Ухвала
від 03.08.2016 по справі 818/3065/15
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

03 серпня 2016 р.Справа № 818/3065/15

Суддя Харківського апеляційного адміністративного суду Макаренко Я.М. , розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 21.06.2016р. по справі № 818/3065/15

за позовом Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області

до Приватного творчого центру "Алекс"

про припинення юридичної особи ,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 21.06.2016р. відмовлено в задоволенні позову Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області до Приватного творчого центру "Алекс" про припинення юридичної особи.

На зазначену постанову суду Державною податковою інспекцією у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області подано апеляційну скаргу.

До апеляційної скарги позивачем додано клопотання про відкриття апеляційного провадження по адміністративній справі № 818/610 /15 без сплати судового збору.

В клопотанні Державна податкова інспекція у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області посилається на відсутність у неї необхідності сплачувати судовий збір, оскільки на час подання позову до суду першої інстанції ставка судового збору дорівнювала нулю, а тому апелянт вважає, що судовий збір за подачу апеляційної скарги на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 21.06.2016р. сплаті не підлягає.

Між тим, суд не може погодитися з доводами апелянта, виходячи з наступного .

На момент звернення Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області з позовом до суду 27.08.2015року Державна податкова інспекція у м. Сумах відносилася до осіб, які звільнені від сплати судового збору.

Тобто, Державна податкова інспекція у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області мала пільги по сплаті судового збору.

Проте, на час подання позову, а саме 27.08.2015 року ставка судового збору за подання позову до адміністративного суду існувала і встановлювалася пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір ".

01.09.2015 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 № 484-VIII, яким внесено зміни до Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (надалі - Закон № 3674- VI).

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про судовий збір" у редакції від 01.09.2015 року органи доходів і зборів не відносяться до осіб, які звільнені від сплати судового збору.

Враховуючи, що на момент подання позову ставка існувала, а на момент подання апеляційної скарги Державна податкова інспекція у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області не відноситься до осіб, які звільнені від сплати судового збору, а тому Державна податкова інспекція у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області має сплачувати судовий збір за подання апеляційної скарги.

Таким чином, суддя доходить висновку, що на даний час підстави для відкриття апеляційного провадження по адміністративній справі № 818/610/15 відсутні, оскільки подана апеляційна скарга не відповідає вимогам ч. 6 ст.187 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: до апеляційної скарги не додано документ, що підтверджує сплату судового збору, а тому апеляційна скарга, відповідно до вимог ч.1 ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України має бути залишена без руху.

Відповідно до ч.3 ст. 189 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

З 01 вересня 2015 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22.05.2015 № 484-VIII, яким внесено зміни до Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (надалі - Закон № 3674-VI).

Згідно з приписами пп.2 п.3 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання апеляційної скарги на рішення суду судовий збір сплачується у розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Згідно пп.1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно зі статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2015 рік" станом на 01.01.2015 року мінімальна заробітна плата встановлена у розмірі 1218 гривень.

Таким чином, при поданні позовної заяви ставка судового збору складала 73,08 грн., тому за подання апеляційної скарги апелянту необхідно було сплатити 80,40 грн..

Отже, при поданні апеляційної скарги на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 21.06.2016 року судовий збір підлягав сплаті у розмірі 80,40 грн..

Зазначені недоліки апеляційної скарги мають бути усунені шляхом направлення до Харківського апеляційного адміністративного суду оригіналу квитанції про сплату судового збору на реквізити: отримувач - УДКСУ у Червонозаводському районі м. Харкова, МФО 851011, код ЄДРПОУ 37999628, банк : ГУ ДКСУ в Харківській області, , рахунок - 31210206781011, код класифікації доходів бюджету - 22030001, код ЄДРПОУ Харківського апеляційного адміністративного суду 34331173 у розмірі 80,40 грн..

Враховуючи вищевикладене та керуючись ч.1 ст. 108, ч. 6 ст.187 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 21.06.2016р. по справі № 818/3065/15 за позовом Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області до Приватного творчого центру "Алекс" про припинення юридичної особи - залишити без руху .

Надати Державній податковій інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області строк для усунення недоліків поданої апеляційної скарги до 01.09.2016р .

Роз'яснити Державній податковій інспекції у м. Сумах Головного управління ДФС у Сумській області, що у разі не усунення зазначених недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України скарга буде повернута скаржнику.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня отримання її копії, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Суддя: (підпис) Макаренко Я.М.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.08.2016
Оприлюднено10.08.2016
Номер документу59494352
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/3065/15

Ухвала від 20.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 09.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 22.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.09.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 22.09.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 29.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 29.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 03.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні