Постанова
від 30.09.2016 по справі 815/4096/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4096/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

          30 вересня 2016 року                                                                       м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Стефанова С.О.,

розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «О-ТД1» до Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними відмов у прийнятті податкових декларацій, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «О-ТД1» (надалі по тексту позивач або ТОВ «О-ТД1») звернулося до суду з адміністративним позовом до Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області (надалі по тексту - відповідача або Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області) в якому просить:

- визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період січень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період січень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 22.02.2016 року;

- визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період лютий 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період лютий 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 16.03.2016 року;

- визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період березень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період березень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 20.04.2016 року;

- визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період квітень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період квітень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 18.05.2016 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач в цілому зазначив, що процедура прийняття податкової декларації полягає у вчиненні посадовою особою податкового органу фактичних дій із: 1) перевірки наявності та достовірності заповнення обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 Податкового кодексу України; 2) реєстрації податкової декларації у день її отримання органом державної податкової служби. При цьому, як встановлено пунктом 49.10 статті 49 Податкового кодексу України, відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо), забороняється. Відповідно до пункту 49.11 статті 49 Податкового кодексу України, у разі подання платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий контролюючий орган зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови: у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв'язку, - протягом п'яти робочих днів з дня її отримання. Таким чином, податковий орган, позбавлений права відмовляти платнику податків у прийнятті податкової звітності з підстав інших ніж передбачено нормами ПК України. За період з 01.01.2016 року по 01.07.2016 року позивач свого місцезнаходження не змінював, до ЄДР з даного приводу не вносилось жодних записів, (зокрема, про відсутність підприємства за місцезнаходженням, про не підтвердження відомостей про підприємство тощо). Згідно відомостей ЄДР у період з 01.01.2016 року по 01.07.2016 року місцезнаходженням ТОВ «О-ТД1» було: 79022, Львівська область, місто Львів, Залізничний район, вулиця Городоцька, будинок 174, яке цим підприємством зазначалося у зазначеній вище податковій звітності. Позивач вважає, що Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області було порушено порядок прийняття у позивача податкової звітності та безпідставно відмовлено йому у прийнятті такої, а відтак дії відповідача є протиправними.

Представник позивача у судове засідання, не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, подав до суду клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Представник відповідача у судове засідання, не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, у зв'язку із чим відповідно до ч.6 ст.128 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження.

Вивчивши матеріали справи, а також дослідивши обставини, якими обґрунтовувалися позовні вимоги, перевіривши їх доказами, судом встановлені наступні факти та обставини.

У зв'язку із зміною ТОВ «О-ТД1» свого місцезнаходження (з м. Одеса, Малиновський район, вул. Генерала Цвєтаєва, 3/5 на м. Львів, Залізничний район, вул. Городоцька, 174), 31.12.2015 року було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів підприємства, про що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) було внесено відповідний запис (а.с. 27-30).

У зв'язку з цим, контролюючим органом - ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області за попереднім місцем обліку було розірвано з позивачем договір про визнання електронних документів.

Судом встановлено, що з січня 2016 року ТОВ «О-ТД1» перебуває на обліку у Залізничній ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області. Крім того, ТОВ «О-ТД1» неодноразово засобами електронного зв'язку на адресу Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області направляло договір про визнання електронних документів, проте Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області не уклала з ТОВ «О-ТД1» даний договір. У зв'язку з чим, ТОВ «О-ТД1» не мало можливості подавати податкову звітність з ПДВ в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, попри те, що позивач являється платником ПДВ.

Тому 20.02.2016 року ТОВ «О-ТД1» поштою надіслало на адресу Залізничної ОДПІ підписану керівником та скріплену печаткою підприємства податкову звітність з ПДВ за січень 2016 року а саме: податкову декларацію з ПДВ за січень 2016 року на 2 арк.; додаток 2 до податкової декларації з ПДВ за січень 2016 року на 1 арк., додаток 5 до податкової декларації з ПДВ за січень 2016 року на 2 арк. (а.с. 135-139), яку Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області згідно повідомлення про вручення поштового відправлення було отримано 22.02.2016 року (а.с. 33-34).

Листом від 24.02.2016 року № 2226/10/13-03-08/204 Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомила ТОВ «О-ТД1» про відмову у прийнятті податкової декларації підприємства з ПДВ за січень 2016 року (а.с. 49-50).

У зазначеному листі Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області як на підставу відмови посилається на встановлення факту відсутності посадових осіб підприємства за податковою адресою підприємства, про що складено акт № 3 від 12.01.2016 року (а.с. 119).

16.03.2016 року ТОВ «О-ТД1» поштою надіслало на адресу Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області підписану керівником та скріплену печаткою підприємства податкову звітність з ПДВ за лютий 2016 року а саме: податкову декларацію з ПДВ за лютий 2016 року на 2 арк.; додаток 2 до податкової декларації з ПДВ за лютий 2016 року на 1 арк., додаток 5 до податкової декларації з ПДВ за лютий 2016 року на 2 арк. (а.с. 140-142), які Залізничною ОДПІ згідно повідомлення про вручення поштового відправлення було отримано 16.03.2016 року (а.с. 35-38).

Листом від 21.03.2016 року № 3242/13-03-08-0018/331 Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомила ТОВ «О-ТД1» про, відмову у прийнятті податкової декларації підприємства з ПДВ за лютий 2016 року (а.с. 51-52).

У зазначеному листі Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області як на підставу відмови посилається на встановлення факту відсутності посадових осіб підприємства за податковою адресою підприємства, про що складено акт № 3 від 12.01.2016 року (а.с. 119).

19.04.2016 року ТОВ «О-ТД1» поштою надіслало на адресу Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області підписану керівником та скріплену печаткою підприємства податкову звітність з ПДВ за березень 2016 року а саме: податкову декларацію з ПДВ за березень 2016 року на 2 арк.; додаток 2 до податкової декларації з ПДВ за березень 2016 року на 1 арк., додаток 5 до податкової декларації з ПДВ за березень 2016 року на 2 арк. (а.с. 143-147), які Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області згідно повідомлення про вручення поштового відправлення було отримано 20.04.2016 року (а.с. 39-42).

Листом від 20.04.2016 року № 4620/13-03-08-00-18/468 Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області повідомила ТОВ «О-ТД1» про відмову у прийнятті податкової декларації підприємства з ПДВ за березень 2016 року (а.с. 53-54).

У зазначеному листі Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області як на підставу відмови посилається на встановлення факту відсутності посадових осіб підприємства за податковою адресою підприємства, про що складено акт № 3 від 12.01.2016 року (а.с. 119).

16.05.2016 року ТОВ «О-ТД1» поштою надіслало на адресу Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області підписану керівником та скріплену печаткою підприємства податкову звітність з ПДВ за квітень 2016 року а саме: податкову декларацію з ПДВ за квітень 2016 року на 2 арк.; додаток 2 до податкової декларації з ПДВ за квітень 2016 року на 1 арк., додаток 5 до податкової декларації з ПДВ за квітень 2016 року на 2 арк. (а.с. 148-152), які Залізничною ОДПІ згідно повідомлення про вручення поштового відправлення було отримано 18.05.2016 року (а.с. 43-48).

Листом від 20.05.2016 року № 5680/13-03-08-00-18/554 Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області (а.с. 55-56) повідомила ТОВ «О-ТД1» про відмову у прийнятті податкової декларації підприємства з ПДВ за квітень 2016 року.

У зазначеному листі Залізнична ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області як на підставу відмови посилається на встановлення факту відсутності посадових осіб підприємства за податковою адресою підприємства, про що складено акт № 3 від 12.01.2016 року (а.с. 119).

Вважаючи вищезазначені відмови у прийнятті податкових декларацій відповідача протиправними, позивач звернувся за захистом до суду.

Оцінивши належність, допустимість, достовірність наданих сторонами доказів, а також достатність та взаємний зв'язок у їх сукупності, суд вважає відмови відповідача у прийнятті вищезазначеної податкової звітності протиправними, а позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, у зв'язку з наступним.

Згідно з п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу України (далі - ПК України) податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Згідно з п. 49.2 ст. 49 ПК України платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об'єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

Згідно з п. 202.1 ст. 202 ПК України для платників ПДВ звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених цим Кодексом, календарний квартал.

Відповідно до ТОВ. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 ПК України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Згідно п. 49.3 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:

а)          особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б)          надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в)          засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Згідно п. 49.4 ст. 49 ПК України податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі до контролюючого органу всіма платниками цього податку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України» № 909-VIII від 24.12.2015 року п. 49.4 ст. 49 ПК України доповнено абзацом третім, згідно якого у разі розірвання контролюючим органом в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів платник податків, договір з яким розірвано, має право до складання нового договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» пункту 49.3 цієї статті.

Додатком 1 до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 10.04.2008 року № 233 затверджено примірний договір про визнання електронних документів, згідно п. 6.4 якого орган ДПС розриває Договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

У відповідності до пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 Податкового кодексу України податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування органу державної податкової служби, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

У окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, форма податкової декларації додатково може містити такі обов'язкові реквізити: відмітка про звітування за спеціальним режимом;код виду економічної діяльності (КВЕД); код органу місцевого самоврядування за КОАТУУ; індивідуальний податковий номер та номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість згідно з даними реєстру платників податку на додану вартість за звітний (податковий) період.

Податкова декларація повинна бути підписана: керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до органу державної податкової служби. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником; фізичною особою - платником податків або його законним представником;У зв'язку з чим колегія суддів колегія суддів касаційної інстанції погоджується з висновком суду апеляційної інстанції, щодо наявності підстав для часткового задоволення позовних вимог.

Пунктом 49.8 статті 49 Податкового кодексу України встановлено, що прийняття податкової декларації є обов'язком органу державної податкової служби. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Отже, процедура прийняття податкової декларації полягає у вчиненні посадовою особою податкового органу фактичних дій із: 1) перевірки наявності та достовірності заповнення обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 Податкового кодексу України; 2) реєстрації податкової декларації у день її отримання органом державної податкової служби.

При цьому, як встановлено пунктом 49.10 статті 49 Податкового кодексу України, відмова посадової особи органу державної податкової служби прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття (включаючи зміну показників такої податкової декларації, зменшення або скасування від'ємного значення об'єктів оподаткування, сум бюджетних відшкодувань, незаконного збільшення податкових зобов'язань тощо), забороняється.

Відповідно до пункту 49.11 статті 49 Податкового кодексу України, у разі подання платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу, такий контролюючий орган зобов'язаний надати такому платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови: у разі отримання такої податкової декларації, надісланої поштою або засобами електронного зв'язку, - протягом п'яти робочих днів з дня її отримання.

Таким чином, податковий орган, позбавлений права відмовляти платнику податків у прийнятті податкової звітності з підстав інших ніж передбачено нормами ПК України.

Суд звертає увагу, що у період з 01.01.2016 року по 01.07.2016 року позивач свого місцезнаходження не змінював, до ЄДР з даного приводу не вносилось жодних записів, (зокрема, про відсутність підприємства за місцезнаходженням, про не підтвердження відомостей про підприємство тощо).

Згідно відомостей ЄДР у період з 01.01.2016 року по 01.07.2016 року місцезнаходженням ТОВ «О-ТД1» було: 79022, Львівська область, м. Львів, Залізничний район, вул. Городоцька, будинок 174, яке цим підприємством зазначалося у зазначеній вище податковій звітності.

Згідно п. 10 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи.

У відповідності до ст. 10 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області було порушено порядок прийняття у позивача податкової звітності та безпідставно відмовлено йому у прийнятті такої, а відтак зазначені дії відповідача є протиправними.

При цьому, суд зазначає, що обов'язковою ознакою нормативно-правового акта чи правового акта індивідуальної дії, а також відповідних дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень є створення ними юридичних наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення.

Оскільки відмова у прийнятті поданої декларації призводить до виникнення юридичних наслідків для платника податків у вигляді накладення на такого платника штрафу за несвоєчасне подання декларації, така відмова є предметом розгляду в адміністративному судочинстві.

Згідно з п. 49.13 ст. 49 ПК України у разі, якщо в установленому законодавством порядку буде встановлено факт неправомірної відмови органом державної податкової служби (посадовою особою) у прийнятті податкової декларації, остання вважається прийнятою у день її фактичного отримання органом державної податкової служби.

При цьому, суд враховує, що застосування різних способів захисту порушеного права позивача повинно відбуватися з урахуванням конкретних обставин справи в кожному окремому випадку. Так, вирішуючи спір, суд повинен пересвідчитись у належності особи, яка звернулась за судовим захистом, відповідного права або охоронюваного законом інтересу (чи є така особа належним позивачем у справі – наявність права на позов у матеріальному розумінні), встановити, чи є відповідне право або інтерес порушеним (встановити факт порушення), а також визначити, чи відповідає обраний спосіб захисту порушеного права тим, що передбачені законодавством, та чи забезпечить такий спосіб захисту відновлення порушеного права позивача.

Неналежний спосіб захисту встановлюється при розгляді справи по суті і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові, про що зазначив Вищий адміністративний суд в ухвалі від 25.09.2014 року у справі № 826/9638/13-а (К/800/7626/14).

З урахуванням вкладеного, суд дійшов висновку, що за умови задоволення судом позовних вимог щодо визнання протиправною відмови у прийнятті податкової декларації, відповідне рішення не створить жодних правових наслідків для позивача, а податкова декларація буде вважатися поданою вчасно згідно з п. 49.13 ст. 49 ПК України. Тому в такому разі обов'язок платника податків щодо своєчасного подання податкової декларації є виконаним належним чином, а його порушені права цілком відновленими.

За таких обставин, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог, на підставі ст.10 КАС України, згідно якої, усі учасники адміністративного процесу є рівними та ст.11 КАС України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними доказів, з'ясувавши обставини у справі; перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову у повному обсязі.

Судові витрати розподілити за правилами ст.94 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

                                         П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «О-ТД1» до Залізничної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправними відмов у прийнятті податкових декларацій - задовольнити.

Визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період січень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період січень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 22.02.2016 року.

Визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період лютий 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період лютий 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 16.03.2016 року.

Визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період березень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період березень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 20.04.2016 року.

Визнати протиправною відмову Залізничної ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області у прийнятті податкової декларації з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період квітень 2016 року ТОВ «О-ТД1», а податкову декларацію з податку на додану вартість з додатками за звітний (податковий) період квітень 2016 року такими, що подані ТОВ «О-ТД1» у день їх фактичного отримання Залізничною ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, а саме 18.05.2016 року.

Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «О-ТД1» (код ЄДРПОУ 39069850) сплачений судовий збір у розмірі 5512 грн. 00 коп.

Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку на подання апеляційної скарги. Якщо апеляційну скаргу не буде подано в строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.           

Суддя                               С.О. Cтефанов

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.09.2016
Оприлюднено07.10.2016
Номер документу61736766
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4096/16

Постанова від 10.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 30.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 09.02.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Косцова І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні