Рішення
від 20.09.2016 по справі 469/160/16-ц
БЕРЕЗАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

20.09.2016 Справа № 469/160/16-ц

2/469/219/16

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 вересня 2016 року Березанський районний суд Миколаївської області

у складі : головуючої -судді - Старчеус О.П.

при секретарі - Якубець С.В.,Дар'ї О.П.

за участю:

прокурора Березанського відділу

Миколаївської місцевої прокуратури №1 - Чобану Д.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Березанка цивільну справу за позовом керівника Миколаївської місцевої прокуратури №1 в інтересах держави до Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області, Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області та ОСОБА_2, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ДП «Очаківське ЛМГ» та третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Реєстраційна служба Березанського районного управління юстиції у Миколаївській області про визнання незаконними та скасування рішень, визнання недійсними свідоцтва на право власності та витребування земельної ділянки, -

в с т а н о в и в:

Керівник Миколаївської місцевої прокуратури №1 23 лютого 2016 року звернувся до суду з зазначеним позовом , мотивуючи тим, що Миколаївською місцевою прокуратурою №1 виявлено порушення вимог законодавства при передачі земельної ділянки у приватну власність.

Так розпорядженням Березанської районної державної адміністрації №484 від 15.06.2010 затверджено проект землеустрою, вилучено з постійного користування Державного підприємства «Очаківське лісомисливське господарство» земельну ділянку площею 0,99 га з кадастровим номером НОМЕР_4 в межах території Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області та надано останню в оренду на 49 років Товариству з обмеженою відповідальністю «Будтехплюс» для комерційного використання під розміщення котеджних будинків.

На підставі вказаного розпорядження між Березанською райдержадміністрацією та TOB «Будтехплюс» 21.06.2010 укладено договір оренди землі, який зареєстровано у Березанському районному відділі Миколаївської регіональної філії ДП «Центр ДЗК», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис за №041048600026 від 05.07.2010.

За заявою Товариства пунктом 1 розпорядження Березанської райдержадміністрації від 30.12.2011 № 906 припинено право користування вищевказаною земельною ділянкою та на підставі пункту 3 останню зараховано до земель державної власності запасу.

У подальшому рішенням Коблівської сільської ради № 26 від 19.09.2012 надано дозвіл ОСОБА_2 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею до 2 га із земель, не наданих у власність і постійне користування, в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району для ведення особистого селянського господарства.

Рішенням Коблівської сільської ради № 30 від 16.12.2014 затверджено відповідний проект землеустрою та надано у власність ОСОБА_2 для ведення особистого селянського господарства земельну ділянку площею 1,256 га із кадастровим номером НОМЕР_2 в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району.

На підставі вказаних рішень сільської ради реєстраційною службою Березанського РУЮ 24.12.2014 видано свідоцтво НОМЕР_3 ОСОБА_2 на право власності на земельну ділянку площею 1,256 га кадастровим номером НОМЕР_2.

Надана відповідачці ОСОБА_2 земельна ділянка належала до земель державного лісового фонду та перебувала у постійному користуванні ДП "Очаківське ЛМГ".

Посилаючись на те, що рішення Березанської райдержадміністрації та Коблівської сільської ради № 9 від 14.12.2012р. прийняті з порушенням вимог ч.5 ст.122 ЗК України (чинної на момент прийняття оскаржуваних розпоряджень), оскільки обласні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами третьою, четвертою і восьмою цієї статті, у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів, а також земельні ділянки, що не входять до складу певного району, або у випадках, коли районна державна адміністрація не утворена, для всіх потреб і відповідно до ст.118 ЗК України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у власність здійснюється на підставі рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування, яке приймається на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, погодженого комісію з розгляду питань, пов'язаних з погодженням документації із землеустрою, до складу якої відповідно до ч.3 ст.186-1 ЗК України залучається представник територіальних органів лісового господарства та що зазначений проект землеустрою управлінням лісового господарства не погоджувався; в порушення вимог ст.ст.9,35 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації", ч.9 ст.118 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність відповідачці ОСОБА_2 для проходження державної експертизи землевпорядної документації не надходив, а отже взагалі не міг бути затверджений і що розпорядження Березанської райдержадміністрації та рішення Коблівської сільської ради суперечать законодавству, порушують цивільні права та інтереси, а тому є підставою для визнання їх незаконними у судовому порядку, прокурор просить визнати незаконним та скасувати розпорядження Березанської районної державної адміністрації №484 від 15.06.2010р. в частині вилучення земельної ділянки площею 0,99 га із земель Держлісфонду, яка перебуває у користуванні ДП «Очаківське ЛМГ»; пункт 3 розпорядження Березанської районної державної адміністрації № 906 від 30.12.2011р. щодо переведення земельної ділянки площею 0,99 із кадастровим номером НОМЕР_4 до земель запасу державної власності; рішення Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області від 16.12.2014р. № 30 в частині затвердження проекту землеустрою та надання у власність ОСОБА_2 земельної ділянки площею 1,256 га, кадастровий номер НОМЕР_2), в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району Миколаївської області для ведення особистого селянського господарства. Визнати недійсним та скасувати свідоцтво НОМЕР_3 про право власності на земельну ділянку площею 1,256 га, кадастровий номер НОМЕР_2, видане 24.12.2014р. реєстраційною службою Березанського районного управління юстиції у Миколаївській області ОСОБА_2,а також витребувати на користь Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області з постійним користуванням ДП «Очаківське ЛМГ» від ОСОБА_2 земельну ділянку площею 1,256 га вартістю 3151,02 грн., кадастровий номер НОМЕР_2, розташовану в с. Коблеве Березанського району Миколаївської області.

В судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав, зіславшись на обставини викладені в позові.

Представник відповідача - Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області до суду не з»явився, але надав заяву про розгляд справи у його відсутність та визнання ним позовних вимог.

Представник відповідача - Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області до суду не з»явився, але надав заяву про розгляд справи у його відсутність.

Відповідачка ОСОБА_2 в судове засідання не з'явилася, хоча була повідомлена належним чином про час і місце розгляду справи.

Представник третьої особи - Державного Підприємсва «Очаківське лісомисливське господарство» в судове засідання не з»явився, але надав заяву про розгляд справи у його відсутність.

Представник третьої особи - Реєстраційної служби Березанського районного управління юстиції у Миколаївській області в судове засідання не з»явився, хоча був повідомлений належним чином про час і місце розгляду справи.

Вислухавши пояснення прокурора, дослідивши письмові докази по справі, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі з наступних підстав.

Розпорядженням Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області № 484 від 25.06.2010 року «Про затвердження проекту землеустрою та надання в оренду земельної ділянки» підтверджується затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю «Будтехплюс» в довгострокову оренду терміном на 49 років для комерційного використання під розміщення котеджних будинків за рахунок Державного Підприємства «Очаківське лісомисливське господарство» в межах території Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області та вилучення цієї земельної ділянки із земель Держлісфонду, яка перебуває у користуванні ДП «Очаківське ЛМГ» (а.с.13).

Те, що відповідно до вищезазначеного розпорядження Березанською райдержадміністрацією було передано в оренду ТОВ «Будтехплюс» в строкове платне володіння та користування земельну ділянку площею 0,99 га забудованих земель для комерційного використання під розміщення котеджних будинків із земель державного підприємства «Очаківське ЛМГ», за межами населеного пункту в межах території Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області підтверджується Договором оренди землі від 21.06.2010 року, укладеного між Березанською райдержадміністрацією та ТОВ «Будтехплюс», який зареєстровано в Березанському районному реєстраційному відділі Миколаївської регіональної філії ДП Центр Державного земельного кадастру про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 05 липня 2010 року за №091048600026 (а.с.14-18).

Актом приймання-передачі земельної ділянки підтверджується прийняття цієї земельної ділянки ТОВ «Будтехплюс» в строкове платне володіння та користування (а.с19).

Розпорядженням Березанської райдержадміністрації № 90 від 07.02.2012 року «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 30.12.2011 року № 906» було внесено зміни до розпорядження № 906 шляхом рекомендації ТОВ «Будтехплюс» розірвати договір оренди земельної ділянки площею 0,99 га, укладений 21.06.2010 року відповідно до діючого законодавства (а.с.22).

Рішенням Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області ХХ сесії 6 скликання № 26 від 19 вересня 2012 року «Про дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок» було надано дозвіл відповідачці на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність площею 2,0 га для ведення особистого селянського господарства в с. Коблеве із земель не наданих у власність та постійне користування населеного пункту села Коблеве, в межах території Коблівської сільської ради, Березанського району, Миколаївської області (а.с.23).

Положення ч.1 ст.33 ЗК України передбачають право громадян України мати на праві власності та оренди земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства.

Затвердження проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки у власність громадянці ОСОБА_2 для ведення особистого селянського господарства із земель не наданих у власність та постійне користування в межах території населеного пункту с.Коблеве Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області площею 1,2560 га (пасовища), кадастровий номер НОМЕР_2 підтверджується рішенням Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області ХХХVII сесії 6 скликання № 30 від 16 грудня 2014 року «Про затвердження проекту із землеустрою щодо відведення земельних ділянок» (а.с.24).

Актом обстеження земельної ділянки за кадастровим номером НОМЕР_2, площею 1,256 га, власником якої є ОСОБА_2, с.Коблево Березанського району Миколаївської області від 16 листопада 2015 року, складеного Коблевською сільською радою підтверджується відсутність будь-яких забудов на цій земельній ділянці (а.с.30).

Частиною 1 статті 13 Конституції України встановлено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об»єктами права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Згідно вимог ст.19 Конституції України та ст.7 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» органи державної влади, їх посадові особи зобов»язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до положень ч.1 ст.116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом ( в редакції чинній на момент прийняття розпорядження).

Підстави припинення права користування земельною ділянкою та порядок вилучення земельних ділянок передбачені ст.ст. 141,149 ЗК України.

Відповідно до положень ч.6 ст.149 ЗК України обласні державні адміністрації на їх території вилучають земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, в межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами п»ятою, дев»ятою цієї статті.

Відповідно до положень ч.4 ст.122 ЗК України обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у постійне користування юридичним особам у межах міст обласного значення та за межами населених пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами третьою, сьомою цієї статті.

Таким чином, вилучення земельних ділянок державного лісового фонду на той час було виключно компетенцією обласних державних адміністрацій.

Згідно зі ст.1 Лісового Кодексу України ліси України є її національним багатством і за своїм призначенням та місцерозташуванням виконують переважно водоохоронні, захисні, санітарно-гігієнічні, оздоровчі, рекреаційні, естетичні, виховні, інші функції та є джерелом для задоволення потреб суспільства в лісових ресурсах. Усі ліси на території України, незалежно від того, на землях яких категорій за основним цільовом призначенням вони зростають, та незалежно від права власності на них, становлять лісовий фонд України і перебувають під охороною держави.

Згідно ст.321 ЦК України ніхто не може бути позбавлений права власності чи обмежений у його здійсненні.

З врахуванням наведеного, суд дійшов до висновку, що своїми розпорядженнями Березанська райдержадміністрація незаконно, поза волею належного розпорядника - Миколаївської обласної державної адміністрації і постійного землекористувача ДП «Очаківське лісомисливське господарство» вилучила спірну земельну ділянку, яку в подальшому передала в оренду ТОВ «Будтехплюс».

Оскільки судом встановлено, що спірну земельну ділянку державного лісового фонду незаконно вилучено з постійного користування ДП «Очаківське ЛМГ», то відповідно і пункт 3 розпорядження Березанської райдержадміністрації Миколаївської області від 30.12.2011 року № 906, яким спірну земельну ділянку було зараховано до земель запасу державної власності є незаконним і підлягає скасуванню.

Крім цього, розпорядженням Кабінету Міністрів України № 610 від 10.04.2008 року «Деякі питання розпорядження земельними лісовими ділянками» Державне агентство лісових ресурсів зобов»язано зупинити прийняття рішень про надання згоди на вилучення ділянок, їх передачу у власність та оренду із зміною цільового призначення.

Таким чином з квітня 2008 року фізичні та юридичні особи позбавлені можливості отримати земельну ділянку із зміною її цільового призначення.

Також розпорядженням Кабінету Міністрів України № 318-р від 11.02.2010 року суб»єктів управління об»єктами державної власності зобов»язано не допускати погодження документів, прийняття рішень, на підставі яких може здійснюватися відчуження з державної власності земельних ділянок, наданих у постійне користування державним підприємствам, установам та організаціям до законодавчого врегулювання питання щодо визначення порядку їх відчуження.

Статтею 118 ЗК України, в редакції чинній на час прийняття спірних рішень, встановлено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для особистого селянського господарства, у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або місцевого самоврядування за місцезнаходженням земельної ділянки, за результатами розгляду якого надається дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення ділянки або мотивована відмова у його наданні.

За результатами розгляду погодженого у встановленому порядку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки відповідний орган виконавчої влади або місцевого самоврядування приймає рішення про його затвердження та надання її у власність.

Судом встановлено, що рішенням Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області № 26 від 19.09.2012 року про надання дозволу відповідачу на виготовлення проекту землеустрою скасовано рішенням Коблівської сільської ради від 10.07.2013 року № 10 за результатами розгляду подання прокурора Березанського району від 10.07.2013 № (15-11) 1414 вих-13. (а.с.38).

Таким чином при прийнятті Коблівською сільською радою рішення про затвердження проекту землеустрою та надання ОСОБА_2 земельної ділянки площею 1,256 га (кадастровий номер НОМЕР_2) порушено вимоги ст. 118 ЗК України щодо порядку безоплатної приватизації земельної ділянки.

Крім цього, при прийнятті рішення Коблівською сільською радою про надання ОСОБА_2 земельної ділянки не враховано її місцезнаходження.

Листом Відділу Держземагенства у Березанському районі Миколаївської області № 10-24.08-0.3-1230\2-15 від 05.06.2015 року підтверджується, що земельна ділянка з кадастровим номером НОМЕР_2, яка знаходиться у власності ОСОБА_2 була надана їй із земель не наданих у власність та постійне користування в межах населеного пункту с.Коблеве. Раніше частина даної земельної ділянки перебувала в оренді ТОВ «Будтехплюс», яка надавалася йому в оренду згідно розпорядження Березанської РДА від 15.06.2010 року № 484 із земель, які перебували у користуванні ДП «Очаківське лісомисливське господарство» і право користування якого земельною ділянкою площею 0,99 га було припинено згідно розпорядження Березанської РДА від 30.12.2011 року № 907 і що за даними НКС приблизна відстань від урізу води Чорного моря до південного краю земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2 складає близько 10 м., а до північного близько 150 м.(а.с.26).

У відповідності з ч.3 ст.60 ЗК України прибережні захисні смуги встановлюються уздовж морів шириною не менше двох кілометрів від урізу води.

Відповідно до ст.ст. 85,88 Водного Кодексу України, статтей 59,84 Земельного Кодексу України землі прибережних захисних смуг перебувають виключно у державній та комунальній власності і можуть надаватися лише в користування та для спеціально визначених цілей.

Частиною 4 статті 59 ЗК України передбачено передання громадянам та юридичним особам на умовах оренди земельних ділянок прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, а також озер, водосховищ, інших водойм, боліт та островів для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт тощо.

Відповідно до положень п. «д» ч.4 ст.84 ЗК України до земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, зокрема, належать землі водного фонду, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Отже законодавством не передбачено надання земель прибережної смуги уздовж моря у приватну власність.

Крім цього, відповідно до рішення Миколаївської обласної ради № 2 від 23.09.2011 року «Про встановлення та зміну межі населеного пункту Коблеве Березанського району Миколаївської області» спірна земельна ділянка площею 1, 256 га (кадастровий номер НОМЕР_2) включена в межі населеного пункту села Коблеве .

У зв»язку з тим, що зазначена земельна ділянка знаходиться в межах села Коблеве, відповідно до ст.122 ЗК України розпорядження нею входить до компетенції Березанської райдержадміністрації.

Правова позиція про незаконність передачі у власність землі, що розташована у прибережній захисній смузі висловлена Верховним Судом України у постановах №6-16цс 14 від 21.05.2014, № 6-179цс 14 від12.11.2014 та №6-175цс14 від 19.11.2014 року в яких зазначено, що відсутність проекту землеустрою щодо встановлення прибережної захисної смуги не свідчить про відсутність самої прибережної смуги, оскільки її розміри встановлені законом. Сама по собі відсутність землевпорядної документації не змінює режим захисної смуги, а відтак передача у приватну власність земельних ділянок, які знаходяться у прибережній захисній смузі суперечить вимогам ст.ст.59,83,84 ЗК України.

Таким чином, суд дійшов до висновку, що надання ОСОБА_2 у приватну власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства, яка знаходиться у нормативно визначених межах прибережної захисної смуги Чорного моря, суперечить вимогам земельного та водного законодавства.

Відповідно до ч.8ст.118 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Згідно ч.3 ст.186-1 ЗК України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в межах прибережної захисної смуги також підлягає погодженню з природоохоронним органом.

Те, що до Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,256 га (пасовища) у власність ОСОБА_2 в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району Миколаївської області на погодження не надходив, висновок про погодження відповідної документації не надавався вбачається з інформації заступника начальника управління від 27.10.2015 року №01-03\74-04 (а.с.131).

Крім цього, статтею 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» передбачено, що обов»язковій державній експертизі підлягають проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення.

Те, що підставою для прийняття органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування відповідного рішення є лише позитивні висновки державної експертизи землевпорядної документації вбачається з положень ч.9 ст.118 ЗК України та ст. 35 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації».

З інформації Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області вбачається, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,2560 га (пасовища) у власність ОСОБА_4 для ведення особистого селянського господарства із земель, не наданих у власність і постійне користування, в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району Миколаївської області для проходження державної експертизи до Головного управління не надходив (а.с.27).

Те, що проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянці ОСОБА_2 для ведення особистого селянського господарства площею 1,2560 га (пасовища) із земель , не наданих у власність і постійне користування, в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району Миколаївської області, для проведення обов»язкової державної експертизи землевпорядної документації до Держгеокадастру не надходив вбачається з листа Державної служби України з питань Геодезії, картографії та кадастру від 21.10.2015 року № ДС-10-28-023-12404\23-1 (а.с.28).

Відповідно до п.8-1 ст.18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» у разі безоплатної передачі фізичним та юридичним особам земельної ділянки із земель державної чи комунальної власності за рішенням органів державної влади та місцевого самоврядування їм видається свідоцтво про право власності на нерухоме майно, що підтверджує виникнення права власноті при здійсненні реєстрації прав на нерухоме майно.

Те, що право власності у ОСОБА_2 на земельну ділянку площею 1,256 га, кадастровий номер НОМЕР_2 з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування об»єктів рекреаційного призначення виникло на підставі свідоцтва про право власності, серії та номера 31582091, виданого 24.12.2014 року Державним реєстратором прав на нерухоме майно реєстраційної служби Березанського районного управління юстиції у Миколаївській області підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об»єктів нерухомого майна щодо об»єкта нерухомого майна (а.с.25).

Оскільки рішення щодо виділення земельної ділянки ОСОБА_2 прийняті з численними порушеннями законодавства, то свідоцтво про право власності на земельну ділянку, яке є похідним документом і лише посвідчує виникнення права власності - відповідно має бути визнане недійсним разом із скасуванням незаконного рішення сільської ради про надання земельної ділянки ОСОБА_2

Відповідно до ч.1 ст.88 ЦПК України підлягають стягненню з відповідачів судові витрати.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 10,11,60,212,214-215 ЦПК України, суд,-

в и р і ш и в :

Позовні вимоги керівника Миколаївської місцевої прокуратури №1 в інтересах держави до Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області, Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області та ОСОБА_2, третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: ДП «Очаківське ЛМГ» та третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: відділ з питань державної реєстрації Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області про визнання незаконними та скасування рішень, визнання недійсними свідоцтва на право власності та витребування земельної ділянки задовольнити в повному обсязі.

Визнати незаконним та скасувати розпорядження Березанської районної державної адміністрації №484 від 15.06.2010р. в частині вилучення земельної ділянки площею 0,99 га із земель Держлісфонду, яка перебуває у користуванні ДП «Очаківське ЛМГ».

Визнати незаконним та скасувати пункт 3 розпорядження Березанської районної державної адміністрації №906 від 30.12.2011р. щодо переведення земельної ділянки площею 0,99 із кадастровим номером НОМЕР_4 до земель запасу державної власності.

Визнати незаконним та скасувати рішення Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області від 16.12.2014р. №30 в частині затвердження проекту землеустрою та надання у власність ОСОБА_2 земельної ділянки площею 1,256 га (кадастровий номер НОМЕР_2), в межах населеного пункту села Коблеве Березанського району Миколаївської області для ведення особистого селянського господарства.

Визнати недійсним та скасувати свідоцтво НОМЕР_3 про право власності на земельну ділянку площею 1,256 га кадастровий номер НОМЕР_2, видане 24.12.2014р. реєстраційною службою Березанського районного управління юстиції у Миколаївській області ОСОБА_2

Витребувати на користь Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області з постійним користуванням ДП «Очаківське ЛМГ» від ОСОБА_2 земельну ділянку площею 1,256 га вартістю 3151,02 грн. (кадастровий номер НОМЕР_2), розташованої в с. Коблеве Березанського району Миколаївської області.

Стягнути з Березанської районної державної адміністрації Миколаївської області на користь держави судовий збір в сумі 2296,66 грн.

Стягнути з Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області на користь держави судовий збір в сумі 2296,66 грн.

Стягнути з ОСОБА_2 (ІПН НОМЕР_1) на користь держави судовий збір в сумі 2296,66 грн.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до апеляційного суду Миколаївської області через Березанський районний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня проголошення рішення.

Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подавати апеляційну скаргу протягом 10 днів з дня отримання копії цього рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.

Суддя

Повний текст рішення виготовлено 27.09.2016 року.

Дата ухвалення рішення20.09.2016
Оприлюднено12.10.2016
Номер документу61826765
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання незаконними та скасування рішень, визнання недійсними свідоцтва на право власності та витребування земельної ділянки

Судовий реєстр по справі —469/160/16-ц

Рішення від 11.01.2017

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Локтіонова О. В.

Ухвала від 05.12.2016

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Локтіонова О. В.

Ухвала від 05.12.2016

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Локтіонова О. В.

Ухвала від 23.11.2016

Цивільне

Апеляційний суд Миколаївської області

Локтіонова О. В.

Рішення від 20.09.2016

Цивільне

Березанський районний суд Миколаївської області

Старчеус О. П.

Рішення від 20.09.2016

Цивільне

Березанський районний суд Миколаївської області

Старчеус О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні