Ухвала
від 01.08.2016 по справі 13/51б/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

01 серпня 2016 року Справа № 13/51б/2011

За заявою кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Троїцькому районі Луганської області , смт. Троїцьке Луганської області

до боржника - Закритого акціонерного товариства В«Троїцький олійнопресовий заводВ» , смт. Троїцьке Луганської області

про банкрутство

Суддя Б.В. Яресько

Секретар судового засідання - помічник судді - Ногін С.М.

В засіданні брали участь:

від кредитора - ОСОБА_1, довіреність № 134 від 19 липня 2016 року, ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання";

ліквідатор - не прибув (клопотання від 25.07.2016 р. №01-21/91)

Обставини справи: банкрутство за загальною процедурою, відповідно до положень ст. 7 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (надалі - Закон), ліквідаційна процедура, вирішення питання про призначення до розгляду клопотання ліквідатора, розгляд заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" від 25.04.2016 №04-02/603 про визнання грошових вимог в сумі 57 900 грн. 23 коп.

Розглянувши матеріали справи суд

встановив:

Постановою від 25.06.2012 по справі 13/51б/2012 визнано банкрутом боржника - Закрите акціонерне товариство В«Троїцький олійнопресовий заводВ» , смт.Троїцьке Луганської області; відкрито ліквідаційну процедуру банкрута призначено ліквідатора та зобов'язано його провести ліквідаційну процедуру, відповідно до вимог ст.ст. 16, 22-32 Закону, надати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України В«Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операціїВ» , у зв'язку з неможливістю здійснювати правосуддя окремими судами в районі проведення антитерористичної операції змінено територіальну підсудність судових справ, підсудних розташованим в районі проведення антитерористичної операції таким судам, та забезпечити розгляд господарських справ, підсудних господарським судам, розташованим в районі проведення антитерористичної операції, - господарськими судами, що визначаються головою Вищого господарського суду України.

У пункті першому розпорядження голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 №28-р визначено, що розгляд господарських справ, підсудних господарським судам, розташованим в районі проведення антитерористичної операції, здійснюється такими судами:

- господарських справ, підсудних господарському суду Донецької області, господарським судом Запорізької області;

- господарських справ, підсудних господарському суду Луганської області, господарським судом Харківської області;

Згідно ст. 3 Закону України В«Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операціїВ» державна судова адміністрація України на підставі прийнятих в установленому законом порядку рішень про зміну меж або завершення антитерористичної операції в разі відновлення належних умов діяльності місцевих судів, апеляційних судів, які знаходяться в районі, де проводилася антитерористична операція, направляє до відповідного вищого спеціалізованого суду подання про можливість відновлення роботи відповідного місцевого, апеляційного суду. Голова відповідного вищого спеціалізованого суду видає розпорядження про відновлення роботи визначеного в поданні Державної судової адміністрації України місцевого або апеляційного суду.

Розпорядженням від 02.04.2015 № 18-р Вищий господарський суд України відповідно до частини першої статті 3 Закону України В«Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операціїВ» , Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 В«Про внесення змін до мережі господарських судів УкраїниВ» та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи господарського суду Луганської області, керуючись статтею 34 Закону України В«Про судоустрій і статус суддівВ» відновив роботу господарського суду Луганської області з 06.04.2015 за адресою: м. Харків, проспект Леніна,5.

Розпорядженням Голови Вищого господарського суду України від 24.04.2015 № 20-р В«Про внесення змін до розпорядження Вищого господарського суду України від 02.09.2014 № 28-рВ» визначено, що господарський суд Харківської області продовжує розгляд справ про банкрутство, підсудних господарському суду Луганської області, провадження в яких порушено, починаючи з 03.09.2014. Справи про банкрутство, передані господарському суду Харківської області відповідно до частини першої ст. 1 Закону України В«Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операціїВ» від 12.08.2014 № 1632-VІІ та розпорядження Голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 № 28-р В«Про зміну територіальної підсудності господарських судівВ» , а також справи про банкрутство, провадження в яких порушено за заявами про відновлення втраченої справи, що знаходилися у провадженні господарського суду Луганської області, передати господарському суду Луганської області.

Господарським судом Харківської області передано матеріали цієї справи, за територіальною підсудністю господарському суду Луганської області.

Ухвалою суду від 07.12.2015, суд здійснив заміну кредитора по справі - Сватівська об'єднання державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Луганській області, код ЄДРПОУ 39891037, м. Сватове Луганської області, площа Радянська, 10, 92600 її правонаступником - Сватівською об'єднанню державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Луганській області код ЄДРПОУ 39891037, м. Сватове Луганської області, площа Радянська, 10, 92600.

08.02.2016 р. на адресу суду надійшло клопотання №01-21/25 від 03.02.2016, за яким ліквідатор просить суд розглянути справу, призначену на 18.11.2015, без участі ліквідатора та долучити до матеріалів справи поточний звіт ліквідатора про хід ліквідації ЗАТ "Троїцький олійнопереробний завод", з якого вбачається наступне.

Відповідно до ухвали господарського суду Луганської області від 05.10.2015. по справі №13/516/2011 про ЗАТ «Троїцький олійнопресовий завод» на ПАТ «Укрексімбанк» та ліквідатора покладено обов'язок щодо організації проведення незалежної оцінки майна банкрута за рахунок кредитора - ПАТ «Укрексімбанк».

З метою виконання приписів вищезазначеної ухвали ліквідатором зібрані три комерційні пропозиції від суб'єктів оціночної діяльності, які акредитовані при ПАТ «Укрексімбанк».

Згідно отриманих письмових пропозицій, вартість робіт з оцінки майна банкрута:

відповідно до листа (вих. №228/15 від 19.11.2015.) ТОВ «Бізнеспартнери» (код 38390321) запропонована в сумі 85 000 грн.;

відповідно до листа (вих. №01/1811 від 18.11.2015.) ТОВ «Д.Ю. Консалтинг» (код 32765458) запропонована в сумі 93 000 грн.;

відповідно до листа (вих. №2/11 від 19.11.2015.) ТОВ «Термін лтд» (код 19334620) запропонована в сумі 115 000 грн.

Найбільш економічно доцільною стала пропозиція ТОВ «Бізнеспартнери» (код 38390321) з вартістю оціночних робіт в сумі 85 000 грн.

До господарського суду 16.05.2016 звернулось Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" із заявою від 25.04.2016 №04-02/603 про визнання грошових вимог в сумі 57 900 грн. 23 коп.

У судовому засіданні представник кредитора вимоги підтримав.

Ліквідатор листом від 26.05.2016 р. № 01/21-60 повідомив, що кредиторські вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" в сумі 57 900 грн. 23 коп. визнані ним частково, в сумі 57326,33 грн., а саме: 55679 грн. 57 коп. (вартість активної електроенергії та перевищення договірних величин споживання), 3% в сумі 146 грн. 69 коп., 1536 грн. 07 коп. інфляційних нарахувань та включені до 4 черги задоволення вимог кредиторів.

В іншій частині заявлених вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" щодо сумі пені в 537,90 грн. ліквідатор заперечує, оскільки ці вимоги виникли після порушення провадження у справі про банкрутство та введення мораторію на задоволення вимог кредитора у даній справі.

01.08.2016 р. на адресу господарського суду Луганської області надійшло клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання", в якому просить суд визнати обґрунтованими грошові вимги ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання" до ЗАТ "Троїцький олійнопресовий завод" в сумі 57900,23 грн. та внести іх до реєстру вимог кредиторів.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в ній докази, вислухавши присутнього у судовому засіданні кредитора ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання" суд відхиляє доводи ліквідатора ОСОБА_2 та задовольняє вимоги ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання" до ЗАТ "Троїцький олійнопресовий завод" в сумі 57900 грн. 23 коп., поточні грошові вимоги кредитора.

За таких обставин, суд визнає поточні грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" області до банкрута в повному обсязі в сумі 57900 грн. 23 коп., а саме: 55679 грн. 57 коп. (вартість активної електроенергії та перевищення договірних величин споживання) - в четверту чергу, сума пені - 537 грн. 90 коп., 3% в сумі 146 грн. 69 коп., 1536 грн. 07 коп. інфляційних нарахувань - до шостої черги задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою господарського суду від 08.02.2016 р., суд продовжив строк повноважень ліквідатора на шість місяців, до 08.08.2016 р.

04.07.2016 р. на адресу суду надійшло клопотання від 22.06.2016 р. №29/4-843 Троїцького районного центру зайнятості про проведення розгляду справи без участі представника.

Клопотанням від 25.07.2016 р. №01-21/91 ліквідатор просить суд продовжити строк своїх повноважень на три місяці, до 08.11.2016 р. та провести засідання без його участі.

Відповідно до ст. 22 Закону про банкрутство строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.

Ліквідатор зобов'язаний вчинити ліквідаційні заходи і передати на затвердження господарському суду звіт та ліквідаційний баланс у встановлений строк, при невиконанні ліквідатором цих дій у граничні строки, визначені Законом, не є підставою для припинення провадження у справі про банкрутство.

Наслідків перевищення строків ліквідаційної процедури Закон не містить, про що зазначено у п. 86 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18 грудня 2009 року В«Про судову практику у справах про банкрутствоВ» .

Враховуючи, що у встановлені Законом строки ліквідатору завершити процедуру ліквідації банкрута не вдалось, суд вважає необхідним продовжити строк повноважень ліквідатора на три місяці, до 08.11.2016 р.

Ліквідатором, за клопотанням від 25.07.2016 р. №01-21/91, до суду надано поточний звіт від 25.07.2016 р. №01-21/90 з якого слід, що наразі ліквідатором вживаються заходи спрямовані на завершення ліквідаційної процедури.

У судове засідання, яке відбулось 01.08.2016 р. учасники у справі про банкрутство, у тому числі ліквідатор ОСОБА_2 не прибули.

Керуючись ст. ст. 1, 3-1, 22-32, 57, 65, 114 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» , ст. ст. 38, 77, 86, 87 ГПК України, суд

у х в а л и в :

1. Продовжити строк повноважень ліквідатора ОСОБА_2 на три місяці, до 08.11.2016 р.

2. Відкласти розгляд справи на 03 жовтня 2016 року, на 14 годин 15 хвилин, у приміщенні господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Науки, 5, каб. 205.

3. Визнати поточні грошові вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганське енергетичне об'єднання" області до банкрута 55679 грн. 57 коп. (вартість активної електроенергії та перевищення договірних величин споживання) - в четверту чергу, сума пені - 537 грн. 90 коп., 3% в сумі 146 грн. 69 коп., 1536 грн. 07 коп. - інфляційних нарахувань - до шостої черги задоволення вимог кредиторів та зобов'язати ліквідатора ОСОБА_2 включити визнані судом вимоги до реєстру кредиторів.

4. Ліквідатору ОСОБА_2 здійснити дії по завершенню ліквідаційної процедури в встановленому порядку.

Явка у судове засідання повноважних та компетентних представників учасників процесу обов'язкова.

Не з'явлення повноважних та компетентних представників учасників процесу у судове засідання Господарського суду Луганської області не перешкоджає розгляду справи по суті.

Інформація про час і місце судового засідання додатково розміщена на сторінці суду (у розділі "Новини та події суду") офіційного веб-порталу "Судова влада в Україні" в мережі Інтернет (www.court.gov.ua/sudy/).

Суддя Б.В.Яресько

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення01.08.2016
Оприлюднено09.08.2016
Номер документу59455303
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —13/51б/2011

Ухвала від 13.05.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 16.10.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 19.10.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 15.05.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 21.04.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 15.03.2023

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 21.11.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 21.11.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 19.06.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

Ухвала від 04.10.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Яресько Б.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні