Постанова
від 18.11.2016 по справі 760/7362/16-п
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3/760/6831/16

у справі №760/7362/16-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 листопада 2016 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Букіна О.М., при секретарі Казакова М.О., за участю представника Київської міської митниці ДФС Панькіна Д.В., представника особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи, що надійшли з Київської міської митниці ДФС, відносно громадянина України ОСОБА_3, в 2014 році директора ТОВ "ВЕЙЛ К" (код ЄДРПОУ 38698221, 04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, паспорт серії НОМЕР_2, виданий 01.06.1999 Мінським РУ ГУ МВС України в м. Києві, ідентифікаційний код НОМЕР_1, по факту порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, -

В С Т А Н О В И В:

До Солом'янського районного суду м. Києва від Київської міської митниці ДФС надійшов адміністративний матеріал з протоколом № 0191/10000/16 від 23.03.2016 року, складений відносно громадянина України ОСОБА_3 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Згідно протоколу вбачається, що 02.03.2014 на митну територію України з Польщі через п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин» Ягодинської митниці у вантажному автомобілі д/н BC2446CO/BC8595XT на адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» (код ЄДРПОУ 38698221, 04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А) ввезено товар «верстати, пилопродукція, вироби з деревини, електроприлади для транспортних засобів, вироби для риболовлі та ін., в асортименті згідно з інвойсом від 28.02.2014 № 00175», загальною вагою брутто 19000,34 кг, кількістю 638 вантажних місць.

Підставою для переміщення вказаного вантажу через митний кордон України були: митна декларація типу ЕА одержувача ТОВ «ВЕЙЛ К» від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868, а також товаросупровідні документи: CMR від 01.03.2014 б/н, книжка МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394, інвойс від 28.02.2014 № 00175 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

Згідно з даними, зазначеними в інвойсі від 28.02.2014 № 00175, виставленому компанією «TROPIX, INC» (Calle 47 Bella Vista y Aquilino de La Guardia Ocean Business Plaza, 15-07, Республіка Панама) в адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» вартість вищезазначених товарів становить - 6489,95 дол. США.

Зазначені товари переміщено на виконання умов контракту від 01.09.2013 № VKTI/17, укладеного між компанією «TROPIX, INC» (Республіка Панама)та ТОВ «ВЕЙЛ К» в особі директора гр. ОСОБА_3.

Листом Державної фіскальної служби України від 01.09.2015 № 32401/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано матеріали, отримані від митних органів Республіки Польща, на запит про надання адміністративної допомоги у проведенні перевірки законності ввезення товарів на митну територію України.

Митними органами Республіки Польща надіслано завірені копії транзитної митної декларації форми TIR № 14PL3020401500E335 та книжки МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394.

Згідно з даними, зазначеними в митній декларації форми TIR № 14PL3020401500E335, відправником товарів є компанія «TROPIX, INC» (Calle 47 Bella Vista y Aquilino de La Guardia Ocean Business Plaza, 15-07, Республіка Панама), одержувачем - ТОВ «ВЕЙЛ К» (04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А), переміщення в Україну товарів кількістю 638 вантажних місць, вагою брутто - 19000,34 кг, здійснювалось вантажним автомобілем д/н BC2446CO/BC8595XT. Зазначені відомості щодо відправника, одержувача, номеру вантажного автомобіля, кількості, ваги брутто та найменування товарів відповідають даним про товари, митне оформлення яких здійснено для вільного обігу на митній території України за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868.

В митній декларації № 14PL3020401500E335 (товари № 7, 3) наявне посилання на митні декларації, а саме:

- № 14ITQWE010001281E0, на підставі якої товар «частини для транспортних засобів» вагою брутто 1396 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Італійської Республіки;

- № 14LV00020720974189, на підставі якої товар «вироби для риболовлі» вагою брутто 788,9 кг попередньо був оформлений в митному режимі «експорт» на території Латвійської Республіки.

Листом митниці від 06.10.2015 № 4020/8/26-70-26-05 з метою з'ясування всіх обставин переміщення зазначеного товару було ініційовано запит про надання адміністративної допомоги у митних справах до митних органів Італійської та Латвійської Республік.

Листом Державної фіскальної служби України від 22.02.2016 № 6161/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь отриману від митних органів Італійської Республіки, якою надано копію митної декларації форми EX A № 14ITQWE010001281E0.

Листом Державної фіскальної служби України від 02.03.2016 № 7467/7/99-99-26-03-03-17 до Київської міської митниці ДФС надіслано відповідь отриману від митних органів Латвійської Республіки, якою надано копію митної декларації форми EX A № 14LV00020720974189 та інвойсу від 21.02.2014 № STS 00418.

В листі митних органів Італійської Республіки № 7016/RU/SE зазначено, що частина товарів, яка була ввезена до України з території Польщі за книжкою МДП № GX.74700394, раніше була експортована з Італії за митною декларацією № 14ITQWE010001281E0.

Згідно даних вказаних в отриманій від митних органів Італійської Республіки митної декларації № 14ITQWE010001281E0, за якою товар оформлено в країні експорту - Італії, частину вищезазначеного товару, а саме: «електричні частини для транспортних засобів» вагою брутто 1396 кг відправлено в Україну за загальною вартістю - 11186,25 євро.

Зазначені товари, а саме: «електричні частини для транспортних засобів» по найменуванню відповідають частині товарів із загальної кількості переміщених товарів через митний кордон України, а саме: товару № 45 митне оформлення якого здійснено за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868 з зазначенням ваги брутто - 700 кг та вартості - 266,00 дол. США.

При цьому згідно з даними, зазначеними в експортній декларації № 14ITQWE010001281E0 вартість експортованих з Італії вищезазначених товарів вагою брутто 1396 кг становить 11186,25 євро, що значно вище, ніж вартість частини товарів, оформлених в Україні за МД №100270003/2014/315868 (товар № 45), яка становить 266,00 дол. США. Також різниця полягає в даних щодо ваги зазначеного товару.

В листі митних органів Латвійської Республіки № 27.5.1-13/1595 зазначено, що вказані товари переміщені з території Латвії до Польщі на підставі митної декларації № 14LV00020720974189 та в подальшому ввезені на територію України з застосуванням книжки МДП № GX.74700394. Експортовані з території Латвії товари стосуються частини товарів, які було ввезено в Україну на підставі книжки МДП № GX.74700394.

Згідно даних вказаних в отриманій експортній митній декларації № 14LV00020720974189, за якою товар оформлено в країні експорту - Латвії, на експорт було відправлено в Україну товари «вироби для риболовлі в асортименті», а саме:

№ 1 «вудки вагою брутто 119,1 кг», вартість - 3542,75 євро;

№ 2 «рибальські снасті вагою брутто 240,05 кг», вартість - 3582,4 євро;

№ 3 «пластикові вироби вагою брутто 18,5 кг»; вартість - 67,7 євро;

№ 4 «чохли рибацькі вагою брутто 107,9 кг»; вартість - 480,4 євро;

№ 5 «мононитка (ліска) вагою брутто 9,35 кг»; вартість - 51,6 євро;

№ 6 «шерстяний жилет вагою брутто 9,4 кг»; вартість - 64,35 євро;

№ 7 «рукавички без пальців вагою брутто 16,75 кг»; вартість - 222 євро;

№ 8 «додаткові речі до одягу з неопрену вагою бр. 3,5 кг», вартість - 57,1 євро;

№ 9 «устілки для взуття з шипами вагою брутто 11,05 кг», вартість - 126,3 євро;

№ 10«в'язані шапки з чорним хутром вагою брутто 11,05 кг»,вартість - 196,1 євро

№ 11 «нейлонові кепки вагою брутто 9,05 кг», вартість - 154,4 євро;

№ 12 «парасолі вагою брутто 34,65 кг», вартість - 163,8 євро;

№ 13 «казанки з нержавіючої сталі вагою бр. 37,25 кг»; вартість - 136,56 євро;

№ 14 «металеві інструменти для риболовлі вагою бр. 30,2 кг; вартість - 809 євро;

№ 15 «черпаки з дерев'яною ручкою вагою брутто 30 кг»; вартість - 148 євро;

№ 16 «компаси вагою брутто 2,55 кг»; вартість - 30 євро;

№ 17 «меблі для сидіння вагою брутто 55,75 кг»; вартість - 192,2 євро;

№ 18 «рибальські гачки вагою брутто 2,8 кг»; вартість - 22 євро;

№ 19 «котушки для риболовлі вагою брутто 39,3 кг» вартість - 781,9 євро,

загальною вагою брутто 788,90 кг та загальною вартістю - 10829,56 євро.

Відповідно до інвойсу від 21.02.2014 № STS 00418, отриманого від митних органів Латвійської Республіки, вартість вищезазначених товарів загальною вагою брутто 788,90 кг також становить 10829,56 євро.

Зазначені товари по найменуванню відповідають частині товарів із загальної кількості переміщених товарів через митний кордон України, митне оформлення яких здійснено за митною декларацією від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868, а саме:

№ 5 «пластикові вироби вагою брутто 18,5 кг» вартість - 4,26 дол. США;

№ 9 «чохли рибацькі вагою брутто 107,9 кг» вартість - 22,66 дол. США;

№ 16 «рукавички без пальців вагою брутто 16,75 кг» вартість - 78,00 дол. США;

№ 18 «додаткові речі до одягу з неоперену вагою брутто 3,5 кг» вартість - 1,33 дол. США;

№ 20 «накладки на взуття з шипами вагою брутто 11,05 кг» вартість - 4,20 дол. США;

№№ 22,24 «шапки трикотажні та з хутра вагою брутто 11,05кг» вартість - 4,16 дол. США;

№№ 23,21 «головні убори, кепки вагою брутто 9,05 кг» вартість - 3,4 дол. США,

№ 25 «парасолі вагою брутто 34,65 кг» вартість - 13,30 дол. США;

№ 30 «металеві інструменти: багорик вагою брутто 30,2 кг» вартість - 8,76 дол. США;

№ 49 «компаси вагою брутто 2,55 кг» вартість - 0,87 дол. США;

№ 51 «меблі для сидіння вагою брутто 55,75 кг» вартість - 21,19 дол. США,

та частинам товарів, задекларованих в митній декларації від 02.03.2014 №100270003/2014/315868, а саме: частина товару в товарі № 52 «вудки», частина товару в товарі № 55 «рибальські снасті», частина товару в товарі № 15 «мононитка (ліска)»; частина товару в товарі № 17 «жилети рибацькі бавовна», частина товару в товарі № 28 «казанки з нержавіючої сталі, черпак з дерев'яною ручкою», частина товару в товарі № 53 «рибальські гачки», частина товару в товарі № 54 «котушки для риболовлі».

Отже з отриманих документів від митних органів Республіки Польща, Латвійської та Італійської Республік встановлено, що частина вищезазначених товарів (митне оформлення яких здійснено за МД № 100270003/2014/315868 - товари №№ 45, 5, 9, 16, 18, 20, 21, 23, 22, 24, 25, 30, 49,51 та частини товарів із товарів задекларованих у вказаній МД №№ 52,55,15,17,28,53,54), а саме: «електричні частини для транспортних засобів вагою брутто 1396 кг» та «вироби для риболовлі в асортименті загальною вагою брутто 788,90 кг» були оформлені в Латвійській та Італійській Республіках в режимі експорту за МД №№ 14LV00020720974189, 14ITQWE010001281E0, в подальшому товари оформлено в режимі транзит в Республіці Польща за МД № 14PL3020401500E335 та відправлено в Україну за книжкою МДП (TIR Carnet) № GX.74700394.

Таким чином, частина товарів із загальної кількості переміщених товарів за книжкою МДП (TIR Carnet) № GX.74700394, митне оформлення яких було здійснено за МД № 100270003/2014/315868, а саме:

- товар № 45 «електричні частини для транспортних засобів, загальною вагою брутто 1396 кг вартістю - 11186,25 євро;

- товари №№ 5, 9, 16, 18, 20, 21, 23, 22, 24, 25, 30, 49,51 та частини з товарів №№ 52,55,15,17,28,53,54 загальною вагою брутто 788,90 кг вартістю - 10829,56 євро, загальною вартістю 11186,25 євро+10829,56 євро=22015,81 євро, що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (02.03.2014) складає 300 236,01 грн., були переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, що містять неправдиві відомості щодо ваги товарів та неправдиві відомості необхідні для визначення їх митної вартості.

Отже, на думку митного органу, дії громадянина ОСОБА_3 директора ТОВ "ВЕЙЛ К", на момент їх вчинення, містять ознаки порушення митних правил, а саме: дії спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів, відповідальність за які передбачена ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

Безпосередні предмети правопорушення митницею не вилучались, оскільки до складання протоколу були випущені у вільний обіг.

Вартість предметів правопорушення становить 300 236,01 грн.

03.06.2016 року Солом'янським районним судом м. Києва було винесено постанову, якою було закрито провадження в справі про притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МКУ у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постановою Апеляційного суду м. Києва від 12 серпня 2016 року постанову Солом'янським районним судом м. Києва від 03.06.2016 року було скасовано, а справу направлено до Київської міської митниці ДФС України для проведення додаткової перевірки.

19.10.2016 року до Солом'янського районного суду м. Києва надійшов доопрацьований адміністративний матеріал відносно ОСОБА_3 про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст.483 МК України.

Представник особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 - ОСОБА_2 в судовому засіданні заперечувала проти викладених у протоколі обставин та просила закрити провадження у справі, зазначивши, що в діях ОСОБА_3, як директора ТОВ «ВЕЙЛ К» відсутній склад адміністративного правопорушення.

В судовому засіданні представник Київської міської митниці ДФС вважав обставини викладені в протоколі № 0191/10000/16 від 23.03.2016 року доведеними та просив притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, посилаючись на те, що матеріали адміністративної справи містять достатньо доказів на підтвердження порушення митних правил з боку останнього.

Заслухавши пояснення учасників провадження, дослідивши та оцінивши матеріали справи, суд приходить до висновку, про закриття провадження у справі, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, 02.03.2014 на митну територію України з Польщі через п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин» Ягодинської митниці у вантажному автомобілі д/н BC2446CO/BC8595XT на адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» (код ЄДРПОУ 38698221, 04077, м. Київ, вул. Дніпроводська, буд. 1-А) ввезено товар «верстати, пилопродукція, вироби з деревини, електроприлади для транспортних засобів, вироби для риболовлі та ін., в асортименті згідно з інвойсом від 28.02.2014 № 00175», загальною вагою брутто 19000,34 кг, кількістю 638 вантажних місць.

Підставою для переміщення вказаного вантажу через митний кордон України були: митна декларація типу ЕА одержувача ТОВ «ВЕЙЛ К» від 02.03.2014 № 100270003/2014/315868, а також товаросупровідні документи: CMR від 01.03.2014 б/н, книжка МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394, інвойс від 28.02.2014 № 00175 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.

Згідно з даними, зазначеними в інвойсі від 28.02.2014 № 00175, виставленому компанією «TROPIX, INC» (Calle 47 Bella Vista y Aquilino de La Guardia Ocean Business Plaza, 15-07, Республіка Панама) в адресу ТОВ «ВЕЙЛ К» вартість вищезазначених товарів становить - 6489,95 дол. США.

Зазначені товари переміщено на виконання умов контракту від 01.09.2013 № VKTI/17, укладеного між компанією «TROPIX, INC» (Республіка Панама) та ТОВ «ВЕЙЛ К» в особі директора гр. ОСОБА_3.

Вбачається, що всі надані документи не викликали у співробітників митних органів підозр у невідповідності даних, що вони містять, товар пройшов митний контроль та був випущений у вільний обіг.

За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві дані.

Таким чином, основним безпосереднім об'єктом є встановлений порядок переміщення товарів та ТЗ через митний кордон України.

Об'єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.

Суб'єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Разом з цим, відповідно до протоколу про порушення митних правил, пояснень представника Київської міської митниці ДФС та супровідного листа від 18.10.2016 року до протоколу вбачається, що підставою для порушення справи про порушення митних правил, складання протоколу, послугували листи з додатками, отримані від митних органів іноземної держави - відповідь митних органів Республіки Польщі, Італії та Латвії.

Проте, зазначені листи митних органів Республіки Польща, Італія та Латвія не можуть визначатись офіційним повідомленням про вчинене правопорушення, оскільки в тексті листів відсутні повідомлення про будь-які правопорушення та за своєю суттю ці листи є нічим іншим, як відповіддю митного органу іноземної держави у зв'язку з наданням взаємної допомоги.

За таких обставин, листи митних органів Республіки Польща, Італія та Латвія, а також додані до них документи, не можуть визнаватись, як докази, що вказують на вчинення саме ОСОБА_3 порушення митних правил.

Крім того, представником митниці не надано жодних доказів які б підтверджували наявність фінансово-господарських відносин або іншого зв`язку між «CHIBAUDI MARIO S.P.A.» (Італія), «AKARA FISHING SIA» (Латвія) і ТОВ «ВЕЙЛ К».

В свою чергу, досліджені в суді матеріали справи у їх сукупності свідчать про відсутність в діях ОСОБА_3 складу правопорушення передбаченого ч.1 ст. 483 МК України, виходячи з наступного.

Так, з наданих матеріалів встановлено, що ТОВ «ВЕЙЛ К» придбало зазначений товар у компанії «TROPIX, INC» вартістю 6489,95 доларів США, що підтверджується Контрактом від 01.09.2013 № VKTI/17, укладеним між компанією «TROPIX, INC» та ТОВ «ВЕЙЛ К», CMR від 25.10.2013 № 122555, CMR від 01.03.2014 б/н, книжка МДП (TIR Carnet) від 01.03.2014 № GX.74700394, інвойс від 28.02.2014 № 00175 та іншими документами.

На виконання умов контракту компанія «TROPIX, INC» продала товари ТОВ «ВЕЙЛ К», за ціною, яка була зазначена у інвойсі від 28.02.2014 № 00175.

Доказів на спростування даних обставин, митним органом не надано.

Таким чином, обставини викладені у протоколі № 0191/10000/16 від 23.03.2016 року щодо подання ОСОБА_3, як підстави для переміщення товарів документи, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів, на підставі яких складений зазначений протокол, не знайшли свого підтвердження в суді та спростовується наданими до суду доказами.

З огляду на вищезазначене, суд приходить до висновку, що директор ТОВ «ВЕЙЛ К» ОСОБА_3 не подавав митному органу, як підставу для переміщення товару документів, що містять неправдиві відомості щодо відправника та одержувача товару, умов поставки товару, не подавав митному органу неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару та не вчиняв дій щодо переміщення зазначеного вантажу через митний кордон України з приховуванням від митного контролю.

З огляду на викладене, в діях ОСОБА_3 відсутні ознаки порушення митних правил передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушенням.

Відповідно до ст.9 КУпАП України, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Згідно з п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Таким чином, встановлюючи у відповідності до ст. 251 КУпАП, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення в діях особи, щодо якої складено протокол, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд приходить до висновку, що докази вчинення ОСОБА_3 правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у справі відсутні.

Таким чином, суд приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_3 за ч.1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 483, 486, 487, 495, 497, 522, 524, 526-528 Митного кодексу України, ст. 247,279,280, 283-285 КУпАП, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Закрити провадження відносно ОСОБА_3 у справі про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 Митного кодексу України, за відсутності в його діях складу адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя:

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.11.2016
Оприлюднено02.12.2016
Номер документу63046095
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/7362/16-п

Постанова від 03.02.2017

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Ковальська Віра Володимирівна

Постанова від 18.11.2016

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Букіна О. М.

Постанова від 12.08.2016

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Ященко Микола Анатолійович

Постанова від 03.06.2016

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Лазаренко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні