Ухвала
від 14.09.2016 по справі 808/2191/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

14 вересня 2016 року справа № 808/2191/15 Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Чумака С. Ю.,

суддів: Гімона М.М. Юрко І.В. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремекспрес» на постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2016 року у справі № 808/2191/15 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремекспрес» до Державної податкової інспекції у Комунарському районі м. Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання протиправною та скасування вимоги,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив визнати протиправною та скасувати вимогу про сплату боргу (недоїмки) зі сплати ЄСВ № Ю-0009761702 від 06.04.2015 року.

Постановою Запорізького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2016 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись з таким судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову суду скасувати та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.

Обґрунтовуючи апеляційну скаргу апелянт посилається на те, що акт перевірки містить суперечності, неточності та те, що визнання зобов'язань відбулось без врахування звітів та первинних документів, а також на підставі непідтверджених свідчень колишніх працівників ТОВ «Ремексппрес».

Сторони в судове засідання не з'явились, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином. Колегія суддів розглянула справу відповідно до вимог ст. 197 КАС України в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

ТОВ «Ремекспрес» (ЄДРПОУ 38988989) зареєстровано Комунарською районною адміністрацією Запорізької міської ради, свідоцтво про державну реєстрацію від 21.11.2013 року, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР № 11031020000035182. Взято на податковий облік 22.11.2013 року ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя.

На підставі направлення від 23.01.2015 року № 30 та згідно підпункту 20.1.4, пункту 20.1, статті 20, підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75, підпункту 78.1.13, пункту 78.1 статті 78 Податкового Кодексу України, у зв'язку з отриманням інформації від ГУ ДФС у Запорізькій області, згідно листа від 31 грудня 2014 року № 916/7/08-01-17-02-06, стосовно розгляду звернення громадян: ОСОБА_1, ОСОБА_2 та ОСОБА_3, які надійшли від прокуратури Запорізької області листом від 24 грудня 2014 року № 19-р, в частині невиплати розрахункових коштів вказаних вище працівникам під час звільнення підприємством ТОВ "Ремекспрес" та наказу ДПІ у Комунарському районі м. Запоріжжя від 22 січня 2015 року № 50 посадовими особами відповідача проведена позапланова невиїзна документальна перевірка ТОВ "Ремекспрес" код за ЄДРПОУ 38988989 з питань своєчасності та правильності нарахування та своєчасності сплати з податку на доходи фізичних осіб за період з 22 листопада 2013 року по 31 грудня 2014 року, за результатами якої складено акт перевірки № 1487/08-27-17-02/38988989 від 06.04.2015 року.

За висновками Акту перевірки №1487/08-27-17-02/38988989 від 6 квітня 2015 року встановлено порушення позивачем:

- підпункту 164.1.2. пункту 164.1 статті 164, підпункту 168.1.1 пункту 168.1 статті 168, підпункту 171.2. "а" пункту 171.2 статті 171, підпункту 176.2 "а" пункту 176.2 статті 176 Податкового кодексу України, а саме ТОВ "РЕМЕКСПРЕС" код за ЄДРПОУ 38988989 не утримано та не перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб в загальній сумі 2284,35 грн. у т.ч. по періодам: жовтень 2014 року в сумі 2280,90 грн.; листопад 2014 року в сумі 3,45грн.;

- підпункту "б" 176.2 пункту 176.2 статті 176 ПК України та Наказу Міндоходів України від 21 січня 2014 року № 49 "Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку", а саме не відображення у податковому розрахунку за 4 квартал 2014 року виплат працівникам;

- пункту 1 частини 1 статті 7 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", а саме встановлено заниження показників сум заробітної плати нарахованих особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), на які нараховується єдиний внесок за ставками 38,52% та 3,6% у жовтні 2014 року на суму 13390,02 грн., за ставкою 33,2% та утримується за ставкою 2% у жовтні 2014 року на суму 299,73 грн. та за ставками 34,7% і 2,6%, у періоді жовтень, листопад 2014 року на суму 2465,60 грн.;

- пункту 1 частини 2 статті 6, частини 6 статті 8, пункту 3 статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", в результаті донараховано єдиного внеску за жовтень 2014 року за ставкою 33,2% в сумі 99,51 грн. та за ставкою 2% в сумі 6 грн.;

- пункту 1 частини 2 статті 6 та частини 8, частини 5 статті 8, пункту 3 статті 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", в результаті донараховано єдиного внеску протягом періоду з жовтень 2014 року - листопад 2014 року за ставкою 2,6% в сумі 64,11 грн. та за ставкою 34.7% в сумі 855,56 грн. порушення виникло в результаті заниження показників сум заробітної плати (доходу), зазначеного таблиці, що вище наведена, а саме по періодам: жовтень 2014 року за ставкою 2,6% в сумі 63,49 грн., за ставкою 34,7% в сумі 847,36 грн., листопад 2014 року за ставкою 2,6% в сумі 0,61 грн., за ставкою 34,7% в сумі 8,20 грн., грудень 2014 року в сумі 84,77 грн.

На підставі вказаного акту перевірки та відповідно до статті 25 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» відповідачем складено вимогу від 6 квітня 2015 року № Ю-0009761702 про сплату боргу (недоїмки) в розмірі 4507,48 грн. (а.с. 15).

Вважаючи зазначену вимогу протиправною, позивач звернувся до суду.

При вирішенні справи колегія суддів виходить з наступного.

Підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 ПК України передбачено обов'язок платника податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Процедуру нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) страхувальниками визначено Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 7 липня 2010 року № 2464-VI, який набрав чинності з 1 січня 2011 року (у редакції чинній на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 2464-VI), нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів регулюється Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року № 455 (яка діяла в період проведення перевірки) (далі - Інструкція № 455), в частині адміністрування - Податковим кодексом України.

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 4 Закону № 2464-VI платниками єдиного внеску є, зокрема, підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.

За приписами пункту 1 частини 2 статті 6 Закону № 2464-VI платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

Обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок (частина 2 статті 9 Закону № 2464-VI).

Відповідно до пункту 8 статті 9 Закону № 2464-VI платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини 1 статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

При цьому платники, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 4 цього Закону, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум зобов'язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі). Винятком є випадки, якщо внесок, нарахований на ці виплати, вже сплачений у строки, встановлені абзацом першим цієї частини, або за результатами звірення платника з органом доходів і зборів за платником визнана переплата єдиного внеску, сума якої перевищує суму внеску, що підлягає сплаті, або дорівнює їй. Кошти перераховуються одночасно з отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення), у тому числі в безготівковій чи натуральній формі. При цьому фактичним отриманням (перерахуванням) коштів на оплату праці (виплату доходу, грошового забезпечення) вважається отримання відповідних сум готівкою, зарахування на рахунок одержувача, перерахування за дорученням одержувача на будь-які цілі, отримання товарів (послуг) або будь-яких інших матеріальних цінностей у рахунок зазначених виплат, фактичне здійснення з таких виплат відрахувань згідно із законодавством або виконавчими документами чи будь-яких інших відрахувань.

Згідно із пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону № 2464 недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів, бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок (частина 3 статті 9 Закону № 2464).

Частиною 4 статті 25 Закону № 2464-VI, зокрема, визначено, що орган доходів і зборів у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату.

Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом. Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею.

У разі незгоди з розрахунком суми недоїмки платник єдиного внеску узгоджує її з органом доходів і зборів шляхом оскарження вимоги про сплату єдиного внеску в адміністративному або судовому порядку.

Платник єдиного внеску зобов'язаний протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги про сплату недоїмки сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею (абзац 3 частина 4 статті 25 Закону № 2464-VI).

Згідно п. 6.3 Інструкції № 455 органи доходів і зборів надсилають платникам вимогу про сплату недоїмки в таких випадках:

якщо дані документальних перевірок результатів діяльності платника про суми доходу (прибутку) фізичних осіб-підприємців чи осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, свідчать про донарахування сум єдиного внеску органами доходів і зборів у повідомленнях-розрахунках, де визначено суми єдиного внеску, які підлягають доплаті;

- якщо платник має на кінець календарного місяця недоїмку зі сплати єдиного внеску;

- якщо платник має на кінець календарного місяця борги зі сплати фінансових санкцій.

У випадку, передбаченому абзацом другим цього пункту, вимога надсилається одночасно з актом документальної перевірки платника єдиного внеску або актом про суми розбіжностей щодо сум доходу (прибутку), заявлених у звітності до органу доходів і зборів та задекларованих у річній податковій декларації фізичними особами - підприємцями чи особами, які забезпечують себе роботою самостійно, або повідомленням-розрахунком на всю суму донарахованого єдиного внеску.

Приписами п. 6.4 Інструкції № 455 вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі або відокремленому підрозділу, якщо її передано службовій особі такого платника під підпис або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Протягом десяти календарних днів із дня одержання вимоги про сплату недоїмки платник зобов'язаний сплатити зазначені у вимозі суми недоїмки, штрафів та пені.

У разі якщо згоди з органом доходів і зборів не досягнуто, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею протягом десяти календарних днів з дня надходження рішення відповідного органу доходів і зборів або оскаржити вимогу до органів доходів і зборів вищого рівня чи в судовому порядку (п.6.4 Інструкції № 455).

Згідно із п. 3 ч. 11 ст. 25 Закону № 2464-VI орган доходів і зборів застосовує до платника єдиного внеску штрафні санкції за донарахування органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску накладається штраф у розмірі 5 відсотків зазначеної суми за кожний повний або неповний звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50 відсотків суми донарахованого єдиного внеску.

У відповідності до п. 41.1. ст. 41 ПК України контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.

Документальна позапланова перевірка здійснюється відповідно до пп.78.1.13 ст.78 ПК України за наявності у разі отримання інформації про ухилення податковим агентом від оподаткування виплаченої (нарахованої) найманим особам (у тому числі без документального оформлення) заробітної плати, пасивних доходів, додаткових благ, інших виплат та відшкодувань, що підлягають оподаткуванню, у тому числі внаслідок неукладення платником податків трудових договорів з найманими особами згідно із законом, а також здійснення особою господарської діяльності без державної реєстрації. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали підставою для проведення такої перевірки.

Перевіркою встановлено, що ОСОБА_3 працював у ТОВ "Ремекспрес" на посаді електромеханіка з жовтня 2014року, отримав заробітну плату за жовтень 2014 року в загальній сумі 4800 грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримував. Згідно з відомостями з нарахування заробітної плати ОСОБА_3 нараховано за жовтень 2014 року заробітну плату у сумі 1978 грн.

ОСОБА_6 працював у ТОВ "Ремекспрес" на посаді майстра ділянки з жовтня 2014 року, отримав заробітну плату за жовтень 2014 року в загальній сумі 4100 грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримував. Згідно з відомостями з нарахування заробітної плати ОСОБА_6 нараховано за жовтень 2014 року заробітну плату у сумі 2300 грн.

ОСОБА_7 працював у ТОВ "Ремекспрес" на посаді електромеханіка з жовтня 2014 року, отримав заробітну плату за жовтень 2014 року в загальній сумі 2500грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримував. Згідно з відомостями з нарахування заробітної плати ОСОБА_7 нараховано за жовтень 2014 року заробітну плату у сумі 1750 грн.

ОСОБА_4 працював у ТОВ "Ремекспрес" на посаді електромеханіка з жовтня 2014 року, отримав заробітну плату за жовтень 2014 року в загальній сумі 3600грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримував. Згідно з відомостями з нарахування заробітної плати ОСОБА_4 нараховано за жовтень 2014 року заробітну плату у сумі 1655 грн.

ОСОБА_1 працювала у ТОВ "Ремекспрес" на посаді головного бухгалтера з травня 2014 року, отримала заробітну плату з травня по вересень 2014 року по 2000,0 грн. на місяць, за жовтень 2014 року отримала заробітну плату в сумі 3500 грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримувала. Згідно з відомостями з нарахування заробітної плати ОСОБА_1 нараховано за жовтень 2014 року заробітну плату у сумі 2000 грн.

ОСОБА_8 працював у ТОВ "Ремекспрес" на умовах договору цивільно-правового характеру та здійснював функції електромеханіка з жовтня 2014 року, отримав заробітну плату за жовтень 2014 року в загальній сумі 2400 грн., за період з листопада по грудень 2014 року заробітну плату не отримував.

Відповідно до відомостей з нарахування заробітної плати ТОВ "Ремекспрес" нарахована заробітна плата ОСОБА_8 складає 1300 грн.

Згідно договорів цивільно-правового характеру працівнику ОСОБА_9 виплачено заробітної плати за жовтень та листопад 2014 року в сумі більшій ніж належить до виплати відповідно до відомостей нарахування заробітної плати.

Відповідно до відомості з нарахування заробітної плати за жовтень 2014 року працівнику ОСОБА_9 нараховано заробітної плати в сумі 1500 грн. та здійснено обов'язкові утримання в сумі 258,15грн. До виплати належить сума 1241,85 грн. Згідно з відомістю на виплату грошей від 29 жовтня 2014 року працівнику виплачено кошти в сумі 600 грн., від 1 грудня 2014 року виплачено 1283,70 грн. Загальна сума виплат складає 1883,70грн., а сума зайво виплачених коштів складає 641,85 грн.

Відповідно до відомості з нарахування заробітної плати за листопад 2014 року працівнику ОСОБА_9 нараховано заробітної плати в сумі 1280 грн. та здійснено обов'язкові утримання в сумі 239,49грн. До виплати належить сума 1040,51грн. згідно з відомістю на виплату грошей від 19 грудня 2014 року працівнику виплачено кошти в сумі 1000 грн., від 30 грудня 2014 року виплачено 59,71грн. Загальна сума виплат складає 1059,71грн., а сума зайво виплачених коштів складає 19,20 грн.

Відтак, фактично ТОВ "Ремекспрес" занижено об'єкт оподаткування єдиним соціальним внеском на загальнообов'язкове соціальне страхування на загальну суму 10 569,05 грн., у тому числі по працівникам, які працюють за основним місцем роболти та на заробітну плату яких нараховується ЄСВ за класом професійного ризику в сумі 8 808 грн., та по працівникам, які виконують роботи на умовах цивільно - правових угод в сумі 1 761,05грн.

Згідно положень статей 69, 77 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Показаннями свідка є повідомлення про відомі йому обставини, які мають значення для справи.

Судом першої інстанції з метою всебічного та об'єктивного розгляду справи у допитано громадян ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_4, ОСОБА_8 в якості свідків, які повністю підтвердили свої попередні пояснення про факт існування протягом жовтня-грудня 2014 року трудових відносин з ТОВ "РЕМЕКСПРЕС" та розмір сплаченої позивачем заробітної плати який різнився з сумами визначеними у відомостях нарахування заробітної плати.

Показання зазначених свідків в розумінні статі 70 КАС України є належними та допустимими доказами у справі і повинні прийматись судом та оцінюватись при прийнятті рішення.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо достовірності свідчень громадян ОСОБА_1, ОСОБА_3, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_4, ОСОБА_8, оскільки вони є постійними та незмінними з моменту їх звернення до прокуратури із скаргою на дії позивача, а також узгоджуються між собою та підтверджують показання інших осіб. Жодних суперечностей у свідченнях вказаних осіб судами не встановлено і позивачем ці свідчення не спростовані, у зв'язку з чим судом першої інстанції останні правомірно були покладені в основу доказової бази при прийнятті судового рішення.

Крім того, наведені вказаними особами обставини підтверджується також наявними у матеріалах справи доказами (письмові пояснення, відомості на виплату грошей, рішення суду, тощо).

Так, рішеннями Комунарського районного суду міста Запоріжжя від 20 березня 2015 року, 17 квітня 2015 року, які набрали законної сили, стягнуто з ТОВ «РЕМЕКСПРЕС» заборгованість по заробітній платі на користь ОСОБА_7 3959,59 грн, на користь ОСОБА_3 2151,74 грн., на користь ОСОБА_6 2336,87 грн. (а.с. 130-136).

За таких обставин суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку з яким погоджується колегія суддів, що оскільки під час проведеної відповідачем перевірки ТОВ "РЕМЕКСПРЕС" встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 6 Закону № 2464-VI, податковим органом правомірно та у відповідності до приписів законодавства прийнято вимогу № Ю-0009761702 від 06.04.2015 року та застосовано штрафні санкції у розмірі 4507,48 грн., відтак судове рішення постановлено з додержанням норм процесуального права і підстав для його скасування не вбачається, а тому апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції слід залишити без змін.

На підставі викладеного, керуючись статтями 195, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ремекспрес» залишити без задоволення.

Постанову Запорізького окружного адміністративного суду від 27 квітня 2016 року у справі № 808/2191/15 залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції, прийнята в порядку письмового провадження, набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть у справі та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів після набрання законної сили.

Головуючий: С.Ю. Чумак

Суддя: М.М.Гімон

Суддя: І.В. Юрко

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.09.2016
Оприлюднено03.10.2016
Номер документу61585691
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/2191/15

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 24.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 14.09.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 03.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 27.04.2016

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Постанова від 27.04.2016

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 27.04.2016

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Татаринов Дмитро Вікторович

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Бойченко Юлія Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні