 18 «рибальські гачки вагою брутто 2,8 кг»; вартість - 22 євро;
№ 19 «котушки для риболовлі вагою брутто 39,3 кг» вартість - 781,9 євро,
загальною вагою брутто 788,90 кг та загальною вартістю - 10829,56 євро.
Відповідно до інвойсу від 21.02.2014 № STS 00418, отриманого від митних органів Латвійської Республіки, вартість вищезазначених товарів загальною вагою брутто 788,90 кг також становить 10829,56 євро.
Зазначені товари по найменуванню відповідають частині товарів із загальної кількості переміщених товарів через митний кордон України, митне оформлення яких здійснено за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868, а саме:
№ 5 «пластикові вироби вагою брутто 18,5 кг» вартість - 4,26 дол. США;
№ 9 «чохли рибацькі вагою брутто 107,9 кг» вартість - 22,66 дол. США;
№ 16 «рукавички без пальців вагою брутто 16,75 кг» вартість - 78,00 дол. США;
№ 18 «додаткові речі до одягу з неоперену вагою бр. 3,5 кг» вартість - 1,33 дол. США;
№ 20 «накладки на взуття з шипами вагою брутто 11,05 кг» вартість - 4,20 дол. США;
№№ 22,24 «шапки трикотажні та з хутра вагою бр. 11,05кг» вартість - 4,16 дол. США;
№№ 23,21 «головні убори, кепки вагою брутто 9,05 кг» вартість - 3,4 дол. США,
№ 25 «парасолі вагою брутто 34,65 кг» вартість - 13,30 дол. США;
№ 30 «металеві інструменти: багорик вагою брутто 30,2 кг» вартість - 8,76 дол. США;
№ 49 «компаси вагою брутто 2,55 кг» вартість - 0,87 дол. США;
№ 51 «меблі для сидіння вагою брутто 55,75 кг» вартість - 21,19 дол. США,
та частинам товарів, задекларованих в митній декларації від 02.03.2014 №100270003/2014/315868, а саме: частина товару в товарі № 52 «вудки», частина товару в товарі № 55 «рибальські снасті», частина товару в товарі № 15 «мононитка (ліска)»; частина товару в товарі № 17 «жилети рибацькі бавовна», частина товару в товарі № 28 «казанки з нержавіючої сталі, черпак з дерев'яною ручкою», частина товару в товарі № 53 «рибальські гачки», частина товару в товарі № 54 «котушки для риболовлі».
Отже з отриманих документів від митних органів Республіки Польща, Латвійської та Італійської Республік встановлено, що частина вищезазначених товарів (митне оформлення яких здійснено за МД № 100270003/2014/315868 - товари №№ 45, 5, 9, 16, 18, 20, 21, 23, 22, 24, 25, 30, 49,51 та частини товарів із товарів задекларованих у вказаній МД №№ 52,55,15,17,28,53,54), а саме: «електричні частини для транспортних засобів вагою брутто 1396 кг» та «вироби для риболовлі в асортименті загальною вагою брутто 788,90 кг» були оформлені в Латвійській та Італійській Республіках в режимі експорту за МД №№ 14LV00020720974189, 14ITQWE010001281E0, в подальшому товари оформлено в режимі транзит в Республіці Польща за МД № 14PL3020401500E335 та відправлено в Україну за книжкою МДП (TIR Carnet) № GX.74700394.
Таким чином, частина товарів із загальної кількості переміщених товарів за книжкою МДП (TIR Carnet) № GX.74700394, митне оформлення яких було здійснено за МД № 100270003/2014/315868, а саме:
- товар № 45 «електричні частини для транспортних засобів, загальною вагою брутто 1396 кг вартістю - 11186,25 євро;
- товари №№ 5, 9, 16, 18, 20, 21, 23, 22, 24, 25, 30, 49,51 та частини з товарів №№ 52,55,15,17,28,53,54 загальною вагою брутто 788,90 кг вартістю - 10829,56 євро, загальною вартістю 11186,25 євро+10829,56 євро=22015,81 євро, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (02.03.2014) складає 300236,01 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо ваги товарів та неправдиві відомості необхідні для визначення їх митної вартості.
Дане правопорушення кваліфіковано органом доходів і зборів за ч. 1 ст. 483 МК України, та поставлено у вину ОСОБА_5 оскільки останній станом на дату укладання контракту від 01.09.2013 № VKTI/17 та на дату переміщення товарів через митний кордон України (02.03.2014), виступав керівником ТОВ «ВЕЙЛ К». Крім того, перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_5 відповідав за фінансово-господарську діяльність підприємства і був зобов'язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
В судовому засіданні представник особи, що притягується до адміністративної відповідальності, адвокат Курінський О.Г., з висновками органу доходів і зборів викладеними в протоколі про порушення митних правил не погодився та заперечував проти винуватості ОСОБА_5 у вчиненні порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України. Зокрема, вказував на відсутність в діях ОСОБА_8 складу адміністративного правопорушення, а також на неналежність та недопустимість доказів наданих органом доходів і зборів. Крім того зазначав, що не здійснював декларування товару та не вчиняв будь-яких умисних дій, які охоплюються об'єктивною стороною правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, і крім того в матеріалах справи відсутні докази, які підтверджують неправдивість даних внесених до товаросупровідних документів.
Заслухавши пояснення учасників провадження в справі, дослідивши та оцінивши письмові докази, суддя приходить до наступного висновку.
За змістом ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред'явлення їх органам доходів і зборів для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на органи доходів і зборів цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Згідно ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об'єктивних і суб'єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.
Порушення митних правил передбачене диспозицією ч. 1 ст. 483 МК, полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
З матеріалів справи вбачається та встановлено суддею, що 01.09.2013 між компанією «TROPIX, INC» (Республіка Панама) та ТОВ «ВЕЙЛ К» в особі директора гр. ОСОБА_4 укладено контракт № VKTI/17, на виконання умов якого 02.03.2014 з Польщі через п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин» Ягодинської митниці у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_2 на адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» ввезено товар «верстати, пилопродукція, вироби з деревини, електроприлади для транспортних засобів, вироби для риболовлі та ін., в асортименті згідно з інвойсом від 28.02.2014 № 00175», загальною вагою брутто 19000,34 кг, кількістю 638 вантажних місць.
02.03.2014 особою, уповноваженою особою представника декларантом на декларування товарів, - ОСОБА_9, до Київської міської митниці ДФС подано митну декларацію №100270003/2014/315868 та інші необхідні документи в тому числі CMR від 01.03.2014 б/н, книжка МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394, інвойс від 28.02.2014 № 00175.
Відповідно до поданої декларації відправником товару зазначено компанію «TROPIX, INC» одержувачем - ТОВ «ВЕЙЛ К», вартість товарів - 6489,95 дол. США.
Відповідно до позиції органу доходу і зборів вказаний документ містить неправдиві дані, та поданий з метою приховування від митного контролю дійсної вартості товару.
Такий висновок ґрунтується на даних отриманих органом доходів і зборів в ході виконання запитів про адміністративну допомогу митними органами Республіки Польща, Італійської та Латвійської Республік.
Разом з цим, на переконання судді, зазначена вище обставина наявними в матеріалах справи та дослідженими в ході судового розгляду доказами беззаперечно не підтверджується.
Так, згідно п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил» від 03.06.2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
За змістом ст. 49 МК України, митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.
Відповідно до частин першої та другої статті 258 МК України, заявлена декларантом митна вартість товарів і подані ним відомості про її визначення, повинні базуватися на об'єктивних, документально підтверджених даних, що піддаються обчисленню. У разі потреби у підтвердженні заявленої митної вартості товарів декларант зобов'язаний подати митному органу необхідні для цього відомості та забезпечити можливість їх перевірки відповідно до порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Згідно з ч. 2 ст. 53 МК України, п. 7 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку декларування митної вартості товарів, що переміщуються через митний кордон України та подання відомостей для її підтвердження» від 20.12.2006 року №1766, для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість товарів, декларант зобов'язаний подати: - зовнішньоекономічний договір (контракт) і додатки до нього; - рахунок-фактуру (інвойс) або рахунок-проформу; - банківські платіжні документи (якщо рахунок сплачено), а також інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару.
Вбачається, що декларантом для митного оформлення товару подано всі необхідні документи для визначення його митної вартості, в тому числі інвойс від 28.02.2014 № 00175.
При цьому виставлений інвойс виданий саме відправником товару вказаним у митній декларації №100270003/2014/315868.
В той же час серед матеріалів наданих митними органами Республіки Польща, Італійської та Латвійської Республік наявні: митна декларація № 14ITQWE010001281E0, на підставі якої товар «частини для транспортних засобів» вагою брутто 1396 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Італійської Республіки; митна декларація № 14LV00020720974189, на підставі якої товар «вироби для риболовлі» вагою брутто 788,9 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Латвійської Республіки.
Відповідно до митної декларації № 14ITQWE010001281E0 відправником товару значиться компанія «CHIBAUDI MARIO S.P.A.» (Італія) одержувачем - ТОВ «АМПЕРІС» (Україна), вартість товару 11186,25 євро.
Відповідно до митної декларації № 14LV00020720974189 відправником товару значиться компанія «AKARA FISHING SIA» (Латвія) одержувачем - ТОВ «ТОРГ ТРЕЙД» (Україна), вартість товару 10829,56 євро.
Разом з цим, в матеріалах справи відсутні будь-які дані, які свідчать про наявність ділових зав'язків між компаніями експортерами «CHIBAUDI MARIO S.P.A.» (Італія) та «AKARA FISHING SIA» (Латвія) по відношенню до сторін контракту від 01.09.2013 № VKTI/17 - компанії «TROPIX, INC» (Республіка Панама) та ТОВ «ВЕЙЛ К». Також відсутні дані, які б свідчили, що зазначені особи є пов'язаними.
За таких обставин у судді відсутні підстави вважати, що представлені органом доходів і зборів експортні декларації є належними доказами у даній справі, оскільки ними не підтверджується, що і компанією «TROPIX, INC» товари були експортовані за вищою ціною, ніж та яка вказана у інвойсі від 28.02.2014 № 00175. Фактично виходячи з наявних матеріалах справи доказів, даний довод органу доходів і зборів ґрунтується на припущенні, яке полягає у тому, що експортування товару за заниженою ціною є економічно збитковим, а тому не може бути визнано нормальною діловою практикою.
Однак в даному випадку, враховуючи, що за наведених у протоколі обставин, звичайна ціна на товари і ціна заявлена декларантом - різниться у рази, у органу доходів і зборів у відповідності до положень ст.ст. 54, 55 МК України, були наявні повноваження для коригування митної вартості заявленої декларантом. Однак рішення про коригування митної вартості органом доходів і зборів не приймалось, витребування додаткових документів для її підтвердження - не здійснювалось.
Беззаперечні докази на підтвердження того, що ТОВ «ВЕЙЛ К» фактично сплачено на користь компанії «TROPIX, INC» по контракту від 01.09.2013 № VKTI/17 за товар № 45 «електричні частини для транспортних засобів, загальною вагою брутто 1396 кг та товари №№ 5, 9, 16, 18, 20, 21, 23, 22, 24, 25, 30, 49,51 та частини з товарів №№ 52,55,15,17,28,53,54 загальною вагою брутто 788,90 кг - 22015,81 євро з боку органу доходів і зборів не надані.
Таким чином, суддя вважає, що у даному випадку обставини, які ставляться у вину ОСОБА_5, а саме, подання до митного оформлення документу, який містить неправдиві відомості - інвойсу від 28.02.2014 № 00175, не знайшли свого підтвердження в ході судового розгляду справи.
Окрім того, в наявних в справі про порушення митних правил матеріалах не відображено обставин, які характеризують інкриміноване ОСОБА_5 правопорушення, зокрема, місця, способу та інших особливостей його вчинення.
Як свідчать матеріали справи митна декларація №100270003/2014/315868 подавалась не ОСОБА_5, а агентом з митного оформлення - ОСОБА_9 працівником митного брокера ТОВ «ІНТЕРІО ГРУП», тобто ОСОБА_5 митне оформлення вантажу не здійснював.
При цьому, відповідно ст. 61 Конституції України, юридична відповідальність особи має індивідуальний характер.
Вказані обставини не взяті до уваги органом доходів і зборів, а висновок про наявність в діях ОСОБА_5 складу адміністративного правопорушення фактично обґрунтовано на припущеннях, що є недопустимим в силу ст. 62 Конституції України.
При цьому, в силу п. 2 ч. 1 ст. 8 МК, яким визначено, що державна митна справа здійснюється, зокрема, на основі принципів законності та презумпції невинуватості, на органові доходів і зборів лежить обов'язок доказування вини особи у вчиненні адміністративного правопорушення.
Доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи (ст. 495 МК).
Таким чином виходячи з вищевикладеного, суддя вважає, що висновки органу доходів і зборів щодо вчинення ОСОБА_5 дій спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів - не знайшли свого підтвердження дослідженими у судовому засіданні доказами.
У відповідності до вимог ст. 62 Конституції України, обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
За таких обставин, суддя, дослідивши всі обставини справи та оцінивши кожний поданий сторонами доказ та їх сукупність, вважає, що за результатами даного судового розгляду не доведено, що ОСОБА_5 вчинено порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 МК України, а тому провадження у даній справі належить закрити з підстави передбаченої п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, оскільки не доведено, що в діянні ОСОБА_5 є склад правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
На підставі викладеного, керуючись ст. 483, 486, 489, 495, 522, 527, 531 МК України, ст.ст. 245, 247, 251, 252, 265, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя
П О С Т А Н О В И В :
Провадження в справі про порушення митних правил, передбачене ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, відносно ОСОБА_4 - закрити за відсутності складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя:
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.06.2016 |
Оприлюднено | 15.07.2016 |
Номер документу | 58895509 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Лазаренко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні