Ухвала
від 22.08.2016 по справі 760/13472/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

22.08.2016 Справа №760/13472/16-к

Провадження №1-кс/760/10879/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 серпня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_2 , погоджене прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів на підставі матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42016110000000234 від 22.04.2016 р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 204 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло зазначене клопотання, підтримуючи яке слідчий зазначив, що слідчим СУ ФР ГУ ДФС у Київській області розслідується кримінальне провадження за №42016110000000234 від 22.04.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 204 КК України.

В обґрунтування клопотання про призначення позапланової перевірки слідчий зазначив що допитаний як свідок ОСОБА_4 показав що працює на посаді директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та те, що у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) відсутні дозвільні документи на здійснення продажу (реалізації) паливно-мастильних матеріалів. Крім того ОСОБА_4 пояснив що були випадки не реєстрації податкових накладних.

Проведеним аналізом баз даних ДФС України - АІС «Податковий блок», встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстровано за адресою: АДРЕСА_1 ) та перебуває на податковому обліку у ІНФОРМАЦІЯ_2 .

02.08.2016 року, за адресою: Київська обл., Броварський район, м. Бровари, промвузол на земельній ділянці № 3210600000:01:037:0006 проведено обшук на території автозаправної станції на якій виявлено та вилучено документи фінансово господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), та не виявлено будь-яких дозвільних документів на здійснення фінансово господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за вище вказаною адресою.

Крім того в ході обшуку АЗС виявлено та вилучено речі, предмети, документи та зразки нафтопродуктів, а також встановлено що на території нафтобази здійснюється діяльність з порушенням законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту.

Зокрема в ході обшуку було залучено в якості спеціаліста начальника ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_5 , який в ході зовнішнього огляду території автозаправної станції за адресою: Київська обл., Броварський район, м. Бровари, промвузол на земельній ділянці № 3210600000:01:037:0006 встановив наступні порушення:

-операторська будівля не обладнана системою пожежної безпеки;

-АЗС не забезпечена запасом води для ціле пожежогасіння;

-обладнання не відповідає вимогам ПУЕ;

-та інше.

Таким чином в кримінальному провадженню вставлено, що підприємство в своїй діяльності не дотримується вимог пожежної безпеки та постійно порушує правила пожежної та техногенної безпеки на переробних обєктах.

Для перевірки достовірності вказаного факту необхідно провести перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з питань дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки на переробних об`єктах.

Як вбачається ізст.8 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбаченихзаконом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від суб`єкта господарюванняусунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону; надавати (надсилати) суб`єктам господарювання обов`язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; накладати штрафні санкції та вживати заходи, передбачені законом.

Згідно п. 1 Положення Про ІНФОРМАЦІЯ_4 , затвердженогоуказом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013(далі - Положення) державна служба України з надзвичайних ситуацій ( ІНФОРМАЦІЯ_5 ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через

ІНФОРМАЦІЯ_6 відповідно до п.3 Положення є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.

Для виконання покладених на ДСНС України завдань організовує і здійснює безпосередньо та через свої територіальні органи державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту міністерствами, іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб`єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також здійснює у порядку, встановленому законодавством, контроль за додержанням та виконанням протипожежних вимог, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час проектування, будівництва, реконструкції, розширення і технічного переоснащення та капітального ремонту підприємств, будинків, споруд та інших підконтрольних об`єктів.

Територіальним органом ІНФОРМАЦІЯ_7 .

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень ЗаконуУкраїни «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогамиКримінального процесуального кодексу України.

Згідно із п. 2 ч. 1Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014 року, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Необхідність проведення перевірки виникла у зв`язку з наявністю загрози життю та здоров`ю громадян в результаті здійснення діяльності Київська обл., Броварський район, м. Бровари, промвузол на земельній ділянці № 3210600000:01:037:0006.

Дослідивши докази по даних матеріалах вважаю, що клопотання є обгрунтованим, оскільки отримана в процесі здійснення перевірки інформація може мати суттєве значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.

Згідно до вимог п. 7 вказаної постанови КМУ - позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи інспекції. Підставами для проведення позапланової перевірки є виявлення факту самочинного будівництва об`єкта.

Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідної інспекції чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Також змінами до пункту 3 розділу IIЗакону України від 28.12.2014 року №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»Кримінального процесуального кодексу України.

Відповідно до п. 3 Прикінцевих положень ЗаконуУкраїни «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогамиКримінального процесуального кодексу України.

Згідно із п. 2 ч. 1Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» №408 від 13.08.2014 року, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

Відповідно до ч. 2ст. 93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч.6ст.9 КПК Україниу випадках, коли положення цьогоКодексуне регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені ч.1ст.7 КПК України.

Проведення позапланової перевірки забезпечить отримання відомостей, які в своїй сукупності будуть можливими для їх використання як доказів у кримінальному провадженні, сприятимуть встановленню осіб, що скоїли кримінальне правопорушення та дані відомості неможливо отримати в інший спосіб, окрім як з залученням спеціалістів ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Заслухавши слідчого, який повністю підтвердив наведені в обґрунтування клопотання доводи, вимоги, викладені в клопотанні, підтримав, просив його задовольнити, вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначена інформація має суттєве значення для встановлення осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також враховуючи, що отримання зазначеної інформації для кримінального провадження буде мати доказове значення і забезпечувати виконання завдань кримінального провадження щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, є підстави задовольнити клопотання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9,93,110,309 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_8 на проведення позапланової комплексної перевірки з питань дотримання вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: Київська обл., Броварський район, м. Бровари, промвузол на земельній ділянці № 3210600000:01:037:0006 за період 2015-2016 роки, контроль за виконанням якого покласти на органи ДСНС України.

Проведення комплексної позапланової перевірки доручити спеціалістам ІНФОРМАЦІЯ_8 , яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 .

Визначити строк проведення позапланової перевірки в межах 10 робочих днів, з моменту отримання ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.08.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу59862598
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/13472/16-к

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 22.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

Ухвала від 23.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Демидовська А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні