П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
18 серпня 2016 р. Справа № 802/685/14-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,
секретаря судового засідання: Демченка А. М.,
за участю представників сторін:
позивача: Жгун З. Р.,
відповідача: Волошенюк Є. А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Вінниці адміністративну справу за позовом
товариства з обмеженою відповідальністю "Сорос Сервіс"
до Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області
про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
У Вінницький окружний адміністративний суд з адміністративним позовом звернулося товариство з обмеженою відповідальністю "Сорос Сервіс" до Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що 18 вересня 2013 року Вінницькою об'єднаною державною податковою інспекцією складено акт №501/2203/30958014 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень-травень 2012 року, у висновках якого зазначено про відсутність факту реального здійснення господарських операцій між ТОВ "Сорос Сервіс" та ПП "АТМ" за квітень-травень 2012 року.
На підставі цього акту, органом державної податкової служби до інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" внесено дані про зменшення податкового кредиту та податкового зобов'язання з податку на додану вартість, що були задекларовані ТОВ "Сорос Сервіс".
Не погоджуючись із такими діями податкового органу, Товариство звернулося до суду із адміністративним позовом, у якому просить визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції по проведенню зустрічної звірки та документальної невиїзної перевірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року, за результатами яких складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року; визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції, які полягають у формулюванні висновків щодо відсутності факту реального здійснення господарських операцій між ТОВ "Сорос Сервіс" та ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року і контрагентами - покупцями за квітень, травень 2012 року, порушення ТОВ "Сорос Сервіс" пп. 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198, п. 201.1 ст. 201, п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, ст. 188 Податкового кодексу України та п. 1 ст. 7 Господарського кодексу України без співставлення, вивчення та аналізу бухгалтерських та інших первинних документів та внесенню цих висновків у акт №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки; визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції по внесенню відомостей про результати проведеної перевірки до інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок"; зобов'язати Вінницьку об'єднану державну податкову інспекцію відновити в електронній базі даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" показники податкової звітності ТОВ "Сорос Сервіс", відображені в податкових деклараціях за квітень, травень 2012 року, а саме: відновити (збільшити) податковий кредит з податку на додану вартість відповідно за квітень, травень місяць 2012 року на загальну суму 401602,31 грн., відновити (збільшити) податкові зобов'язання з податку на додану вартість відповідно за квітень, травень місяць 2012 року на загальну суму 429286,96 грн.
Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 07.04.2014 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції щодо проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю "Сорос Сервіс". Визнано протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції щодо внесення змін до інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" на підставі акта №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року. В задоволенні решти вимог відмовлено. Проте, суд вийшов за межі позовних вимог, зобов'язавши Вінницьку об'єднану державну податкову інспекцію вилучити із інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі акта №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, податковим органом подано апеляційну скаргу на постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 07.04.2014 року.
Ухвалою Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.06.2014 року апеляційну скаргу Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міністерства доходів і зборів України у Вінницькій області, - залишено без задоволення, а постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 07.04.2014 року, - без змін.
Відповідач звернувся із касаційною скаргою про скасування постанови суду першої інстанції та ухвали суду апеляційної інстанції, посилаючись на порушення судами норм матеріального права. Як наслідок, Вищим адміністративним судом України 05.04.2016 року прийнято ухвалу, якою касаційну скаргу Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області задоволено частково. Постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 07.04.2014 та ухвалу Вінницького апеляційного адміністративного суду від 05.06.2014 скасовано. Адміністративну справу №802/685/14 направлено на новий розгляд до Вінницького окружного адміністративного суду.
Ухвалою Вінницького окружного адміністративного суду від 30.05.2016 року справу №802/685/14-а за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Сорос Сервіс" до Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії.
23.06.2016 року представником позивача через відділ прийому суду подано клопотання про зміну (уточнення) позовних вимог, відповідно до якого просить суд:
- визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області щодо проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "ATM" (код ЄДРПОУ 24606641) за квітень, травень 2012р., за результатами яких складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки №501/2203/30958014 від 18.09.2013р;
- визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області щодо внесення змін до інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" на підставі акта від 18.09.2013р. №501/2203/30958014 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" (код ЄДРПОУ - 30958014) по взаєморозрахункам з контрагентом: ПП "ATM" (код ЄДРПОУ - 24606641) за квітень, травень 2012 р.";
- зобов'язати Вінницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби України у Вінницькій області вилучити з інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі акта від 18.09.2013 року №501/2203/30958014 "Про неможливість проведення зустрічної звірки" ТОВ "Сорос Сервіс" (код ЄДРПОУ - 30958014) по взаєморозрахунках з контрагентом : ПП "АТМ" (код ЄДРПОУ - 24606641) за квітень, травень 2012 року.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала та просила суд їх задовольнити.
Представники відповідача проти позову заперечували та просили суд у його задоволенні відмовити.
Дослідивши матеріали справи, докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що на адресу Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції надійшов акт державної податкової інспекції у Бабушкінському районі міста Дніпропетровська №7198/22-4/24606641 від 21 грудня 2012 року про результати документальної позапланової невиїзної перевірки фінансово-господарської діяльності з питань дотримання вимог податкового законодавства України приватним підприємством "АТМ". Вказаний акт надісланий до Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції для вжиття заходів згідно з чинним законодавством та для врахування в роботі.
З метою перевірки окремих даних, Вінницькою об'єднаною державною податковою інспекцією 03 вересня 2013 року на адресу ТОВ "Сорос Сервіс" направлено запит вих. №2006/10/22-06, у якому йшлося про необхідність надання письмових пояснень та їх документального підтвердження з питань підтвердження господарських відносин з ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року. Однак, позивачем на вищевказаний запит відповіді не надано. Водночас, на адресу податкового органу повернувся конверт з відміткою поштового відділення "за зазначеною адресою не проживає".
18 вересня 2013 року Вінницькою об'єднаною державною податковою інспекцією видано наказ №521 про проведення позапланової документальної виїзної перевірки ТОВ "Сорос Сервіс". З метою проведення такої перевірки здійснено вихід за місцезнаходженням ТОВ "Сорос Сервіс" та встановлено неможливість вручення копії наказу на проведення перевірки та направлення посадовим особам Товариства, про що свідчить акт вих. №95/22-03/30958014 від 18 вересня 2013 року.
В зв'язку із неможливістю реалізації наказу про проведення позапланової документальної виїзної перевірки, податковим органом вирішено провести зустрічну звірку. Однак, таку провести також не вдалося, що підтверджується актом №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року.
У вказаному акті зазначено про те, що у зв'язку з відсутністю Товариства за податковою адресою, а також ненаданням письмових пояснень та їх документального підтвердження щодо господарських відносин з контрагентами неможливо здійснити перевірку задекларованих підприємством показників в податкових деклараціях з ПДВ та встановити правомірність їх формування.
Разом з тим, у висновках цього акту вказано про відсутність факту реальності здійснення господарських відносин між ТОВ "Сорос Сервіс" та ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року і контрагентами - покупцями за той самий період і, як наслідок, зменшення податкового кредиту в розмірі 401602,37 грн. та зменшення податкового зобов'язання з ПДВ в розмірі 429286,96 грн.
На підставі акта №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року органом державної податкової служби внесено зміни до базі даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок".
Надаючи правову оцінку діям податкового органу, що оскаржуються, суд зважає на таке.
Відповідно до пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин; далі - ПК України) податковим контролем є система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Способом здійснення такого контролю є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 ПК України).
Згідно із статтею 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів - це комплекс заходів щодо збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання покладених на контролюючі органи функцій.
За правилами підпункту 72.1.1 пункту 72.1 статті 72 ПК України для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності контролюючого органу використовується інформація, що надійшла, зокрема: від платників податків та податкових агентів, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах; що міститься у наданих великими платниками податків в електронній формі копіях документів з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинних документах, які ведуться в електронній формі, регістрах бухгалтерського обліку, фінансовій звітності, інших документах, пов'язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів; про фінансово-господарські операції платників податків.
Відповідно до пункту 73.5 статті 73 ПК України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Механізм проведення контролюючими органами зустрічних звірок визначено Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин).
З метою впровадження єдиного порядку направлення запитів на проведення зустрічних звірок, 2 а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами державної податкової служби наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року № 236 (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) затверджено Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі - Методичні рекомендації).
Згідно з пунктом 4.4 розділу 4 Методичних рекомендацій у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами Державної податкової служби України.
При подальшому залученні суб'єкта господарювання (посадових осіб суб'єкта господарювання) до проведення зустрічної звірки відповідальний підрозділ органу державної податкової служби забезпечує проведення такої звірки.
Аналіз зазначених норм права дає підстави для висновку про те, що акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, який є відображенням дій працівників податкових органів, не породжує правових наслідків для платника податків і, відповідно, не порушує його прав.
Разом з тим, у висновках цього акту вказано про відсутність факту реальності здійснення господарських відносин між ТОВ "Сорос Сервіс" та ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року і контрагентами - покупцями за той самий період і, як наслідок, зменшення податкового кредиту в розмірі 401602,37 грн. та зменшення податкового зобов'язання з ПДВ в розмірі 429286,96 грн.
На підставі акта №501/2203/30958014 від 18 вересня 2013 року про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "АТМ" за квітень, травень 2012 року органом державної податкової служби внесено зміни до базі даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок".
Надаючи правову оцінку діям податкового органу, що оскаржуються, суд зважає на таке.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок врегульовано Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1232 від 27 грудня 2010 року (надалі - Порядок).
Так, пунктом 1 цього Порядку передбачено, що зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань (пункт 2 Порядку).
Відповідно до пункту 4 Порядку орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.
У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку (пункт 6 Порядку).
За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення (пункт 7 Порядку).
З аналізу наведених норм випливає, що зустрічна звірка проводиться лише у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, а отже, і відповідні висновки можуть бути зроблені за результатами співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання.
Разом з тим, у сформованому відповідачем акті відсутня інформація щодо співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів ТОВ "Сорос Сервіс".
Також, на переконання суду, у податкового органу не було підстав для проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс", оскільки, пунктом 2 Порядку передбачено можливість проведення зустрічної звірки у суб'єктів господарювання щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Однак, як свідчать матеріали справи, перевірка ПП "АТМ" на момент проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" вже була завершена, що підтверджується надходженням до Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції акта перевірки державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, а тому жодних підстав проводити зустрічну звірку не було.
В підтвердження наведеного варто звернути увагу на положення пунктів 3 та 4 Порядку, якими врегульовано процедуру проведення зустрічної звірки та передбачають в якості підстави для проведення такої звірки - надходження на адресу податкового органу (виконавця) запиту про проведення зустрічної звірки від податкового органу (ініціатора).
Судом встановлено, що такий запит на адресу Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції від державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська не надходив, а надходження акта перевірки державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська не свідчить про наявність підстав для проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс".
Відсутність наведених вище обставин виключає можливість проведення зустрічної звірки у ТОВ "Сорос Сервіс".
Відтак, суд дійшов висновку про відсутність підстав у відповідача для проведення зустрічної звірки у ТОВ "Сорос Сервіс", а за своїм змістом акт про неможливість проведення зустрічної звірки має ознаки акта, складеного за результатами перевірки.
З огляду на безпідставність проведення зустрічної звірки вимоги позивача щодо визнання протиправними дій відповідача щодо проведення зустрічної звірки підлягають задоволенню.
З приводу позовної вимоги щодо визнання протиправними дій Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції по внесенню відомостей до інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок", то суд зважає на таке.
Як встановлено судом, саме на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" відповідачем внесено зміни до інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок".
А оскільки, суд встановив протиправність дій Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції щодо проведення зустрічної звірки, тому дії податкового органу щодо внесення змін до інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" на підставі акта про неможливість проведення зустрічної звірки також є протиправними.
За наведених обставин, суд вважає, що вимогу Товариства про визнання протиправними дій Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції по внесенню змін до відомостей інформаційної електронної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міндоходів і зборів України "податковий блок" належить задовольнити, так як здійснюючи зміни до відомостей у реєстр відповідач не мав підстав, так як відповідно до постанова Дніпропетровського ОАС від 05.03.2013, вступила в законну силу 22.05.2013, де визнано протиправними дії ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська області щодо проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «АТМ» за результатами якої складено акт №7198/22-4/24606641 від 21.12.12р.
Судом встановлено, що ДПІ у Бабушкінському районі міста Дніпропетровська вносились до бази даних «Автоматизована система співставлення» первинна інформація по взаєморозрахунках позивача і ТОВ ПП «АТМ» за квітень-травень 2012 року, а тому відповідач не має змоги і підстав вилучити цю інформацію з даної бази податкової, про що свідчить наданий витяг з аналітичної системи, який оглянуто в судовому засіданні.
Отже, вимога позивача про зобов'язання позивача вилучити з інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів "Податковий блок" інформацію, внесену на підставі акта від 18.09.2013 року №501/2203/30958014 "Про неможливість проведення зустрічної звірки "ТОВ "Сорос Сервіс" (код ЄДРПОУ - 30958014) по взаєморозрахунках з контрагентом: ПП "АТМ" (код ЄДРПОУ - 24606641) за квітень, травень 2012 року задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області щодо проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю "Сорос Сервіс" по взаєморозрахункам з контрагентом ПП "ATM" (код ЄДРПОУ 24606641) за квітень-травень 2012 року за результатами яких складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки №501/2203/30958014 від 18.09.2013р.
Визнати протиправними дії Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області щодо внесення змін до інформаційної бази даних "Автоматизована система співставлення інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України "Податковий блок" на підставі акта від 18.09.2013 року №501/2203/30958014 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Сорос Сервіс" (код ЄДРПОУ - 30958014) по взаєморозрахункам з контрагентом: ПП "ATM" (код ЄДРПОУ - 24606641) за квітень, травень 2012 р.".
В задоволенні решти позовних вимог відмовити
Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя /підпис/ Крапівницька Н. Л.
Згідно з оригіналом Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2016 |
Оприлюднено | 08.09.2016 |
Номер документу | 61074042 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Крапівницька Н. Л.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Яремчук Костянтин Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні