cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
21.07.2016Справа № 910/13788/14
За скаргою Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг"
на дії відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві
про визнання бездіяльності відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 незаконною
у справі за позовом Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг"
до Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ"
про стягнення 148 429,60 грн.
Суддя Бондарчук В.В.
Представники:
від стягувача (скаржника): Буришин В.В.;
від боржника: не з'явились;
від відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві: не з'явились.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ :
Приватне акціонерне товариство "Ужгородоптторг" (далі -позивач) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" (далі -відповідач) про стягнення з відповідача боргу у розмірі 144 853,01 грн. та пені у сумі 3 576,59 грн.
Рішенням Господарського суду міста Києва від 11.09.2014 позовні вимоги Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" задоволено повністю. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" (04214, м. Київ, вул. Північна, буд. 3, оф. 5, код ЄДРПОУ - 38960277) з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання судового рішення, на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" (88000, м. Ужгород, вул. Чурговича, буд. 2, код ЄДРПОУ - 20431713) 144 853 (сто сорок чотири тисячі вісімсот п'ятдесят три) грн. 01 коп. - боргу, 3 576 (три тисячі п'ятсот сімдесят шість) грн. 59 коп. - пені, 2 968 (дві тисячі дев'ятсот шістдесят вісім) грн. 59 коп. - судового збору та 10 600 (десять тисяч шістсот) грн. 00 витрат на оплату послуг адвоката.
29.09.2014 на виконання рішення Господарського суду міста Києва від 11.09.2014 у справі № 910/13788/14 видано наказ.
05.07.2016 через відділ діловодства Господарського суду міста Києва від Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" надійшла скарга на дії Відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві, у якій скаржник просить суд:
- визнати бездіяльність начальника відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві щодо незабезпечення контролю за своєчасністю виконання рішення Господарського суду міста Києва від 11 вересня 2014 року про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ-БІЗ» на користь Приватного акціонерного товариства «Ужгородпотторг» 144 853, 01 грн. боргу, 3 576, 59 грн. - пені, 2 968, 59 грн. - судового збору та 10 600, 00 грн. - витрат на оплату послуг адвоката незаконною.
- визнати бездіяльність державних виконавців відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві щодо не направлення копії постанови про відкриття виконавчого провадження з виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29 вересня 2014 року за №910/13788/14, як це передбачено статтею 31 Закону України «Про виконавче провадження», незаконними.
- визнати бездіяльність державних виконавців відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві, які здійснюють виконавче провадження № 47937497 щодо не вжиття заходів з примусового виконання рішення у виконавчому провадженні № 47937497 з виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29 вересня 2014 року за № 910/13788/14, як це передбачено статтями 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження» незаконними.
- зобов'язати відділ Державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві у виконавчому провадженні № 47937497 з виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29 вересня 2014 року за № 910/13788/14 вжити заходи джинсового виконання рішення відповідно до статей 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження».
- визнати бездіяльність начальника відділу Державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві щодо не надання відповіді на адвокатський запит Буришина Віталія Васильовича від 25 травня 2016 року за №283 у встановлений законом строк незаконною.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 06.07.2016 розгляд скарги призначено на 21.07.2016 за участю представників сторін, зокрема, зобов'язано відділ державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві надати суду письмові обґрунтовані пояснення з приводу викладених у скарзі обставин та належним чином завірені копії матеріалів виконавчого провадження ВП № 47937497.
У даному судовому засіданні представник стягувача підтримав подану скаргу на дії відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві.
Представники боржника та відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві у судове засідання не з'явились, причин неявки суду не повідомили, однак про дату, час та місце розгляду скарги були повідомлені належним чином.
Обґрунтовуючи подану скаргу, стягувач зазначає, що з моменту винесення постанови про відкриття виконавчого провадження від 23.06.2015, державним виконавцем не було проведено жодних виконавчих дій, а також відсутні будь-які рішення, постанови, акти та/або інші дії, спрямовані на розшук майна боржника, що свідчить про не вжиття державним виконавцем заходів примусового виконання рішення, передбачених Законом України «Про виконавче провадження».
Отже, розглянувши скаргу Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг", дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення присутнього у судовому засіданні представника, суд дійшов висновку про часткове задоволення поданої скарги, з огляду на наступне.
Так, відповідно до ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).
Статтею 17 Закону України «Про виконавче провадження», примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів, визначених цим Законом.
Відповідно до цього Закону підлягають виконанню державною виконавчою службою такі виконавчі документи:
1) виконавчі листи, що видаються судами, і накази господарських судів, у тому числі на підставі рішень третейського суду та рішень Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті і Морської арбітражної комісії при Торгово-промисловій палаті;
2) ухвали, постанови судів у цивільних, господарських, адміністративних справах, кримінальних провадженнях та справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
3) судові накази ;
4) виконавчі написи нотаріусів;
5) посвідчення комісій по трудових спорах, що видаються на підставі відповідних рішень таких комісій;
6) постанови органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
7) постанови державного виконавця про стягнення виконавчого збору, витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій і накладенням штрафу;
8) рішення інших органів державної влади, якщо їх виконання за законом покладено на державну виконавчу службу;
9) рішення Європейського суду з прав людини з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини";
10) рішення (постанови) суб'єктів державного фінансового моніторингу (їх уповноважених посадових осіб), якщо їх виконання за законом покладено на державну виконавчу службу.
11) рішення Національного банку України про застосування до банку, філії іноземного банку заходу впливу у вигляді накладення штрафу.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про виконавче провадження», державний виконавець відкриває виконавче провадження на підставі виконавчого документа, зазначеного в статті 17 цього Закону, зокрема, за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення;
Як вбачається з матеріалів справи, 28.10.2014 державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 45213310 з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14.
Разом з тим, 23.04.2015 державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві винесено постанову про повернення виконавчого документа стягувачеві ВП № 45213310 на підставі п. 2 ст. 47 Закону України «Про виконавче провадження», відповідно до якого виконавчий документ, на підставі якого відкрито виконавче провадження, за яким виконання не здійснювалося або здійснено частково, повертається стягувачу у разі, якщо у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернуто стягнення, та здійснені державним виконавцем заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними.
15.06.2015 Приватне акціонерне товариство "Ужгородоптторг" повторно звернулося до начальника Відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва із заявою про прийняття до виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" заборгованості, яка отримана Відділом 19.06.2015, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
Так, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 25 Закону України «Про виконавче провадження», державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення такого документа до виконання, він відповідає вимогам, передбаченим цим Законом, і пред'явлений до виконання до відповідного органу державної виконавчої служби. Державний виконавець протягом трьох робочих днів з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. У постанові державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про примусове виселення боржника - у строк до п'ятнадцяти днів) та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених цим Законом. За заявою стягувача державний виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження може накласти арешт на майно та кошти боржника, про що виноситься відповідна постанова.
Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про виконавче провадження», копії постанов державного виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі - документи виконавчого провадження), що державний виконавець зобов'язаний довести до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією, крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Боржник вважається повідомленим про відкриття виконавчого провадження, якщо йому надіслано постанову про відкриття виконавчого провадження за адресою, зазначеною у виконавчому документі.
Проте, державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва Шевченко О.Д. всупереч вимогам ст. 31 Закону України «Про виконавче провадження» не було надіслано стягувачу постанову про відкриття виконавчого провадження.
У зв'язку з неотриманням стягувачем постанови про відкриття виконавчого провадження, 25.05.2016 представник Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" звернувся до відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва з адвокатським запитом № 283, в якому просив начальника відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва повідомити про результати розгляду заяви від 15.06.2016 про примусове виконання рішення на підставі наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14, у випадку відкриття виконавчого провадження надіслати копії всіх постанов та інших документів, які згідно Закону України «Про виконавче провадження» підлягають направленню для відома стягувачу, а також надати код ідентифікатор доступу до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень для можливості здійснення моніторингу за ходом проведення виконавчого провадження, який отриманий відділом 30.05.2016, що також підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
Листом від 07.06.2016 начальник Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві Гоцій Б.І. надав відповідь на адвокатський запит № 283 від 25.05.2016, в якому повідомив, що виконавчий документ - наказ № 910/13788/14 від 29.09.2014 надійшов на виконання 23.06.2015, постановою державного виконавця від 23.06.2015 відкрито виконавче провадження (ВП № 47937497) з виконання наказу, копію постанови направлено сторонам, також 06.06.2016 державним виконавцем Відділу винесено постанову накладено арешт на кошти боржника, що знаходяться в установі банку та 07.06.2016 державним виконавцем винесено постанову про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження. Також державним виконавцем направлені запити до державних установ з метою встановлення належного боржнику майна, на яке може бути звернуто стягнення у виконавчому провадженні.
Крім того, начальником відділу повідомлено стягувача, що більш детальну інформацію по виконавчому провадженню сторона виконавчого провадження, або їх представники, мають право отримати з єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, що розміщений на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://trade.informiust.ua/vpdoc/getdoc.aspx за допомогою номеру виконавчого провадження (ВП) та ідентифікатору доступу, що зазначений у постанові про відкриття виконавчого провадження від 23.06.2015.
Отже, частиною 1 ст. 6 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що державний виконавець зобов'язаний використовувати надані йому права відповідно до закону і не допускати у своїй діяльності порушення прав та законних інтересів фізичних і юридичних осіб.
Як вбачається з матеріалів справи, 23.06.2015 державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва Шевченко О.Д. винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 47937497 з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" заборгованості у розмірі 161 998, 19 грн.
06.06.2016, тобто майже через рік з дня винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, державним виконавцем Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві Пальченком А.В. винесено постанову про арешт коштів боржника ВП № 47937497, відповідно до якої накладено арешт на кошти, що містяться на рахунках боржника в межах суми 161 998, 19 грн.
07.06.2016 державним виконавцем Пальченком А.В. винесено постанову про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження ВП № 47937497, накладено арешт на все майно, що належить боржнику Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" у межах суми звернення стягнення 161 998, 19 грн.
Так, відповідно до ст. 30 Закону України «Про виконавче провадження», державний виконавець зобов'язаний провести виконавчі дії з виконання рішення протягом шести місяців з дня винесення постанови про відкриття виконавчого провадження, а з виконання рішення немайнового характеру - у двомісячний строк. Строк здійснення виконавчого провадження не включає час відкладення провадження виконавчих дій або зупинення виконавчого провадження на період проведення експертизи чи оцінки майна, виготовлення технічної документації на майно, реалізації майна боржника, час перебування виконавчого документа на виконанні в адміністрації підприємства, установи чи організації, фізичної особи, фізичної особи - підприємця, які здійснюють відрахування із заробітної плати (заробітку), пенсії та інших доходів боржника. Строк здійснення зведеного виконавчого провадження обчислюється з моменту приєднання до такого провадження останнього виконавчого документа.
Згідно ст. 32 Закону України «Про виконавче провадження», заходами примусового виконання рішень є:
1) звернення стягнення на кошти та інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб;
2) звернення стягнення на заробітну плату (заробіток), доходи, пенсію, стипендію боржника;
3) вилучення в боржника і передача стягувачу певних предметів, зазначених у рішенні;
4) інші заходи, передбачені рішенням.
Відповідно до п. 1 ст. 11 Закону України «Про виконавче провадження», державний виконавець зобов'язаний вживати передбачених цим Законом заходів примусового виконання рішень, неупереджено, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.
Таким чином, державним виконавцем Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві всупереч нормам Закону України «Про виконавче провадження», протягом року з моменту винесення постанови про відкриття виконавчого провадження не вживалися заходи з примусового виконання рішення.
За приписами ч. 1 ст. 82 Закону України "Про виконавче провадження", рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду.
Відповідно до п. 10.1 та п. 10.2. Інструкції з організації примусового виконання рішень, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 02.04.2012 № 512/5, контроль у виконавчому провадженні здійснюється відповідно до статей 83 - 86 Закону.
Начальник відділу має право перевірити будь-яке виконавче провадження, що перебуває на виконанні державних виконавців, які йому безпосередньо підпорядковані, з власної ініціативи чи за заявою (скаргою) стягувача або його представника у випадках, передбачених Законом.
За результатами перевірки виконавчого провадження виноситься постанова про перевірку виконавчого провадження.
Пунктом 1.4 Інструкції з організації примусового виконання рішень передбачено, що безпосередній контроль за діями державного виконавця покладається на начальників відділів примусового виконання рішень та начальників відділів державної виконавчої служби районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних та міжрайонних управлінь юстиції (далі - начальник відділу).
Як вбачається з матеріалів справи, стягувач звертався до начальника відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києві з адвокатським запитом № 283, в якому просив начальника відділу державної виконавчої служби Оболонського районного управління юстиції у місті Києва повідомити про результати розгляду заяви від 15.06.2016 про примусове виконання рішення суду на підставі наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14, у випадку відкриття виконавчого провадження надіслати копії всіх постанов та інших документів, які згідно Закону України «Про виконавче провадження» підлягають до надіслання для відома стягувачу, а також надати код ідентифікатор доступу до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень для можливості здійснення моніторингу за ходом проведення виконавчого провадження, який отриманий відділом 30.05.2016, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.
Згідно ч.ч. 1-2 ст. 83 Закону України "Про виконавче провадження", контроль за своєчасністю, правильністю і повнотою виконання рішень державним виконавцем здійснюють начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, а також керівник вищестоящого органу державної виконавчої служби.
Начальник відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, при здійсненні контролю за рішеннями, діями державного виконавця під час виконання рішень має право у разі, якщо вони суперечать вимогам закону, своєю постановою скасувати постанову або інший процесуальний документ (або їх частину), винесені у виконавчому провадженні державним виконавцем, визнати недійсним складений державним виконавцем акт, зобов'язати державного виконавця провести виконавчі дії в порядку, встановленому цим Законом.
Частиною 1 ст. 84 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що здійснювати перевірку законності виконавчого провадження мають право, зокрема директор Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України та його заступники - щодо виконавчого провадження, яке перебуває на виконанні у будь-якому структурному підрозділі органів державної виконавчої служби;
Посадові особи, зазначені у статті 84 цього Закону, можуть проводити перевірку законності виконавчого провадження за дорученням вищої посадової особи, з власної ініціативи або під час розгляду поданої відповідно до частини сьомої статті 82 цього Закону скарги на постанову начальника підпорядкованого органу державної виконавчої служби, винесену за результатами розгляду скарги на рішення, дії (бездіяльність) державного виконавця, інших посадових осіб державної виконавчої служби.
Перевірка законності виконавчого провадження має бути проведена протягом десяти робочих днів, а зведеного виконавчого провадження - протягом п'ятнадцяти робочих днів з дня надходження витребуваного виконавчого провадження (ст. 86 Закону України "Про виконавче провадження").
Отже, з приписів наведених вище норм вбачається, що безпосередній контроль за діями державного виконавця покладається на начальників відділів примусового виконання рішень.
Таким чином, начальником Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві порушено ст. 82-86 Закону України «Про виконавче провадження», зокрема, не забезпечено контроль за своєчасністю виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" заборгованості у розмірі 161 998, 19 грн.
Відповідно до ст. 121-2 Господарського процесуального кодексу України, скарги на дії чи бездіяльність органів Державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів можуть бути подані стягувачем, боржником або прокурором протягом десяти днів з дня вчинення оскаржуваної дії, або з дня, коли зазначеним особам стало про неї відомо, або з дня, коли дія мала бути вчинена. Скарги на дії органів Державної виконавчої служби розглядаються господарським судом, про час і місце якого повідомляються ухвалою стягувач, боржник чи прокурор та орган виконання судових рішень. Неявка боржника, стягувача, прокурора чи представника органу Державної виконавчої служби в судове засідання не є перешкодою для розгляду скарги. За результатами розгляду скарги виноситься ухвала, яка надсилається стягувачеві, боржникові та органові виконання судових рішень. Ухвалу може бути оскаржено у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно п. 9.13 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 9 від 17.10.2012 р. «Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України», за результатами розгляду скарги виноситься ухвала, в якій господарський суд або визнає доводи заявника правомірними і залежно від їх змісту визнає постанову державного виконавця щодо здійснення заходів виконавчого провадження недійсною, або визнає дії чи бездіяльність органу Державної виконавчої служби незаконними, чи визнає недійсними наслідки виконавчих дій, або зобов'язує орган державної виконавчої служби здійснити певні виконавчі дії, якщо він ухиляється від їх виконання без достатніх підстав, або визнає доводи скаржника неправомірними і скаргу відхиляє.
З урахуванням наведеного, суд вважає скаргу Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" на дії Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві такою, що підлягає частковому задоволенню в частині визнання бездіяльності начальника відділу Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо забезпечення контролю за своєчасністю виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" заборгованості у розмірі 161 998, 19 грн. - незаконною ; визнання бездіяльності державних виконавців Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо не направлення копії постанови про відкриття виконавчого провадження з виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14, відповідно до ст. 31 Закону України «Про виконавче провадження» - незаконною; визнання бездіяльності державних виконавців Оболонського районного управління юстиції у місті Києві, а саме своєчасного вжиття заходів з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 у виконавчому провадження № 47937497, відповідно до ст.ст. 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження» незаконною та зобов'язання Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві вжити заходи примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 у виконавчому провадженні № 47937497 відповідно до статей 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження».
Керуючись ст.ст. 86, 121-2 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва
УХВАЛИВ:
1. Скаргу Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" на дії Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві задовольнити частково.
2. Визнати бездіяльність начальника відділу Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві в частині забезпечення контролю за своєчасністю виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14 про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ-БІЗ" на користь Приватного акціонерного товариства "Ужгородоптторг" заборгованості у розмірі 161 998, 19 грн. - незаконною.
3. Визнати бездіяльність державних виконавців Оболонського районного відділу державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві в частині направлення копії постанови про відкриття виконавчого провадження з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва від 29.09.2014 у справі № 910/13788/14, відповідно до ст. 31 Закону України «Про виконавче провадження» - незаконною.
4. Визнати бездіяльність державних виконавців Оболонського районного управління юстиції у місті Києві в частині своєчасного вжиття заходів з примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 у виконавчому провадженні № 47937497, відповідно до ст.ст. 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження» -незаконною.
5. Зобов'язати Оболонський районний відділ державної виконавчої служби міста Києва Головного територіального управління юстиції у місті Києві вжити заходи примусового виконання наказу Господарського суду міста Києва № 910/13788/14 від 29.09.2014 у виконавчому провадженні № 47937497 відповідно до статей 32, 52 Закону України «Про виконавче провадження».
6. У задоволенні решти вимог у скарзі відмовити.
Ухвала може бути оскаржена у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Суддя Бондарчук В.В.
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2016 |
Оприлюднено | 29.07.2016 |
Номер документу | 59204470 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Бондарчук В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні