КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа 826/22949/15 Суддя доповідач Вівдиченко Т.Р. У Х В А Л А 08 вересня 2016 року м. Київ Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Вівдиченко Т.Р., перевіривши матеріали апеляційної скарги Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 липня 2016 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Київ-Опт-Торг» до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про скасування рішення, - В С Т А Н О В И В : Позивач – Товариство з обмеженою відповідальністю «Київ-Опт-Торг» звернулось до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про скасування рішення від 27.08.2015 року про відмову в прийнятті податкової декларації, зобов'язання вчинити дії. Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 липня 2016 року адміністративний позов задоволено. Не погоджуючись з постановою суду першої інстанції, Державна податкова інспекція у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві звернулась з апеляційною скаргою, разом з клопотанням про звільнення від сплати судового збору, у зв'язку із обмеженим фінансуванням. Перевіривши апеляційну скаргу, вважаю, що вона підлягає залишенню без руху, оскільки оформлена без дотримання вимог, встановлених ст. 187 КАС України. Згідно ч.2 ст. 189 КАС України, отримавши апеляційну скаргу, суддя-доповідач протягом трьох днів перевіряє її відповідність вимогам статті 187 цього Кодексу і за відсутності перешкод постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження. Відповідно до ч.3 ст. 189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Частиною 6 ст. 187 КАС України передбачено, до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Як вбачається із матеріалів справи, Державною податковою інспекцією у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві не долучено квитанцію про сплату судового збору. Згідно п.п.2 п.3 ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, судовий збір справляється у розмірі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Всупереч наведених норм, апелянтом до апеляційної скарги не додано документ про сплату судового збору, натомість в апеляційній скарзі просить звільнити від сплати судового збору, у зв'язку з відсутністю коштів призначених на сплату судового збору. Відповідно до Закону України «Про судовий збір», з урахуванням змін внесених Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору», на момент подання апеляційної скарги, суб'єкти владних повноважень зобов'язані сплачувати судовий збір. Пунктом 2 розділу ІІ Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» передбачено, обов'язок щодо забезпечення належного фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору покладено на Кабінет Міністрів України. Частиною 1 ст. 88 КАС України визначено, що суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Наведені в клопотанні причини несплати судового збору суд поважними не визнав та зазначає, що Законом України «Про судовий збір», в чинній редакції, не передбачається звільнення, відстрочення органам державної фіскальної служби сплату судового збору. З огляду на вищезазначене, вважаю, що клопотання Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві задоволенню не підлягає, оскільки обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для звільнення чи відстрочення сплати судового збору, а апелянтом не надано доказів на підтвердження неможливості його сплати. При зверненні до суду із адміністративним позовом, судовий збір підлягав сплаті у розмірі 2436, 00 грн. (1218 (одна мінімальна заробітна плата)*2 (дві вимоги немайнового характеру) та був сплачений позивачем. Таким чином, розмір судового збору за подання апеляційної скарги на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 липня 2016 року становить 2679, 60 грн. (2436, 00 * 110%). Судовий збір необхідно сплатити на рахунок Київського апеляційного адміністративного суду (код ЄДРПОУ 34729486) за наступними платіжними реквізитами: отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38004897, банк отримувача - ГУДКCУ у м. Києві, код банку отримувача (МФО) 820019, рахунок отримувача 31211206781007, код класифікації доходів бюджету 22030001. Відповідно до ч.1 ст. 108 КАС України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою. Враховуючи, що апелянтом не додано до апеляційної скарги документ про сплату судового збору, а заявлене клопотання про звільнення від сплати судового збору визнано необґрунтованим, апеляційну скаргу слід залишити без руху. Керуючись ст. 108, 187, 189 КАС України,- У Х В А Л И В: У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві про звільнення від сплати судового збору відмовити. Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 27 липня 2016 року залишити без руху. Встановити Державній податковій інспекції у Солом'янському районі Головного управління ДФС у м. Києві десятиденний строк з моменту отримання копії даної ухвали для усунення недоліків. У разі неусунення недоліків у встановлені ухвалою строки, апеляційна скарга буде повернута апелянту. Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складення в повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України. Суддя: Вівдиченко Т.Р
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2016 |
Оприлюднено | 13.09.2016 |
Номер документу | 61161948 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Вівдиченко Т.Р.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні