8.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
12 жовтня 2016 рокуСєвєродонецькСправа № 812/900/16
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Ковальової Т.І.
при секретарі судового засідання - Бутенко К. В.,
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1,
представника відповідача - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державного підприємства "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС про визнання протиправним та скасування рішення №0000244100, -
ВСТАНОВИВ:
04 серпня 2016 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державного підприємства "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС про визнання протиправним та скасування рішення №0000244100.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на адресу позивача 28.07.2016 року від відповідача надійшло Рішення № НОМЕР_1 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску від 26.07.2016 року.
Спірним рішенням відповідача у відповідності до ч. 10 та п. 2 ч. 11 ст. 25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до позивача застосовано штраф у розмірі 21 495,52 гривень та нарахована пеня у розмірі 214,96 гривень.
Позивачем платіжними дорученнями № 3486 від 02.10.2013 року на суму 325,72 гривень, № 3487 від 02.10.2013 року на суму 312,13 гривень, № 3490 від 02.10.2013 року на суму 4 300,00 гривень, № 3491 від 02.10.2013 року на суму 5 200,00 гривень, № 3512 від 03.10.2013 року на суму 488 503,56 гривень, № 3513 від 03.10.2013 року на суму 8 339,45 гривень, № 3514 від 03.10.2013 року на суму 108,13 гривень, № 3521 від 03.10.2013 року на суму 14 000,00 гривень, № 3572 від 08.10.2013 року на суму 8 000,00 гривень, № 3698 від 11.10.2013 року на суму 291,38 гривень, № 3699 від 11.10.2013 року на суму 24,01 гривень, № 3700 від 11.10.2013 року на суму 2 000,00 гривень та № 3701 від 11.10.2013 року на суму 379,97 гривень, було перераховано ЄСВ на рахунки органів доходів і зборів на загальну суму 531 784,35 гривень, за реквізитами: рахунок № 37196201001214, відкритий у ГУ ДКСУ у Луганській області, МФО 804013, одержувач: ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області.
Таким чином, позивачем у повній відповідності до п. п. 1 п. 4.2. розділу 4 Інструкції № 455 було перераховано ЄСВ на рахунки органів доходів і зборів, тим більше що означені реквізити були єдиними оприлюдненими в мережі Інтернет на момент сплати ЄСВ.
Однак тільки 15.10.2013 року відповідач телефоном повідомив, що ЄСВ необхідно сплачувати за іншими реквізитами (отримувачем має бути відповідач, а не ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області, тобто інший територіальний орган доходів і зборів).
Виходячи з таких обставин, позивач звернувся із заявою від 15.10.2013 року за № 02- 58-286/1671 до ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області з проханням перерахувати кошти в сумі 531 784,35 гривень з рахунку № 37196201001214, відкритого у ГУ ДКСУ у Луганській області, МФО 804013, одержувач: ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУМД Луганській області, код 38579521, на рахунок № 37195201002805, відкритий у ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО банку 804013, одержувач: СДПІ з ОВП в м. Луганську МГУМД, код 38762600.
Відповідну заяву Позивача, ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області розглянуло тільки 18.10.2013 року.
Однак замість перерахування на інший казначейський рахунок органу доходів і зборів. ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області повернула кошти в сумі 531 784,35 гривень на поточний рахунок позивача 21.10.2013 року в післяопераційний час.
Зважаючи на надходження (повернення) коштів на поточний рахунок позивача, що були сплачені на рахунки органів доходів і зборів як ЄСВ, та маючи на меті у будь якому випадку виконати податкові зобов'язання, позивачем платіжними дорученнями № 3822 від 22.10.2013 року на суму 6 917,10 гривень, № 3823 від 22.10.2013 року на суму 5 916,11 гривень, № 3824 від 22.10.2013 року на суму 488 503,56 гривень, № 3825 від 22.10.2013 року на суму 8 339,45 гривень, № 3826 від 22.10.2013 року на суму 108,13 гривень та № 3827 від 22.10.2013 року на суму 22 000,00 гривень, на наступний операційний день було перераховано на рахунки органів доходів і зборів кошти в сумі 531 784,35 гривень за реквізитами: рахунок № 37195201002805, відкритий у ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО банку 804013, одержувач: СДПІ з ОВП в м. Луганську МГУМД.
Таким чином, позивач вважає оскаржуване рішення необґрунтованими і такими, що підлягає скасуванню.
На підставі викладеного позивач просить визнати протиправним та скасувати Рішення № НОМЕР_1 від 26.07.2016 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску.
Представник позивача у судовому засіданні надав пояснення аналогічні викладеним у позові та підтримав позовні вимоги в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав заперечення, в обґрунтування якого зазначив, що СДПІ в порядку ст. 75 Податкового кодексу України була проведена камеральна перевірка ДП Сєвєродонецька ТЕЦ з питань своєчасності сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове соціальне страхування за жовтень 2013 року. Результати проведеної перевірки були оформлені актом від 26.07.2016 року 22/28-05-41/00131050 відповідно до якого встановлено, що ДП Сєвєродонецька ТЕЦ надало до СДПІ з ОВП ум. Луганську МГУ ДФС звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів за вересень 2013 року від 09.10.2013 року за № НОМЕР_2.
Згідно наданого звіту до сплати підлягає єдиний соціальній внесок у сумі 806 283,92 грн. Граничний строк сплати єдиного соціального внеску становить 21.10.2013 р. Станом на 21.10.2013 р. переплата складала: 591 328,73 грн., у зв'язку з чим виник податковий борг у розмірі 214 955,19 грн., 22.10.2013 року сплачено єдиний соціальний внесок в сумі 108,13 грн., у сумі 22 000 грн. та 488 503, 56 грн. тим самим порушено п.8 ст.9 Закону, у відповідності до якого платники єдиного внеску, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.
Днем фактичної сплати ДП Сєвєродонецька ТЕЦ єдиного внеску є 22.10.2013, тобто сплату єдиного внеску здійснено позивачем з порушенням встановленого законом строку на 1 день.
Відповідно до Інструкції № 449 сплата єдиного внеску здійснюється за місцем обліку платника у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки фіскальних органів, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування.
Посилання позивача на те, що СДПІ не повідомила позивача про зміну рахунків для сплати внеску не заслуговують на увагу, оскільки таке повідомлення не закріплено законом як обов'язок органів Міністерства доходів і зборів. Необізнаність позивача, як платника єдиного внеску, щодо певних норм та обставин не звільняє його від обов'язку дотримання порядку сплати єдиного внеску.
Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з огляду на наступне.
У відповідності з Конституцією України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Згідно зі ст. 2 КАС України у справах про оскарження рішень суб'єктів владних повноважень слід перевіряти чи прийняті такі рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України на Законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
У судовому засіданні встановлено, що Державне підприємство "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" зареєстровано в якості юридичної особи 24.06.1998 року за № 1 383 120 0000 000976 (а.с.23).
Державне підприємство "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та знаходиться на обліку в Спеціалізованій державній податковій інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, що не заперечують сторони по справі.
Спеціалізованою державною податковою інспекцією з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС було проведено камеральну перевірку з питання своєчасності сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за жовтень 2013 року за даними картки особового рахунку платника Державне підприємство "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль".
За результатами перевірки складено акт від 26.07.2016 №22/28-05-41/00131050 та встановлено, що Сєвєродонецькою ТЕЦ було надано до СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів за вересень 2013 року від 09.10.2013 року за № НОМЕР_2.
Згідно звіту підлягає до сплати єдиний соціальній внесок у сумі 806 283,92 грн. Граничний строк сплати єдиного соціального внеску становить 21.10.2013 р. Станом на 21.10.2013 р. переплата складала: 591 328,73 грн., у зв'язку з чим виник податковий борг у розмірі 214 955,19 грн., 22.10.2013 року сплачено єдиний соціальний внесок в сумі 108,13 грн., у сумі 22 000 грн. та 488 503, 56 грн. тим самим порушено п.8 ст.9 Закону, у відповідності до якого платники єдиного внеску, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця (а. с. 7).
СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС 26.07.2016 прийнято рішення №0000244100 про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, яким застосовано до Державного підприємства "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" штраф у розмірі 21 495,52 грн. за період з 22.10.2013 по 22.10.2013 та штраф у розмірі 214,96 грн (а. с. 6).
Відповідно до розрахунку фінансової санкції по рішенню СДПІ з ОВП у м. Луганську МГУ ДФС № НОМЕР_1 від 26.07.2016 року сума штрафної санкції складає 21 495,52 грн., сума пені - 214,96 грн.(а.с.8,9).
У ході з'ясування обставин справи і перевірки їх доказами судом встановлено наступне.
Державним підприємством "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" 07 жовтня 2013 року було подано звіт за вересень 2013 року про нарахування єдиного внеску та в рядку 8 визначено загальну суму єдиного внеску , що підлягає сплаті у розмірі 806 383,92 грн. (а. с. 10-11).
Позивачем платіжними дорученнями № 3486 від 02.10.2013 року на суму 325,72 гривень, № 3487 від 02.10.2013 року на суму 312,13 гривень, № 3490 від 02.10.2013 року на суму 4 300,00 гривень, № 3491 від 02.10.2013 року на суму 5 200,00 гривень, № 3512 від 03.10.2013 року на суму 488 503,56 гривень, № 3513 від 03.10.2013 року на суму 8 339,45 гривень, № 3514 від 03.10.2013 року на суму 108,13 гривень, № 3521 від 03.10.2013 року на суму 14 000,00 гривень, № 3572 від 08.10.2013 року на суму 8 000,00 гривень, № 3698 від 11.10.2013 року на суму 291,38 гривень, № 3699 від 11.10.2013 року на суму 24,01 гривень, № 3700 від 11.10.2013 року на суму 2 000,00 гривень та № 3701 від 11.10.2013 року на суму 379,97 гривень, було перераховано ЄСВ на рахунки органів доходів і зборів на загальну суму 531 784,35 гривень, за реквізитами: рахунок № 37196201001214, відкритий у ГУ ДКСУ у Луганській області, МФО 804013, одержувач: ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області (а. с. 12-17).
15 жовтня 2013 року Державним підприємством "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" було направлено заяву до начальника ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУ МД у Луганській області з проханням перерахувати кошти в сумі 531 784,35 гривень з рахунку № 37196201001214, відкритого у ГУ ДКСУ у Луганській області, МФО 804013, одержувач: ДПІ у м. Сєвєродонецьку ГУМД Луганській області, код 38579521, на рахунок № 37195201002805, відкритий у ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО банку 804013, одержувач: СДПІ з ОВП в м. Луганську МГУМД, код 3876260, у зв'язку з помилковим зарахуванням коштів єдиного соціального внеску (а. с. 18).
21 жовтня 2013 року ДПІ у м. Сєвєродонецьку повернула кошти в сумі 531 784,35 гривень на поточний рахунок позивача (а. с. 19).
22 жовтня 2013 року позивачем платіжними дорученнями № 3822 від 22.10.2013 року на суму 6 917,10 гривень, № 3823 від 22.10.2013 року на суму 5 916,11 гривень, № 3824 від 22.10.2013 року на суму 488 503,56 гривень, № 3825 від 22.10.2013 року на суму 8 339,45 гривень, № 3826 від 22.10.2013 року на суму 108,13 гривень та № 3827 від 22.10.2013 року на суму 22 000,00 гривень, на наступний операційний день було перераховано на рахунки органів доходів і зборів кошти в сумі 531 784,35 гривень за реквізитами: рахунок № 37195201002805, відкритий у ГУ ДКСУ в Луганській області, МФО банку 804013, одержувач: СДПІ з ОВП в м. Луганську МГУМД (а. с. 20-22).
Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначаються Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Закон № 2464) (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин)
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464 єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно п. 3-1 ч. 1 ст. 1 Закону № 2464 органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи.
Частиною 2 статті 6 Закону № 2464 встановлено обов'язок платника єдиного внеску своєчасно та у повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати такий внесок.
Відповідно до ч. 5, ч. 7 ст. 9 Закону № 2464 сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів для його зарахування. Єдиний внесок сплачується шляхом перерахування платником безготівкових коштів з його банківського рахунку.
При цьому в ч. 8 ст. 9 Закону № 2464 передбачено, що платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.
Днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів (п. 1 ч. 10 ст. 9 Закону № 2464).
Відповідно до п. 11 ст. 9 Закону № 2464, у разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.
Згідно ч. 10 ст. 25 Закону № 2464, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відсотка суми недоплати за кожний день прострочення платежу.
Пунктом 2 ч. 11 ст. 25 Закону № 2464, за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф у розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум;
Процедура нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування страхувальниками, нарахування і сплати фінансових санкцій та стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів на час виникнення спірних правовідносин була врегульована Наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 року за № 455, яким було затверджено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Інструкція № 455).
Відповідно до п. п. 1 п. 4.2 розділу 4 Інструкції № 455, сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, крім єдиного внеску, який сплачується в іноземній валюті розташованими за межами України підприємствами, установами, організаціями (у тому числі міжнародними) за працюючих у них громадян України, та громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, відповідно до договорів про добровільну участь.
15 жовтня 2013 року позивач дізнався, що потрібно сплачувати єдиний соціальний внесок за іншими реквізитами, а саме до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС, у зв'язку з чим ДПІ у м. Сєвєродонецьку повернула сплачені кошти на поточний рахунок позивача 21.10.2013 та позивач 22.10.2013 перерахував дані кошти на рахунок Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС.
З аналізу зазначених норм та з урахуванням вищенаведеного вбачається, що сплата єдиного внеску здійснюється у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки органів доходів і зборів та повинні сплачуватися не пізніше 20 числа наступного місяця. Законодавчі та підзаконні акти не передбачають сплату єдиного соціального внеску саме за місцем обліку платника.
З вищевикладеного вбачається, що на виконання вищезазначених законодавчих та підзаконних актів позивачем до 20 жовтня 2013 року було перераховано на рахунок органу доходів та зборів єдиний соціальний внесок на загальну суму 531 784,35 грн.
Таким чином, позивачем були перераховані кошти на рахунок органу доходів та зборів в строки, передбачені законодавством, тому свої зобов'язання щодо сплати єдиного соціального внеску виконані у повному обсязі.
Посилання відповідача на Інструкцію №449, відповідно до якої сплата єдиного внеску здійснюється за місцем обліку платника у національній валюті шляхом внесення відповідних сум єдиного внеску на рахунки фіскальних органів, відкритих у центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування, суд не приймає, оскільки дана Інструкція №449 була прийнята вже після виникнення спірних правовідносин.
Таким чином, спірне рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при зверненні до Луганського окружного адміністративного суду з даним позовом сплачено судовий збір у загальному розмірі 1 378,00 грн. відповідно до платіжного доручення № 1704 від 02.08.2016.
З огляду на те, що позовні вимоги позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, задоволено повністю суд вважає за необхідне стягнути з Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень на користь позивача у сумі 1 378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 коп).
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 11, 17, 18, 71, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державного підприємства "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС про визнання протиправним та скасування рішення №0000244100 задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення № НОМЕР_1 від 26.07.2016 року Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС про застосування штрафних санкцій у розмірі 21 495,52 грн (двадцять одна тисяча чотириста дев'яносто п'ять гривень 52 коп) та нарахування пені у розмірі 214,96 грн (двісті чотирнадцять гривень 96 коп) за несплату (неперахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за період з 22.10.2013 року по 22.10.2013 року.
Стягнути з Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Луганську Міжрегіонального головного управління ДФС (код ЄДРПОУ 39792704, адреса: 93400, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72) судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень у сумі 1 378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень 00 коп) на користь Державного підприємства "Сєвєродонецька теплоелектроцентраль" (код ЄДРПОУ 00131050, адреса:93403, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Сєвєродонецька ТЕЦ).
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Повний текст постанови складено та підписано 17 жовтня 2016 року.
Суддя ОСОБА_3
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.10.2016 |
Оприлюднено | 21.10.2016 |
Номер документу | 62030098 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Арабей Тетяна Георгіївна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні