ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
11 липня 2016 року № 826/6853/16
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної екологічної інспекції у Кіровоградській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Арсенал» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -
В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Державна екологічна інспекція у Кіровоградській області (надалі - позивач або Держекоінспекція у Кіровоградській області) з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Медіа-Арсенал» (надалі - відповідач або ТОВ «Медіа-Арсенал») про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом зупинення виконання робіт товариством з обмеженою відповідальністю «Медіа-Арсенал» (код ЄДРПОУ 31837805, юридична адреса: 02068, м. Київ, Дарницький район, вул. Ахматової, 6, кв. 82) з експлуатації стаціонарних джерел викидів в атмосферне повітря - твердопаливних котлів KOTLANT (номінальною потужністю 200 квт) та ALTEP (номінальною потужністю 350 квт), що розташовані за адресою: Кіровоградська область, м. Олександрія, площа Леніна, 5 до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Позовні вимоги мотивовані тим, що внаслідок проведених Держекоінспекцією у Кіровоградській області заходів державного нагляду (контролю) встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Медіа-Арсенал» здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря зі стаціонарних джерел, без відповідного дозволу, що є порушенням норм ст. ст. 10, 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря».
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.05.2016 відкрито скорочене провадження у справі та запропоновано відповідачу, в разі невизнання адміністративного позову, у десятиденний строк з дня одержання цієї ухвали надати суду письмові заперечення проти позову та докази на підтвердження цих заперечень або заяву про визнання позову.
Дана ухвала суду про відкриття скороченого провадження була надіслана відповідачу у відповідності до правил п. 4 ст. 33 Кодексу адміністративного судочинства України за адресою місцезнаходження, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, та отримана ТОВ «Медіа-Арсенал» 08.06.2016, що засвідчується наявним у справі рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення №0101412292252.
Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, доказів усунення порушень, зафіксованих в акті перевірки від 06.04.2016 №13, також суду не надіслав.
За результатами дослідження наявних у справі матеріалів суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи в порядку скороченого провадження у відповідності до ч. 4 ст. 183 2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Розглянувши подані позивачем документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
ТОВ «Медіа-Арсенал» зареєстроване у якості юридичної особи, ідентифікаційний код: 31837805, місцезнаходження: 02068, м. Київ, вул. Ахматової, буд. 6, кв. 82, види діяльності: код КВЕД 85.51 Освіта у сфері спорту та відпочинку; код КВЕД 93.11 Функціонування спортивних споруд; код КВЕД 93.12 Діяльність спортивних клубів; код КВЕД 93.19 Інша діяльність у сфері спорту; код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, про що зазначено у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформованого станом на 15.04.2016.
Як зазначає позивач в тексті свого позову, у своїй господарській діяльності ТОВ «Медіа-Арсенал» використовує басейн, що знаходиться у будівлі плавального басейну, що розташована за адресою: м. Олександрія, пл. Леніна, 5 та належить товариству на праві приватної власності на підставі нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу нежитлової будівлі шляхом продажу на аукціоні від 28.10.2010.
Протягом періоду з 30.09.2015 по 05.10.2015 працівниками Держекоінспекції у Кіровоградській області на підставі наказу від 29.09.2015 №241 та направлення від 29.09.2015 №85/15 за згодою Державної екологічної інспекції України, оформленої у вигляді листа від 25.09.2015 №2/2-304зг, була проведена позапланова перевірка ТОВ «Медіа-Арсенал» з питань дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами за місцем розташування об'єкта господарської діяльності (спортивного комплексу) - м. Олександрія, пл. Леніна, 5. Проведення такої перевірки було ініційовано у зв'язку з надходженням на адресу позивача обґрунтованого звернення фізичної особи-мешканця міста Олександрії про порушення суб'єктом господарювання - ТОВ «Медіа-Арсенал» встановлених нормами природоохоронного законодавства (а саме забруднення повітря в центрі міста у зв'язку з використанням суб'єктом підприємницької діяльності для підігріву басейну дров та твердого пічного палива).
Під час проведення позапланової перевірки в присутності керуючого басейном ТОВ «Медіа-Арсенал» ОСОБА_1, працівники контролюючого органу встановили, що підігрів води в басейні забезпечується котельнею, яка обладнана двома твердопаливними котлами - KOTLANT та ALTEP (вид палива - дрова та кам'яне вугілля). При цьому, товариством в порушення вимог ст. 10 і 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» не було проведено інвентаризацію джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, а дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відсутній.
За результатами такої перевірки складено акт № 9 від 05.10.2015, що підписаний керуючим басейну ОСОБА_1. без зауважень.
На підставі цього акта перевірки був складений протокол про адміністративне правопорушення від 05.10.2015 № 000415 та винесено постанову від 05.10.2015 № 000415 про накладення на керуючого спортивного комплексу «Медіа-Арсенал» ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 78 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Згідно квитанції банку від 23.10.2015 № 105352994 ОСОБА_1 оплатив штраф добровільно у сумі 136 грн.
Також, Держекоінспекцією у Кіровоградській області на адресу ТОВ «Медіа-Арсенал» з метою усунення виявлених порушень та недоліків природоохоронного законодавства, виявлених під час перевірки було внесено припис №7 від 05.10.2015 з вимогами у встановлені терміни: провести інвентаризацію джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря (до 05.11.2015) та отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на стаціонарні джерела викидів (до 05.01.2016). Даний припис був прийнятий ОСОБА_1 до виконання, що засвідчена підписом останнього в тексті припису.
06.04.2016 працівниками Держекоінспекції у Кіровоградській області на підставі наказу від 04.04.2016 № 123 та направлення № 151/16 від 05.04.2016 проведена позапланова перевірка ТОВ «Медіа-Арсенал» за місцем розташування спортивного комплексу - м. Олександрія, пл. Леніна, 5 з питання виконання вимог припису № 7 по усуненню виявлених недоліків та порушень природоохоронного законодавства від 05.10.2015. За результатами такої перевірки встановлено невиконання товариством припису в повному обсязі.
Примірники акта перевірки від 06.04.2016 № 13 був підписаний керуючим ОСОБА_1 без зауважень. По факту виявленого правопорушення працівник ТОВ «Медіа-Арсенал» пояснив, що у зв'язку з призупиненням з 25.10.2015 чаші басейну робота котельні була також призупинена, та наразі обігрів забезпечується з використанням електроенергії.
На підставі цього акта перевірки був складений протокол про адміністративне правопорушення від 06.04.2016 № 160267 та винесено постанову від 06.04.2016 № 160267 про накладення на керуючого спортивного комплексу ТОВ «Медіа-Арсенал» ОСОБА_1 адміністративного стягнення у вигляді штрафу за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 188-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Враховуючи ту обставину, що ТОВ «Медіа-Арсенал» вимоги припису №7 від 05.10.2015 не виконав та здійснює свою діяльність з порушенням вимог природоохоронного законодавства (а саме за відсутності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами викидів, що є порушенням норм ст. ст. 10, 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря»), позивач звернувся до суду із цим позовом.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Згідно зі ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
У відповідності до преамбули до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» охорона навколишнього природного середовища, раціональне використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності людини - невід'ємна умова сталого економічного та соціального розвитку України.
Згідно ч. 1 і 3 ст. 5 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» об'єктом державної охорони та регулювання є: навколишнє природне середовище як сукупність природних і природно-соціальних умов та процесів, природні ресурси, як залучені в господарський обіг, так і невикористовувані в економіці в даний період (земля, надра, води, атмосферне повітря, ліс та інша рослинність, тваринний світ), ландшафти та інші природні комплекси.
Державній охороні від негативного впливу несприятливої екологічної обстановки підлягають також здоров'я і життя людей.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», відносини у галузі охорони навколишнього природного середовища в Україні регулюються цим Законом, а також земельним, водним, лісовим законодавством, законодавством про надра, про охорону атмосферного повітря, про охорону і використання рослинного і тваринного світу та іншим спеціальним законодавством.
Так, положеннями ч. 1, 5 - 6 ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» визначено, що для забезпечення екологічної безпеки, створення сприятливого середовища життєдіяльності, запобігання шкідливому впливу атмосферного повітря на здоров'я людей та навколишнє природне середовище здійснюється регулювання викидів найбільш поширених і небезпечних забруднюючих речовин, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу, виданого суб'єкту господарювання, об'єкт якого належить до першої групи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
Визначення терміну «стаціонарне джерело забруднення атмосфери» наведено в пп. 1.15.5 п. 1.15 розд. 1 Інструкції про зміст та порядок складання звіту проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин на підприємстві, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 10.02.1995 № 7 (що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.03.1995 за № 61/597), та розуміється як підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу.
Пунктом 2 Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 №302, закріплено, що дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Таким чином, підприємство набуває право на експлуатацію обладнання, з якого в атмосферне повітря надходять забруднюючі речовини, лише після отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Експлуатація такого обладнання без отримання дозволу є правопорушенням та підставою для застосування встановлених законодавством заходів реагування.
В силу норм ст. 12 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» господарська чи інші види діяльності, пов'язані з порушенням умов і вимог до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря і рівнів впливу фізичних та біологічних факторів на його стан, передбачених дозволами, може бути обмежена, тимчасово заборонена (зупинена) або припинена відповідно до законодавства.
За ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначає Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V).
Відповідно до норм ст. 1 Закону № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Заходами державного нагляду (контролю) - є планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.
У відповідності до ч. 1 ст. 20 2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить організація і здійснення у межах компетенції державного нагляду (контролю) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства, в тому числі про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів; щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.
Центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів є Державна екологічна інспекція України, правовий статус якої визначено у Положенні, затвердженого Указом Президента України «Про Положення про Державну екологічну інспекцію України» від 13.04.2011 №454/2011 (далі - Положення).
Відповідно 4 Положення, Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань, зокрема, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про охорону атмосферного повітря щодо наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин (п.п. «г» п. 2 ч. 4 Положення).
Згідно п. 7 Положення Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська, Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).
В силу ст. 4 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 04.11.2011 №429 «Про затвердження положень про територіальні органи Держекоінспекції України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.11.2011 за №1347/20085, затверджено «Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі», пунктом «г» підпункту 4.2 пункту 4 якого встановлено, що Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами-нерезидентами вимог законодавства про охорону атмосферного повітря щодо: виконання запланованих і затверджених загальнодержавних, галузевих або регіональних природоохоронних програм; наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин; забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів; додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря; додержання екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного та дизельного палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб'єктами господарювання; порядку здійснення діяльності, спрямованої на штучні зміни стану атмосфери і атмосферних явищ у господарських цілях; надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря.
Згідно абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закону №877-V встановлено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду.
Частиною 7 ст. 7 цього Закону передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Наявні матеріали свідчать, що за результатами проведення позапланових перевірок об'єкта господарської діяльності ТОВ «Медіа-Арсенал» були складені акти №9 від 05.10.2015 та №13 від 06.04.2016, де позивачем зафіксовані встановлені порушення у сфері охорони атмосферного повітря та невиконання вимог припису держекоінспекції по усуненню таких порушень.
Зі змісту вказаних актів перевірок вбачається, а відповідачем не заперечувалося, що посадові особи Держекоінспекції у Кіровоградській області були допущені до проведення позапланових перевірок спортивного комплексу з басейном ТОВ «Медіа-Арсенал», що знаходиться за адресою: м. Олександрія, пл. Леніна, 5.
Правомірність наказів Держекоінспекції у Кіровоградській області про проведення позапланових перевірок, дій посадових осіб позивача щодо проведення такої перевірки, припису №7 від 05.10.2015, а також постанов про накладання адміністративних стягнень товариством в судовому порядку не оскаржувалися.
В ході розгляду даної справи судом відповідач на спростування обґрунтованості та правомірності позовних вимог позивача не подав до суду жодних документальних доказів на підтвердження факту усунення порушень природоохоронного законодавства, зафіксованих в акті перевірки №9 від 05.10.2015, та відповідно виконання вимог припису №7 від 05.10.2015, та/або зупинення роботи басейну спортивного комплексу ТОВ «Медіа-Арсенал», що знаходиться за адресою: Кіровоградська обл., м. Олександрія, пл. Леніна, 5.
Таким чином, вказані акти перевірок, які складено уповноваженим суб'єктом владних повноважень, є належним та допустимим доказом, який підтверджує викладені у позовній заяві обставини, а позовні вимоги про застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом зупинення робіт з експлуатації відповідачем стаціонарних джерел викидів в атмосферне повітря - твердопаливних котлів KOTLANT (номінальною потужністю 200 квт) та ALTEP (номінальною потужністю 350 квт), що розташовані за адресою: Кіровоградська область, м. Олександрія, площа Леніна, 5 до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відповідають наведеним приписам законодавства, та заявлені Держекоінспекцією у Кіровоградській області в межах наданих їй владних повноважень.
Враховуючи вищевикладене, оцінивши докази, наявні в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Держекоінспекції у Кіровоградській області підлягають задоволенню.
Суд зазначає, що відповідно до ч. 12 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами.
Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Отже, після усунення порушень, зафіксованих в акті перевірки № 13 від 06.04.2016 в частині виконання вимог припису №7 від 05.10.2015 відповідач має право звернутись до Окружного адміністративного суду міста Києва із заявою про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду даної справи.
Крім того, згідно ч. 2 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень та приймаючи до уваги відсутність документально підтверджених судових витрат, що пов'язані із залученням свідків та проведення судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись положеннями статей 2, 7, 69-71, 160-163, 183-2, 254, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги Державної екологічної інспекції у Кіровоградській області задовольнити.
Застосувати до «Медіа-Арсенал» (код ЄДРПОУ 31837805, юридична адреса: 02068, м. Київ, Дарницький район, вул. Ахматової, 6, кв. 82) заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення виконання робіт з експлуатації стаціонарних джерел викидів в атмосферне повітря - твердопаливних котлів KOTLANT (номінальною потужністю 200 квт) та ALTEP (номінальною потужністю 350 квт) на господарському об'єкті за адресою: Кіровоградська область, м. Олександрія, площа Леніна, 5 до отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Покласти на Державну екологічну інспекцію у Кіровоградській області обов'язок щодо забезпечення виконання даної постанови.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.
Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя Є.В. Аблов
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 11.07.2016 |
Оприлюднено | 19.07.2016 |
Номер документу | 58980155 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Аблов Є.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні