Постанова
від 20.07.2016 по справі 805/1695/16-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 липня 2016 р. Справа №805/1695/16-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

час прийняття постанови: 14 година 15 хвилин

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабіча С.І., за участю секретаря судового засідання Мангуш З.В. та представників сторін:

позивача - не з'явився;

відповідача - не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» до Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання незаконним та скасування рішення № 131 від 01.04.2016 року,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» звернулось до суду з позовом до Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області, відповідно до якого просить визнати незаконним та скасувати рішення № 131 Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області від 01.04.2016 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування ) єдиного внеску у розмірі 27 659, 70 грн., та пені у розмірі 4 022, 90 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказує на те, що в силу п. 9-3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» (далі - Закон № 2464) він звільнений від відповідальності за невиконання обов'язку зі сплати єдиного внеску. Просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідач проти задоволення адміністративного позову заперечував, вказавши, що рішення № 131 Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області від 01.04.2016 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування ) єдиного внеску у розмірі 27 659, 70 грн., та пені у розмірі 4 022, 90 грн. є обґрунтованою.

Відповідач вважає, що позивач є платником єдиного внеску та не звільняється від обов'язку щодо сплати єдиного внеску на підставі спірного рішення. Крім того, відповідач зазначає, що сертифікат Торгово-промислової палати України про настання саме форс-мажорних обставин до податкового органу не надавався. Відповідач зазначає, що позивачем порушені вимоги Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» , а саме за відсутності остаточного переліку території АТО та указу Президента України про закінчення антитерористичної операції платником податків зроблено хибний висновок, що він звільняється від виконання своїх обов'язків щодо сплати єдиного соціального внеску.

Таким чином, податковий орган вважає, що спірні рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску винесене ним з урахуванням вимог діючого законодавства. Просив відмовити в задоволенні позову у повному обсязі..

Повно та всебічно дослідивши матеріали справи, надані сторонами докази та пояснення, суд дійшов висновку про наявність підстав для часткового задоволення позовних вимог та встановив такі обставини.

Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» (код ЄДРПОУ 31386832), зареєстрований платником податку на додану вартість, місцезнаходження: 85621, Донецька область, Мар'їнський район, c. ОСОБА_1, вул. Шахтарська, буд. 53, що підтверджується відповідним витягом з ЄДРПОУ.

Судом встановлено, що Мар'їнською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області було прийнято рішення № 131 від 01.04.2016 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування ) єдиного внеску у розмірі 27 659, 70 грн., та пені у розмірі 4 022, 90 грн.

Не погодившись з прийнятим рішенням, 11 квітня 2016 року на рішення № 131 від 01.04.2016 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування ) єдиного внеску у розмірі 27 659, 70 грн., та пені у розмірі 4 022, 90 грн. позивачем до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області було подану скаргу.

Рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області скаргу позивача залишено без задоволення.

Не погодившись з рішенням Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області позивачем 29 березня 2016 року подано скаргу на вимогу про сплату боргу (недоїмки) № Ю-4270-23 від 11.01.2016 року до Державної фіскальної служби України.

Рішенням Головного управління Державної фіскальною служби України скаргу позивача залишено без задоволення.

Судом встановлено, що позивач сплатив єдиний соціальний внесок за спірні періоди у повному обсязі, що підтверджується відомістю аналітичного обліку по рахунку 65/65/0 за період з 01.01.2014 року по 31.12.2015 року та платіжними дорученнями № 31 від 20 березня 2014 року на суму 19 882, 06 грн., № 32 від 20.03.2014 року на суму 20 307, 76 грн., № 115 від 14 липня 2014 року на суму 28 352, 81 грн., № 116 від 14 липня 2014 року на суму 30 103, 33 грн., № 131 від 18.07.2014 року на суму 26 030, 22 грн., № 183 від 05 серпня 2014 року на суму 2 447, 40 грн., № 203 від 14 серпня 2014 року на суму 30 320, 94 грн., № 6 від 23 квітня 2015 року на суму 51 855, 26 грн., № 5 від 05 травня 2014 року на суму 21 041, 99 грн., № 152 від 11 вересня 2014 року на суму 28 467, 98 грн., № 237 від 17 жовтня 2014 року на суму 32 320, 44 грн., № 384 від 18 листопада 2014 року на суму 30 002, 82 грн., № 421 від 11 грудня 2014 року на суму 24 402, 57 грн., № 460 від 30 січня 2015 року на суму 24 490, 51 грн., № 464 від 30 січня 2015 року на суму 3 346, 14 грн., № 16 від 09 липня 2015 року на суму 22 063, 06 грн., № 55 від 15 липня 2015 року на суму 591, 44 грн., № 74 від 05 серпня 2015 року на суму 28 072, 11 грн., № 120 від 06 серпня 2015 року на суму 57 132, 22 грн., № 235 від 16 вересня 2015 року на суму 26 879, 70 грн., № 251 від 17 вересня 2015 року на суму 88, 06 грн., № 323 від 16 жовтня 2015 року на суму 28 129, 38 грн., № 328 від 19 жовтня 2015 року на суму 3 029, 61 грн., № 406 від 11 листопада 2015 року на суму 32 324, 57 грн., № 589 від 21 грудня 2015 року на суму 28 406, 76 грн., № 771 від 11 лютого 2016 року на суму 21 144, 70 грн., № 10 від 20 січня 2014 року на суму 27 263, 12 грн.

Податковим органом позивачу нарахований штраф за порушення строків сплати єдиного соціального внеску у розмірі 7 006, 86 грн., який виник за період з 21.02.2014 року по 14.07.2014 року, а саме:

- у сумі 1 594, 8 грн. за період з 21.05.2014 року по 14.07.2014 року;

- у сумі 747,72 грн. за період з 21.02.2014 року по 20.03.2014 року;

- у сумі 1240, 49 грн. за період з 21.06.2014 року по 14.07.2014 року;

- у сумі 1 769, 85 грн. за період з 21.06.2014 року по 14.07.2014 року;

- у сумі 863,71 грн. за період з 23.04.2014 року по 05.05.2014 року;

- у сумі 790,29 грн. з 21.03.2014 року по 24.03.2014 року.

Податковим органом позивачу нарахований штраф за порушення строків сплати єдиного соціального внеску у розмірі 20 652, 84 грн., який виник за період з 21.01.2015 року по 07.08.2015 року, а саме:

- у сумі 772, 74 грн. за період з 21.05.2015 року по 09.07.2015 року;

- у сумі 1856,24 грн. за період з 23.06.2015 року по 05.08.2015 року;

- у сумі 3103, 86 грн. за період з 21.03.2015 року по 23.04.2015 року;

- у сумі 118,29 грн. за період з 23.06.2015 року по 15.07.2016 року;

- у сумі 1848, 89 грн. за період з 21.07.2015 року по 07.08.2015 року;

- у сумі 3639, 88 грн. за період з 23.06.2015 року по 09.07.2015 року;

- у сумі 3758, 18 грн. за період з 21.07.2015 року по 05.08.2015 року;

- у сумі 1927, 45 грн. за період з 21.01.2015 року по 30.01.2015 року;

- у сумі 3627, 31 грн. за період з 21.04.2015 року по 23.04.2015 року.

Податковим органом платнику податків нарахована пеня за період з 21.02.2014 року по 20.03.2014 року у сумі 209,36 грн., з 21.03.2014 року по 24.03.2014 року у сумі 31,61 грн., з 23.04.2014 року по 05.05.2014 року у сумі 112, 28 грн., з 21.05.2014 року по 14.07.2014 року у сумі 877, 14 грн., з 21.06.2014 року по 14.07.2014 року у сумі 297, 72 грн., з 21.06.2014 року по 14.07.2014 року у сумі 424, 76 грн., з 21.01.2015 року по 30.01.2015 року у сумі 96, 37 грн., з 21.03.2015 року по 23.04.2015 року у сумі 527, 66 грн., з 21.04.2015 року по 23.04.2015 року у сумі 54, 41 грн., з 21.05.2015 року по 09.07.2015 року у сумі 193,18 грн., з 21.07.2015 року по 05.08.2015 року у сумі 300, 65 грн., з 21.07.2015 року по 07.08.2015 року у сумі 166, 4 грн., з 23.06.2015 року по 05.08.2015 року у сумі 408, 37 грн., з 23.06.2015 року по 09.07.2015 року у сумі 309, 39 грн., з 23.06.2015 року по 15.07.2015 року у сумі 13,6 грн., за порушення вимог п. 2, ч. 11, ст. 25 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , що підтверджується розрахунком штрафних (фінансових) санкцій по донарахованих сумах за несвоєчасну сплату самостійно визначеного грошового зобов'язання зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 21.02.2014 року по 07.08.2015 року на загальну суму 4 022, 90 грн.

Спірні правовідносини регулюються нормами Податкового кодексу України, Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» № 2464-VІ від 08.07.2010 року (далі Закон №2464), Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» № 1669-VII від 02.09.2014 року (далі Закон №1669) та іншими нормативно-правовими актами стосовно спірних правовідносин.

Порядок обчислення та строки сплати єдиного внеску передбачені статтею 9 Закону №2464-VІ, зокрема, частиною восьмою зазначеної статті передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

Закон № 1669-VII, який набрав чинності з 15 жовтня 2014 року, визначає, серед іншого, тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції.

Підпунктом 8 пункту 4 статті 11 В«Прикінцеві та перехідні положенняВ» Закону № 1669-VII внесено зміни до Закону України від 8 липня 2010 року №2464-VІ В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, а саме підпункт б) розділ VIII "Прикінцеві та перехідні положення" було доповнено пунктом 9-3 (9-4) такого змісту:

"9-3 (9-4). Платники єдиного внеску, визначені статтею 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, звільняються від виконання своїх обов'язків, визначених частиною другою статті 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", на період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Підставою для такого звільнення є заява платника єдиного внеску, яка подається ним до органу доходів і зборів за основним місцем обліку або за місцем його тимчасового проживання у довільній формі не пізніше тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення антитерористичної операції.

Відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені цим Законом за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції, до платників єдиного внеску, зазначених у цьому пункті, не застосовуються.

Недоїмка, що виникла у платників єдиного внеску, які перебувають на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, визнається безнадійною та підлягає списанню в порядку, передбаченому Податковим кодексом України для списання безнадійного податкового боргу".

З огляду на дію зазначеної норми позивач звільнений від виконання зобов'язань платника єдиного внеску встановлених частиною другою статті 6 Закону України №2464-VІ, у тому числі передбачених підпунктом першим частини другої цієї статті а саме, своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок у період з 14 квітня 2014 року до закінчення до закінчення антитерористичної операції або військового чи надзвичайного стану.

Суд зазначає, що пункт 9-3 (9-4) розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України № 2464 пов'язує звільнення платників єдиного внеску від штрафу та/або пені за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції з наявністю двох умов:

- перебування на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", де проводилася антитерористична операція ;

- штраф та/або пеню застосовано до платника за невиконання обов'язків платника єдиного внеску в період з 14 квітня 2014 року до закінчення антитерористичної операції.

За приписами абзаців першого та другого ч.8 ст.9 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» встановлено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з органом доходів і зборів за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Відповідно до п.6 ч.1 ст.1 вказаного Закону визначено, що недоїмка - це сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Тобто, пеня та штрафні санкції не є складовою недоїмки з єдиного внеску.

Суд зазначає, що для звільнення від штрафу та/або пені, на відміну від звільнення від сплати недоїмки зі сплати єдиного внеску, подання окремих заяв про звільнення від штрафу та/або пені, сертифікатів Торгово-промислової палати, тощо - не потребується та п. 9.4 розділу VIII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України № 2464 не передбачено.

Відповідно до ст.1 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

На виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 В«Прикінцеві та перехідні положенняВ» Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 1275-р від 02 грудня 2015 року про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України.

Згідно з додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 р. № 1275-р, до зазначених населених пунктів, зокрема, належить селище ОСОБА_1, Донецької області, в селищі якого знаходиться Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» .

Отже, позивач знаходиться на обліку в контролюючому органі, який розташований на території населеного пункту, визначеного переліком, зазначеним у статті 2 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» , де проводилася антитерористична операція (що не заперечується відповідачем).

Станом на момент виникнення спірних правовідносин та на момент розгляду даної справи, антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 - триває.

Таким чином, відповідач є платником єдиного внеску, який визначений статтею 4 Закону України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , та який перебуває на обліку в органах доходів і зборів, розташованих на території населених пунктів, визначених переліком, зазначеним у статті 2 Закону України В«Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операціїВ» , де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України В«Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року В«Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності УкраїниВ» від 14 квітня 2014 року № 405/2014, яка на даний час триває.

На підставі наведеного, суд дійшов висновку, що до відповідача не може бути застосовано відповідальність, штрафні та фінансові санкції, передбачені Законом України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» за невиконання обов'язків платника єдиного внеску, які нараховані відповідачем за період з 14 квітня 2014 року по 14 липня 2014 року у розмірі 5 468, 85 грн. та за період з 21 січня 2015 року по 07 серпня 2015 року у розмірі 20 625,84 грн.

Враховуючи викладене, позовні вимоги про скасування спірної вимоги в цій частині підлягають задоволенню.

Враховуючи, що штраф в сумі 1538,10 грн. та пеню в сумі 240,97 грн. нараховано до 14.04.14 р., вказані суми нараховані відповідачем правомірно, отже, позовні вимоги про скасування спірної вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Відповідно до вимог ст. 94 КАС України судові витрати, здійснені позивачем, підлягають стягненню на користь позивача в сумі 1 133,52 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Законом України В«Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхуванняВ» , Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 р. № 1275-р, Кодексом адміністративного судочинства України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» до Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання незаконним та скасування рішення № 131 від 01.04.2016 року - задовольнити частково.

Скасувати рішення Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області № 131 від 01.04.2016 року частково, на суму 26 061 (двадцять шість тисяч шістдесят одну гривню) 53 копійки.

У задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма В«АГРОПРОМСЕРВІСВ» (код ЄДРПОУ 31386832) судовий збір в сумі 1 133 (одна тисяча сто тридцять три) гривені 52 копійки за рахунок бюджетних асигнувань Мар'їнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області (код ЄДРПОУ 38761392).

Постанова прийнята у нарадчій кімнаті, її вступна та резолютивна частини проголошені у судовому засіданні 20 липня 2016 року.

Постанову складено у повному обсязі 25 липня 2016 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.

У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України (проголошення вступної та резолютивної частин постанови), а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Бабіч С.І.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.07.2016
Оприлюднено09.08.2016
Номер документу59413408
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1695/16-а

Постанова від 23.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 20.11.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 07.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 22.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 14.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 09.11.2016

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Бабіч С.І.

Ухвала від 12.10.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 20.09.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 20.09.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 12.09.2016

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні