ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
13 вересня 2016 рокум. Ужгород№ 807/334/14
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Луцович М.М., перевіривши виконання вимог статей 245-249 КАС України за заявою Мукачівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області про перегляд рішення у зв’язку з нововиявленими обставинами у справі за адміністративним позовом Мукачівської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до товариства з обмеженою відповідальністю В«ВанмаркоВ» про стягнення податкового боргу,-
встановив:
Мукачівський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області звернулося до суду із заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами в адміністративній справі за адміністративним позовом Мукачівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області.
Ознайомившись із заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, суд прийшов до висновку, що вона не відповідає вимогам ст.248 КАС України.
Відповідно до статті 246 КАС України особи, які брали участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, мають право подати заяву про перегляд судового рішення суду будь-якої інстанції, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами.
Статтею 248 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено вимоги до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами.
Частиною 4 статті 248 КАС визначено, що заявник до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами також повинен долучити документ про сплату судового збору.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".
Згідно п.3 ч.2 ст.4 даного Закону передбачено ставки судового збору, зокрема для подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлена ставка - 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати. Адмінстративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлена ставка - 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Відповідно до ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами ставка судового збору становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Законом України "Про державний бюджет України за 2016 рік" установлено у 2016р. мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі - 1378,00 грн.
Виходячи з розміру мінімальної заробітної плати за 2016 рік та ставки судового збору, в даному випадку за подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявнику слід було сплати 1515,80 грн. (1378,00 х 110 %).
Заявник не надав суду квитанцію про сплату судового збору зазначивши у заяві, що на нього розповсюджуються пільги щодо сплати судового збору передбачені ст.5 ЗУ "Про судовий збір".
Статтею 5 Закону України "Про судовий збір" визначено вичерпний перелік осіб, які звільняються від сплати судового збору.
Суд зазначає, що Мукачівський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області не відноситься до позивачів яким передбачені пільги відповідно до ЗУ "Про судовий збір".
Таким чином, подана Мукачівським районним відділом державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області заява про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 26 лютого 2016 р. по справі №807/334/14 не відповідає вимогам ст.248 Кодексу адміністративного судочинства України.
Частиню 3 ст.250 КАС України встановлено, що до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 248 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Відповідно до статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про залишиння заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами без руху.
Недоліки заяви повинні бути усунені шляхом надання до суду документу про сплату судового збору.
Керуючись положеннями ст.ст.108, 248, 250, 254 КАС України, суд-
ухвалив:
Залишити заяву Мукачівського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами - без руху.
Надати Мукачівському районному відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області строк до 28 вересня 2016 року для усунення вищезазначених недоліків.
Попередити позивача, що у випадку не виправлення недоліків, вказаних в ухвалі про залишення позовної заяви без руху у встановлені судом строки, позовна заява буде повернута позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом п’яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні, або згідно з частиною 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2016 |
Оприлюднено | 20.09.2016 |
Номер документу | 61311928 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні