Постанова
від 31.01.2011 по справі 3-297/11
ЛИСИЧАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 3-297/11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 січня 2011 року м. Лисичанськ

Суддя Лисичанського міського суду Луганської області Дядько Л.І., розглянувши матеріал, який надійшов від територіального управління Державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 від 27.03.2000 року, працюючого в ЦМЛ ім. Титова, проживаючого в ІНФОРМАЦІЯ_3, вул. Коцюбинського-46,

за скоєння правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 188-16 КУпАП, -

В С Т А Н О В И Л А:

30 листопада 2010 року о 10 годині 20 хвилин, під час проведення перевірки виконання припису Лисичанського МУ ГУ МНС України в Луганській області на території Управління охорони здоров'я Лисичанської міської ради, розташованої по вулиці Леніна-134 міста Лисичанська, встановлено припущене начальником штабу мед.служби цивільного захисту населення ЦМЛ ім. Титова, ОСОБА_1, невиконання пунктів I розділу зазначеного припису, а саме:

п. 1 - в порушення положень ст. 9 Закону України «Про об'єкти підвищеної небезпеки», Наказу МНУ України від 23.02.2006 року № 98 «Про затвердження Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів», не провів ідентифікацію потенційно небезпечних об'єктів, підтвердженої до виконання з 13.10.2010 року;

п. 2 - в порушення ст. 25 ЗУ «Про захист населення і територій від від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», ПКМУ від 29.03.2001 № 308 «Про порядок створення і використання матеріальних резервів для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків. ПТБ у сфері ЦЗ та ТБ: п.4.2, не передбачив на об'єкті матеріальний резерв для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків, підтвердженої до виконання з 13.10.2010 року;

п. 7 - в порушення ППБ в Україні п.7.4.5 «Правил устройства и безопасной експлуатации сосудов, работающих под давлением», не заборонив використання кисневих балонів в приміщеннях лікувальних закладів, підтвердженої до виконання з 13.10.2010 року.

ОСОБА_1 у судовому засіданні винним себе у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 188-16 КУпАП, визнав, висновків перевірки виконання пунктів припису, проведеної на території Управління охорони здоров'я Лисичанської міської ради 30 листопада 2010 року не спростовував, зобов'язавшись у найкоротший термін усунути припущенні ним недоліки виконання положень законодавства у сфері цивільної оборони, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, копію протоколу про адміністративне правопорушення отримав 30.11.2010 року, до адміністративної відповідальності притягується вперше та просив суд суворо його не наказувати.

Суд, заслухавши пояснення ОСОБА_1, дослідивши письмові матеріали справи, вважає, що його винність у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 188-16 КУпАП, знайшла своє повне підтвердження у суді.

Дії ОСОБА_1 за ознаками ч.1 ст. 188-16 КУпАП, кваліфіковані правильно, оскільки він, являючись посадовою особою, не виконав законних вимог посадових осіб спеціально-уповноваженого центрального органу виконавчої влади, до компетенції якого віднесено питання захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

При накладенні стягнення, суд враховує характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність: ОСОБА_1 працює, інвалідом не являється, свою провину усвідомив, щиро розкаявся, до адміністративної відповідальності притягується вперше.

В якості обставин, що згідно зі ст. 34 КУпАП, пом'якшують відповідальність правопорушника, суд приймає до уваги повне визнання своєї провини та щире розкаяння винного.

Обставин, що згідно зі ст. 35 КУпАП обтяжують відповідальність правопорушника, суд не вбачає.

На підставі вищевказаного, з урахуванням особи, майнового стану та ступеню вини правопорушника, а також -характеру та обставин вчиненого ним правопорушення, суд вважає необхідним призначити ОСОБА_1 стягнення у вигляді мінімального розміру штрафу, передбаченого санкцією ч.1 ст. 188-16 КУпАП, що є достатньою мірою відповідальності з метою його виховання, а також запобігання вчиненню нових правопорушень.

Керуючись ст.ст. 33, 188-16 ч. 1, 221, 284, 285, 289, 294 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Піддати ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 188-16 КУпАП, адміністративному стягненню у вигляді штрафу у сумі 170 (сто сімдесят) гривень.

Постанову може бути оскаржено протягом десяти днів з дня її винесення до Апеляційного суду Луганської області через Лисичанський міський суд.

Суддя:

СудЛисичанський міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення31.01.2011
Оприлюднено09.09.2016
Номер документу61075301
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-297/11

Постанова від 15.03.2011

Адмінправопорушення

Ямпільський районний суд Вінницької області

Головін В. А.

Постанова від 06.05.2011

Адмінправопорушення

Тальнівський районний суд Черкаської області

Міщенко К. М.

Постанова від 07.09.2011

Адмінправопорушення

Вільногірський міський суд Дніпропетровської області

Сербін В. В.

Постанова від 14.02.2011

Адмінправопорушення

Охтирський міськрайонний суд Сумської області

Клімашевська І. В.

Постанова від 06.04.2011

Адмінправопорушення

Перемишлянський районний суд Львівської області

Кіпчарський М. О.

Постанова від 01.02.2011

Адмінправопорушення

Хортицький районний суд м.Запоріжжя

Курбатова О. М.

Постанова від 01.07.2011

Адмінправопорушення

Чернівецький районний суд Вінницької області

Цимбалюк Л. П.

Постанова від 10.02.2011

Адмінправопорушення

Іллічівський районний суд м.Маріуполя

Литвиненко Н. В.

Постанова від 14.02.2011

Адмінправопорушення

Біляївський районний суд Одеської області

Калінюк Р. Б.

Постанова від 31.01.2011

Адмінправопорушення

Лисичанський міський суд Луганської області

Дядько Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні