5/105
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"13" липня 2006 р. Справа № 5/105
За позовом прокурора Сокирянського району в інтересах держави в особі Сокирянського районного центру зайнятості, м.Сокиряни Чернівецької області
до товариства з обмеженою відповідальністю “Ожівське”, с.Ожеве Сокирянського району Чернівецької області
про стягнення 2758 грн. 74 коп.
Суддя Дутка В.В.
Секретар судового засідання Гринчак А.В.
Представники:
від позивача –Іванічек О.І., довіреність від 12.02.2006р.
від відповідача –не з'явився
в засіданні приймав участь прокурор –Швець О.А.
СУТЬ СПОРУ: прокурор Сокирянського району в інтересах держави в особі Сокирянського районного центру зайнятості, м.Сокиряни Чернівецької області звернувся з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю “Ожівське”, с.Ожеве Сокирянського району Чернівецької області про стягнення 2758 грн. 74 коп. заборгованості по внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття станом на 01.04.2006р.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на розрахункову відомість за І квартал 2006р., акт перевірки правильності, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків від 16.02.2005р. № 11, лист-вимогу про стягнення коштів та застосування фінансових санкцій від 21.03.2006р.
Ухвалою господарського суду від 26.05.2006р. розгляд справи призначено на 20.06.2005р.
Ухвалою від 20.06.2005р. розгляд справи відкладено на 13.07.2005р. у зв'язку з неявкою представника відповідача.
Прокурор, представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримали.
Відповідач відзиву на позов не подав, свого представника у засідання не направив, що не перешкоджає розгляду справи по суті, оскільки останній належним чином повідомлений про час і місце слухання справи.
Заслухавши пояснення прокурора, представника позивача, оцінивши надані докази, з'ясувавши фактичні обставини справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню частково враховуючи таке.
Проведеною перевіркою позивача встановлено, що відповідач зареєстрований як платник внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Позивач просить стягнути 2758 грн. 74 коп. заборгованості відповідача по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття що виникла станом на 01.04.2006р.
Так, згідно розрахункової відомості відповідача за І квартал 2006р. недоїмка складає 7060 грн. 04 коп.
Відповідно до рішення господарського суду Чернівецької області від 14.02.2004р. у справі 2/172 з відповідача на користь позивача стягнуто 4301 грн. 35 коп. недоїмки по сплаті страхових внесків.
Таким чином станом на 01.04.2006р. борг відповідача складає (7060,04 коп.
–4301,35) 2758 грн. 69 коп.
Щодо решти позовних вимог, то суд закриває провадження у справі на підставі п.4 част. 1 ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки є судове рішення між тими ж сторонами про той же предмет спору.
Відносини, що виникають з загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття врегульовані нормами Закону України від 02.03.2000р. № 1533-III "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі –Закон), що набрав чинності відповідно до п.1 розділу VIII "Прикінцеві положення", з 01.01.2001р.
Згідно п.1 ч.1 ст.12 Закону, виконавча дирекція Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі Фонд) є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.
Відповідно до ч.2 ст.12 даного Закону, виконавча дирекція Фонду та її робочі органи ведуть реєстр платників страхових внесків, проводять збір страхових внесків, контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрати за страхування на випадок безробіття, представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.
Згідно абз.11 ч.2 ст. 19 Закону України "Про зайнятість населення", Державна служба зайнятості має право стягувати з підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, суми прихованих або знижених обов'язкових зборів та недоїмок до державного фонду сприяння зайнятості населення.
Сокирянський районний центр зайнятості населення представляє інтереси Фонду як робочий орган виконавчої дирекції Фонду та звернувся до суду про стягнення із страхувальника, в даному випадку роботодавця товариства з обмеженою відповідальністю “Ожівське” недоїмки по сплаті страхових внесків до Фонду.
Судовий збір покладається на відповідача пропорційно задоволеним позовним вимогам.
На підставі викладеного та керуючись ст. 19 Закону України "Про зайнятість населення" та ст.ст. 34, 35, 38, 39 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", керуючись ст. 71, п.4 част. 1 ст. 157, ст.ст. 160-163, 167, пунктами 3, 6 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ :
1. Позов задовольнити частково.
2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю “Ожівське”, с.Ожеве Сокирянського району Чернівецької області, код 30774069:
- на користь Сокирянського районного центру зайнятості, м. Сокиряни, вул. Перемоги, 18, Чернівецької області, код 21423437, недоїмку 2758 грн. 69 коп.
- у доход державного бюджету 27 грн. 58 коп. судового збору.
3. В решті позову - закрити провадження у справі.
4. З набранням постановою законної сили видати виконавчі листи.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова не набрала законної сили.
Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя В.В. Дутка
Суд | Господарський суд Чернівецької області |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 59122 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні