ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення апеляційної скарги без руху
31 серпня 2016 р. справа № 805/988/16-а
Суддя-доповідач Донецького апеляційного адміністративного суду ОСОБА_1 , розглянувши апеляційну скаргу Добропільського міського відділу (з обслуговування міста Добропілля та Добропільського району) Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 18 травня 2016 року у справі №805/988/16-а (головуючий І інстанції - Кравченко Т.О.) за позовом ОСОБА_2 Вячеславлвича до Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області, Добропільського міського відділу (з обслуговування міста Добропілля та Добропільського району) Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області про зобов'язання вчинити певні дії.,-
В С Т А Н О В И В:
До Донецького апеляційного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 805/988/16-а разом з апеляційною скаргою Добропільського міського відділу (з обслуговування міста Добропілля та Добропільського району) Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 18 травня 2016 року.
Вивчивши матеріали справи, суд дійшов до висновку, що апеляційна скарга апелянта підлягає залишенню без руху з огляду на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
З матеріалів справи вбачається, що копію постанови Донецького окружного адміністративного суду від 18 травня 2016 року отримано апелянтом 12 липня 2016 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 131).
Таким чином, останнім днем для подання апеляційної скарги було 22 липня 2016 року.
Проте, апеляційна скарга надіслана апелянтом засобами електронного зв'язку 25 серпня 2016 року, що підтверджується штампом вхідної кореспонденції № 987/16, тобто з пропуском встановленого КАС України строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції.
Разом з апеляційною скаргою апелянтом подано клопотання про поновлення строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції.
В обґрунтування цього клопотання апелянт зазначив, що представник Добропільського міського відділу (з обслуговування міста Добропілля та Добропільського району) Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області з 11 липня 2016 року по 12 серпня 2016 року знаходилась у черговій відпустці, 13.08.2016 року та 14.08.2016 року - вихідні дні, з 15.08.2016 року по 19.08.2016 року представник апелянта знаходилась на чергуванні, 20.08.2016 року та 21.08.2016 року - вихідні дні, з 22.08.2016 року по 23.08.2016 року представник апелянта знову знаходилась на чергуванні у зв'язку з посиленим варіантом несення служби, а 24.08.2016 року - вихідний день і тільки 25.08.2016 року у представника апелянта з'явилась можливість подати апеляційну скаргу. Апелянт вважає причини пропуску строку поважними та просив поновити строк на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції (а.с. 139-140).
Розглянувши зазначену заяву апелянта суддя-доповідач вважає, що причини, викладені апелянтом в заяві про поновлення строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції не можна вважати поважними, оскільки недоліки в організації роботи апелянта не є достатньою підставою вважати строк на апеляційне оскарження пропущеним з поважних причин.
Апелянтом не надано доказів навантаження, яке позбавило апелянта звернутися з апеляційною скаргою у строк, визначений Кодексом адміністративного судочинства України та доказів неможливості звернення до суду апеляційної інстанції з апеляційною скаргою іншого представника апелянта.
Згідно абз. 1 ч. 4 ст. 189 КАС України, апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 186 Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Враховуючи, що апелянт при подачі апеляційної скарги пропустив строк передбачений на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції, а причини вказані ним у клопотанні про поновлення строку визнано судом неповажними, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без руху та надає строк для подання заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції, в якій необхідно вказати інші причини пропуску строку, якщо такі є.
За правилами абз.2 ч.4 ст.189 КАС України, якщо заяву не буде подано особою в зазначений строк або вказані нею підстави для поновлення строку апеляційного оскарження будуть визнані неповажними, суддя-доповідач відмовить у відкритті апеляційного провадження.
Крім того, згідно частини 1 статті 87 КАС України, судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Відповідно до ч. 6 ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України, до апеляційної скарги додається, зокрема, документ про сплату судового збору.
Згідно ч. 1 ст. 4 Законом України В«Про судовий збірВ» (зі змінами та доповненнями, внесеними Законом України В«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового зборуВ» від 22 травня 2015 року № 484-VIII, який набрав чинності з 01 вересня 2015 року), судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI, ставка судового збору за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру, який подано фізичною особою складає 0,4 розміру мінімальної заробітної плати.
Згідно зі ст.8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" від 25.12.2015 року, мінімальна заробітна плата з 01 січня встановлена у розмірі 1378 гривень.
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону № 3674-VI, ставки судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду встановлюються в розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Отже, оскільки при поданні адміністративного позову немайнового характеру фізичною особою платі підлягала би ставка судового збору у розмірі 551 грн. 20 коп., то, в даному випадку, при поданні даної апеляційної скарги апелянт повинен був сплатити судовий збір у розмірі 606 грн. 32 коп. (1378 грн.*04 м.з.п. *110%).
З матеріалів справи вбачається, що судовий збір апелянтом не сплачено.
Таким чином, апелянту необхідно сплати судовий збор у розмірі 606 грн. 32 коп.
Також необхідно зазначити, що апеляційна скарга, яка міститься в матеріалах справи була надіслана засобами електронного зв'язку, як і довіреність, що посвідчує повноваження представника апелянта. Тобто в матеріалах справи відсутня апеляційна скарга, оформлена відповідно до вимог ст. 187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Частиною 5 статті 189 КАС України встановлено, що до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 КАС України, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Вiдповiдно до ч. 1 ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення i встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається ocoбi, що звернулась iз позовною заявою.
Таким чином, апелянту необхідно усунути виявлені судом недоліки апеляційної скарги шляхом надіслання на адресу Донецького апеляційного адміністративного суду заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції, в якій необхідно вказати інші причини пропуску строку, якщо такі є, оригіналу апеляційної скарги та довіреності представника апелянта, а також оригіналу документ про сплату судового збору в розмірі 606 грн. 32 коп. за наступними реквізитами: отримувач коштів Краматор.УК/м Краматорськ /22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37944338; банк отримувача ГУДКСУ у Донецькій обл.; код банку отримувача (МФО) 834016; рахунок отримувача 31211206781059; код класифікації доходів бюджету 22030101; призначення платежу Судовий збір, за апеляційною скаргою Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області, Донецький апеляційний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34511611.
Керуючись ст.ст. 108, 186, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Добропільського міського відділу (з обслуговування міста Добропілля та Добропільського району) Головного управління Міністерства внутрішніх справ України в Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 18 травня 2016 року у справі №805/988/16-а - залишити без руху.
Апелянту усунути виявлені судом недоліки апеляційної скарги шляхом надіслання на адресу Донецького апеляційного адміністративного суду заяви про поновлення строку на апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції, в якій необхідно вказати інші причини пропуску строку, якщо такі є, оригіналу апеляційної скарги та довіреності представника апелянта, а також оригіналу документ про сплату судового збору в розмірі 606 грн. 32 коп.
Встановити строк для усунення виявлених недоліків апеляційної скарги - тридцять днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Роз'яснити апелянту, що у разі невиконанні вимог цієї ухвали, у відкритті апеляційного провадження за вказаною апеляційною скаргою буде відмовлено.
Ухвала про залишення апеляційної скарги без руху може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.
Суддя-доповідач ОСОБА_1
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.08.2016 |
Оприлюднено | 07.09.2016 |
Номер документу | 60751594 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ястребова Любов Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні