Ухвала
від 14.09.2016 по справі 904/6581/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

14.09.16р. Справа № 904/6581/16

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інжінірінг-Компані", м. Кривий Ріг

до Публічне акціонерне товариство "АрселорМіттал Кривий Ріг", м. Кривий Ріг

про стягнення 1684 500,91 грн.

Суддя Кеся Н.Б.

При секретарі судового засідання Хавіна О.С.

Представники:

Від Позивача - ОСОБА_1, представник, довіреність №б/н від 13.01.2016р.

Від Відповідача - ОСОБА_2, представник, довіреність №14-328 юр від 22.08.2016р.

СУТЬ СПОРУ:

Приватне підприємство "Профіт плюс 2015 (далі-Позивач) звернулося до Публічного акціонерного товариства "АрселорМіттал Кривий Ріг" (далі-Відповідач), в якому просить господарський суд стягнути з Відповідача на свою користь суму основного боргу за Договором №3995 від 21.11.2014 у розмірі 1684500,91 грн. та судовий збір у розмірі 25268,00 грн.

В обґрунтування позову Позивач посилається на неналежне виконання Відповідачем грошових зобов'язань за договором №3995 від 21.11.2014р.

В підтвердження обґрунтованості позовних вимог Позивач надав до позову:

копію Договору № 3995 від 21.11.2014 з додатками;

копію рахунку на оплату № 102 від 18.03.2016 на суму 83 856 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, копія специфікації приймання виконаних робіт за березень 2016, акт здачі-прийняття проектно-вишукувальної, науково-технічної продукції №03/10, накладна № 12/15 від 21.12.2015);

копію рахунку на оплату №107 від 18.03.2016 на суму 62 892 грн., з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, специфікація приймання виконаних робіт за березень 2016, акт здачі-прийняття проектно-вишукувальної, науково-технічної продукції №04/10, накладна № 12/15 від 21.12.2015);

копію рахунку на оплату №99 від 18.03.2016 на суму 362161,8 грн., з додатками (довідка форми КБ-3, акт № 05/03 за березень 2016 прийому-здачі обладнання, видаткова накладна №451 від 25.11.2014 від 25.11.2014, товарно-транспортна накладна № 451 від 25.11.2014, видаткова накладна №170 від 05.05.2015, товарно транспортна накладна № 170 від 05.05.2015, видаткова накладна №212 від 25.05.2015. товарно-транспортна накладна №193 від 25.05.2015, видаткова накладна №215 від 27.05.2015, товарно-транспортна накладна № 215 від 27.05.2015);

копію рахунку на оплату № 104 від 18.03.2016 на суму 160360,2 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, акт № 06/03 за березень 2016 прийому-здачі обладнання, видаткова накладна № 214 від 27.05.2015, товарно-транспортна накладна № 214 від 27.05.2015, видаткова накладна № 255 від 26.06.2015, товарно-транспортна накладна № 255 від 26.06.2015);

копію рахунку на оплату № 100 від 18.03.2016 на суму 78 897,96 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 03/03 за березень 2016, реєстр приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016, акт № 03/03 приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016);

копію рахунку на оплату № 105 від 18.03.2016 на суму 271 712,3 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 04/03 за березень 2016, реєстр виконаних підрядних робіт за березень 2016, акт № 04/03 приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016);

копію рахунку № 101 від 18.03.2016 на суму 120 543 грн. з додатками (довідка форми КБ-3, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 07/03 за березень 2016. реєстр приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016, акт № 07/03 приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016);

копію рахунку № 106 від 18.03.2016 на суму 178 194 грн. з додатками (довідка форми КБ-3, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 08/03 за березень 2016. реєстр приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016. акт приймання виконаних підрядних робіт № 08/03 за березень 2016);

копію рахунку на оплату № 103 від 18.03.2016 на суму 199 367,64 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 01/03 за березень 2016, реєстр приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016, акт приймання виконаних підрядних робіт № 01/03 за березень 2016);

копію рахунку на оплату № 108 від 18.03.2016 на суму 166 516,01 грн. з додатками (довідка форми КБ-3 за березень 2016, специфікація приймання виконаних підрядних робіт № 02/03 за березень 2016, реєстр приймання виконаних підрядних робіт за березень 2016, акт приймання виконаних підрядних робіт № 02/03 за березень 2016);

копії актів проміжного прийняття відповідальних конструкцій від 04.06.2015;

копії актів про закінчення пусконалагоджувальних робіт на об'єкті від 17.06.2015;

копію листа № 68 від 23.03.2016 про підписання первинних документів;

копію опису вкладення до листа та чек, як доказ направлення листа № 68 від 23.03.2016;

роздруківка відстеження поштових відправлень, із сайту Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта»;

копію (із сайту «Єдиний державний реєстр судових рішень») постанови ВГС України від 14.10.2014 по справі № 904/1265/14;

копію (із сайту «Єдиний державний реєстр судових рішень») постанови ВГС України

від 13.11.2013 по справі № 910/4340/13;

копію акту готовності об'єкту до експлуатації;

копію Акту звірки взаємних розрахунків станом на 01.12.2015;

копії правовстановлюючих документів.

08.09.2016 р. представник Відповідача позов не визнав, позовні вимоги вважає необґрунтованими та безпідставними, подав відзив на позовну заяву. До відзиву представник Відповідача додав:

- копії доказів оплати ПАТ "АМКР" 3865231,39 грн. за договором № 3995;

- копію постанови від 25.07.2016 р. по справі № 904/2309/16;

- копію довіреності представника Відповідача.

Представник Позивача 13.09.2016 р. надав заперечення на відзив Відповідача. До заперечень представник Позивача додав:

- копії листів узгодження до проектної документації;

- копію витягу із Технічного завдання № 62-04-143 від 21.10.2014;

- копію довіреності представника ТОВ " Інжінірінг-Компані", що підтверджує право підпису даних заперечень.

У зв'язку з необхідністю витребування додаткових документів, в межах строку розгляду справи, суд вважає за можливе розгляд справи відкласти.

Керуючись викладеним, ст. ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -

УХВАЛИВ:

Відкласти розгляд справи на 05.10.2016 р. о 12год.15хв.

Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду Дніпропетровської області в кабінеті № 3-302 за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка (Куйбишева),1а.

До наступного судового засідання подати:

- Позивачу - належним чином завірені копії актів виконаних робіт за договором № 3995, які оплачені Відповідачем.

Явка в судове засідання повноважних представників учасників судового процесу обов’язкова.

Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\

Суддя ОСОБА_3

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.09.2016
Оприлюднено22.09.2016
Номер документу61364328
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/6581/16

Постанова від 08.12.2016

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Сизько Ірина Анатоліївна

Рішення від 06.10.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 14.09.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

Ухвала від 10.08.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Кеся Наталія Борисівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні