КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 826/5596/16 Головуючий у 1-й інстанції: Федорчук А.Б. Суддя-доповідач: Парінов А.Б.
У Х В А Л А
Іменем України
08 вересня 2016 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого - судді Парінова А.Б.,
суддів: Беспалова О.О., Желтобрюх І.Л.,
при секретарі судового засідання Кваші Я.А.,
за участю:
відповідача Олійник Б.І.,
представників сторін:
від позивача Потапов І.І.,
від відповідача державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Задорожко К.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у м. Києві на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 01 червня 2016 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Будлегінвест» до державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, Головного управління Держгеокадастру у м. Києві про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії,-
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Олійника Богдана Івановича, Головного управління Держгеокадастру у м. Києві, в якому просив:
- визнати дії незаконними та скасувати рішення державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Олійника Богдана Івановича №РВ-8000054642016 від 02.03.2016 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;
- зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у м. Києві внести відомості до Державного земельного кадастру щодо зміни виду використання земельної ділянки за кадастровим №8000000000:79:011:0003 на вул. Жилянська 28, Голосіївського району м. Києва з «будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель» на «будівництво, експлуатація та обслуговування багатофункціонального комплексу».
Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 01 червня 2016 року позов задоволено.
Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, Головне управління Держгеокадастру у м. Києві оскаржило його в апеляційному порядку.
В апеляційній скарзі апелянт, посилаючи на порушення судом при вирішенні справи норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволенні позову відмовити.
Перевіряючи законність та обґрунтованість оскаржуваної постанови суду першої інстанції, колегія суддів виходить з наступного.
З матеріалів справи вбачається, що відповідно рішення Київської міської ради від 24.05.2007 № 547/1208 «Про передачу земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «Будлегінвест» для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва» вирішено затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «Будлегінвест» для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва та передати товариству з обмеженою відповідальністю «Будлегінвест», за умови виконання пункту 3 цього рішення, у короткострокову оренду на 1 рік земельну ділянку площею 0,28 га для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва у зв'язку з переходом права власності на нежитлові будинки (свідоцтво про право власності від 08.02.2006 N 147-В), у тому числі: частину земельної ділянки площею 0,11 га - за рахунок міських земель, не наданих у власність чи користування; частину земельної ділянки площею 0,17 га - за рахунок частини земель, відведених відповідно до рішення виконавчого комітету Київської міської ради депутатів трудящих від 17.05.76 N 494/27 «Про відведення земельної ділянки НТО «Міськсистемотехніка» під будівництво виробничого корпусу експериментально-виробничої бази та дозвіл на реконструкцію існуючих приміщень».
Згідно з рішенням Київської міської ради від 18 вересня 2008 року N 268/268 «Про продаж земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «БУДЛЕГІНВЕСТ» для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва» вирішено продати товариству з обмеженою відповідальністю «БУДЛЕГІНВЕСТ» земельну ділянку площею 0,2820 га за 7960515,00 грн. (сім мільйонів дев'ятсот шістдесят тисяч п'ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок) для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва, яка перебуває в оренді у товариства з обмеженою відповідальністю «БУДЛЕГІНВЕСТ» згідно з договором оренди земельної ділянки, зареєстрованим у книзі записів державної реєстрації договорів від 27.12.2007 N 79-6-00580 та затверджено умови продажу товариству з обмеженою відповідальністю «БУДЛЕГІНВЕСТ» земельної ділянки на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва (згідно з додатком).
10.03.2010 між Київською міською радою як відчужувачем та ТОВ «Будлегінвест» як набувачем було укладено договір купівлі-продажу земельної ділянки площею 0,2820 га на вул. Жилянській, 28 у Голосіївському районі м. Києва з цільовим призначенням - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель.
Відповідно до державного акта про право власності на земельну ділянку серія ЯЗ №273904 товариство з обмеженою відповідальністю «Будлегінвест» є власником земельної ділянки №8000000000:79:011:0003 по вул. Жилянська, 28 у Голосіївському районі м. Києва. Цільове призначення земельної ділянки - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель.
24.02.2016 року ТОВ «Будлегінвест» звернулось до Головного управління Держгеокадастру у м. Києві із заявою про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо зміни виду використання земельної ділянки з кадастровим №8000000000:79:011:0003 на вул. Жилянська 28, Голосіївський район м. Києва, з «будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель» на «будівництво, експлуатацію та обслуговування багатофункціонального комплексу».
За результатами розгляду вищезазначеної заяви державним кадастровим реєстратором Головного управління Держгеокадастру у м. Києві Олійником Богданом Івановичем 02.03.2016 р. прийнято рішення про відмову у внесенні відомостей (змін) до Державного земельного кадастру.
Вважаючи вказане рішення протиправним, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Приймаючи рішення про задоволення позову, суд першої інстанції виходив з того, що при поданні заяви про внесення відомостей до Державного земельного кадастру позивачем не змінено цільове призначення земельної ділянки («Землі житлової та громадської забудови»), а змінено вид використання земельної ділянки з будівництва, експлуатації та обслуговування торгівельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель на будівництво, експлуатацію та обслуговування багатофункціонального комплексу, що в свою чергу не тягне за собою зміну цільового призначення земельної ділянки.
Обґрунтовуючи правомірність прийняття оскаржуваного рішення про відмову у внесенні відомостей (змін) до Державного земельного кадастру та вимоги апеляційної скарги, відповідач посилається на ту обставину, що відповідно до витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-3205970052016 від 19.02.2016, копія якого міститься в матеріалах справи (а.с. 86), цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:79:011:0003 за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Жилянська, 28, іншої комерційної діяльності, та вказує, що позивачем подано заяву про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо зміни цільового призначення земельної ділянки без розроблення відповідного проекту землеустрою.
Позовні вимоги позивач мотивує тим, що у спірних правовідносинах має місце не зміна цільового призначення земельної ділянки, а вид використання.
Спірні правовідносини виникли у зв'язку зі зверненням товариства, у власності якого перебуває земельна ділянка, до державного кадастрового реєстратора із заявою про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо зміни виду використання земельної ділянки з кадастровим №8000000000:79:011:0003 на вул. Жилянська 28, Голосіївський район м. Києва, з «будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель» на «будівництво, експлуатацію та обслуговування багатофункціонального комплексу».
Відповідно до ст. 18 Земельного кодексу України до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об'єктами, які за основним цільовим призначенням поділяються на категорії. Категорії земель України мають особливий правовий режим.
Статтею 19 Земельного кодексу України встановлено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії:
а) землі сільськогосподарського призначення;
б) землі житлової та громадської забудови;
в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;
г) землі оздоровчого призначення;
ґ) землі рекреаційного призначення;
д) землі історико-культурного призначення;
е) землі лісогосподарського призначення;
є) землі водного фонду;
ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадян чи юридичних осіб, можуть перебувати у запасі.
Згідно з ч. 1 ст. 20 Земельного кодексу України встановлено, що віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.
Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.
Частиною 5 цієї статті передбачено, що види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Як вбачається з витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-3205970052016 від 19.02.2016, копія якого міститься в матеріалах справи (а.с. 86), цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:79:011:0003 за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Жилянська, 28, іншої комерційної діяльності, категорія земель - землі житлової та громадської забудови, вид використання - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель, форма власності - приватна. Державна реєстрація земельної ділянки здійснена на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 08.06.2010.
Відповідно до висновку Департаменту містобудування та архітектури КМДА №10191/0/12-3/19-15 від 05.08.2015 р. щодо можливості зміни виду використання земельної ділянки Департамент містобудування та архітектури не заперечує проти зміни виду використання земельної ділянки та розроблення документації із землеустрою в установленому законодавством порядку.
Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру визначає Закон України «Про Державний земельний кадастр».
Статтею 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр» встановлено, що Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами; державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про Державний земельний кадастр» до Державного земельного кадастру включаються такі відомості про земельні ділянки: кадастровий номер; місце розташування; опис меж; площа; міри ліній по периметру; координати поворотних точок меж; дані про прив'язку поворотних точок меж до пунктів державної геодезичної мережі; дані про якісний стан земель та про бонітування ґрунтів; відомості про інші об'єкти Державного земельного кадастру, до яких територіально (повністю або частково) входить земельна ділянка; цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); склад угідь із зазначенням контурів будівель і споруд, їх назв; відомості про обмеження у використанні земельних ділянок; відомості про частину земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; нормативна грошова оцінка; інформація про документацію із землеустрою та оцінки земель щодо земельної ділянки та інші документи, на підставі яких встановлено відомості про земельну ділянку.
Відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Стаття 20 Закону України «Про Державний земельний кадастр» визначає, що відомості Державного земельного кадастру є офіційними; внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про об'єкти Державного земельного кадастру є обов'язковим.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про Державний земельний кадастр» документи, які є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, мають відповідати таким вимогам: текст документів має бути написаний розбірливо; документи не мають містити підчищення або дописки, закреслені слова чи інші не обумовлені в них виправлення, орфографічні та арифметичні помилки, бути заповнені олівцем, а також з пошкодженнями, які не дають змоги однозначно тлумачити їх зміст; документи мають відповідати законодавству.
Згідно частини четвертої статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин; оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки; документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа; документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.
Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Відповідно до частин п'ятої та шостої статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.
Підставами для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.
Процедуру та вимоги щодо ведення Державного земельного кадастру визначає Порядок ведення Державного земельного кадастру, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №1051 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 67 Порядку внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється виключно на підставі та відповідно до Закону України «Про Державний земельний кадастр» та цього Порядку.
Пункти 68, 69 Порядку визначають, що відомості про об'єкти Державного земельного кадастру, що змінюються, вносяться до Державного земельного кадастру безперервно.
Відомості (зміни до них) вносяться одночасно до документів Державного земельного кадастру в текстовій та графічній формі.
Внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру здійснюється за заявою згідно з додатком 12 замовника документації із землеустрою та оцінки земель або її розробника від імені замовника, якщо це передбачено договором на виконання відповідних робіт (далі - заявник).
Заява разом з документацією із землеустрою або оцінки земель, електронним документом та іншими документами, зазначеними у пунктах 91 - 137 цього Порядку, подається заявником Державному кадастровому реєстраторові особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Згідно з пунктом 73 Порядку державний кадастровий реєстратор у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня прийняття заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру: 1) розглядає її разом з документами, зазначеними у пункті 69 цього Порядку, та перевіряє: відповідність документів вимогам, зазначеним у пункті 67 цього Порядку; електронний документ відповідно до пункту 74 цього Порядку; 2) за результатами перевірки вносить відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру або приймає рішення про відмову у внесенні таких відомостей з підстав, зазначених у пунктах 91 - 137 цього Порядку, за формою згідно з додатком 14.
У пункті 111 Порядку передбачено, що державний кадастровий реєстратор приймає рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки відповідно до пунктів 70, 73, 77 - 85 цього Порядку в разі: невідповідності поданих документів, зазначених у пункті 110 цього Порядку, вимогам законодавства; розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини; розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; подання заявником документів, зазначених у пункті 110 цього Порядку, не в повному обсязі.
Як вбачається з матеріалів справи, з метою внесення до Державного земельного кадастру відомостей про зміну виду використання земельної ділянки позивачем було подано наступні документи:
- заяву про внесення відомостей Державного земельного кадастру на 1 арк.;
- оригінал документації із землеустрою або оцінки земель, яка є підставою для внесення таких змін (крім випадків зміни використання земельної ділянки в межах певної категорії) на 1 арк.;
- електронний документ (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання) на 1 арк.
За результатами розгляду вказаної заяви та доданих до неї документів державним кадастровим реєстратором ГУ Держгеокадастру у м. Києві 02 березня 2016 року прийнято рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру №РВ-80000154642016.
Підставою відмови позивачу у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру є невідповідність поданих документів вимогам, установленим Законом України «Про Державний земельний кадастр» і Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2015 № 1051 (далі Порядок ведення Державного земельного кадастру), а саме: згідно зі ст. 96 Земельного кодексу України землекористувач зобов'язаний забезпечувати використання землі за цільовим призначенням. Відповідно заявленій ініціативі щодо зміни виду використання передбачається зміна цільового призначення земельної ділянки. Згідно п. б. ч. 3 ст. 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру: щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель:
- на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються;
- на підставі письмової заяви власника (користувача) земельної ділянки державної чи комунальної власності, - у разі зміни виду використання земельної ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони);
- на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.
Як встановлено судом з витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-3205970052016 від 19.02.2016 (а.с. 86), цільове призначення земельної ділянки з кадастровим номером 8000000000:79:011:0003 за адресою: м. Київ, Голосіївський район, вул. Жилянська, 28, - іншої комерційної діяльності, категорія земель - землі житлової та громадської забудови, вид використання - для будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель, форма власності - приватна.
У заяві про внесення відомостей до Державного земельного кадастру щодо зміни виду використання земельної ділянки з кадастровим №8000000000:79:011:0003 на вул. Жилянська 28, Голосіївський район м. Києва, позивач просив змінити вид використання з «будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель» на «будівництво, експлуатацію та обслуговування багатофункціонального комплексу».
Таким чином, у спірних правовідносинах має місце зміна виду використання земельної ділянки в межах однієї категорії земель, що в силу положення ст. 21 Закону України «Про Державний земельний кадастр» не потребує розробки відповідного проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, оскільки цільове призначення не змінюється.
З огляду на викладене та, зважаючи, що позивачем при зверненні до державного кадастрового реєстратора подано всі необхідні для внесення відомостей до Державного земельного кадастру документи, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для визнання протиправним та скасування оскаржуваного рішення відповідача та необхідність поновлення прав позивача шляхом зобов'язання Головного управління Держгеокадастру у м. Києві внести відомості до Державного земельного кадастру щодо зміни виду використання земельної ділянки за кадастровим №8000000000:79:011:0003 на вул. Жилянська 28, Голосіївського району м. Києва з «будівництва, експлуатації та обслуговування торговельно-офісного комплексу з підземним паркінгом та знесенням існуючих будівель» на «будівництва, експлуатація та обслуговування багатофункціонального комплексу», оскільки інших підстав для відмови, крім тих, які судом визнано протиправними, відповідачем не наведено, а судом не встановлено.
Враховуючи наведене, колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову.
Відповідно до ст. 159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин у адміністративній справі, підтверджених такими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої та не дають підстави вважати, що судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, та процесуального права.
Відповідно до статті 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Колегія суддів, вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення відповідно до норм матеріального та процесуального права.
За таких обставин, апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 167, 195, 198, 200, 202, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у м. Києві залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 01 червня 2016 року залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів в касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя А.Б. Парінов Судді О.О. Беспалов І.Л. Желтобрюх
Ухвалу в повному обсязі виготовлено 12.09.2016
Головуючий суддя Парінов А.Б.
Судді: Желтобрюх І.Л.
Беспалов О.О.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2016 |
Оприлюднено | 15.09.2016 |
Номер документу | 61230668 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Парінов А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні