Копія
Справа № 822/1612/16
У Х В А Л А
про відмову в задоволенні клопотання про заміну відповідача
02 вересня 2016 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд
в складі :головуючого-суддіДанилюк У.Т. при секретарі за участі:Коваль Д.Л. представника позивача Чулкової Н.К.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом приватного підприємства "НК КОМПЛЕКС" до управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування постанови та припису, -
В С Т А Н О В И В :
Позивач звернувся в суд з позовом до управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області про визнання протиправними та скасування постанови та припису.
Представником Державної архітектурно-будівельної інспекції України 01.09.2016 було надіслано до суду клопотання про заміну неналежного відповідача - управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області на належного - Державну архітектурно-будівельну інспекцію України.
В обґрунтування клопотання зазначає про те, що управління є територіальним органом - структурним підрозділом апарату Державної архітектурно-будівельної інспекції України, тобто не являється юридичною особою.
Представник позивача в судовому засіданні заперечила стосовно задоволення поданого клопотання.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився.
Заслухавши представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд звертає увагу на наступне.
Так, предметом цього адміністративного позову є вимога позивача про визнання протиправною та скасування постанови та припису Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області.
Згідно з ч. 1, 3 ст. 50 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач. Відповідачем в адміністративній справі є суб'єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України передбачено, що суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до статті 41 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно із п. 7 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 липня 2014 року №29, Держархбудінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи.
Пунктом 11 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 553, передбачено, що посадові особи органів державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення державного архітектурно-будівельного контролю мають право, зокрема, складати протоколи про вчинення правопорушень та акти перевірок, і накладати штрафи у межах повноважень, передбачених законом.
Таким чином, управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області є суб'єктом владних повноважень в розумінні п.7 ч.1 ст. 3 КАС України, на якого покладено функції щодо забезпечення реалізації державного архітектурно-будівельного контролю на території Хмельницької області. Оскаржувані постанова та припис прийняті ним в межах повноважень та відповідно до покладених функцій, а тому управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області є належним відповідачем у даній справі.
Посилання представника Державної архітектурно-будівельної інспекції України на відсутність в управління Державної архітектурно будівельної інспекції у Хмельницькій області статусу юридичної особи є безпідставними, оскільки управління є суб'єктом владних повноважень в розумінні КАС України та здійснює владні управлінські функції на основі законодавства.
Отже, підстави для заміни відповідача - управління Державної архітектурно - будівельної інспекції у Хмельницькій області на Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, - відсутні, тому клопотання задоволенню не підлягає.
Керуючись ст. ст. 50, 52, 165 КАС України, суд -
У Х В А Л И В :
В задоволенні клопотання представника Державної архітектурно-будівельної інспекції України про заміну неналежного відповідача - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту постановлення.
Суддя /підпис/У.Т. Данилюк "Згідно з оригіналом" Суддя У.Т. Данилюк
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2016 |
Оприлюднено | 06.09.2016 |
Номер документу | 60750130 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Данилюк У.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні