ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан ОСОБА_1, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"13" вересня 2016 р.Справа № 922/2646/16
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Прохорова С.А.
при секретарі судового засідання Деньковичу А.Й.
розглянувши справу
за позовом Харківська міська рада Харківської області, м. Харків до Товариство з обмеженою відповідальністю "Петроль-РЗС", м. Харків про внесення змін до договору за участю представників:
позивача - ОСОБА_2 за довіреністю №08-11/7773/2-15 від 30.12.2015
відповідача - не з'явився
ВСТАНОВИВ:
Харківська міська рада (позивач) звернулася до господарського суду Харківської області з позовом до ТОВ "Петроль-РЗС" про внесення змін до договору оренди землі № 80/02 від 27.02.2002 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі з 01.01.2014 в редакції позовної заяви.
Ухвалою суду від 09 серпня було прийнято позовну заяву до розгляду та призначено розгляд справи на 30 серпня 2016 року.
Представник позивача в судовому засіданні позову підтримав.
Відповідач надав суду відзив на позовну заяву (вх. №28338 від 30.08.2016) в якому проти позовних вимог заперечує в повному обсязі, просить суд відмовити в задоволенні позову Харківської міської ради.
Розгляд справи було відкладено на 13 вересня 2016 року.
Представник відповідача в судове засідання 13 вересня 2016 року не з'явився, електронною поштою направив клопотання (вх. № 1801) про розгляд справи без його участі.
Позивач надав суду пояснення по справі (вх. №30124 від 13.09.2016) з урахуванням відзиву відповідача, які були досліджені судом та долучені до матеріалів справи.
Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
За висновками суду, в матеріалах справи достатньо документів, які мають значення для правильного вирішення спору, в судові засідання з'являлися повноважні представники сторін які надавали письмові пояснення та заперечення, докази на підтвердження власних правових позицій, внаслідок чого справа може бути розглянута за результатами повного та всебічного розгляду спору.
З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно та повно дослідивши надані учасниками судового процесу докази, суд встановив наступне.
Рішенням Виконавчого комітету Харківської міської ради від 24.12.2001 №2591 ТОВ В«Петроль - РЗС" надано в оренду земельну ділянку площею 0,0932 га по вулиці Салтівське шосе, 147-а строком до 01.10.2026 для експлуатації та обслуговування стаціонарної АЗС.
На підставі вказаного рішення, 26.02.2002 між Харківською міською радою та Приватною фірмою В«ПілонВ» укладено договір оренди землі, який зареєстровано в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі від 27.02.2002 за №80/02.
Відповідно до ст. 1 Закону України В«Про оренду земліВ» - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Згідно зі ст. З цього Закону об'єктами оренди є земельні ділянки, що перебувають у власності громадян, юридичних осіб, комунальній або державній власності.
Відповідно до ст. 6 Закону орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.
Статтею 13 зазначеного Закону встановлено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Згідно зі ст. 15 Закону України В«Про оренду земліВ» однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначення її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до ст. 21 Закону України В«Про оренду земліВ» орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Згідно зі ст. 30 Закону України В«Про оренду земліВ» зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.
У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
На підставі п. 13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається, у тому числі В«в інших випадках, передбачених закономВ» .
Відповідно до пункту 289.1. ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативно - грошова оцінка земельних ділянок.
Згідно зі ст. 13 Закону України В«Про оцінку земельВ» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Статтею 15 цього Закону передбачено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативно грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 18 Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 № 1209/13 затверджено технічну документацію з нормативно грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.
Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативно-грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 застосовується з 01 січня 2014 року.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» встановлено (п.2, п. 3), що плата за землю на підставі даних В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року», рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 «Про затвердження «Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року» та була введена в дію з 01.03.2008р.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013»» встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013» вводиться в дію з 01.01.2014. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
У зв'язку з прийняттям Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» від 27.03.2014 № 1166-VII внесено зміни до Податкового кодексу України, зокрема до статі 288, відповідно до якої розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки і не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Враховуючи вищевикладені зміни у законодавстві, керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням Харківської міської ради 33 сесія 6 скликання від 23.04.2014 № 1567/14 було внесено зміни до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 «Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові»; викладено пункт 3.3. Положення у новій редакції: «річна орендна плата за земельні ділянки не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки і перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки».
Рішенням Харківської міської ради від 19.12.2012 № 960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюється додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі підлягає перегляду у випадку також зміни нормативної грошової оцінки землі.
Всі вищевказані рішення Харківської міської ради є діючими, в судовому чи адміністративному порядку не скасовані, документи реагування прокурора на дані рішення не вносилися.
Згідно зі ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» рішення органів місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Згідно із п. п. 2.1., 2.2. Порядку впровадження нормативно грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13, Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» є власником програмного комплексу В«Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , здійснює загальну координацію робіт з визначенням орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 В«Про затвердження В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013В» , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.
Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.
Відповідно до п. п. 3.1., 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.
Згідно з ч. 1 ст. 11 Господарського України підприємство чи організація, які вважають за необхідне змінити чи розірвати договір, надсилають пропозиції про це другій стороні за договором.
На підставі вищевказаних рішень Харківської міської ради Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було:
- одержано витяг № 57 від 04.11.2013 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 р.
На підставі вказаних документів Департаментом підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі, який разом із листами-пропозиціями від 17.12.2013 №5546/0/225-13 та від 18.12.2013 №5644/0/225-13, рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу Відповідача.
Одержання вказаних листів Відповідачем підтверджується копією відповідного поштового відправлення, що додано до матеріалів справи.
Умовами укладеного між сторонами договору оренди землі, а саме пунктом 2.2, передбачено, що орендна плата збільшується при зміні розміру земельного податку, відповідно до Законів України, при цьому сторони укладають додаткову угоду, яка є невід'ємною частиною цього договору.
Таким чином, сторони в договорі оренди землі, серед іншого, передбачили можливість внесення до нього змін щодо перегляду розміру орендної плати у випадках, передбачених законом.
З аналізу вищенаведених норм вбачається, що нормативно грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами плати за користування землею.
При цьому, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, в зв'язку з чим, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
В свою чергу, орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною. Тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Внаслідок зміни розміру нормативної грошової оцінки земель м. Харкова, яку введено в дію з 01 січня 2014, змінився також і розмір орендної плати за користування землею на території м. Харкова, а тому плата за землю у вигляді орендної плати повинна бути змінена і сплачуватись з 1 січня 2014 року, тобто з дати введення в дію нормативно грошової оцінки земельної ділянки на підставі рішення Харківської міської ради від 25.09.2013 р. № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013».
Враховуючи вищенаведене, згідно ст. 288, 289 Податкового кодексу України договір оренди землі, реєстраційний № 80/02 від 27.02.2002, укладений між Харківською міською радою та ТОВ «ПЕТРОЛЬ-РЗС» необхідно вважати зміненим з 1 січня 2014, що дасть можливість Відповідачу дотриматись вимоги ст. 67 Конституції України, та сплатити податок в повному обсязі.
Вказана правова позиція підтверджується постановою Верховного суду України від 18.05.2016 №6-325цс16.
Ухилення Орендаря від підписання додаткової угоди до договору оренди землі завдає значних збитків територіальної громаді міста Харкова у вигляді неодержаного доходу за користування земельною ділянкою комунальної власності.
Для проведення розміру орендної плати у відповідність з вимогами діючого законодавства в укладений між позивачем та відповідачем договір оренди землі повинні бути внесені відповідні зміни стосовно розміру орендної плати та вартості нормативної грошової оцінки земельної ділянки шляхом укладання додаткової угоди до договору оренди землі, як то передбачено Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Згідно зі ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором.
Статтею 653 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Відповідно до ст. 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється.
Відповідно до положень ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Згідно із п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 № 6 В«Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносинВ» (із змінами) у разі припинення уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
З урахуванням вищевказаних обставин справи та норм чинного законодавства, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про внесення змін до договору оренди землі шляхом визнання укладеною додаткової угоди до спірного договору оренди землі в частині визначення номеру земельної ділянки, її нормативно грошової оцінки та розміру орендної плати, підлягають задоволенню.
Вирішуючи спір в частині внесення решти змін до спірного договору, вказаних в проекті додаткової угоди, наданої позивачем суд виходить з наступного.
Ці пункти безпосередньо не стосуються зміни розміру орендної плати за договором у зв'язку зі зміною розміру нормативної оцінки землі, що відбулася.
Конституція України (ст. 19) встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Позивачем не надано доказів того, що необхідність внесення запропонованих змін в ці пункти визначена законодавством.
До загальних принципів господарювання відноситься заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини (ст.6 ГК України).
Згідно п. 3 ч.1 ст. 3 Цивільного кодексу України однією із загальних засад цивільного законодавства є свобода договору. Статтею 627 Цивільного кодексу України (свобода договору) встановлено наступне. Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Свобода договору означає право громадян або юридичних осіб вступати чи утримуватися від вступу у будь-які договірні відносини. Свобода договору проявляється також у можливості наданій сторонам за взаємною згодою визначати умови такого договору, змінювати ці умови також за взаємною згодою або утримуватись від пропозицій про їх зміну.
На цій підставі суд приходить до висновку про те, що позовні вимоги в цій частині не обґрунтовані, не відповідають чинному законодавству і тому не підлягають задоволенню.
Судові витрати у даній справі, які складаються з витрат по сплаті судового збору, у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, покладаються на сторін пропорційно задоволеним позовним вимогам.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 13, 19, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 187, 284 Господарського кодексу України, ст.ст. 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, ст. ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 13, 15, 18 Закону України "Про оцінку землі", ст. 2 Закону України "Про плату за землю", ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст.ст. 1, 4, 4-3, 12, 22, 33, 34, 43, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Внести зміни до договору оренди землі №80/02 від 27.02.2002 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі з 01.01.2014 в наступній редакції:
"ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди земельної ділянки , посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу ОСОБА_1 "26" лютого 2002 року в реєстрі за №1707, зареєстрованого "27" лютого 2002 року за №80/02 у виконавчому комітеті Харківської міської ради
"__"
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_3 з одного боку та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В«Петроль-РЗСВ» (Орендар) в особі керівника
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 «Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 «Про затвердження «Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 «Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові» (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 «Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові» пункти 5., 9. договору оренди землі, зареєстрованого "27" лютого 2002 року за №80/02 змінити, доповнити пункт 1 підпунктами 1.3. та 1.4. та змінити пункт 2.1 пункту 2 і викласти у такій редакції:
«1.3. Кадастровий номер земельної ділянки 6310137500:06:002:0014.»
«1.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 57 від 04.11.2013 становить 1391942 грн. (один мільйон триста дев'яносто одна тисяча дев'ятсот сорок дві гривні). При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.»
«2. ОРЕНДНА ПЛАТА
2.1. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 586/14 від 14.11.2013 на рік становить 8,4 % від її нормативної грошової оцінки і складає 116923,13 грн. (сто шістнадцять тисяч дев'ятсот двадцять три гривні тринадцять копійок), або в місяць - 9743,59 грн. (дев'ять тисяч сімсот сорок три гривні п'ятдесят дев'ять копійок).".
II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу ОСОБА_1 «26» лютого 2002 року в реєстрі за № 1707, зареєстрованого «27» лютого 2002 року за № 80/02 у виконавчому комітеті Харківської міської ради і складена та підписана в чотирьох примірниках, один з яких зберігається в справах нотаріуса, другий залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ
Харківська міська рада
Харківської області м. Харків, м-н Конституції, 7
код 04059243
В особі міського голови
/ підпис/
ОРЕНДАР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ В«ПЕТРОЛЬ-РЗСВ»
61120, м. Харків, вул. просп. Тракторобудівників, 77,
код 21193658
В особі керівника
/ підпис/
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю В«ПЕТРОЛЬ-РЗСВ» (61120, м. Харків, вул. просп. Тракторобудівників, 77, код 21193658) на користь Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 04059243, майдан Конституції, 7, м. Харків, 61200, Одержувач: Харківська міська рада, реєстраційний рахунок: 35417005032986, Банк: ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО банку 851011) 689,00 грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
В решті позову відмовити.
Повне рішення складено 19.09.2016 р.
На рішення господарського суду, яке не набрало законної сили, сторони мають право подати апеляційну скаргу, протягом десяти днів з дня прийняття (підписання) рішення через місцевий господарський суд.
Суддя ОСОБА_4
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2016 |
Оприлюднено | 28.09.2016 |
Номер документу | 61488177 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Прохоров С.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні