Ухвала
від 29.07.2016 по справі 760/2617/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №1- кс/760/10579/16

760/2617/16-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 липня 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю ОСОБА_3 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження - старшого слідчого СУ ФР ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене із прокурором Київської місцевої прокуратури №9 міста Києва ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015100030000034 від 19.06.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205 КК України, -

в с т а н о в и в:

Слідчий звернувся з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 у ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Дане клопотання обґрунтоване тим, що у провадженні СУ ФР ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015100030000034 від 19.06.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205 КК України.

В обґрунтування клопотання зазначили, що на група осіб спланувала та організувала на території м. Києва злочинний механізм, який полягає в перерахуванні коштів, отриманих від замовника, на рахунки підконтрольних їм підприємств з ознаками «фіктивності» без фактичного постачання товарів, надання послуг, а також в документальному оформленні безтоварних операцій при придбанні товару у підприємств учасників транзитно-конвертаційної групи та від підприємств реального сектору економіки, а фактично товарно-матеріальні цінності реалізовується за готівку на території м. Києва та інших областей, внаслідок чого до бюджету не надходять податки в особливо великих розмірах. Зазначена схема дозволяє мінімізувати податкове навантаження підприємствами реального сектору економіки, отримувати готівкові необліковані кошти, та створює умови для безпідставного завищення валових витрат та податкового кредиту з ПДВ.

Так, встановлено, що на території міста Києва та Київської області діє група осіб, які шляхом використання підприємств з ознаками фіктивності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_2 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ) надають послуги з незаконного обготівкування грошових коштів та ухилення від сплати податків в великих розмірах суб`єктам реального сектору економіки за рахунок формування фіктивного податкового кредиту.

Таким чином, невстановлені особи, які використовують реквізити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » надають послуги з мінімізації податкових зобов`язань підприємствам реального сектору економіки, лише документально відображаючи реалізацію виконаних робіт, послуг та товарів.

Вказані підприємства здійснюють безтоварні операції шляхом документального оформлення придбання однієї групи товарів та послідуючої реалізації іншої групи товарів підприємствам реального сектору економіки.

Фактично ж придбаний товар реалізовується за готівкові кошти, внаслідок чого до бюджету не надходять податки в особливо великих розмірах. Придбані та реалізовані товари мають різну номенклатуру, а також відмінні за своїми фізичними характеристиками та функціональним призначенням, що вказує на безтоварність здійснюваних операцій.

Зазначена схема дозволяє мінімізувати податкове навантаження підприємствами реального сектору економіки, а також отримувати необліковані грошові кошти та створює умови для безпідставного завищення валових витрат та податкового кредиту з ПДВ.

Крім того в ході досудового розслідування встановлено та допитано як свідка директора та засновника ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ) гр. ОСОБА_6 , який надав покази, щодо непричетності до реєстрації та діяльності даних підприємств.

Так в ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ) зареєстровані в ІНФОРМАЦІЯ_20 ( АДРЕСА_1 ) у володінні якої знаходяться реєстраційні та установчі документи (реєстраційна справа) вказаних підприємств.

Реєстраційні та установчі документи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ) необхідні для встановлення обставин досудового розслідування, що заклечається у підтвердженні чи спростуванні реальності здійснення фінансово-господарської діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ) та в підтвердженні чи спростуванні фіктивності підприємства, що має ознаки фіктивності, а саме відносно реальності підписів службових осіб та осіб власників в реєстраційних документах, тому виникла необхідність у вилученні оригіналів реєстраційних та установчих документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ), що перебувають у ІНФОРМАЦІЯ_20 .

Оригінали зазначених документів, необхідно вилучити, оскільки таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до документів, так як у інший спосіб отримати документи та відомості не можливо, також для подальшого досудового розслідування кримінального провадження оригінали зазначених документів потрібно вилучити з метою проведення почеркознавчої експертизи.

Також зазначив, що у ІНФОРМАЦІЯ_21 та установчі документи ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ), враховуючи що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в цих документах можуть бути доказами у кримінальному провадженні та мають вагоме значення, щодо всебічного встановлення обставин кримінального правопорушення, зважаючи на неможливість іншим способом встановити обставини створення та здійснення державної реєстрації вказаних підприємств.

Слідчий просив постановити ухвалу про надання тимчасового доступу до зазначених документів без виклику представників особи, у володінні якої вони знаходяться, оскільки існує реальна загроза зміни або знищення документів.

Слідчій суддя відповідно до частини другої ст. 163 КПК України визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику представників особи за наведених слідчим підстав.

Згідно з ч.1 ст.107 КПК України фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних заходів не здійснювалась.

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Заслухавши пояснення слідчого, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до документів, оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-164, 166, 309, 369-372 КПК України, суд -

у х в а л и в:

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому першого ВРКП СУ ФР ДПІ у Солом`янському районі ГУ ДФС у м. Києві старшому лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 тимчасовий доступ до реєстраційних та установчих документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_17 ) та ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_18 ) з можливістю їх вилучення в оригіналах, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 у ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою - АДРЕСА_1 .

Ухвала діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

У разі відмови виконувати ухвалу слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення29.07.2016
Оприлюднено15.03.2023
Номер документу61975410
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015100030000034 від 19.06.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205 КК України

Судовий реєстр по справі —760/2617/16-к

Ухвала від 24.10.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 17.02.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 15.02.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 15.02.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 29.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 29.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 03.08.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 29.07.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 21.06.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

Ухвала від 21.06.2016

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Макуха А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні