Справа № 591/8837/15-к
Провадження № 1-кс/591/2318/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 серпня 2016 рокум. Суми
Слідчий суддя Зарічного районного суду м. Суми ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у судовому засіданні клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В:
Слідчий в ОВС СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором, про тимчасовий доступ до речей і документів, яке підтримав в судовому засіданні та мотивувала тим, що в провадженні слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12015200000000202 від 19.11.2015 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч.ч. 1, 2 ст. 364 КК України, зокрема, за фактом розтрати та привласнення бюджетних коштів у великих розмірах службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Досудовим розслідуванням встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 укладено договори на капітальний ремонт ліфтів, які передбачали встановлення систем ОДС з ПРБП ІНФОРМАЦІЯ_5 (2 шт.), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_6 (5 шт.), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_7 (5 шт.), ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 (73 шт.).
Для встановлення систем ОДС ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 укладались відповідні договори з ІНФОРМАЦІЯ_4 , починаючи з листопада 2015 року. В подальшому, на виконання умов вказаних договорів ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 07.12.2015 та 28.12.2015 придбало у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 89 систем ОДС ІНФОРМАЦІЯ_8 вартістю 7,02 тис. грн./шт. (без ПДВ).
При цьому встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 13.11.2015 та 30.12.2015 придбало в загальній кількості 200 систем ОДС ІНФОРМАЦІЯ_8 у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 » за умовами договору поставки за ціною 7,02 тис. грн. (без ПДВ).
Поряд з цим встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 30.10.2015 придбало у ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 ( АДРЕСА_1 ) 50 систем ОДС ІНФОРМАЦІЯ_8 вартістю 3,75 тис. грн./шт. (без ПДВ).
Крім цього, в ході досудового розслідування виявлено та вилучено документи, в яких відображена інформація про господарські операції між ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 та ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 , які можуть містити ознаки фіктивності. Зокрема, згідно вилученого акту прийняття виконаних робіт від 30.12.2015 на виконання договору підряду № 286 від 21.12.2015 ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 в період часу з 21.12.2015 по 30.12.2015 виконані роботи з монтажу терміналів виконавчого пункту ІНФОРМАЦІЯ_8 (95 шт.), переговорних пристроїв з кабіни ліфта (95 шт.), преговорних пристроїв з під`їзду (79 шт.) в містах Вишневе, Харків та Запоріжжя на загальну суму 389934 грн.
При цьому на виконання вказаного договору підряду ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 уклало договір від 21.12.2015 № 21/12/15 з ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_10 ( АДРЕСА_2 ), проте за інформацією, наданою ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 відповідна первинна документація втрачена. Разом з цим, встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_10 за місцем реєстрації відсутнє та господарської діяльності не здійснює, що виключає можливість виконання цим підприємством зазначених підрядних робіт.
Крім цього, досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 фактично здійснило оплату в сумі 361824 грн. за виконання цих робіт не ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_10 , а на користь ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 , з яким відповідні договори не укладалися.
Так, з отриманої інформації про рух коштів по рахункам ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 встановлено, що кошти, нібито, за виконання робіт з монтажу систем диспетчеризації ліфтів згідно договору № 286 від 21.12.2015 в сумі 389934 грн. 06.01.2016 надійшли від ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_9 . В той же день кошти в сумі 361824 грн. сплачені на рахунок ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_11 ( АДРЕСА_3 ), призначення платежу: оплата за монтаж систем диспетчеризації ліфтів в житлових будинках.
Згідно інформації, наданої юридичним департаментом ІНФОРМАЦІЯ_12 листом № 7108/9-16 від 05.08.2016, будинки, в яких здійснювались роботи з монтажу систем диспетчеризації обслуговуються комунальним підприємством ІНФОРМАЦІЯ_13 та на вказаному підприємстві ведеться журнал видачі ключів від машинних приміщень ліфтів.
Відомості, що містяться у Журналі видачі ключів від машиннних приміщень ліфтів будинків, що обслуговуються КП ІНФОРМАЦІЯ_13 , записи до якого вносились орієнтовно за період з вересня 2015 року по лютий 2016 року включно, а також договори на монтаж систем диспетчеризації ІНФОРМАЦІЯ_8 , акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-2В, КБ-3), платіжні доручення за вказаними договорами мають доказове значення у кримінальному провадженні і нададуть змогу в подальшому встановити чи виконували фактично працівники ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 або працівники субпідрядних організацій роботи з монтажу обладання в будинках житлового фонду м. Харків, встановити коло осіб, які у подальшому будуть допитані про обставини кримінального правопорушення та провести інші необхідні слідчі та процесуальні дії.
Враховуючи те, що у наданні переліченої інформації та документів на запит прокурора у кримінальному провадженні в порядку ст.ст. 36, 93 КПК України відмовлено, та, виходячи із вимог ст. 159 КПК України, надання стороні кримінального провадження можливості ознайомитись з документами та їх подальше вилучення можливе шляхом тимчасового доступу, який здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.
З огляду на викладене, доступ і вилучення необхідних документів можливе через отримання дозволу суду про тимчасовий доступ до них.
Таким чином, з метою всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального правопорушення та встановлення об`єктивної істини, викриття злочинної діяльності службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_4 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_2 , ТОВ ІНФОРМАЦІЯ_3 , або, навпаки, спростування їх причетності до скоєного правопорушення, слідству необхідно отримати доступ до наступних документів: Журнал видачі ключів від машинних приміщень ліфтів будинків, що обслуговуються КП ІНФОРМАЦІЯ_13 , записи до якого вносились за період з вересня 2015 року по лютий 2016 року включно; договори на монтаж систем диспетчеризації СЕА СКУЛ, акти виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-2В, КБ-3), платіжні доручення за вказаними договорами.
Вищевказані документи знаходяться у володінні комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_13 (код НОМЕР_1 ) адресою: АДРЕСА_4 .
В порядку ч.2 ст.163 КПК України розгляд справи здійснюється без виклику представника особи, у володінні якого знаходяться вказані документи .
На підставі ч.1 ст.107 КПК України, в зв`язку з відсутністю відповідного клопотання учасників процесу, фіксування судового процесу за допомогою технічних засобів не здійснювалось.
Заслухавши пояснення слідчого, вивчивши матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Як вбачається з клопотання та доданих до нього документів в провадженні СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12015200000000202 від 19.11.2015 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч.ч. 1, 2 ст. 364 КК України /а.с.4-5/.
Внесене слідчим клопотання відповідає вимогамст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про те, що документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ з можливим їх вилученням мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Таким чином, у судовому засіданні встановлено усі, передбачені ст.132, ч.ч.5-7 ст.163 КПК України, підстави для задоволення внесеного слідчим клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ст. 163 КПК України, слідчий суддя
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати слідчим ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та прокурорам у кримінальному провадженні ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 та ОСОБА_11 або за їх дорученням іншим службовим особам органів прокуратури України та національної поліції України тимчасового доступ з можливістю вилучення у комунального підприємства ІНФОРМАЦІЯ_13 (код НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_4 , наступних документів: Журнал видачі ключів від машинних приміщень ліфтів будинків, що обслуговуються КП ІНФОРМАЦІЯ_13 , записи до якого вносились за період з вересня 2015 року по лютий 2016 року включно; належним чином завірені копії договорів на монтаж систем диспетчеризації СЕА СКУЛ, актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-2В, КБ-3), платіжних доручень за вказаними договорами.
Встановити строк дії ухвали в 30 днів з дня її постановлення.
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого в ОВС СВ управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури Сумської області ОСОБА_3
У разі невиконання вимог даної ухвали, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження постановити ухвалу про проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей та документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_12 -Когер
Суд | Зарічний районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 26.08.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 59972417 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Зарічний районний суд м.Сум
Мальована-Когер В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні