Ухвала
від 20.06.2011 по справі 2-а-344/11
АНАНЬЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-а-344/11

УХВАЛА

"20" червня 2011 р. м. Ананьїв

Суддя Ананьївського районного суду Одеської області, ОСОБА_1 В. В., розглянувши адміністративну позовну заяву прокурора Ананьївського району Одеської області в інтересах держави в особі Ананьївського районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про відшкодування допомоги по безробіттю одержаної обманним шляхом,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор Ананьївського району Одеської області звернувся до суду з позовною заявою, в якій зазначає, що згідно з Законом України В«Про зайнятість населенняВ»та Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» , держава сприяє забезпеченню зайнятості населення, запобіганню безробіття, створення нових робочих місць. В умовах ринкової економіки і рівності різних форм власності держава забезпечує реалізацію питань пов'язаних з регулюванням зайнятості населення і професійною орієнтацією, професійним навчанням, працевлаштуванням та соціальною підтримкою тимчасово непрацюючих громадян,

На підставі вищезазначеного, держава передбачає систему прав, обов'язків і гарантій необхідних для матеріального забезпечення громадян України на випадок безробіття та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

Згідно п.5 п.2 ст.12 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» , центри зайнятості проводять розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення в порядку, встановленому центральними органами виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, державної податкової політики, Пенсійним фондом України за погодженням з управлінням Фонду. Розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення здійснюється шляхом звіряння даних, зазначених у документах страхувальника, з базою даних Пенсійного фонду України та Державної податкової адміністрації України, а в разі необхідності - шляхом проведення виїзних планових та позапланових перевірок страхувальників.

П.п.2, 3 ст. 36 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» , зазначається, що застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг.

ОСОБА_2 звернувся до Ананьївського районного центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні 15.12.2005 року.

Відповідно до законодавства, за його особистою заявою 22.12.2005 року надано статус безробітного з виплатою допомоги по безробіттю з 22.12.2005 року по 27.05.2006 року; 12.12.2006 року статус безробітного надано 19.12.2006 року з виплатою допомоги по безробіттю з 19.12.2006 року по 01.07.2007 року, та звернувся за сприянням в працевлаштуванні 13.03.2009 року статус безробітного 20.03.2009 року надано з виплатою допомоги по безробіттю з 20.03.2009 року по 12.01.2010 року.

Відповідно до Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ»здійснено перевірку обґрунтованості виплат матеріального забезпечення (акт №150410/06 від 13.09.2010 року, та акт № 150410/22 від 22.10.2010 року) якою встановлено, що під час перебування на обліку в Ананьївському районному центрі зайнятості як безробітний, та отримуючи допомогу по безробіттю ОСОБА_2 був зареєстрований як фізична особа - підприємець, дата державної реєстрації - 27.04.2001 року, по теперішній час він являється підприємцем.

П.3 ст.1 Закону України В«Про зайнятість населенняВ» - в Україні до зайнятого населення належать громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою, включаючи підприємців, осіб, зайнятих індивідуальною трудовою діяльністю.

Під час відвідування центру зайнятості ОСОБА_2 не повідомив спеціалістів ЦЗ про те, що він являється фізичною особою - підприємцем, приховавши відомості про роботу.

Згідно ст.2 Закону України В«Про зайнятість населенняВ» - безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи.

В зв'язку з вищезазначеним громадянин ОСОБА_2 не мав права на отримання статусу безробітного та призначенням допомоги по безробіттю.

Наказом Ананьївського районного центру зайнятості від 22.09.2010 року №27 та наказом від 22.09.2010 року №31 було прийнято рішення щодо відшкодування ОСОБА_2 допомоги по безробіттю одержаної обманним шляхом з вини особи загальній сумі 3440,20 гривень.

ОСОБА_2 було надіслано копії наказів та повідомлення про накази, де зазначено, що в разі не відшкодування коштів у встановлений термін, питання щодо їх повернення буде вирішуватись в судовому порядку відповідно до чинного законодавства, з наданням інформації до прокуратури.

22.10.2010 року Ананьївський районний центр зайнятості звернувся до прокуратури Ананьївського району щодо сприяння в погашені заборгованості (допомоги по безробіттю одержаної обманним шляхом з вини особи в сумі 3440,20 гривень) громадянином ОСОБА_2.

Відповідно до п. 2 ст. 121 Конституції України прокуратура України становить єдину систему, на яку покладається представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.

Статтею 36-1 Закону України В«Про прокуратуруВ»визначено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист в суді інтересів держави у випадках передбачених законом.

Державна служба зайнятості складається з державного центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України, центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських і районних у містах центрів зайнятості.

Таким чином, Ананьївський районний центр зайнятості, є органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах, а виплата матеріального забезпечення що є недостовірним з вини особи, громадянину ОСОБА_2 з коштів Фонду в сумі 3440,20 гривень порушує інтереси держави.

Просить задовольнити позовні вимоги повністю і стягнути з ОСОБА_2 на користь Ананьївського районного центру зайнятості Одеської області матеріальну допомогу виплачену в сумі - 3440 (три тисячі чотириста сорок) гривень 20 копійок, вищезазначену суму перерахувати на р/р 37173300900022 в ГУДКУ Одеської області, МФО 828011, КОД ЄДРПОУ 20993262.

Заява подана з додержанням вимог статей 105, 106 КАС України.

Керуючись ст.107 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Відкрити провадження у справі за адміністративною позовною заявою прокурора Ананьївського району Одеської області в інтересах держави в особі Ананьївського районного центру зайнятості до ОСОБА_2 про відшкодування допомоги по безробіттю одержаної обманним шляхом.

Призначити попереднє судове засідання на 04 липня 2011 року.

Направити відповідачеві копію заяви з копіями доданих до неї документів та запропонувати подати у строк до 04 липня 2011 року письмові заперечення проти заяви та посилання на докази, якими вони обґрунтовуються.

Копію ухвали направити сторонам у справі.

Ухвала може бути оскаржена лише щодо неотримання правил підсудності у встановлений законом строк і порядок, в іншій його частині ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_1

СудАнаньївський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення20.06.2011
Оприлюднено06.09.2016
Номер документу60760687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-344/11

Постанова від 03.06.2011

Адміністративне

Здолбунівський районний суд Рівненської області

Мичка І. М.

Ухвала від 23.05.2011

Адміністративне

Здолбунівський районний суд Рівненської області

Мичка І. М.

Ухвала від 13.03.2020

Адміністративне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 28.01.2011

Адміністративне

Тячівський районний суд Закарпатської області

Решетар В. І.

Ухвала від 31.03.2011

Адміністративне

Володарський районний суд Донецької області

Подліпенець Є. О.

Ухвала від 12.08.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Мохонько В. В.

Ухвала від 14.02.2011

Адміністративне

Тростянецький районний суд Сумської області

Литовченко Н. О.

Постанова від 28.02.2011

Адміністративне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Вікторович Н. Ю.

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Кузнецовський міський суд Рівненської області

Горегляд О.І.

Ухвала від 11.01.2018

Адміністративне

Кам'янка-Бузький районний суд Львівської області

Костюк У. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні