Постанова
від 11.08.2016 по справі 459/1341/16-а
ЧЕРВОНОГРАДСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 459/1341/16-а

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"11" серпня 2016 р. колегія суддів Червоноградського міського суду Львівської області

в складі: головуючого - судді Грабовського В.В.,

суддів Новосада М.Д., Кріля М.Д.,

з участю: секретаря судових засідань ОСОБА_1,

позивача ОСОБА_2,

представника відповідача ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Червонограді адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Червоноградської міської ради Львівської області про визнання протиправними та скасування рішень,

ВСТАНОВИЛА:

У травні 2016 року ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом, у якому просив визнати протиправними та скасувати рішення сорок першої сесії Червоноградської міської ради Львівської області від 27.08.2015 року (помилково вказано 27.07.2015 року) № 899 «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення» та № 104 (помилково вказано 24) «Про внесення змін до рішення Червоноградської міської ради № 899 від 27.08.2015 року «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення». Свої вимоги обґрунтував тим, що оспорювані рішення прийняті незаконно, з порушенням встановленого порядку для їх прийняття, всупереч вимогам ч. 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в частині доцільності вчиненні дій щодо передачі в концесію цілісного майнового комплексу КП «Червоноградтеплокомуненерго». Відповідачем не оприлюднено і не надано доказів щодо вивчення соціально-економічних, статистичних обґрунтувань, які б давали відповідь, в чому полягатиме поліпшення вже існуючих умов функціонування майнового комплексу зазначеного підприємства, необхідності у територіальної громади потреби передачі його в концесію. Посилання на доцільність прийняття оспорюваних рішень протоколи постійної комісії не містять, відсутні обґрунтування, якими саме обставинами керувались посадові особи постійної комісії міської ради з питань комунальної власності при вирішенні питання про можливість пропонування міській раді розглянути не черговій сесії проекти оспорюваних рішень. Відповідачем не було враховано висновків і пропозицій, що прозвучали на громадських слуханнях, в засобах масової інформації проти передачі КП «Червоноградтеплокомуненерго» в концесію. Вважає, що оспорювані рішення прийняті з порушенням вимог ч. 3 ст. 2 КАС України.

У письмовому запереченні на позовну заяву та поясненнях (т. 2, а.с. 47-49, 109-111) сторона відповідача просить відмовити у задоволенні позовних вимог, посилаючись на непорушення оспорюваними рішеннями прав, свобод чи інтересів позивача, та на те, що такі відповідають вимогам законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності». Звертає увагу на те, що зазначена у ч. 6 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вимога щодо доцільності стосується лише відчуження об'єктів права комунальної власності, яке не має місця у випадку концесії згідно з визначенням цього поняття у Законі України «Про концесії». Зазначила, що опалювальний сезон 2016-2017 років може не розпочатися, оскільки листом НАК Нафтогаз України повідомилаКП «Червоноградтеплокомуненерго» про наявний борг в сумі 79891993,01 грн. та неукладення договорів на постачання природного газу до повного погашення заборгованості.

У судовому засіданні позивач свої позовні вимоги підтримав, послався на обставини, зазначені у позовній заяві та низці письмових заяв і клопотань, що містяться у матеріалах справи.

Представники відповідача ОСОБА_3 та ОСОБА_4 під час розгляду справи позовні вимоги не визнали, надали пояснення, аналогічні викладеним у письмовому запереченні та поясненні.

Свідок ОСОБА_5 у суді повідомив про негативне ставлення жителів м. Шепетівки до передачі їхнього комунального підприємства теплокомуненерго у концесію та що тепер триває судовий розгляд щодо повернення цього підприємства територіальній громаді. Розповів про ситуацію, що склалася з підприємством теплокомуненерго у м. Кам'янці-Подільському. Вважає недоцільною передачу КП «Червоноградтеплокомуненерго» в концесію.

Свідок ОСОБА_6 у судовому засіданні повідомив про ситуації, що склалися з підприємствами теплокомуненерго у містах Новояворівську, Шепетівці та Кам'янці-Подільському. Вважає недоцільним здійснювати передачу КП «Червоноградтеплокомуненерго» в концесію.

Свідок ОСОБА_7 у суді надав пояснення, подібні до пояснень ОСОБА_6 Зазначив, що ефективність від передачі підприємства теплокомуненерго у концесію залежить від порядності концесіонера.

Заслухавши пояснення сторін, свідків, з'ясувавши обставини справи, колегія суддів дійшла висновку про відмову у задоволенні позову з огляду на таке.

Установлено, що рішенням двадцять п'ятої сесії шостого скликання Червоноградської міської ради Львівської області від 26.12.2013 року № 524 вирішено, зокрема: прийняти рішення про передачу в оренду чи концесію об'єктів теплопостачання, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Червонограда; Виконавчому комітету Червоноградської міської ради в термін до 01.12.2014 року провести організаційно-технічну підготовку об'єктів до передачі в оренду чи концесію згідно зі ст. 6 Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності».

Рішенням тридцять восьмої сесії шостого скликання Червоноградської міської ради Львівської області від 29.04.2015 року № 803 «Про затвердження положення про конкурсну комісію та розробку документації» вирішено, зокрема: затвердити положення про конкурсну комісію з проведення концесійного конкурсу з передачі майнового комплексу теплопостачання територіальної громади м. Червонограда; доручити міському голові направити на погодження до Міністерства регіонального розвитку, інфраструктури та житлово-комунального господарства конкурсну документацію, умови концесійного конкурсу, типовий договір концесії та інформаційне оголошення про проведення конкурсу на право концесії майнового комплексу з теплопостачання.

Згідно з листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства (Мінрегіон) № 7/9-6922 від 17.06.2015 року, підписаного заступником міністра ОСОБА_8, погоджено умови конкурсу на право отримання в концесію цілісного майнового конкурсу комунального підприємства «Червоноградтеплокомуненерго».

Рішенням сорок першої сесії шостого скликання Червоноградської міської ради Львівської області від 27.08.2015 року № 899 «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення» вирішено: 1. Затвердити конкурсну документацію з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго»: порядок роботи конкурсної комісії для проведення конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго», що знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Червонограда згідно з додатком № 1; інструкцію для претендентів на участь в конкурсі з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» згідно з додатком № 2 (з додатками №№ 1, 2, 3, 4 до неї); умови конкурсу щодо передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» згідно з додатком № 3; 2. Створити конкурсну комісію для проведення конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго». 3. Затвердити склад конкурсної комісії для проведення конкурсу зпередачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємстваЧервоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» згідно з додатком № 4; 4. Затвердити текст інформації про оголошення конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» згідно з додатком№ 5; 5. Встановити розмір реєстраційного внеску для участі в конкурсі у розмірі17000 грн. 6. Конкурсній комісії розмістити текст інформації про оголошення конкурсу у засобах масової інформації та на веб-сайті Червоноградської міської ради. 7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку (промисловість, транспорт, зв'язок та будівництво) (ОСОБА_9О.), постійну комісію з питань комунального господарства, благоустрою і охорони довкілля (ОСОБА_10Є.) та першого заступника міського голови з питаньдіяльності виконавчих органів ради ОСОБА_11

Рішенням п'ятої сесії сьомого скликання Червоноградської міської ради Львівської області від 03.03.2016 року № 104 «Про внесення змін до рішення Червоноградської міської ради № 899 від 27.08.2015 року «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення» вирішено: 1. Внести зміни до рішення Червоноградської міської ради № 899 від 27.08.2015 року «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення», а саме: 1.1 змінити додаток № 4, затвердивши новий склад конкурсної комісії для проведення конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго», виклавши його в новій редакції згідно з додатком. 1.2 змінити в додатку № 1 Порядок роботи конкурсної комісії для проведення конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго», що знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста Червонограда пункт 2.4, виклавши його у наступній редакції: «До складу Конкурсної комісії входять голова, відповідальний секретар та члени комісії. Голова конкурсної комісії та відповідальний секретар обов'язково повинні бути представниками концесієдавця, заступник голови комісії обирається членами комісії на першому засіданні комісії» 2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку (інвестиції, промисловість, транспорт, зв'язок) торгівлі побутового обслуговування (ОСОБА_12С.) з питань комунального господарства, благоустрою, охорони довкілля комунальної власності та приватизації (ОСОБА_10Є.) та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ОСОБА_4

Рішенням дев'ятої сесії сьомого скликання Червоноградської міської ради Львівської області від 28.07.2016 року № 229 «Про переможця конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» вирішено, зокрема: визнати переможцем конкурсу з передачі в концесію цілісного майнового комплексу комунального підприємства Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» - ТОВ «ЗТЕК-НТ» (ЄДРПОУ 38665788, Львівська область, м. Червоноград, вул. Сокальська, буд. 1); укласти концесійний договір протягом трьох місяців з дня прийняття цього рішення після погодження усіх умов і схвалення остаточної редакції проекту концесійного договору Червоноградською міською радою; погодження умов договору та його підписання покласти на міського голову м. Червонограда.

Вирішуючи спір, судом ураховано наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами ч.ч. 1, 2 ст. 2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року № 280/97-ВРв редакції від 16.08.2015 року (далі - Закон № 280/97-ВР)місцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно з ч.ч. 1, 3 цього Закону сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами.

У ст. 10Закону № 280/97-ВР зазначено, що сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України , цим та іншими законами до їх відання (ст. 25 Закону № 280/97-ВР).

Відповідно до ст. 17 зазначеного Закону відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Згідно з п. 30 ст. 26 Закону № 280/97-ВР до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить прийняття рішень, зокрема, про надання у концесію об'єктів права комунальної власності.

У ст. 60 Закону № 280/97-ВР зазначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду (ч. 5). Доцільність, порядок та умови відчуження об'єктів права комунальної власності визначаються відповідною радою. Доходи від відчуження об'єктів права комунальної власності зараховуються до відповідних місцевих бюджетів і спрямовуються на фінансування заходів, передбачених бюджетами розвитку (ч. 6).

Відповідно до ч. 2 ст. 77 цього Закону спори про поновлення порушених прав юридичних і фізичних осіб, що виникають в результаті рішень, дій чи бездіяльності органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

Особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності, особливості оренди та концесії таких об'єктів визначено Законом України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності» від 21.10.2010 року № 2624-VI у редакції від 01.01.2014 року (далі - Закон № 2624-VI) .

Дія Закону № 2624-VI поширюється й на відносини, пов'язані зпередачею в оренду чи концесію цілісних майнових комплексів підприємств, їхніх структурних підрозділів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності. Зазначені у частині першій цієї статті відносини у частині, не врегульованій цим Законом, регулюються Цивільним, Господарським, Земельним кодексами України, законами України "Про концесії", "Про оренду державного та комунального майна", іншими законодавчими актами (його абзац перший ч. 1, ч. 2 ст. 2).

Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону № 2624-VI рішення про передачу в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності територіальної громади села, селища, міста приймають відповідні сільські, селищні, міські ради.

Статтею 6 цього Закону врегульовано організаційно-технічну підготовку об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення до передачі в оренду чи концесію.

Згідно з ч.ч. 3, 4 цієї статті у процесі організаційно-технічної підготовки відповідного об'єкта орган, уповноважений управляти комунальним майном, готує: інструкцію для заявників (у тому числі інформацію і вимоги щодо порядку проведення конкурсу, розроблення та оформлення заявок, інформацію про процедурні питання); інформацію про оголошення конкурсу; проект конкурсної документації, що включає: інструкцію для претендентів (у тому числі інформацію і вимоги щодо розроблення та оформлення конкурсних пропозицій, іншу інформацію (документи) для підготовки пропозицій про виконання умов конкурсу, інформацію стосовно об'єкта оренди чи концесії, що має міститися в заяві для надання згоди органу Антимонопольного комітету України на отримання об'єкта в оренду чи концесію); інформацію щодо умов конкурсу; істотні умови договору оренди чи концесії. Орган, уповноважений управляти комунальним майном, погоджує умови конкурсу з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства, зобов'язаний погодити умови конкурсу або надати письмову вмотивовану відмову протягом десяти календарних днів. Відмова в такому погодженні можлива лише з мотивів невідповідності умов конкурсу вимогам законодавства.

Відповідно до положень ч. 1 ст. 7 Закону № 2624-VI після завершення підготовки об'єкта у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебуває у комунальній власності, до передачі в оренду чи концесію відповідна рада, визначенастаттею 3 цього Закону, своїм рішенням: затверджує конкурсну документацію; утворює конкурсну комісію, затверджує її склад та порядок роботи. До складу конкурсної комісії включаються також представники всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців на галузевому рівні у сфері житлово-комунальних послуг і професійних спілок, що є стороною або приєдналися до Галузевої угоди.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхній посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси (ч. 1 ст. 6 КАС України).

Давши оцінку рішенням Червоноградської міської ради Львівської області від 27.08.2015 року № 899 «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення» та від 03.03.2016 року № 104 «Про внесення змін до рішення Червоноградської міської ради № 899 від 27.08.2015 року «Про затвердження конкурсної документації, створення конкурсної комісії та затвердження тексту інформаційного оголошення», колегія суддів відзначає, що такі формально відповідають вимогам вищенаведених правових норм, оскільки прийняті відповідачем на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У зв'язку з цим колегія суддів відхиляє як безпідставні посилання позивача на незаконність оспорюваних рішень з підстави порушення встановленого порядку їх прийняття.

Зі змісту оспорюваних рішень не видно, щоб такі стосувалися позивача й суду не подано жодного доказу порушення його прав, свобод чи інтересів у зв'язку з прийняттям цих рішень .

Жодних доказів того, що оспорювані рішення є необґрунтованими, прийняті без урахування всіх обставин, що мають значення для їх прийняття, недобросовісно, нерозсудливо, без дотримання принципу рівності перед законом, без запобігання всім формам дискримінації, непропорційно, зокрема без дотримання необхідного балансу інтересів особи і цілям, на досягнення яких спрямовані ці рішення (ч. 3 ст. 2 КАС України), на що зроблено посилання у позовній заяві, суду не подано.

Необхідно зазначити, що закон не пов'язує можливість прийняття відповідачем оспорюваних рішень з обов'язковим попереднім оприлюдненням і наданням доказів щодо вивчення соціально-економічних, статистичних обґрунтувань, які б давали відповідь, в чому полягатиме поліпшення вже існуючих умов функціонування майнового комплексу КП «Червоноградтеплокомуненерго», необхідності у територіальної громади потреби передачі його в концесію. Водночас положення закону носять дискреційний характер, надаючи в порядку виключної компетенціїоргану місцевого самоврядування можливість на власний розсуд реалізувати передбачене законом право приймати рішення, пов'язані з передачею об'єкта в концесію. Тому ці доводи позивача є безпідставними.

При цьому колегія суддів звертає увагу на те, що оспорюваними рішеннями відповідачем не вирішено питання передачі в концесію цілісного майнового комплексу КП Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго», а ці рішення лише слугували забезпеченню проведення конкурсу для передачі в концесіюзазначеного об'єкта на підставі концесійного договору, який на час розгляду справи в суді відповідачем з переможцем конкурсу не укладений. ОСОБА_13 того, оспорювані рішенняносять неперсоніфікований характер, оскільки не містять жодних даних про тих чи інших суб'єктів підприємницької діяльностіяк претендентів у концесіонери , всупереч чому позивач помилково неодноразово наголошував у своїх поясненнях у судовому засіданні, називавши конкретних концесіонерів .

У цьому зв'язку суд нагадує та зазначає, що рішення про прийняття рішення про передачу в оренду чи концесію об'єктів теплопостачання, що перебувають в комунальній власності територіальної громади м. Червонограда, прийняте відповідачем ще 26.12.2013 року за № 524, у судовому порядку не оскаржене, є первинним у започаткуванні процесу передачі КП Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго» у концесію та визначальним щодо прийняття оспорюваних рішень, які є похідними від нього.

Позивач помилково ототожнює правові категорії «концесію» з «відчуженням», оскількивідповідно до ст. 1 Закону України «Про концесії» від 16.07.1999 року N 997-XIV концесія - надання з метою задоволення громадських потреб уповноваженим органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування на підставі концесійного договору на платній та строковій основі юридичній або фізичній особі (суб'єкту підприємницької діяльності) права на створення (будівництво) та (або) управління (експлуатацію) об'єкта концесії (строкове платне володіння), за умови взяття суб'єктом підприємницької діяльності (концесіонером) на себе зобов'язань по створенню (будівництву) та (або) управлінню (експлуатації) об'єктом концесії, майнової відповідальності та можливого підприємницького ризику.

Отже, за своєю правовою природою передача права на управління (експлуатацію) об'єктом концесії є реалізацією органом місцевого самоврядування своєї правомочності щодо розпорядження цим об'єктом шляхом його передачі у строкове та платне користування, що не є відчуженням, оскільки не пов'язане з передачею права власності на нього, а тому посилання позивача на недотримання відповідачем вимоги щодо доцільності передачі спірного об'єкта в концесію, як це передбачено ч. 6 ст. 60 Закону № 280/97-ВР, є безпідставним.

Згідно зі ст. 13 Закону № 280/97-ВРтериторіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування. Громадські слухання проводяться не рідше одного разу на рік.Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов'язковому розгляду органами місцевого самоврядування.Порядок організації громадських слухань визначається статутом територіальної громади.

За приписами ст. 19 Закону № 280/97-ВР з метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування представницький орган місцевого самоврядування на основі Конституції України та в межах цього Закону може прийняти статут територіальної громади села, селища, міста.Статут територіальної громади підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань.

При цьому судом установлено, що Червоноградською міською радою як представницьким органом місцевого самоврядування статут територіальної громади міста Червонограда не приймався, а тому доводи позивача, підкріплені численними колективними заявами, щодо протиправного непроведення громадських слухань, тим більше з питання передачі у концесію цілісного майнового комплексу КП Червоноградської міської ради «Червоноградтеплокомуненерго», яке не стосується предмета позову, оскільки не охоплене оспорюваними рішеннями, є безпідставними.

Відповідно є суперечливими й не заслуговують на увагу посилання позивача на неврахування відповідачем висновків і пропозицій громадських слухань та які зводилися до заперечення передачі КП «Червоноградтеплокомуненерго» в концесію.

Недоліки протоколів постійних комісій та дії/бездіяльність посадових осіб цих комісій не є предметом позову у цій справі, а тому відповідні доводи позивача на увагу не заслуговують.

Ураховуючи невстановлення колегією суддів на основі поданих доказів обставин на підтвердження наявності підстав для визнання протиправними та скасування оспорюваних рішень, у задоволенні позову необхідно відмовити.

Керуючись ст.ст. 10, 11, 70, 71, 159-163 КАС України, колегія суддів

ПОСТАНОВИЛА:

У задоволенні позовних вимог відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції.

Головуючий В. В. Грабовський

судді М.Д. Новосад

ОСОБА_13

Повний текст постанови виготовлено 16.08.2016 року.

Дата ухвалення рішення11.08.2016
Оприлюднено23.08.2016
Номер документу59806485
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —459/1341/16-а

Постанова від 11.08.2016

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Грабовський В. В.

Постанова від 11.08.2016

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Грабовський В. В.

Ухвала від 06.05.2016

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Грабовський В. В.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Грабовський В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні