Постанова
від 03.10.2016 по справі 812/596/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.1

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

03 жовтня 2016 рокуСєвєродонецькСправа № 812/596/16

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Ковальової Т.І.,

при секретарі судового засідання: Дюкаревій М.І.

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника першого відповідача - не прибув,

представника другого відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

07 червня 2016 до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов'язання вчинити певні дії.

06 липня 2016 року позивач через канцелярію суду надав заяву про збільшення позовних вимог.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 07 липня 2016 року залучено до участі у справі № 812/596/15 в якості другого відповідача - державну податкову інспекцію у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Стахановською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області було прийнято рішення №182 від 15.12.2015 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО".

Позивач вважає Рішення № 182 від 15.12.2015 неправомірним та таким, що підлягає скасуванню, посилаючись на Указ Президента України від 14.04.2014 № 405/2014, п.п. 102.6.4. п. 102.6 ст. 102 ПК України, ст. 1 ЗУ «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції».

Також, позивач зазначив, що сертифікатом ТПП України №»1700 Торгово-промислова палата України засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14 жовтня 2014 року для Позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Кіровська Луганської області щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються продовження граничних строків для подання податкової декларації.

Сертифікатом ТПП України № 1764 Торгово-промислова палата України засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14 жовтня 2014 року для Позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Кіровська Луганської області щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються справляння та сплати податків та обов'язкових платежів.

Позивач зазначає, що відсутність у позивача можливостей подати у граничні строки податкові декларації внаслідок обставин непереборної сили, яка підтверджена відповідними сертифікатами Торгово-промислової плати України, звільняє його від відповідальності за недотримання строків.

На підставі вищевикладеного, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати Рішення Стахановською ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області № 182 від 15.12.2015 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість; зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області поновити реєстрацію платника податку на додану вартість Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" (код ЄДРПОУ 00308790) шляхом внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про реєстрацію платника податку на додану вартість Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" (код ЄДРПОУ 00308790) з датою реєстрації 23.07.1997.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, надав пояснення аналогічні викладеному у позові. Просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник першого відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неявки суду не відомі.

Представник другого відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неявки суду не відомі.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Згідно ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Судом встановлено, що Публічне акціонерне товариство "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" зареєстровано в якості юридичної особи, код ЄДРПОУ 00308790 за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 54. Вказані зміни щодо місцезнаходження позивача внесено 16.12.2015. До внесення змін місцезнаходженням позивача було: Луганська область, м. Кіровськ, вул. Войкова, 60-А (а.с.8-15).

Публічне акціонерне товариство "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" до зміни місцезнаходження перебувало на податковому обліку у Стахановській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Луганській області. Дата реєстрації платником податку на додану вартість 23.07.1997, що не заперечують сторони по справі та підтверджується матеріалами справи (а.с.20).

На даний час позивач перебуває на податковому обліку у ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ ДФС у Луганській області.

Рішенням Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області № 182 від 15.12.2015 анульовано реєстрацію Публічного акціонерне товариство "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" як платника податку на додану вартість відповідно до п.п. «Г» п. 184.1 та у зв'язку з тим, що особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту, про що зазначено у висновку вказаного рішення (а.с.101, 102, 103).

Сертифікатом ТПП України № 1700 від 19.11.2014 Торгово-промислова палата України, відповідно до пунктів 102.6-102.7 ст.102 Податкового кодексу України, на підставі наданих документів, засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14 жовтня 2014 року для позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Кіровська Луганської області щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються продовження граничних строків для подання податкової декларації (а.с.22-23).

Сертифікатом ТПП України № 1764 Торгово-промислова палата України, відповідно до пунктів 100.4 і 100.5 ст.100 Податкового кодексу України, на підставі наданих документів, засвідчила настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) з 14 жовтня 2014 року для позивача при здійсненні господарської діяльності на території м. Кіровська Луганської області щодо виконання законодавчих актів України, які стосуються справляння та сплати податків та обов'язкових платежів (а.с.24-25).

У відповідності з Конституцією України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Відповідачі, державна податкова інспекція у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області та Стахановська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Луганській області - є суб'єктами владних повноважень, які в даних правовідносинах реалізують повноваження надані їм Податковим кодексом.

Ст. 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно п. 1.1. ст. 1 Податкового кодексу України встановлено, що податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Податковим кодексом України визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу.

Пунктом 49.2 статті 49 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

На підставі п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Згідно підпункту «г» пункту 184.1 статті 184 розділу V Податкового кодексу України «Реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов'язання чи податкового кредиту».

Відповідно до листа Міністерства доходів і зборів України від 07.07.2014 року № 16042/7/99-99-19-03-02-17 заява подається платником податків протягом тридцяти календарних днів, наступних за днем закінчення обставин непереборної сили у довільній формі із стислим та чітким обґрунтуванням підстав для продовження граничних строків з посиланням на документальне підтвердження викладених фактів. У заяві надається вичерпний перелік додатків із зазначенням кількості сторінок кожного документа, їх повної назви та реквізитів (дата, номер, найменування органу, що видав документ). Заява подається платником податків тільки разом із документальним підтвердженням.

Таким чином, підприємство не мало можливості здійснювати господарську діяльність та для нього, в частині, зокрема, здійснення господарської діяльності, згідно норм податкового законодавства України, настали форс-мажорні обставини, які підтверджені Сертифікатами Торгово-Промислової палати України.

Відповідно до пункту 2.3 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року № 1130 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.11.2014 року за № 1456/26233 - «Формування та ведення Реєстру платників податку на додану вартість здійснює Державна фіскальна служба України», а «Контролюючі органи забезпечують достовірність даних про платників податків у Реєстрі, їх захист від несанкціонованого доступу, оновлення, архівування та відновлення даних».

2.6. Державні податкові інспекції здійснюють, в тому числі, підготовку та обробку документів щодо відміни анулювання реєстрації;

5.10. Підставою для внесення до Реєстру змін щодо скасування анулювання реєстрації, що відбулось за самостійним рішенням контролюючого органу, є рішення суду, яке набрало законної сили, або рішення контролюючого органу про скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ. Рішення із копіями відповідних документів направляється до Державної фіскальної служби України для внесення відповідних змін до Реєстру.

Крім цього, абзацем 1 статті 1 ЗУ «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» встановлено, що періодом проведення антитерористичної операції є час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Відповідно до абз.2 ч.1 ст.14 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» у рамках здійснення заходів, передбачених Законом України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, на період її проведення звільняються від відповідальності за недотримання строків, передбачених для подання фінансової звітності.

Тобто, час застосування зазначених положень триває з 14 квітня 2014 року.

На підставі абз.2 ст. 1 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.

Розпорядженням Кабінету Міністрів від 2 грудня 2015 № 1275-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України», встановлено, що м. Кіровськ Луганської області, тобто попереднє місце реєстрації Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО", включений до населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція.

Частиною 5 перехідних положень Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» встановлено, що Кабінет Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону (розпорядження було опубліковано в газеті Голос України від 14.10.2014 № 197) повинен затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014, у період з 14 квітня 2014 року до її закінчення.

Зазначені положення Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» та розпорядження КМУ від 2 грудня 2015 № 1275-р свідчать, що звільнення від відповідальності за недотримання строків, передбачених для подання фінансової звітності передбачених ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» триває з 14 квітня 2014 року.

При таких обставинах, за наявності умов визначених Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», оскільки платник податків звільняється від відповідальності за порушення строків подання фінансової звітності, то з урахуванням вимог п.1 ст.44 ПК України він звільняється і від відповідальності за порушення строків податкової звітності.

Крім цього, на підставі ст..10 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Відповідно до п.п. 100.4, 100.5 ст. 100 Торгово-промисловою палатою було встановлено, що з 14 жовтня 2014 року для Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" тривають форс-мажорні обставини на дату видачі сертифіката - 19.11.2014 року.

Суд вважає, що з урахуванням того, що Публічне акціонерне товариство "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" у період з 01.12.2014 по 15.12.2015 був зареєстрований у ІНФОРМАЦІЯ_1 та з 16.12.2015 зареєстрован у ІНФОРМАЦІЯ_2, які включені до населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, відповідно вимог Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції», ПК України, позивач у період з 14 жовтня 2014 по теперішній час (як зазначено у сертифікаті ТПП), має певні підстави для звільнення від відповідальності за порушення строків подання податкової звітності та при таких обставинах рішення відповідача є таким, що порушує права платника податків.

При цьому не має значення, коли (до прийняття податковим рішення про анулювання реєстрації чи після) позивачем отримано сертифікат ТПП, оскільки цим сертифікатом засвідчено настання обставин непереборної сили за певний період та за невиконання певних обов'язків платника податку.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Разом з тим, згідно з вимогами ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Під час розгляду справи відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість оскаржуваного рішення.

Отже, встановленими у справі обставинами підтверджено неправомірність прийнятого контролюючим органом оскаржуваного рішення про анулювання реєстрації позивача платником податку на додану вартість.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що рішення Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області №182 від 15.12.2015 року, яким анульована реєстрація платника податку на додану вартість Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" є протиправним та таким, що порушує права позивача, які підлягають відновленню шляхом скасування зазначеного рішення та зобов'язання відповідача відновити в Реєстрі платників податку на додану вартість дані про платника податку на додану вартість - Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО".

Відповідно до ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до Луганського окружного адміністративного суду з даним позовом сплачено судовий збір у загальному розмірі 2 756,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 73 від 27.05.2016 та №1 від 29.06.2016.

З огляду на те, що позовні вимоги позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, задоволено повністю суд вважає за необхідне стягнути з відповідачів судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь позивача у сумі 2 756,00 грн. (дві тисячі сімсот п'ятдесят шість гривень 00 коп).

Керуючись ст. ст. 2, 11,17, 87, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про визнання протиправним та скасування рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, зобов'язання вчинити певні дії задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області № 182 від 15.12.2015 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість - Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО".

Зобов'язати державну податкову інспекцію у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області поновити реєстрацію платника податку на додану вартість дані Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" шляхом внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запису про реєстрацію платника податку на додану вартість Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО" (код ЄДРПОУ 00308790) з датою реєстрації 23.07.1997.

Стягнути з Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (код ЄДРПОУ 39891697, адреса: 92703, Луганська обл., м. Старобільськ, вул. Харківська, 6) судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень у сумі 1 378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) на користь Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО".

Стягнути з державної податкової інспекції у м. Сєвєродонецьку Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області (код ЄДРПОУ, адреса: 93401, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень у сумі 1 378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень) на користь Публічного акціонерного товариства "Кіровська швейна фабрика "КІФАДО".

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови складено та підписано 10 жовтня 2016 року.

Суддя ОСОБА_2

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2016
Оприлюднено17.10.2016
Номер документу61923039
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/596/16

Ухвала від 30.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 15.08.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 15.08.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.В. Борзаниця

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чебанов Олександр Олегович

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чебанов Олександр Олегович

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чебанов Олександр Олегович

Ухвала від 01.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чебанов Олександр Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні