Постанова
від 11.07.2016 по справі 758/3820/16-а
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 758/3820/16-а

П ОС Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 липня 2016 року Подільський районний суд м.Києва у складі:

головуючого - судді Ларіонової Н.М.,

при секретарі Калашніковій Л.Д.,

за участю представника позивача ОСОБА_1,

представника відповідача Філюка С.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі районного суду в м.Києві справу за адміністративним позовом ОСОБА_3, інтереси якої представлені ОСОБА_4, до Енергетичної митниці Державної фіскальної служби України про оскарження рішення суб'єкту владних повноважень у справі про порушення митних правил, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову від 10.03.2016 р., винесену Енергетичною митницею ДФС України в справі про порушення митних правил № 0006/90301/15. Також просить закрити провадження у справі про порушення митних правил за вищевказаною постановою.

Позов мотивований тим, що 17.11.2015 р. позивачем ОСОБА_3, що є агентом з митного оформлення TOB «НАФТОПРОМТОРГ», до сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-Енергетичний» було подано електронну попередню митну декларацію ІМ40ЕЕ №903010003/2015/002319, за якою заявлено до митного оформлення в режимі імпорт 293 295кг товару - дизельне паливо, клас Е. В графах 35 «Вага брутто» тa 38 «Вага нетто» даної митної декларації було зазначено вищевказану вагу товару. У графі 47 «Нарахування платежів» та графі В «Подробиці розрахунків» мінної декларації загальна сума мінних платежів склала 1 532 770,38 грн. Вказана декларація була оформлена відповідачем Енергетичною митницею ДФС. В зв'язку з даним оформленням 17.11.2015 року ТОВ «НАФТОПРОМТОРГ» було перераховано як передплата у розмірі 1 550 000. 00 грн. на рахунок Енергетичної митниці ДФС. 18.11.2015 року о 09.12 год. позивачем було подано до митого оформлення електронну додаткову декларацію ІМ40ДЕ до попередньої митної декларації №903010003/2015/002319, якій було присвоєно № 903010003/2015/002346. В цей же день о 12.18 год. позивачем було отримано повідомлення від відповідача, де вказано про виявлення помилок у митній декларації № 903010003/2015/002346, які можуть призвести до неправомірного зменшення розміру митних платежів, та необхідність прибутгя до сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-Енергетичний» за адресою у місті Чернігові для надання пояснень. В зв'язку з територіальною віддаленістю знаходження позивача (в м.Запоріжжя), вона не мала змоги прибути до сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-Енергетичний», про що повідомила посадову особу відповідача листом з письмовими поясненнями причини помилки в митній декларації. У зв'язку з цим, о 13.00 год. 18.11.2015 року позивач подала до митного поста «Київ-Енергетичний» заяву про відкликання мінної декларації № 903010003/2015/002346 . Перевіривши перед поданням заяви попередньо подану миту декларацію № 903010003/2015/002346, позивач виявила, що у графі 35 «Вага брутто» зазначена вірна вага товару - 239 295 кг, а в графі 38 «Вага нетто» помилково зазначено - 183 795 кг, через що у графі В даної декларації сума митних платежів склала 1 232 564,71 гри. В ході перевірки електронної версії вказаної митної декларації позивачем було виявлено помила в електронному інвойсі - невірно зазначено вагу нетто, у зв'язку з чим програмою «MD Office» автоматично було невірно розраховано суму митних платежів. Про дану ситуацію позивачем було вказано в заяві на відкликання. Проте позивачу було відмовлено у відкликанні вказаної митної декларації № 903010003/2015/002346, про що о 14.03 год. надійшло повідомлення від сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-Енергетичний», де зазначено причиною неможливості відкликання даної митної декларації - виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у цій митній декларації товарів. Позивач 18.11.2015 року о 13.54 год. подала виправлену додаткову декларацію 1М40ДЕ №903010003/2015/002360, яка була оформлена відповідачем. 26.11.2015 року завідувачем сектору митного» оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-Енергетичний» ОСОБА_6 щодо позивача було складено протокол про порушення мінних правил №0006/90301/15 за ст.485 Митного кодексу України, за результатами розгляду якого 10.03.2016 року заступником начальника Енергетичної митниці ДФС Бутом A.C. винесено постанову в справі про порушення мінних правил №0006/90301/15 про притягнення позивача до відповідальності за вчинення порушення правил за ст.485 Митного кодексу України з накладенням адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 300 % несплаченої суми митних платежів. Посилаючись на те, що в діях позивача відсутній склад адміністративного правопорушення, оскільки позивач не мав на меті неправомірно звільнитися від сплати митних платежів чи зменшити їх розмір незаконним шляхом та не вчиняв дій, які складають об'єктивну сторону ст.485 МК України, просить визнати вищевказану постанову протиправною. Також посилається на те, що законодавство допускає вчинення помилок у мінній декларації в разі, якщо допущення у митній декларації помилок не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру. Такі помилки не тягнуть за собою застосування санкцій, передбачених законодавством, і в таких випадках посадові особи ДФС надають декларантам або уповноваженим ним особам можливість виправній помилки, допущені в митній декларації. Крім того, протокол про порушення митних правил не був складений відповідачем невідкладно, як передбачено ст.494 МК України, а лише 26.11.2015 р., декларація відкликана позивачем до його складання, митні платежі були сплачені позивачем в повному розмірі, помилка в декларації не призвела то їх несплати.

Представник позивача в судовому засіданні позов підтримала в повному обсязі та надала пояснення, аналогічні викладеним в позові обставинам, вказавши, що позивачем була допущена лише помилка та вказана в графі менша вага, але чому помилка допущена саме в бік зменшення ваги, пояснити не може.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти позову, надавши письмові заперечення, посилаючись на, що дії посадових осіб органу ДФС відповідали вимогам чинного законодавства, виходячи з такого. 10.03.2016 р. Енергетичною митницею ДФС винесено постанову в справі про порушення митних правил № 0006/90301/15, якою позивача ОСОБА_3 визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 485 МК України, та накладено стягнення у вигляді штрафу розміром 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 999 838,62 грн. Порушення виразилися в тому, що позивачем в поданій електронній митній декларації (ЕМД) № 903010003/2015/002346 від 18.11.2015 Соловйовою О.П (на теперішній час ОСОБА_3) у графі 38 (вага нетто) було заявлено відомості про вагу нетто товару «183 795 кг», з якої загальна сума нарахованих митних платежів становить 1 232 564,71 грн. В ході детального аналізу документів, які було подано до митного оформлення за ЕМД № 903010003/2015/002346 від 18.11.2015 представником TOB «НАФТОПРОМТОРГ» Соловйовою О.П (на теперішній час ОСОБА_3), посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС було виявлено, що згідно залізничних накладних від 13.11.2015 №№ 0452087, 0452088, 0452089, 0452090 вага нетто товару становить 293 295 кг, що суперечить заявленим відомостям у графі 38 вказаної ЕМД. 18.11.2015 о 12 год. 18 хв. посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС було направлено повідомлення декларанту щодо виявлення помилок та необхідності надання відповідних пояснень. О 12 год. 19 хв. по вказаній ЕМД було поставлено затримку в митному оформленні. О 13 год. 01 хв. до сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС від Соловйової О.П ( на теперішній час ОСОБА_3) надійшла заява щодо відкликання ЕМД №903010003/2015/002346 від 18.11.2015. 18.11.2015 о 14 год. 03 хв. посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС Соловйовій О.П (на теперішній час ОСОБА_3) направлено повідомлення, щодо неможливості відкликання вказаної ЕМД у відповідності до пункту 34 Порядку внесення змін до митної декларації та її відкликання затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 450 митна декларація не може бути відкликана у разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у цій митній декларації товарів. Виходячи з правильного розміру ваги, який позивач повинна була заявити, загальна сума нарахованих митних платежів повинна становити 1 565 844,25 грн. Таким чином внаслідок вчинених протиправних дій представник TOB «НАФТОПРОМТОРГ» ОСОБА_3П в електронній митній декларації від 18.11.2015 № 903010003/2015/002346 заявила неправдиві відомості про вагу товару, чим вчинила дії направлені на ухилення від сплати податків та митних платежів до Державного бюджету України на суму 333 279,54 грн. При проведені опитування в справі про порушення митних правил № 0006/90301/15 від 25.12.2015 ОСОБА_3 стверджувала, що причиною заявлення неправдивих відомостей в у графі 38 (вага нетто) ЕМД № 903010003/2015/002346 від 18.11.2015 є технічний збій, про те, дане твердження спростовується листом Департаменту інформаційних технологій від 18.02.2016 № 5812/7/99-99-18-01-17 та службовою запискою відділу ІТ від 15.02.2016 № 28-70-18/6, де зазначено, що 18.11.2015 збоїв у роботі АСМО «Інспектор» Єдиної автоматизованої інформаційної системи ДФС, які могли б спричинити зміни в графах електронної митної декларації зафіксовано не було. Крім того, протокол про порушення ОСОБА_3 був складений після перевірки, оскільки однією з підстав для порушення справи про порушення митних правил відповідно до п.1 ч.1 ст.491 Митного кодексу України є безпосереднє виявлення посадовими особами органу доходів і зборів порушення митних правил, атому необхідно не тільки виявити, а також встановити склад адміністративного правопорушення. Після встановлення суми несплачених митних платежів та відібрання пояснень у особи, що притягується до відповідальності посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил № 0006/90301/15 від 26.11.2015, оскільки в діях громадянки ОСОБА_3П (попереднє прізвище Соловйова) міститься склад порушення митних правил, відповідальність за яке передбачена ст.485 Митного кодексу України, а саме: заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей стосовно ваги товару. Наполягає, що внесена 17.11.2015 р., тобто до подачі декларації, ТОВ «НАФТОПРОМТОРГ» сума в розмірі 1 550 0000 грн. за правильну вагу, є саме зарезервована сума, передоплата, і не може вважатися на момент складання протоколу сплатою митних платежів. В разі не виявлення посадовою особою митниці порушень з боку позивача, різниця у розмірі 333 279,54 грн. підлягала би поверненню.

Суд, встановивши обставини справи, та перевіривши їх доказами, приходить до таких висновків.

Відповідно ч.1 ст.257 Митного кодексу України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії. Електронне декларування здійснюється з використанням електронної митної декларації, засвідченої електронним цифровим підписом, та інших електронних документів або їх реквізитів у встановлених законом випадках.

Згідно пп.6 (е) ч.8 ст.257 Митного кодексу України митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення здійснюється органами доходів і зборів на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі - кількість у кілограмах (вага брутто та вага нетто) та інших одиницях виміру.

Відповідно п.1, п.4 ч 1 ст.266 Митного кодексу України декларант зобов'язаний: здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу Х цього кодексу.

На підставі ч.4,5 ст.266 Митного кодексу України, у разі самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення декларантом передбачену цим Кодексом відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант, а особа, уповноважена на декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення від імені декларанта, має такі самі обов'язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант.

Згідно з ч.1 ст.293 Митного кодексу України на особу, на яку покладається обов'язок із сплати митних платежів, є декларант. Якщо декларування товарів здійснюється особою, уповноваженою на це декларантом, на таку особу покладається обов'язок із сплати митних платежів солідарно з декларантом.

На підставі ч.1 ст.295 Митного кодексу платежі нараховуються декларантом або іншими особами, на яких покладено обов'язок із сплати митних платежів, самостійно, крім випадків, якщо обов'язок щодо нарахування митних платежів відповідно до цього Кодексу, Податкового кодексу України та інших законів України покладається на органи доходів і зборів.

Пунктом 3.8 Розділу 3 Додатку II Протоколу про внесення змін до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур (Закон України від 05.10.2006 р. № 227-V) встановлено, що декларант несе відповідальність перед митною службою за достовірність даних, представлених у декларації, а також за сплату мит та податків.

З наведених вище норм права вбачається, що згідно чинного законодавства України саме декларант є особою, яка несе відповідальність за достовірність зазначених у декларації даних, а також за сплату мит і податків.

В судовому засіданні встановлено, що 18.11.2015 р. о 09.12 год. позивачем ОСОБА_3, як представником TOB «НАФТОПРОМТОРГ» до сектора митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці Державної фіскальної служби України подано електронну митну декларацію (надалі ЕМД), в митному режимі імпорту типу «ІМ40ДЕ», якій о 09.26 год. було присвоєно № 903010003/2015/002346.

За поданими до митного оформлення документами, товар (паливо для дизелів, клас Е) переміщувався за контрактом від 06.01.2015 № LT/15/138/R/TW/E. Продавцем та відправником товару є AT «ОРДЕН ЛЕТУВА» 89467, (Литовська Республіка), покупцем є TOB «НАФТОПРОМТОРГ» (код ЄДРПОУ 37790532), одержувач товару - TOB «НЕФТЕК», (код ЄДРПОУ 39251941).

Судом встановлено, що позивачем в графі 35 (вага брутто) заявлено відомості про вагу товару - 239 295 кг, а в графі 38 (вага нетто) зазначено - 183 795 кг, в зв'язку з чим загальна сума митних платежів нарахована в розмірі 1 232 564,71 грн., при цьому розрахунок призводиться, виходячи з графи «38».

Як вбачається з матеріалів справи, за документами, які було подано для оформлення за ЕМД № 903010003/2015/002346 від 18.11.2015 р. позивачем, посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС було виявлено, що згідно залізничних накладних від 13.11.2015 №№ 0452087, 0452088, 0452089, 0452090 вага нетто товару становить 293 295 кг, що суперечить заявленим відомостям у графі 38 вказаної ЕМД, а тому загальна сума нарахованих митних платежів повинна становити 1 565 844,25 грн.

Таким чином, позивачем у вищевказаній декларації була занижена вага нетто товару на 55 500 кг, що призвело до зменшення розрахованого митного платежу на суму 333 279,54 грн., а тому не може вважатися опискою з боку позивача.

18.11.2015 р. о 12.18 год. посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС було направлено електронне повідомлення декларанту щодо виявлення помилок та необхідності надання відповідних пояснень, а о 12.19 год. по вказаній ЕМД було поставлено затримку в митному оформленні.

18.11.2015 р. о 13.01 год. до сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС від позивача надійшла заява щодо відкликання вищевказаної ЕМД за № 903010003/2015/002346 від 18.11.2015 р.

Відповідно ч.ч.1, 10 ст.269 Митного кодексу України за письмовим зверненням декларанта або уповноваженої ним особи та з дозволу органу доходів і зборів відомості, зазначені в митній декларації, можуть бути змінені або митна декларація може бути відкликана. У разі відмови у наданні такого дозволу орган доходів і зборів зобов'язаний невідкладно, письмово або в електронному вигляді, повідомити декларанта про причини і підстави такої відмови. У разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у митній декларації товарів, транспортних засобів комерційного призначення внесення змін, відкликання та визнання недійсною цієї декларації до закінчення провадження у відповідних справах забороняються. Не порушується провадження у справах про порушення митних правил у випадках, якщо декларант або уповноважена ним особа самостійно звернулися до органу доходів і зборів з проханням про внесення змін до митної декларації відповідно до частин другої - четвертої цієї статті.

Пунктом 33 Порядку внесення змін до митної декларації та її відкликання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450, також передбачена можливість відкликання декларації за письмовим зверненням декларанта та з дозволу митного органу щодо митної декларації, митне оформлення якої не завершено.

Встановлено, що 18.11.2015 р. о 14.03 год. посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС позивачу направлено повідомлення, щодо неможливості відкликання вказаної ЕМД.

Пунктом 34 Порядку внесення змін до митної декларації та її відкликання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 р. № 450, встановлено, що не дозволяється відкликання митної декларації у разі виявлення порушень митних правил щодо задекларованих у цій митній декларації товарів.

Оскільки порушення щодо внесених відомостей, заявлених позивачем у вищевказаній декларації, були виявлені посадовою особою митниці, про що позивач був проінформований, суд приходить к висновку, що посадовою особою сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС правомірно повідомлено про неможливість відкликання зазначеної вище декларації.

Як вбачається з наданих відповідачем документів, технічних збоїв в системі комп'ютерної програми, якою користується орган митного контролю, не було.

26 листопада 2015 р. завідувачем сектору митного оформлення «Чернігів» митного поста «Київ-енергетичний» Енергетичної митниці ДФС Васильцовим В.А. стосовно позивача ОСОБА_3 складено протокол про порушення митних правил № 0006/90301/15 від 26.11.2015 за ст.485 Митного кодексу України, а саме за те, що 18.11.2015 р. останньою заявлено неправдиві відомості стосовно ваги товару у вищевказані митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру.

10 березня 2016 р. заступник начальника Енергетичної митниці ДФС Бут А.С., розглянувши матеріали справи про порушення митних правил, винесено постанову в справі про порушення митних правил № 0006/90301/15, якою позивача ОСОБА_3 визнано винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.485 Митного кодексу України, та накладено стягнення у вигляді штрафу розміром 300 відсотків несплаченої суми митних платежів, що становить 999 838,62 грн.

Відповідно до ст.485 Митного кодексу України відповідальність наступає у випадку заявлення в митній декларації з метою неправомірного звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру неправдивих відомостей щодо істотних умов зовнішньоекономічного договору (контракту), ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача товару, неправдивих відомостей, необхідних для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості, та/або надання з цією ж метою органу доходів і зборів документів, що містять такі відомості, або несплата митних платежів у строк, встановлений законом, або інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів, а так само використання товарів, стосовно яких надано пільги щодо сплати митних платежів, в інших цілях, ніж ті, у зв'язку з якими було надано такі пільги.

Згідно до ст.268 Митного кодексу України допущення у митній декларації помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, не тягне за собою застосування санкцій, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами України, крім випадків, передбачених частиною третьою цієї статті.

Тобто, враховуючи положення ч.1 та ч.2 ст.268 Митного кодексу України, санкції, передбачені Митним кодексом України та іншими законодавчими актами України, не застосовуються в разі допущення помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру.

Частиною 4 пункту 14 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 р. № 8 «Про судову практику в справах про контрабанду та порушення митних правил» роз'яснено, що порушенням митних правил слід вважати як завершені дії, спрямовані на порушення митного законодавства, так і спробу їх вчинення.

На підставі ст.530 ч.6 Митного кодекса України перевірка законності та обґрунтованості постанови у справі про порушення митних правил судом здійснюється у порядку, встановленому КАС України.

Враховуючи викладене, встановлені судом обставини справи, а також те, що ОСОБА_3 при поданні до митного оформлення митної декларації від 18.11.2015 року № 903010003/2015/002346 вчинила дії щодо заявлення в митній декларації неправдивих відомостей, що стосуються ваги товару, занизивши вагу, і які є підставою для зменшення розміру сплати митних платежів на загальну суму 333 279,54 грн., то суд приходить до висновку, що в діях позивача є склад правопорушення, передбаченого ст.485 Митного кодексу України. В зв'язку з чим, відповідачем правомірно притягнуто позивача до адміністративної відповідальності за ст.485 Митного кодексу України.

Посилання позивача на те, що протокол про порушення митних правил було складено відповідачем лише 26.11.2015 р., а не 18.11.2015 р., тобто при виявленні, не впливає на законність прийнятого відповідачем процесуального рішення. Оскаржувана постанова відповідача прийнята уповноваженою особою відповідача, на підставі доказів, які передбачені ст.495 Митного кодексу України, відповідає вимогам діючого законодавства, адміністративне стягнення накладено в межах встановленого законом розміру та строку притягнення до відповідальності. Також суд не приймає до уваги посилання позивача на те, що 17.11.2016 р. позивачем була внесена правильна сума по ввезений товар, оскільки ця сума ж попередньо внесеною сумою.

Вказані обставини дають суду підстави зробити висновок, що дії відповідача щодо виявлення порушення митних правил, складання протоколу та його розгляду з винесенням постанови стосовно позивача відповідають закону, порушень вимог законодавства не встановлено, правові підстави для скасування постанови від 10.03.2016 р. відсутні.

Таким чином, відповідно до вимог ст.71 ч.2 КАС України відповідач довів правомірність своїх дій та рішення.

При відкриття провадження у справі за вищевказаним позовом позивачу було поновлено строк на звернення до суду.

Відповідно до ст.13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі має кожен, чиї права та свободи було порушено.

Оскільки суд прийшов до висновку про відсутність порушень в діях відповідача щодо прав позивача, тому суд вважає, що позовні вимоги є безпідставними та не заснованими на законі, а відтак не підлягають задоволенню.

Згідно ст.94 КАС України сплачений позивачем судовий збір не підлягає стягненню на користь позивача, оскільки суд прийшов до висновку про відмову в задоволенні позову.

На підставі викладеного, ст.3, 19 Конституції України, п.14 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 р. № 8 «Про судову практику в справах про контрабанду та порушення митних правил», керуючись ст.ст.6, 8, 11, 18 ч.1 п.2, 19, 71, 86, 159-163, 171-2 КАС України, -

П О С Т А Н О В И В :

В задоволенні адміністративного позову ОСОБА_3, інтереси якої представлені ОСОБА_4, до Енергетичної митниці Державної фіскальної служби України про скасування постанови заступник начальника Енергетичної митниці ДФС Бут А.С. від 10.03.2016 р. у справі про порушення митних правил № 0006/90301/15 - відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги через Подільський районний суд м.Києва протягом 10 днів з дня отримання копії постанови в повному тексті.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано протягом встановленого законом строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя Н. М. Ларіонова

Дата ухвалення рішення11.07.2016
Оприлюднено19.07.2016
Номер документу59000367
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —758/3820/16-а

Постанова від 07.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.07.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 12.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 21.09.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 12.08.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 12.08.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Постанова від 11.07.2016

Адміністративне

Подільський районний суд міста Києва

Ларіонова Н. М.

Постанова від 11.07.2016

Адміністративне

Подільський районний суд міста Києва

Ларіонова Н. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні