Ухвала
від 02.09.2016 по справі 822/1612/16
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/1612/16

У Х В А Л А

про відмову в задоволенні клопотання про заміну відповідача

02 вересня 2016 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі :головуючого-суддіДанилюк У.Т. при секретарі за участі:Коваль Д.Л. представника позивача Чулкової Н.К.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом приватного підприємства "НК КОМПЛЕКС" до управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування постанови та припису, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся в суд з позовом до управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування постанови та припису.

Представником Державної архітектурно-будівельної інспекції України 01.09.2016 було надіслано до суду клопотання про заміну неналежного відповідача - управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області на належного - Державну архітектурно-будівельну інспекцію України.

В обґрунтування клопотання зазначає про те, що управління є територіальним органом - структурним підрозділом апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України, тобто не являється юридичною особою.

Представник позивача в судовому засіданні заперечила стосовно задоволення поданого клопотання.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився.

Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд звертає увагу на наступне.

Так, предметом цього адміністративного позову є вимога позивача про визнання протиправною та скасування постанови та припису Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області.

Згідно з ч. 1, 3 ст. 50 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач. Відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України передбачено, що суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно із п. 7 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 липня 2014 року №29, Держархбудінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.

Пунктом 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553, передбачено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право, зокрема, складати протоколи про вчинення правопорушень та акти перевірок, і накладати штрафи у межах повноважень, передбачених законом.

Таким чином, управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області є суб'єктом владних повноважень в розумінні п.7 ч.1 ст. 3 КАС України, на якого покладено функції щодо забезпечення реалізації державного архітектурно-будівельного контролю на території Хмельницької області. Оскаржувані постанова та припис прийняті ним в межах повноважень та відповідно до покладених функцій, а тому управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області є належним відповідачем у даній справі.

Посилання представника Державної архітектурно-будівельної інспекції України на відсутність в управління Державної архітектурно будівельної інспекції у Хмельницькій області статусу юридичної особи є безпідставними, оскільки управління є суб'єктом владних повноважень в розумінні КАС України та здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.

Отже, підстави для заміни відповідача - управління Державної архітектурно - будівельної інспекції у Хмельницькій області на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, - відсутні, тому клопотання задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 50, 52, 165 КАС України, суд -

У Х В А Л И В :

В задоволенні клопотання представника Державної архітектурно-будівельної інспекції України про заміну неналежного відповідача - відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення.

Суддя /підпис/У.Т. Данилюк "Згідно з оригіналом" Суддя У.Т. Данилюк

Дата ухвалення рішення02.09.2016
Оприлюднено06.09.2016
Номер документу60750130
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними та скасування постанови та припису

Судовий реєстр по справі —822/1612/16

Постанова від 15.09.2016

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Данилюк У.Т.

Ухвала від 02.09.2016

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Данилюк У.Т.

Ухвала від 19.08.2016

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Данилюк У.Т.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні