ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
05 вересня 2016 року м. Київ К/800/10507/16
Суддя-доповідач Вищого адміністративного суду України Карась О.В., розглянувши касаційну скаргу Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 10.03.2015 ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 17.03.2016 по справі №813/647/15
за позовом Приватного транспортно-експедиційного підприємства «Автотрансекспедиція»
до Державної податкової інспекції у Залізничному районі м. Львова Головного управління ДФС у Львівській області
про визнання протиправною та скасування податкової вимоги,
В С Т А Н О В И В:
Залізнична об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Львівській області звернулась до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 10.03.2015 ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 17.03.2016 по справі №813/647/15.
Однак, всупереч вимогам ст. 213 Кодексу адміністративного судочинства України, до касаційної скарги документ про сплату судового збору та оформлений належним чином документу про повноваження представника, що подав касаційну скаргу додані не були.
При цьому до касаційної скарги додано клопотання скаржника про відстрочення сплати судового збору, яке мотивоване відсутністю коштів на рахунках Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області.
Розглянувши вказане клопотання Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області суд дійшов висновку, що у його задоволенні слід відмовити, оскільки відсутність бюджетного фінансування не є підставою для відстрочення законодавчо встановленого обов'язку зі сплати судового збору.
У зв'язку з зазначеним, у задоволенні клопотання скаржника про відстрочення сплати судового збору було відмовлено та залишено касаційну скаргу без руху із встановленням строку до 18.05.2016 для виправлення зазначених недоліків, про що судом касаційної інстанції було постановлено ухвалу від 18.04.2016 та направлено скаржнику.
Відповідно до положення ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України у разі невиконання ухвали суду про залишення скарги без руху у встановлений строк, скарга повертається особі, яка її подала.
В силу ч. 6 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України копія ухвали про повернення касаційної скарги або про відмову у відкритті касаційного провадження разом з доданими до скарги матеріалами направляються особі, яка подавала касаційну скаргу, а касаційна скарга залишається у суді касаційної інстанції.
При цьому повернення касаційної скарги не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Керуючись ч. 3 ст. 108, ч. 5 ст. 213, ч. 6 ст. 214 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
У Х В А Л И В:
Касаційну скаргу (додані до неї документи) Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 10.03.2015 ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 17.03.2016 по справі №813/647/15 повернути.
Суддя Вищого
адміністративного О.В. Карась
суду України
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2016 |
Оприлюднено | 12.09.2016 |
Номер документу | 61194557 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Карась О.В.
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні