Справа № 216/3921/16-к
Провадження 1-кс/216/2011/16
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей та документів
09 серпня 2016 року
Слідчий суддя Центрально-Міського районного суду міста Кривого Рогу Дніпропетровської області - ОСОБА_1
при секретарі - ОСОБА_2
за участю слідчого - ОСОБА_3
розглянувши без застосування технічних засобів фіксації судового процесу згідно до ст. 107 ч.1 КПК України, клопотання слідчого СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , винесене у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12016040230000086, від 16.02.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, погоджене прокурором Криворізької місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_4 , про здійснення тимчасового доступу до речей та документів, та додані до клопотання матеріали, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старший лейтенант поліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до документів, у кримінальному провадженні №12016040230000086, яке зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 16.02.2016 року, узгодженого з прокурором Криворізької місцевої прокуратури №3 Дніпропетровської області ОСОБА_4 , а саме до оригіналів документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій, тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
- документи, що підтверджують походження покрівельних матеріалів наданих ПП « ОСОБА_5 » згідно договору №16/8 від 16.12.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: договори, специфікації, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні, платіжні доручення на оплату товару, сертифікати якості, паспорти та інші документи, що підтверджують походження та якість покрівельного матеріалу, який використовувався при проведенні ремонтних робіт ПП « ОСОБА_5 » на виконання вищевказаних договорів;
- договір поставки №16/8 від 16.12.2015 укладений між ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- накази про призначення на посаду директора та головного бухгалтера;
- посадові інструкції та функціональні обов`язки директора та головного бухгалтера;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- свідоцтва платника податку.
В обґрунтування необхідності надання тимчасового доступу до документів вказується, що до слідчого відділу Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області з міжрайонного ІНФОРМАЦІЯ_2 надійшла інформація відносно посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , які вступивши в злочинну змову з посадовими особами ПП « ОСОБА_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) протягом жовтня-листопада 2015 року, здійснили розкрадання бюджетних коштів, виділених на проведення ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 , розташованої за адресою: АДРЕСА_3 .
Після проведення комплексу робіт по ремонту ІНФОРМАЦІЯ_5 , що розташована за адресою: АДРЕСА_3 , сторонами було підписано акти прийому-передачі форми КБ-2в, в які внесено завідомо неправдиві дані, щодо фактично виконаних об`ємів ремонтних робіт, а також використаного покрівельного матеріалу, що спричинило шкоду охоронюваним законом державним інтересам.
Під час досудового розслідування встановлено, що 12.10.2015 між ІНФОРМАЦІЯ_6 в особі начальника ОСОБА_6 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_7 , укладено договір №205 на проведення поточного ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_7 , на загальну суму 98949,53 грн. Після проведення комплексу вищевказаних робіт, сторонами було підписано акти виконаних робіт форми КБ-2в та виконання вищевказаних робіт на розрахунковий рахунок ПП « ОСОБА_5 » № НОМЕР_3 відкритий в ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », замовником робіт було перерахованого бюджетні кошти, згідно умов договору.
Крім того, в ході досудового розслідування, встановлено, між ІНФОРМАЦІЯ_3 в особі начальника ОСОБА_6 та ПП « ОСОБА_5 » в особі директора ОСОБА_7 укладено ряд договорів щодо виконання послуг на проведення поточних ремонтів даху м`яких покрівель та фасаду освітніх закладів на території Саксаганського району, а саме:
- договір №203 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_9 за адресою: АДРЕСА_4 ;
- договір №206 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_4 ;
- договір №207 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_11 за адресою: АДРЕСА_5 ;
- договір №209 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_12 за адресою: АДРЕСА_6 ;
- договір №210 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_10 за адресою: АДРЕСА_7 ;
- договір №211 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 за адресою: АДРЕСА_3 ;
- договір №212 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_14 за адресою: АДРЕСА_3 ;
- договір №213 від 12.10.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_15 за адресою: АДРЕСА_4 ;
- договір №220 від 11.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_16 за адресою: АДРЕСА_8 ;
- договір №223 від 20.11.2015 по поточному ремонту фасаду ІНФОРМАЦІЯ_17 за адресою: АДРЕСА_9 ;
- договір №225 від 23.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_13 за адресою:
АДРЕСА_3 ;
- договір №227 від 23.11.2015 по поточному ремонту даху м`якої покрівлі ІНФОРМАЦІЯ_18 за адресою: АДРЕСА_10 .
Після проведення комплексу робіт, згідно вищевказаних договорів у зазначених освітніх закладах, сторонами було підписано акти прийому-передачі форми КБ-2в, в які внесено завідомо неправдиві дані, щодо фактично виконаних об`ємів ремонтних робіт, а також використаного покрівельного матеріалу, що спричинило шкоду охоронюваним законом державним інтересам.
Під час досудового слідства, на підставі ухвали слідчого судді Центрально-Міського районного суду м. Кривого Рогу від 20.04.2016 проведено тимчасовий доступ до документів щодо надання послуг ремонту покрівлі закладів освіти за вищевказаний період часу ПП « ОСОБА_5 », при вивченні яких встановлено, що поставка покрівельного матеріалу, який використовувався ПП « ОСОБА_5 » здійснювалися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , на підставі договору поставки №16/8 від 16.12.2015.
Таким чином, при проведенні досудового розслідування виникла необхідність встановлення найменування, походження, якості та ціни вищевказаного покрівельного матеріалу, а саме вивчення та дослідження документів, що підтверджують найменування, походження, якість та ціну матеріалів наданих ПП « ОСОБА_5 » згідно договору поставки №16/8 від 16.12.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: договорів, специфікацій, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні, платіжні доручення на оплату товару, сертифікати якості, паспорти та інші документи, що підтверджують походження та якість покрівельного матеріалу, який використовувався при проведенні ремонтних робіт ПП « ОСОБА_5 » на виконання вищевказаних договорів.
Враховуючи вищевикладене в ході досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до документів: а саме:
- документи, що підтверджують походження покрівельних матеріалів наданих ПП « ОСОБА_5 » згідно договору №16/8 від 16.12.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: договори, специфікації, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні, платіжні доручення на оплату товару, сертифікати якості, паспорти та інші документи, що підтверджують походження та якість покрівельного матеріалу, який використовувався при проведенні ремонтних робіт ПП « ОСОБА_5 » на виконання вищевказаних договорів;
- договір поставки №16/8 від 16.12.2015 укладений між ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- накази про призначення на посаду директора та головного бухгалтера;
- посадові інструкції та функціональні обов`язки директора та головного бухгалтера;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- свідоцтва платника податку,
які самі по собі або в сукупності з іншими доказами мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, які можуть бути використані, як докази на підтвердження фактичних обставин справи та перебувають лише у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , а тому, дані документи не можливо отримати в інший спосіб.
При цьому без вказаних документів не можливо в інший спосіб встановити найменування, походження, якість та реальну (початкову) ціну покрівельного матеріалу та довести використання ПП « ОСОБА_5 » конкретного покрівельного матеріалу при проведенні ремонтних робіт на виконання вищевказаних договорів.
Крім того, у зв`язку з тим, що існує реальна загроза їх втрати, зміни чи знищення з метою приховання слідів вчинення кримінального правопорушення, що в подальшому у неможливе доведення факту підроблення документів та привласнення бюджетних коштів, виникла необхідність розгляду даного клопотання без виклику представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у володінні яких перебувають вищевказані документи.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, з метою всебічного, повного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, слідчий просив надати тимчасовий доступ до вищевказаних документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій.
Клопотань, щодо фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування від учасників не надходило. Враховуючи припис ст. 107 КПК України, суд вважає за можливе розглянути вказане клопотання без фіксації технічними засобами.
У судовому засіданні слідчий, клопотання підтримав, просив задовольнити.
Клопотання розглянуто судом на підставі ч.2 ст.163 КПК України, без виклику особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, до яких необхідно отримати доступ.
Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
Так, під час розгляду клопотання встановлено, що згідно фабули, внесеної до Єдиного реєстру досудових розслідувань вище зазначене кримінальне провадження відкрито за фактом скоєння злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.
Беручи до уваги, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вище зазначені документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, зокрема з метою встановлення найменування, походження, якості та ціни покрівельного матеріалу, а саме вивчення та дослідження документів, що підтверджують найменування, походження, якість та ціну матеріалів наданих ПП « ОСОБА_5 » згідно договору поставки №16/8 від 16.12.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » покрівельного матеріалу, який використовувався при проведенні ремонтних робіт ПП « ОСОБА_5 » та те, що вище вказані документи можуть бути використанні як докази, а також враховуючи неможливість іншими способами встановити обставини справи, з метою всебічного, повного й неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, необхідно надати тимчасовий доступ до вказаних документів,які перебувають у володінні у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю ознайомлення з оригіналами та вилученням їх копій завірених належним чином.
Керуючись ст.ст. 110, 163165, 309, 369372, 395 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Клопотання слідчого СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , про здійснення тимчасового доступу до документів, - задовольнити.
Дозволити тимчасовий доступ слідчому СВ Криворізького ВП ГУНП в Дніпропетровській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_3 до оригіналів документів, які перебувають у володінні у володінні
ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою:
АДРЕСА_1 , а саме:
- документи, що підтверджують походження покрівельних матеріалів наданих ПП « ОСОБА_5 » згідно договору №16/8 від 16.12.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме: договори, специфікації, акти прийому-передачі, рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні, платіжні доручення на оплату товару, сертифікати якості, паспорти та інші документи, що підтверджують походження та якість покрівельного матеріалу, який використовувався при проведенні ремонтних робіт ПП « ОСОБА_5 » на виконання вищевказаних договорів;
- договір поставки №16/8 від 16.12.2015 укладений між ПП « ОСОБА_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »;
- накази про призначення на посаду директора та головного бухгалтера;
- посадові інструкції та функціональні обов`язки директора та головного бухгалтера;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- свідоцтва платника податку,
з можливістю ознайомлення з ними та вилученням їх копій, завірених належним чином для подальшого залучення до матеріалів кримінального провадження.
Строк дії ухвали встановити до 09 вересня 2016 року.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 09.08.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 59595344 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Центрально-Міський районний суд м.Кривого Рогу
Бондарєва О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні