Постанова
від 24.04.2007 по справі 20/111
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20/111

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  РІВНЕНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

33001, м. Рівне, вул. Яворницького, 59

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 "24" квітня 2007 р.                                                                  Справа №  20/111

Господарський суд Рівненської області у складі головуючого судді Василишина А.Р. за участю секретаря судового засідання помічника судді Сокола Ф.Г.

за участю представників сторін:

позивача: Чорномаз Ю.П. (дов. № 9195 від 28.12.2006р.);

відповідача: Довгань А.І. (дов. № 6 від 19.03.2007р.);

третьої особи: Новосад О.В. (дов. № 111 від 02.04.2007р.).

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом  Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції

третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійні вимоги Дубенське управління державного казначейства

до відповідача Сільськогосподарського виробничого кооперативу імені Тараса Шевченка

про стягнення в сумі 7 669 грн. 47 коп..

Статті  27, 29, 49, 51, 127 Кодексу адміністративного судочинства України роз'яснені.

ВСТАНОВИВ:

          Дубенська об'єднана державна податкова інспекція (надалі –Позивач) звернулася в господарський суд з позовом про стягнення з Сільськогосподарського виробничого кооперативу імені Тараса Шевченка (надалі –Відповідач) до бюджету 3 675 (три тисячі шістсот сімдесят п'ять) грн. 00 коп. неповерненої державної позички, наданої по договору № 17 від 26 вересня 1997 року (надалі –Договір; а.с. 13) про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років, та 3 994 (три тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири) грн. 47 коп. нарахованої пені. Третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійні вимоги Дубенське управління державного казначейства (надалі –Третя особа).

Третя особа в судовому засіданні від 24 квітня 2007 року надала письмові пояснення (а.с. 36) в яких вказує, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1003 від 11 вересня 1997 року КСП ім. Шевченка (правонаступником якого на 45 % є Відповідач) на підставі Договору було надано на зворотній основі фінансову допомогу в сумі 10 500 (десять тисяч п'ятсот) грн. 00 коп.. Станом на 9 лютого 2007 року за Відповідачем рахується прострочена заборгованість по фінансовій допомозі в сумі 3 675 (три тисячі шістсот сімдесят п'ять) грн. 00 коп.. Третя особа вказує, що пеня в сумі 3 994 (три тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири) грн. 47 коп. нарахована Відповідачу на підставі пункту 6 Умов надання та повернення коштів, виділених сільськогосподарським виробникам допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років. В судових засіданнях представник Третьої особи підтримав позовні вимоги Позивача.

Представник Відповідача в судовому засіданні від 24 квітня 2007 року визнав позов у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників Позивача, Відповідача та Третьої особи, та оцінивши наявні в матеріалах справи і досліджені в судовому засіданні докази, суд встановив наступне.

Згідно Договору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1003 від 11 вересня 1997 року, Третя особа надала КСП ім. Шевченка (правонаступником якого на 45 % є Відповідач)  фінансову допомогу в сумі 10 500 (десять тисяч п'ятсот) грн. 00 коп..

Згідно частини 4 статті 17 Бюджетного кодексу України, у разі невиконання юридичними особами своїх зобов'язань щодо погашення та обслуговування наданих на умовах повернення кредитів, залучених державою або під державні гарантії, інших гарантованих державою зобов'язань, та стягнення заборгованості перед Державним бюджетом України з наданих підприємствам і організаціям позичок із державного бюджету, позичок, наданих за рахунок коштів, залучених державою або під державні гарантії, плати за користування цими позичками органи стягнення застосовують механізм стягнення цієї заборгованості у порядку, передбаченому законом для стягнення не внесених у строк податків і неподаткових платежів, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна боржників.

Третьою особою до Позивача направлено подання від 9 лютого 2007 року № 23 (а.с. 14) про стягнення з Відповідача простроченої бюджетної позички в сумі 3 675 (три тисячі шістсот сімдесят п'ять) грн. 00 коп. та штрафних санкцій (пені) в сумі 3 994 (три тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири) грн. 47 коп..

Статтею 21 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік” визначено в 2007 році органи державної податкової служби України органами стягнення заборгованості юридичних осіб перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі.

Законом України від 14 грудня 1990 року „Про державну податкову службу в Україні”, а саме пунктом 11 статті 10, до функцій державних податкових інспекцій в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонних та об'єднаних державних податкових інспекцій віднесено подання до судів позовів до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках –коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також по стягнення заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Позивачем на виконання подання Третьої особи від 9 лютого 2007 року № 23 (а.с. 14) подано заяву про стягнення простроченої бюджетної позички та нарахованої пені до господарського суду Рівненської області.

Станом на 24 квітня 2007 року бюджетна позичка Відповідачем не повернена.

Представник Відповідача в судовому засіданні від 24 квітня 2007 року визнав позов у повному обсязі.

Господарський суд прийшов до висновку, що позов в частині стягнення простроченої бюджетної позички в сумі 3 675 (три тисячі шістсот сімдесят п'ять) грн. 00 коп. обґрунтований і підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що Договором (а.с. 13) не передбачено відповідальність у вигляді пені за несвоєчасне повернення даної позички.

Згідно частини 4 статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України: суд не приймає відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небуть права, свободи або інтереси.

Враховуючи вищевикладене, суд не приймає визнання адміністративного позову Відповідачем в частині стягнення пені. Позов в цій частині задоволенню не підлягає, оскільки Договір не передбачає відповідальність у вигляді пені за несвоєчасне повернення позички.

Судовий збір у відповідності до статтей 87, 98 і Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України покладаються на Відповідача.

Керуючись частиною 4 статті 112, статтями 87, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задоволити частково.

2. Стягнути з відповідача –Сільськогосподарського виробничого кооперативу імені Тараса Шевченка,  35600, Рівненська область, Дубенський район, с. Турковичі, р/р 260441386 в РОФ АППБ „Аваль”, МФО 333227, код ЄДРПОУ 30712573 до бюджету на рахунок                        № 31137404600103 в УДК України в Рівненській області, МФО 833017, код ЄДРПОУ 23304458 – 3 675 (три тисячі шістсот сімдесят п'ять) грн. 00 коп. простроченої бюджетної позички.

3. Стягнути з відповідача –Сільськогосподарського виробничого кооперативу імені Тараса Шевченка,  35600, Рівненська область, Дубенський район, с. Турковичі, р/р 260441386 в РОФ АППБ „Аваль”, МФО 333227, код ЄДРПОУ 30712573 в доход державного бюджету України 36 (тридцять шість) грн. 75 коп. судового збору (держмита).

4. В решті позову відмовити.

5. Постанову направити сторонам у справі.

6. Виконавчі листи видати після набрання постановою законної сили.

7. Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного господарського суду через суд першої інстанції, який ухвалив постанову. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження..

Повний текст постанови оформлено та підписано 03.05.2007р.

     Суддя                                                           

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення24.04.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу605140
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/111

Ухвала від 25.03.2011

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Судовий наказ від 17.08.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Судовий наказ від 17.08.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Судовий наказ від 17.08.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 20.07.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 30.06.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Судовий наказ від 10.02.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Василишин А.Р.

Ухвала від 26.10.2010

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Кобецька С. М.

Ухвала від 21.05.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Яценко О.В.

Ухвала від 19.04.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Палій В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні