Постанова
від 18.10.2016 по справі 825/1664/16
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 жовтня 2016 року Чернігів Справа № 825/1664/16

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Кашпур О.В.,

за участі секретаря - Лазаренко В.Г.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представників відповідача - ОСОБА_2, ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Стаб Групп" до Головне управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення - рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач 27.09.2016 звернувся з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області і просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення від 11.07.2016 №0002261400.

Свої вимоги мотивує тим, що висновки ГУ ДФС в Чернігівській області не відповідають дійсним обставинам та нормам чинного законодавства. Позивач наполягає на тому, що застосування до нього штрафних санкцій за здійснення торгівлі паливно-мастильними матеріалами за відсутності реєстрації в якості платника акцизного податку з реалізації пального є протиправним, оскільки позивач зареєстрований в якості платника акцизного податку, що не заперечується відповідачем. Позивач зазначає, що на момент подачі заяви іншого, окрім вказаного, введеного в експлуатацію пункту з реалізації пального не було, так як не було його і на момент проведення перевірки. В акті перевірки (арк. акту 8) вказується, що заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, подана ТОВ "Стаб Групп" до ДПІ, заповнена з порушенням п.6 розділу II Порядку реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, затвердженого постановою КМУ від 24.02.16р. №113.

Позивач не погоджується з таким твердженням податкового органу, адже підприємством виконано всі умови реєстрації платником акцизного податку: маючи намір здійснювати реалізацію пального, за три робочі дні подано заяву відповідної форми; заяву подано до фіскального органу за основним місцем обліку; у заяві відображено інформацію про всі введені в експлуатацію пункти з реалізації пального, зокрема, АЗС, що знаходиться за адресою: м.Бахмач, вул. Петровського, 53 Чернігівської області. Отже, як вважає позивач, ним виконано всі умови та витримано порядок проведення такої реєстрації. Крім того, ТОВ «Стаб Групп» вважає, що дані про пункти не є ані ідентифікаційними, ані реєстраційними, а є лише довідковими. Враховуючи зазначене, позивач вважає, що його позовні вимоги є обґрунтованими та просить їх задовольнити.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представники відповідача позовні вимоги не визнали, просили в їх задоволенні відмовити, пояснили, що постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 113 «Деякі питання електронного адміністрування реалізації пального» затверджений Порядок електронного адміністрування реалізації пального. Цим порядком передбачено, що юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального до початку здійснення реалізації пального. Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального складається та подається до контролюючого органу за основним місцем обліку особи як платника податків засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Пунктом 6 розділу II Порядку реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального встановлено, що у заяві в розрізі КОАТУУ надається інформація про всі введені в експлуатацію пункти (склади, комплекси, станції, інші об'єкти) з реалізації пального. Щодо кожного пункту у заяві зазначається код пункту реалізації пального (код згідно із ЄДРПОУ, якщо пункт є відокремленим підрозділом юридичної особи) або код за кодифікацією, прийнятою самою особою, назва, місцезнаходження та інші дані, встановлені формою заяви. ТОВ "Стаб Групи" було подано до Бахмацького відділення Прилуцької ОДПІ заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального № НОМЕР_1 від 29.02.2016, в якій зазначено один пункт реалізації пального - АЗС, що розташована за адресою: Чернігівська область, Бахмацький район, м. Бахмач, вул. Петровського, 53. Інших пунктів продажу (оптових складів тощо) на яких товариство здійснює свою господарську діяльність на момент перевірки не зареєстровано. При цьому товариством здійснювалась реалізація ПММ в перевіряємому періоді поза АЗС (із застосуванням автоцистерн), що підтверджується виписаними та зареєстрованими в Єдиному реєстрі акцизними накладними, видатковими накладними, товарно- транспортними накладними, подорожніми листами. Одатковий орган вважає, що заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, подана ТОВ "Стаб Групп" до ДПІ, заповнена з порушеннями п.6 розділу II порядку реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Укаїни від 24 лютого 2016 р. № 113 та з порушенням абзацу другого пп. 212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу України. Враховуючи викладене вище, ТОВ "СТАБ ГРУПП" здійснювало операції з реалізації пального без реєстрації платником акцизного податку у встановленому порядку, а тому застосування до позивача шрафних санкцій є правомірним.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного:

Встановлено, що працівниками Головного управління ДФС у Чернігівській області, згідно пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, 78.1.18 п.78.1 ст.78, ст. 82 Податкового кодексу України, проведена документальна позапланова виїзна перевірка ТОВ "Стаб Групп" з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету акцизного податку з роздрібної реалізації ПММ за період з 01.04.2016 по 30.04.2016.

За результатами перевірки складено акт від 17.06.2016 № 254/14/39492604.

Згідно акту перевірки, встановлено порушення:

- абзацу другого пп.212.3.4 п.212.3 ст.212 Податкового кодексу України, заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, подану платником до ДПІ заповнено в порушення п.6 розділу II Порядку реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №113;

- п.231.1, п.231.3, п.231.5, п.231.6 ст.231 Податкового кодексу України, при реалізації в квітні 2016 року бензину А-95 обсягом 3888,63 літрів не складались акцизні накладні та відповідно не реєструвались у Єдиному реєстрі акцизних накладних.

Користуючись правом подачі заперечень на акт перевірки, ТОВ «Стаб Групп» подано такі заперечення.

Враховуючи доводи, викладені в запереченні на акт перевірки, ГУ ДФС у Чернігівській області зроблено висновок, що зауваження представників ТОВ "Стаб Групп", надані при розгляді заперечення щодо порушення п.231.1, п. 231.3, п.231.5, п. 231.6 ст.231 Податкового кодексу України, будуть враховані при прийнятті податкового повідомлення-рішення.

За результатами вказаної вище перевірки та розгляд заперечень на акт перевірки ГУ ДФС у Чернігівській області винесено податкове повідомлення - рішення від 11.07.2016 №0002261400, яким ТОВ «Стаб Групп» збільшено грошове зобов’язання за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 3063858,34 грн.

Позивачем було подано до ДФС України скаргу на податкове повідомлення-рішення від 11.07.2016 №0002261400. На виконання доручення ДФС України в зв’язку з поданням скарги на податкове повідомлення-ршення ГУ ДФС в Чернігівські області було проведено повторну документальну позапланову перевірку позивача з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати до бюджету акцизного податку з роздрібної реалізації ПММ за період з 01.04.2016 по 30.04.2016. За результатами такої перевірки бул складено акт № 356/14/39492604 від 08.09.2016. Повторною перевіркою встановлено ті самі порушення вимог Податкового кодексу України, які зазначені в акті перевірки від 17.06.2016.

Рішенням ДФС України від 20.09.16р. №20355/6/99-99-11-03-01-25 скарга товариства була залишена без задоволення, а оскаржуване рішення - без змін.

Під час проведеної перевірки ГУ ДФС в Чернігівській області було встановлено, що 01.03.2016 року ТОВ "Стаб Групп" зареєструвалось платником акцизного податку за №2797705521. ТОВ "Стаб Групи" було подано до Бахмацького відділення Прилуцької ОДПІ заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального № НОМЕР_1 від 29.02.2016, в якій зазначено один пункт реалізації пального - АЗС, що розташована за адресою: Чернігівська область, Бахмацький район, м. Бахмач, вул. Петровського, 53.

Перевіркою встановлено, що ТОВ "Стаб Групп" в квітні 2016 року відповідно до доворів поставки, видаткових та податкових накладних, товаро- транспортних накладних було реалізовано іншим суб’єктам господарювання 202875,01 л нафтопродуктів на загальну суму 3063858,34 грн. з ПДВ, відпуск яких здійснювався не через АЗС, що розташована за адресою: Чернігівська область, Бахмацький район, м. Бахмач, вул. Петровського, 53. Оплата за поставлені нафтопродукти здійснювались в безготівковій формі через розрахункові рахунки.

В декларації з акцизного податку, поданій ТОВ "Стаб Груп" до Бахмацького відділення Прилуцької ОДПІ за квітень 2016 року, при розрахунку суми акцизного податку в додатку 6 до декларації до вартості підакцизних товарів, що реалізовані, віднесено лише обсяги реалізації пального через АЗС (9398,28 л) та не включено обсяги поставок (202875,01 л ) відповідно до договорів поставок, видаткових та податкових накладних.

Товариством до перевірки надано договори поставки паливно-мастильних матеріалів з ТОВ "Бахмачгазбудсервіс", з ТОВ «Агродмигрівське», ТОВ "Агро- Поліс", з ТОВ "Бориспіль-Агропром", з ФОП ОСОБА_4, з ТОВ "Юрівка ", з філією "Хлібна база №87" ДП «Ніжинський КХП», з ТОВ "Укр- Агротранс ", з ФГ «Бахмацьке», з КП "Бахмацьке ", з філією «Бахмацький елеватор» ТОВ В«АгродмитрівськеВ» , з ФОП ОСОБА_5

Відповідно до умов цих договорів ТОВ «Стаб-Групп» зобов’язується у відповідності із замовленням передавати партіями у власність покупцям нафтопродукти (товар), а покупці зобов’язуються приймати нафтопродукти та своєчасно здійснювати їх оплату на умовах цих договорів та додаткових угод до них.

Пункт відвантаження: від постачальника ПММ.

В наданих позивачем на перевірку товарно-транспортних накладних на відпуск нафтопродуктів (форма №1-ТН) в графі пункт відвантаження відсутній запис щодо місця відвантаження ПММ.

Під час проведення повторної перевірки позивача, яка проводилась з 29.08.2016 по 02.09.2016 працівниками ГУ ДФС було було проведено обстеження території та іншого майна, що використовується для проведення господарської діяльності та/або є об’єктами оподаткування або використовуються для отримання доходів (прибутку) або пов’язані з іншими об'єктами оподаткування ТОВ «Стаб Групп», за результатами якого складений акт від 30.08.2016 №158/14/39492604.

Проведеним обстеженням встановлено, що на території за адресою підприємства (Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Петровського, 53) знаходиться майно:

ємність вкопана об’ємом 25 мі (ДП) під'єднана до ПРК - 1 шт.;

ємність вкопана об’ємом 25 мі (А-92) під'єднана до ПРК - 1 шт.;

ємність вкопана об’ємом 10 мі (А-95+) під'єднана до ПРК - 1 шт.;

ємність вкопана об’ємом 25 мі (А-95) під'єднана до ПРК - 1 шт.;

приміщення АЗС, площею 14,28 мІ - 1 шт.;

паливно-роздавальна колонка (ДП, А-92) - 1 шт.;

паливно-роздавальна колонка (А-95, А-95+) - 1 шт.;

електронне інформаційне табло - 1 шт.;

вкопана ємність об’ємом 75 мі(ДП) не під'єднана до ПРК - 1 шт.;

вкопана ємність об’ємом 75 мі (А-92) не під'єднана до ПРК - 1 шт.;

вкопана ємність об’ємом 75 мі (ДП) не під'єднана до ПРК - 1 шт.;

вкопана ємність об’ємом 65 мі (А-95) не під'єднана до ПРК - 1 шт.;

насосна станція обладнана електронасосом - 1 шт.;

лічильник ПММ - 1 шт.;

система трубопроводів - 1 шт.

ГУ ДФС в Чернігівській області під час обстеження майна прйшло до висновку про те, що це майно знаходиться в робочому стані і використовується товариством для проведення господарської діяльності та отримання прибутку. Реалізація ПММ здійснювалась, згідно наданих до перевірки первинних документів (товарно-транспортних накладних, подорожніх листів вантажного автомобіля, договорів поставки), за допомогою орендованого транспортного засобу.

Водночас зазначені об’єкти реалізації паливно-мастильних матеріалів не були зазначені товариством у заяві про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального від 29.02.2016 р. № НОМЕР_1 як окремий пункт з реалізації пального.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне: відповідно до п.п. 14.1.2012 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Реалізація пального для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів купівлі-продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення (в тому числі передача на комісійну/довірчу реалізацію), поруки, інших господарських та цивільно-правових договорів або за рішенням суду, іншого компетентного державного органу чи органу місцевого самоврядування за плату (компенсацію) або без такої, які передбачають перехід права власності або права розпорядження, а також передачу (відпуск, відвантаження) пального на підставі договорів про виробництво із сировини замовника. Не вважаються реалізацією пального операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України на підставі договорів зберігання.

Відповідно до 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПК України платниками акцизного податку є: особа, яка реалізує пальне.

Підпунктом 212.3.4 п. 212.3 ст. 212 ПК України визначено, що особи, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб - підприємців до початку здійснення реалізації пального.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.

Постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 113 затверджено Порядок електронного адміністрування реалізації пального. Відповідно до п. 4 цього порядку, в редакції чинній на час подання позивачем заяви про реєстрацію в якості платника акцизного податку, юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які здійснюватимуть реалізацію пального, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації пального (далі - платники податку) до початку здійснення реалізації пального.

Пунктами 5-8 Порядку № 113 визначено, що ДФС веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального (далі - реєстр платників). Включення осіб до реєстру платників, внесення змін до нього, виключення з реєстру платників здійснюється засобами системи електронного адміністрування реалізації пального та контролюючими органами за основним місцем обліку особи як платника податків.

До реєстру платників включаються такі дані про осіб, зареєстрованих платниками податку:

ідентифікаційні - для юридичних осіб: найменування та код згідно з ЄДРПОУ, для фізичних осіб - підприємців: прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

реєстраційні - дата реєстрації особи платником податку, дати запису у реєстрі платників про реєстрацію, внесення змін, анулювання реєстрації, дата та причина анулювання реєстрації платника податку;

довідкові - дані про пункти (склади, комплекси, станції, інші об'єкти), в яких реалізується пальне (код, найменування, місцезнаходження та інші дані), відповідні коди адміністративно-територіальних одиниць згідно з Класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України (далі - КОАТУУ).

ДФС щодня оприлюднює на власному офіційному веб-порталі інформацію з реєстру платників із зазначенням ідентифікаційних та реєстраційних даних платників податку.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального заяви, форма якої затверджується Мінфіном.

Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального складається та подається до контролюючого органу за основним місцем обліку особи як платника податків засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Заява підписується керівником юридичної особи або уповноваженою особою, фізичною особою - підприємцем або його представником.

Датою та часом подання заяви до контролюючого органу є дата та час, зафіксовані у квитанції про доставку (перша квитанція).

У заяві в розрізі КОАТУУ надається інформація про всі введені в експлуатацію пункти (склади, комплекси, станції, інші об'єкти) з реалізації пального. Щодо кожного пункту у заяві зазначається код пункту реалізації пального (код згідно з ЄДРПОУ, якщо пункт є відокремленим підрозділом юридичної особи) або код за кодифікацією, прийнятою самою особою, назва, місцезнаходження та інші дані, встановлені формою заяви.

Не пізніше наступного робочого дня після надходження заяви засобами системи електронного адміністрування реалізації пального особа реєструється платником податку шляхом включення її до реєстру платників або такій особі надсилається повідомлення про необхідність подання нової заяви у разі виявлення порушень вимог щодо електронного цифрового підпису, дотримання форми, встановленої наказом Мінфіну, порядку заповнення і подання заяви згідно з цим Порядком.

Інформація про результати розгляду заяви надсилається особі засобами електронного зв'язку в електронному вигляді у другій квитанції.

Датою реєстрації платника податку є дата включення його до реєстру платників.

Отже, враховуючи наведені норми, суд прийшов до висновку про те, що оскільки позивач подав до Бахмацького відділення Прилуцької ОДПІ заяву про реєстрацію ТОВ «Стаб-Групп» в якості платника акцизного податку НОМЕР_1 від 29.02.2016 та його було внесено до реєстру таких платників, з 01.03.2016 ТОВ «Стаб-Групп» вважається зареєстрованим в якості платника акцизного податку з реалізації пального, що не заперечувалось представниками відповідача.

Для реєстрації платником податку юридична особа серед іншої інформації повинна повідомити контролюючому органу довідкові відомості, а саме дані про пункти (склади, комплекси, станції, інші об’єкти), в яких реалізується пальне (код, найменування, місцезнаходження та інші дані). Як свідчать матеріали справи та матеріали перевірки при подачі заяви ТОВ «Стаб-Групп» було зазначено один пункт реалізації пального - АЗС, що розташована за адресою: м.Бахмач, вул.Петровського, 53 Чернігівської області, отже позивачем дотримано вимоги вказаного порядку та подано заяву із усіма даним, які вимагає законодавство. Прилуцькою ОДПІ не було встановлено недоліків заяви позивача про реєстрацію та зроблено висновок про її відповідність вимогам п. 6 Порядок електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 113, оскільки внесено позивача до реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та зареєстровано позивача.

Крім того, суд зазначає, що сам Порядок № 113 відносить дані про пункт реалізації пального до довідкових даних, а не до ідентифікаційних та реєстраційних, тобто не відносить таку інформацію до тих даних, які б могли ідентифікувати особу як платника акцизного податку з реалізації пального.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про те, що в періоді що перевірявся, а саме в квітні 2016 року ТОВ «Стаб-Групп» було належним чином зареєстроване платником акцизного податку з реалізації пального, адже перебувало в реєстрі таких платників , що є єдиною підставою вважатися зареєстрованим платником у відповідності до вимог Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 113. Головним управлінням ДФС у Чернігівській області не надано суду належних доказів, що свідчили б про скасування такої реєстрації позивача, або не перебування ТОВ «Стаб-Групп» у цьому статусі в квітні 2016 року.

Як свідчить текст оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, штрафні (фінансові) санкції до позивача були застосовані відповідно до п. 117.3 ст. 117 ПК України. Згідно зазначеного пункту здійснення суб’єктами господарювання операцій з реалізації пального без реєстрації таких суб’єктів платниками акцизного податку у порядку, передбаченому цим Кодексом, - тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у розмірі 100 відсотків вартості реалізованого пального.

З диспозиції вказаної статті вбачається, що відповідальність у вигляді штрафу настає для юридичних та фізичних осіб - підприємців (суб’єктів господарювання) в разі реалізації пального без реєстрації таких суб'єктів платниками акцизного податку і не зареєстрованим має бути саме суб’єкт господарювання, а не пункт реалізації пального. Отже, застосування до позивача штрафних санкції за правилами цієї статті є протиправним, оскільки в судовому засідання встановлено, що ТОВ «Стаб-Групп» зареєстровано в якості платника акцизного податку з реалізації пального.

Таким чином, застосування до позивача заходів відповідальності за порушення, яке ним не вчинялось суперечить нормам чинного законодавства, а отже податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Чернігівскій області від 11.07.2016 №0002261400 є протиправним.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень, обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

На думку суду позивачем доведено ті обставини, на яких ґрунтуються вимоги про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, а відповідачем не доказана правомірність своїх дій.

Враховуючи те, що в судовому засіданні було встановлено, що позивач зареєстрований платником акцизного податку з реалізації пального застосування до нього штрфних (фінансових) санкції за реалізацію підакцизних товарів (пального) незареєстрованим у встановленому порядку суб’єктом господарювання є протиправним та незаконним, а тому позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 11.07.2016 №0002261400 підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області № НОМЕР_2 від 11.07.2016.

Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Суддя О.В. Кашпур

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2016
Оприлюднено28.10.2016
Номер документу62219670
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/1664/16

Постанова від 05.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 03.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 31.01.2017

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 23.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 06.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Постанова від 18.10.2016

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Постанова від 18.10.2016

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 04.10.2016

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 28.09.2016

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні