П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
12 вересня 2016 р. Справа № 802/1245/16-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Крапівницької Н.Л.,
секретаря судового засідання: Демченка А.М.,
за участю представників сторін:
позивача ОСОБА_1,
представника позивача: ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Вінниці адміністративну справу за позовом
ОСОБА_1
до управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Вінницькій області (ліквідаційна комісія)
про зобов'язання вчинити дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Вінницькій області (ліквідаційна комісія) про зобов'язання надати довідку про розмір заробітної плати для обчислення пенсії (встановленого зразку) за період роботи з 30.05.1994 року по 16.04.2014 року включно, в період роботи в управлінні Державної автомобільної інспекції України у Вінницькій області.
Позивач в судовому засіданні позов підтримав, обґрунтовуючи свою позицію з мотивів, викладених у позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, письмових заперечень проти позову не надіслав, про дату час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи.
Відповідно до положень ч.4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин, розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 був прийнятий з 30 травня 1994 року по 16 квітня 2014 року на службу в органи внутрішніх справ України про що свідчить запис в трудовій книжці ( а.с. 5,6 ).
Згідно Указу Президента України №77/2014 від 14 лютого 2014 року та наказу МВС України №304 від 10 квітня 2014 року позивачу присвоєне спеціальне звання підполковник міліції.
16 червня 2016 року позивач звернувся до управління Державної автомобільної інспекції України із запитом щодо надання йому довідки про розмір заробітної плати встановленого зразка за період роботи в УДАІ України у Вінницькій області, отримання вказаного запиту підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення 21.10.2016.
На вказаний запит відповідь відповідачем до даного часу не надано.
Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне
Згідно до пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію.
Частиною 1 статті 1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" закріплено, що публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до статті 12 Закону України "Про доступ до публічної інформації" суб'єктами відносин у сфері доступу до публічної інформації є: 1) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень; 2) розпорядники інформації - суб'єкти, визначені у статті 13 цього Закону; 3) структурний підрозділ або відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації розпорядників інформації.
Пунктом 1 частини 1 статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації" встановлено, що розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання.
Порядок оформлення запитів на інформацію визначено статтею 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Так, запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Письмовий запит подається в довільній формі. Запит на інформацію має містити: 1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є; 2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту (частина 1 статті 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації").
З матеріалів справи вбачається, що позивач 16.06.2016 року звертався до відповідача із запитом про надання інформації, яка стосується його особисто, а саме, видати довідку про розмір заробітної плати для обчислення пенсії (встановленого зразку) за період роботи з 30.05.1994 року по 16.04.2014 року.
Суд зазначає, що якщо запитувана інформація, яка є у володінні розпорядника, не відноситься згідно чинного законодавства до службової, конфіденційної або таємної вона повинна надаватись за запитами незалежно від того, які ще законодавство додатково передбачає шляхи оприлюднення такої інформації.
Конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. Не може бути віднесена до конфіденційної інформація, зазначена в частині першій і другій статті 13цього Закону.
Таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 цього Закону, розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю досудового розслідування та іншу передбачену законом таємницю.
До службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони зобов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
Так, ст. 49 КЗпП України передбачено, власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати.
Відповідно до ст. 16 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Таким чином, суд доходить висновку про протиправність дій відповідача, що виявилися у безпідставному ненаданню позивачу публічної інформації щодо нього та всупереч чинному законодавству.
Згідно ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, такі належить присудити на користь позивача.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити.
Зобов'язати управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Вінницькій області (ліквідаційну комісію) видати ОСОБА_1 довідку про розмір заробітної плати для обчислення пенсії (встановленого зразку) за період роботи з 30.05.1994 року по 16.04.2014 року включно.
Стягнути з управління Державної автомобільної інспекції УМВС України у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 24523547), за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) сплачений при зверненні до суду судовий збір в сумі 551,20 грн. ( п'ятсот п'ятдесят одна гривня 20 коп.).
По справі винесено окрему ухвалу.
Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя підпис Крапівницька Н. Л.
Копія вірна Суддя: Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2016 |
Оприлюднено | 26.09.2016 |
Номер документу | 61417851 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Крапівницька Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні