Ухвала
від 18.07.2016 по справі 760/12430/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №1- кс/760/9800/16

760/12430/16-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 липня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження прокурора Київської місцевої прокуратури №9 м. Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42014100000001268 від 28.10.2014 за ознаками кримінального правопорушення, передбачених ч.2 ст.366, ч.2 ст.364, ч.1 ст.191 КК України, -

в с т а н о в и в:

Прокурор звернувся з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ).

Дане клопотання обґрунтоване тим, що у провадженні Солом`янського УП ГУ Національної поліції в м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32016110000000006 від 01.02.16, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.205 та ч.3 ст.212 КК України.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначав, Так, відповідно до ст. 71 Кримінального процесуального кодексу України, місцевою прокуратурою залучено спеціалістів з обліку та аудиту, якими встановлено, що основними завданнями, згідно Положення про ІНФОРМАЦІЯ_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ), затвердженого розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_5 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) від 12.02.2013 №17 є забезпечення реалізації державної соціальної політики у місті Києві у сфері соціального захисту населення, що включає: визначення пріоритетів соціального розвитку; здійснення аналізу рівня життя населення та підготовку пропозицій до проектів державних цільових, галузевих, регіональних та місцевих програм; реалізацію заходів у сфері соціального захисту населення; забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що мають право на пільги згідно із законодавством України тощо.

Аудиторським дослідженням встановлено, що Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_6 від 17 лютого 2011 року № 19/5406 затверджено міську цільову програму « ІНФОРМАЦІЯ_7 » на 2011-2015 роки (далі Програма « ІНФОРМАЦІЯ_7 »).

Одним з напрямків Програми « ІНФОРМАЦІЯ_7 » є забезпечення реалізації права на освіту, шляхом компенсації з бюджету м. Києва витрат на навчання, студентів з числа інвалідів, сиріт та дітей з малозабезпечених родин у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (надалі Університет « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») в періоді, що підлягає дослідженню.

Щороку до зазначеної програми ІНФОРМАЦІЯ_6 від 25.05.2011 № 198/5585 (на 2011 рік), Рішення ІНФОРМАЦІЯ_6 від 16.02.2012 № 106/7443 (на 2012 рік), Рішення ІНФОРМАЦІЯ_6 від 21.02.2013 № 23/9080 (на 2013 рік), Рішення ІНФОРМАЦІЯ_6 04.09.2014 № 46/46 (на 2014 рік) вносились зміни та доповнення.

Виконавцем по забезпеченню компенсації за навчання студентів з числа пільгових категорій в Університеті « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за програмою « ІНФОРМАЦІЯ_7 » визначено ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Функцію контролю відбору на навчання студентів, які бажають отримати вищу освіту з числа визначених категорій, згідно п. 2.2.3 Положення про відділ у справах інвалідів, ветеранів війни, праці та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи Управління у справах інвалідів та людей похилого віку, затвердженого колишнім директором ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_4 , 17.11.2010 та 02.01.2013, покладено на даний відділ.

Разом з тим, в посадових інструкціях працівників зазначеного відділу не передбачено виконання вказаних обов`язків.

Згідно п. 3.29 «Положення про відділ у справах інвалідів, ветеранів війни, праці та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи Управління у справах інвалідів та людей похилого віку», затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_4 від 01.10.2014 № 377, до функцій відділу віднесено питання щодо забезпечення співпраці з Вищим навчальним закладом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) (далі Університет « ІНФОРМАЦІЯ_8 ») в межах своїх повноважень, зокрема в частині здійснення компенсації вартості навчання студентів з числі інвалідів, сиріт та дітей з малозабезпечених родин.

В ході аудиту, досліджено оригінали казначейських виписок за 2012-2014 роки, згідно яких, ІНФОРМАЦІЯ_4 на рахунок Університету « ІНФОРМАЦІЯ_8 » перераховано коштів на загальну суму 8 721, 60 тис. гривень.

Так, станом на 01.01.2012 кредиторська заборгованість ІНФОРМАЦІЯ_8 складала 6 350,00 тис. грн., в тому числі: за 2009 рік 4 601,13 тис. грн. та за 2011 рік 1 748,86 тис. грн., і відображена в меморіальному ордері №6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами» та визначена ІНФОРМАЦІЯ_4 в розрахунках обсягів коштів, які пропонуються залучити з бюджету м. Києва у 2012 році на виконання Програми «Турбота».

Крім того, сума кредиторської заборгованості у сумі 6 350,00 тис. грн. зареєстрована в ІНФОРМАЦІЯ_9 (реєстр бюджетних фінансових зобов`язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 02.02.2012 №14) та підтверджена в ході допиту начальником управління бухгалтерського обліку та фінансів ІНФОРМАЦІЯ_4 головним бухгалтером ОСОБА_5 .

Кредиторська заборгованість, яка рахувалася по бухгалтерському обліку ІНФОРМАЦІЯ_4 станом на 01.01.2012 у сумі 6 350,00 тис. грн., повністю погашена в березні 2012 року.

Крім того, в ході дослідження встановлено, що у подальшому в 2012 році по меморіальному ордеру №6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами», бухгалтерією ІНФОРМАЦІЯ_4 на облік поставлено витрати за навчання в Університеті « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на загальну суму 3 315,48 тис. грн. (у тому числі: в липні 871, 62 тис. грн., в серпні 1 545, 68 тис. грн. та в грудні 898,18 тис. грн.). При цьому фактичні витрати за навчання у 2012 році склали 2 443,86 тис. грн., що менше суми, яка обліковується, на 871, 62 тис. грн.

Первинні документи, які підтверджують наявну кредиторську заборгованість на суму 871, 62 тис. грн., до аудиту не надані.

З вищевикладеного можна зробити висновок, що ІНФОРМАЦІЯ_4 завищені фактичні витрати за 2012 рік на 871, 61 тис. гривень.

В ході допиту заступника головного бухгалтера Департаменту соцзахисту ОСОБА_6 відповідальною за ведення меморіального ордеру №6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами», нею було надано покази, що кредиторську заборгованість на суму 871, 62 тис. грн. було поставлено на облік без підтверджуючих документів за вказівкою головного бухгалтера ОСОБА_5 .

Крім того, в ході аудиту на досліджено наявні в Департаменті соцзахисту помісячні розрахунки фактичних фінансових витрат за навчання молоді в рамках програми «Турбота» в Університеті « ІНФОРМАЦІЯ_8 », які надавались Університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » в якості актів виконаних робіт для оплати. Дані розрахунки підписані колишнім начальником ІНФОРМАЦІЯ_10 (зараз ІНФОРМАЦІЯ_4 ) ОСОБА_4 , головним бухгалтером ІНФОРМАЦІЯ_10 (зараз ІНФОРМАЦІЯ_4 ) ОСОБА_5 та президентом Університету « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ОСОБА_7 і головним бухгалтером Університету « ІНФОРМАЦІЯ_8 » ОСОБА_8 . Слід зазначити, що зазначені розрахунки містять загальну кількість осіб по пільгових категоріях студентів (малозабезпечені, сироти і т.д.) у розрізі спеціальностей за якими навчаються і загальну вартість по кожній спеціальності. Поіменні списки студентів, які б підтверджували ці зведені дані відсутні.

Проведеними у 2014 році перевірками ІНФОРМАЦІЯ_11 та аудитом відповідності, здійсненим ІНФОРМАЦІЯ_12 , доведено необхідність надання поіменного списку студентів, як первинного документу, у підтвердження до існуючих актів виконаних робіт. Без наявності таких списків перевірка достовірності виставлених Університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » рахунків на оплату навчання студентів неможлива.

Звіркою помісячних розрахунків фактичних фінансових витрат за навчання молоді в рамках програми «Турбота» в Університеті « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (актів виконаних робіт) із списками студентів встановлено значні розбіжності.

Сума фінансових витрат за надані послуги з навчання студентів пільгових категорій населення в Розрахунках, наданих ІНФОРМАЦІЯ_8 » для оплати ІНФОРМАЦІЯ_4 , за 2012 та 2013 роки більше на 925,341 тис. грн. ніж зазначена у поіменних списках студентів, а саме: за 2012 рік на 711,10 тис. грн. (по помісячному розрахунку - 2 443,86 тис. грн., по помісячному списку студентів - 1 732,76 тис. грн.; за 2013 рік на 214,24 тис. грн. (по помісячному розрахунку 1 182,65 тис. грн., по помісячному списку студентів 968,41 тис. грн.; за 2014 рік розрахунків не надано, зобов`язання перед Університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » не реєструвались в органах ІНФОРМАЦІЯ_13 .

Отже, враховуючи, що в ході аудиту встановлено безпідставне завищення ІНФОРМАЦІЯ_4 у липні 2012 року кредиторської заборгованості за навчання студентів на суму 871,6 тис. грн. та завищення вартості навчання в актах виконаних робіт, наданих Університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 », за період 2012 -2013 років на загальну суму 925,34 тис. грн., що фактично є збитками бюджету міста, до Університету « ІНФОРМАЦІЯ_8 » направлено запит щодо надання інформації про навчання студентів згідно затвердженої міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки».

Поряд з цим, в ході проведення аудиту, залученим спеціалістам на їх вимогу представлення документів за період, що підлягав дослідженню було відмовлено у їх наданні. До аудиту не надавались списків студентів, акти виконаних робіт, звітність у повному обсязі, кошториси, посадові інструкції працівників Департаменту та ін..

Крім того, аудиторам не надані договори, що стосуються взаємовідносин ІНФОРМАЦІЯ_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) з університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за період з 01.01.2011 по 01.01.2016, піврічні звіти про хід виконання програми «Турбота. Назустріч киянам.», які направлялись ІНФОРМАЦІЯ_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) до ІНФОРМАЦІЯ_17 за період з 01.01.2011 по 01.01.2016, розшифровки кредиторської заборгованості на початок року за період з 01.01.2011 по 01.01.2016, штатні розписи за період з 01.01.2011 по 01.01.2016 та ін.

Згідно договору про передачу майна територіальної громади міста Києва в оренду №1903 від 09.06.2015, ІНФОРМАЦІЯ_18 ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) орендує у ІНФОРМАЦІЯ_19 (КМДА) нерухоме майно (нежитлові приміщення) загальною площею 1594,6 кв.м в тому числі на 4 поверсі - 220,10 кв.м, на 3 поверсі 869,1 кв.м, на першому поверсі - 289,26 кв.м, в підвальному приміщенні 200,64 кв.м, цокольному приміщенні-15,5 кв.м, яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Таким чином, слідством здобуто достатньо підстав вважати, щодо вчинення вказаного злочину можуть бути причетні посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ), а отже здобуто достатньо підстав вважати, що за адресою: АДРЕСА_1 , де фактично знаходяться документи щодо виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч Киянам» на 2011-2015 роки, в тому числі щодо навчання, студентів з числа інвалідів, сиріт та дітей з малозабезпечених родин у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини « ІНФОРМАЦІЯ_8 » та речі, які мають значення для встановлення всіх обставин по справі.

Також зазначав, що документи та відомості, що в них містяться, які планується отримати під час тимчасового доступу, можливо використати як докази на досудовому розслідуванні та неможливо іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Документи, до яких планується отримати тимчасовий доступ, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення відповідних експертиз.

Слідчий просив постановити ухвалу про надання тимчасового доступу до зазначених документів без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.

Слідчій суддя відповідно до частини другої ст. 163 КПК України визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи за наведених слідчим підстав.

Згідно з ч.1 ст.107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних заходів не здійснювалась.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, відносяться відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Згідно ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» банківською таємницею є інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку. Зокрема, банківською таємницею є відомості про банківські рахунки клієнтів, операції, які були проведені на користь чи за дорученням клієнта, здійснені ним угоди.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Заслухавши пояснення слідчого, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів, оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, суд -

у х в а л и в:

Клопотання задовольнити.

Надати слідчому Солом`янського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_9 та/або слідчому Солом`янського управління поліції Головного управління Національної поліції в м. Києві ОСОБА_10 , та/або прокурору Київської місцевої прокуратури №9 ОСОБА_3 , та/або прокурору Київської місцевої прокуратури №9 ОСОБА_11 , за дорученням, в порядку ст.36 КПК України, ГУ СБ України у місті Києві та Київській області тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: рішення сесій Київради щодо затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2011-2015 роки із змінами та доповненнями за період з 01.01.2011 по 01.01.2016 та Порядку компенсації витрат на навчання в університеті « ІНФОРМАЦІЯ_8 » студентів-інвалідів, студентів-сиріт та студентів з особливо важкими матеріальними умовами життя; порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм, затвердженого рішенням КМР від 29.10.2009 №520/2589; положення про ІНФОРМАЦІЯ_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) із змінами та доповненнями за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; штатні розписи ІНФОРМАЦІЯ_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) із зазначенням прізвищ осіб, що перебували на посадах в тому числі і виконуючих обов`язки, за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; накази про призначення на посаду та тимчасове виконання обов`язків начальника ІНФОРМАЦІЯ_14 (директора ІНФОРМАЦІЯ_15 ), першого заступника та усіх заступників, начальників управлінь та їх заступників, начальників відділів та їх заступників із зазначенням осіб, що перебували на посаді і який період (із змінами) за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; м/о №6 (розрахунки з іншими кредиторами) по КФК 090412 з додатками (акти виконаних та/або надання послуг) за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; банківські виписки та платіжні доручення про сплату за навчання за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; розрахунки потреби у коштах на навчання за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; розшифровки кредиторської заборгованості на початок року за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; договори, що стосуються взаємовідносин ІНФОРМАЦІЯ_14 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) з університетом « ІНФОРМАЦІЯ_8 » за період з 01.01.2011 по 01.01.2016; піврічні звіти про хід виконання програми «Турбота. Назустріч киянам.» які направлялись ІНФОРМАЦІЯ_16 ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) до ІНФОРМАЦІЯ_17 за період з 01.01.2011 по 01.01.2016.

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі відмови виконувати ухвалу слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.07.2016
Оприлюднено14.03.2023
Номер документу59040984
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/12430/16-к

Ухвала від 22.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 22.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 18.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 18.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні