Ухвала
від 09.08.2016 по справі 216/3921/16-к
ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

Справа № 216/3921/16

Провадження 1-кс/216/2010/16

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про тимчасовий доступ до речей та документів

09 серпня 2016 року

Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області - ОСОБА_1

при секретарі - ОСОБА_2

за участю слідчого - ОСОБА_3

розглянувши без застосування технічних засобів фіксації судового процесу згідно до ст. 107 ч.1 КПК України, клопотання слідчого СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , винесене у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016040230000086, від 16.02.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, погоджене прокурором Криворізької місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про здійснення тимчасового доступу до речей та документів, та додані до клопотання матеріали, -

В С Т А Н О В И В:

Слідчий СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №12016040230000086, яке зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 16.02.2016 року, узгодженого з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_4 , а саме до оригіналів документів з можливістю вилучення завірених належним чином їх копій, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договори № 16 вiд 28.03.2016, № 19 вiд 28.03.2016 з додатковими угодами, договірна ціна, кошториси до договірної ціни, локальні кошториси, дефектні акти, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати відповідності та інші документи що підтверджують походження та якість на будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, рахунки на оплату, платіжні доручення та інші документи, що відображають проведення робіт по зазначеним договорам, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_5 ;

- договори № 3 вiд 18.03.2016, № 4 вiд 23.03.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаних договорів, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 ;

- договір № 250 вiд 23.05.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаного договору, укладеному між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_7 ..

В обґрунтування необхідності надання тимчасового доступу до документів вказується, що що до слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області з міжрайонного ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшла інформація відносно посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , які вступивши в злочинну змову з посадовими особами ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) протягом жовтня-листопада 2015 року, здійснили розкрадання бюджетних коштів, виділених на проведення ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_3 .

Після проведення комплексу робіт по ремонту ІНФОРМАЦІЯ_4 , що розташована за адресою: АДРЕСА_3 , сторонами було підписано акти прийому-передачі форми КБ-2в, в які внесено завідомо неправдиві дані, щодо фактично виконаних об`ємів ремонтних робіт, а також використаного покрівельного матеріалу, що спричинило шкоду охоронюваним законом державним інтересам.

Під час досудового розслідування встановлено, що 12.10.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_5 в особі начальника ОСОБА_9 та ПП « ОСОБА_8 » в особі директора ОСОБА_10 , укладено договір №205 на проведення поточного ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_6 , на загальну суму 98949,53 грн. Після проведення комплексу вищевказаних робіт, сторонами було підписано акти виконаних робіт форми КБ-2в та виконання вищевказаних робіт на розрахунковий рахунок ПП « ОСОБА_8 » № НОМЕР_2 відкритий в ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », замовником робіт було перерахованого бюджетні кошти, згідно умов договору.

Крім того, в ході досудового розслідування, встановлено, між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі начальника ОСОБА_9 та ПП « ОСОБА_8 » в особі директора ОСОБА_10 укладено ряд договорів щодо виконання послуг на проведення поточних ремонтів даху м`яких покрівель та фасаду освітніх закладів на території Саксаганського району, а саме:

- договір №203 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_8 за адресою: АДРЕСА_4 ;

- договір №206 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_4 ;

- договір №207 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_5 ;

- договір №209 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_6 ;

- договір №210 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_7 ;

- договір №211 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 за адресою: АДРЕСА_3 ;

- договір №212 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 за адресою: АДРЕСА_3 ;

- договір №213 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_4 ;

- договір №220 від 11.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 за адресою: АДРЕСА_8 ;

- договір №223 від 20.11.2015 по поточному ремонту фасаду ІНФОРМАЦІЯ_16 за адресою: АДРЕСА_9 ;

- договір №225 від 23.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 за адресою: АДРЕСА_3 ;

- договір №227 від 23.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_17 за адресою: АДРЕСА_10 .

Після проведення комплексу робіт, згідно вищевказаних договорів у зазначених освітніх закладах, сторонами було підписано акти прийому-передачі форми КБ-2в, в які внесено завідомо неправдиві дані, щодо фактично виконаних об`ємів ремонтних робіт, а також використаного покрівельного матеріалу, що спричинило шкоду охоронюваним законом державним інтересам.

Під час досудового слідства, в ході виконання співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_18 , доручення наданого в порядку ст. ст.40, 41 КПК України встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_1 та фізичними особами-підприємцями укладено договори на поставку обладнання та устаткування, а саме: з ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 та ФОП ОСОБА_7 із завищенням вартості предмету закупівлі та поставлені предмети закупівлі не відповідають специфікації та умовам договорів.

З метою отримання перевірки вищевказаних фактів, за вих. №8/1-2654 від 13.06.2016 направлено запит голові ІНФОРМАЦІЯ_19 , з метою отримання, наступних документів, а саме:

- договори № 16 вiд 28.03.2016, № 19 вiд 28.03.2016 з додатковими угодами, договірна ціна, кошториси до договірної ціни, локальні кошториси, дефектні акти, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати відповідності та інші документи що підтверджують походження та якість на будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, рахунки на оплату, платіжні доручення та інші документи, що відображають проведення робіт по зазначеним договорам, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_5 ;

- договори № 3 вiд 18.03.2016, № 4 вiд 23.03.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаних договорів, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 ;

- договір № 250 вiд 23.05.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаного договору, укладеному між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_7 , який було зареєстровано за вх. №1645/10 від 16.06.2016, однак до теперішнього часу на вказаний запит та зазначені вище документи до органу досудового розслідування не надходили.

Таким чином, виходячи з вищевикладеного, для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, що знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договори № 16 вiд 28.03.2016, № 19 вiд 28.03.2016 з додатковими угодами, договірна ціна, кошториси до договірної ціни, локальні кошториси, дефектні акти, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати відповідності та інші документи що підтверджують походження та якість на будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, рахунки на оплату, платіжні доручення та інші документи, що відображають проведення робіт по зазначеним договорам, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_5 ;

- договори № 3 вiд 18.03.2016, № 4 вiд 23.03.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаних договорів, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 ;

- договір № 250 вiд 23.05.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаного договору, укладеному між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_7 ..

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, слідчий просив надати тимчасовий доступ до вище вказаних документів, що містять зазначену інформацію, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Клопотань, щодо фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування від учасників не надходило. Враховуючи припис ст. 107 КПК України, суд вважає за можливе розглянути вказане клопотання без фіксації технічними засобами.

У судовому засіданні слідчий, клопотання підтримав, просив задовольнити.

Клопотання розглянуто судом на підставі ч.2 ст.163 КПК України, без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, до яких необхідно отримати доступ.

Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Так, під час розгляду клопотання встановлено, що згідно фабули, внесеної до Єдиного реєстру досудових розслідувань вище зазначене кримінальне провадження відкрито за фактом скоєння злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Беручи до уваги, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вище зазначені документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та те, що вище вказані документи можуть бути використанні як докази, а також враховуючи неможливість іншими способами встановити обставини справи, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, необхідно надати тимчасовий доступ до вказаних документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомлення з оригіналами та вилученням їх копій завірених належним чином.

Керуючись ст.ст. 110, 163165, 309, 369372, 395 КПК України, -

У Х В А Л И В:

Клопотання слідчого СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , про здійснення тимчасового доступу до документів, - задовольнити.

Дозволити тимчасовий доступ слідчому СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 до оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- договори № 16 вiд 28.03.2016, № 19 вiд 28.03.2016 з додатковими угодами, договірна ціна, кошториси до договірної ціни, локальні кошториси, дефектні акти, довідки про вартість виконаних будівельних робіт, акти виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати відповідності та інші документи що підтверджують походження та якість на будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування, рахунки на оплату, платіжні доручення та інші документи, що відображають проведення робіт по зазначеним договорам, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_5 ;

- договори № 3 вiд 18.03.2016, № 4 вiд 23.03.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаних договорів, укладеним між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_6 ;

- договір № 250 вiд 23.05.2016, з додатковими угодами, специфікація, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, паспорти, калькуляції на виготовлення та інші документи, що підтверджують походження та якість товару, поставленого згідно умов вищевказаного договору, укладеному між ІНФОРМАЦІЯ_1 та ФОП ОСОБА_7 ,

з можливістю ознайомлення з ними та вилученням їх копій, завірених належним чином для подальшого залучення до матеріалів кримінального провадження.

Строк дії ухвали встановити до 09 вересня 2016 року.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення09.08.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу59595336
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —216/3921/16-к

Ухвала від 09.08.2016

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

Бондарєва О. І.

Ухвала від 09.08.2016

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

Бондарєва О. І.

Ухвала від 09.08.2016

Кримінальне

Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу

Бондарєва О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні