Постанова
від 07.07.2016 по справі 759/4435/15-п
АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

1[1]

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 липня 2016 року місто Київ

Суддя судової палати з розгляду кримінальних справ Апеляційного суду міста Києва Чорний О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Києві адміністративну справу за апеляційною скаргою ОСОБА_2, на постанову судді Святошинського районного суду м. Києва від 09 липня 2015 року стосовно ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючої головним бухгалтером у ТОВ «Укргазтех», зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1,-

ВСТАНОВИВ:

З представлених матеріалів адміністративної справи вбачається, зокрема з протоколу про адміністративне правопорушення серія АА № 679497 від 27.02.2015 року, складеного головним державним ревізором-інспектором, що головному бухгалтеру ТОВ «Укргазтех» ОСОБА_2 поставлено за провину порушення п.п. 185.1, ст.185, п. 188.1 ст. 188, п.198.2, 198.3, 198.6 ст.198, 201.1, 201.10 ст.201 Податкового кодексу України, яке виразилось у порушенні встановленого порядку ведення податкового обліку, що призвело до заниження податку на додану вартість у вересні 2014 року на загальну суму 91 167 грн..

Постановою судді Святошинського районного суду м. Києва від 09 липня 2015 року ОСОБА_2 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, та закрито провадження у справі на підставі п.7 ст. 247 КУпАП, у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

В апеляційній скарзі ОСОБА_2 просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову, якою ОСОБА_2 визнати невинною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, вказуючи на те, що судом неповно з'ясовано фактичні обставини справи, які мають істотне значення, зокрема проігноровано заперечення подані ОСОБА_2 на акт перевірки від 27.02.2015 року.

Вважає, що в основу оскаржуваної постанови суд необґрунтовано поклав дані протоколу про адміністративне правопорушення складеного стосовно неї, акт перевірки та рішення ГУ ДФС у м. Києві, що на думку ОСОБА_2 не є тими належними доказами для притягнення її до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_2 не з'явилась, про час та місце розгляду справи повідомлена належним чином.

За змістом ч.6 ст. 294 КУпАП неявка в судове засідання особи, яка подала скаргу не перешкоджає розгляду справи, крім випадків, коли є поважні причини неявки або в суду відсутня інформація про належне повідомлення цих осіб.

В даному випадку суд вважає можливим розглянути апеляційну скаргу ОСОБА_2 по суті в межах доводів скарги (ч.4 ст. 294 КУпАП).

З'ясувавши обставини справи, зваживши доводи апеляційної скарги, а також дослідивши матеріали адміністративної справи, апеляційний суд дійшов до висновку, про те, що апеляційна скарга ОСОБА_2 задоволенню не підлягає за таких підстав.

Згідно диспозиції ч. 1 ст.163-1 КУпАП відповідальність за вказане правопорушення настає у разі порушення керівниками підприємств та іншими посадовими особами, встановленого законом порядку ведення податкового обліку.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

За змістом ст. 245 КУпАП, завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 280 КУпАП орган ( посадова особа ) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з матеріалів справи, приводом для притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності стали результати документальної планової невиїзної перевірки ТОВ «Укргазтех» за період з 01.09.2014 по 30.09.2014 року.

Згідно копії акту № 115/26-57-22-20/30265715 від 27.02.2015 року, який міститься в матеріалах справи при проведенні ТОВ «Укргазтех» господарських операцій з ТОВ «Торгоптком» у відповідному звітному періоді за 2014 рік занижено податок на додану вартість у вересні 2014 року на загальну суму 91 167 грн., оскільки реальність фінансово-господарських взаємовідносин між вказаними товариствами за період з 01.09.2014 по 30.09.2014 року є фіктивними правочинами. ТОВ «Укргазтех» по взаємовідносинах з ТОВ «Торгоптком» завищено залишок від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду на суму 91 167 грн. за жовтень 2014 року.

При цьому, в акті чітко зазначено, що відповідальними особами за правильність обчислення своєчасність сплати податків та зборів, а також додержання законів про оподаткування в період вчинення порушення були генеральний директор вказаного підприємства ОСОБА_4 та головний бухгалтер ОСОБА_2 - з 01.04.2007 року (згідно наказу про призначення від 01.09.2005 року по день підписання акту перевірки).

Таким чином, при оформленні протоколу про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_2 та під час розгляду справи, суддею районного суду наведені обставини враховані повно та всебічно, аналізуючи зібрані у справі докази в їх сукупності та взаємозв'язку, та суд дійшов обґрунтованого висновку про наявність у діях ОСОБА_2 складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, та оскільки на момент розгляду справи закінчились строки накладення адміністративного стягнення закрив провадження у справі.

Крім того, фактичні обставини цієї справи та їх об'єктивна оцінка свідчать про те, що правомірність та законність наказу ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві № 379 від 17.02.2015 року про призначення позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Укргазтех» з питань дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по господарських відносинах з ТОВ «Торгопткорм» за період 01.09.2014 по 30.09.2014 року та визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 12.03.2015 р. № 0000902202 оскаржувались до Окружного адміністративного суду міста Києва, що підтверджується копією постанови від 22.06.2016 року, та за результатами розгляду якого ТОВ «Укргазтех» постановлено відмовити у позові.

З огляду на викладене постанова районного суду є законною та обґрунтованою, а відтак відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги ОСОБА_2.

Керуючись ст. 294 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 - залишити без задоволення.

Постанову судді Святошинського районного суду м. Києва від 09 липня 2015 року, якою ОСОБА_2 визнано винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, та закрито провадження у справі на підставі п.7 ст. 247 КУпАП, у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення - залишити без змін.

Постанова апеляційного суду є остаточною і оскарженню не підлягає.

Суддя О.М. Чорний

Справа №33/796/27/2016

Категорія:ч.1 ст.163-1 КУпАП

Головуючий у першій інстанції - Жмудь В.О.

Доповідач: Чорний О.М.

СудАпеляційний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.07.2016
Оприлюднено01.11.2016
Номер документу62286661
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —759/4435/15-п

Постанова від 07.07.2016

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Чорний Олександр Миколайович

Постанова від 09.07.2015

Адмінправопорушення

Святошинський районний суд міста Києва

Жмудь В. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні