Ухвала
від 31.08.2016 по справі 810/696/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

31 серпня 2016 року м.Київ №810/696/16

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження у справі

за позовом ОСОБА_1

до Переяслав-Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області

про визнання протипранвим та скасування податкового повідомлення-рішення

ВСТАНОВИВ:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 з позовом до Переяслав-Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Постановою Київського окружного адміністративного суду від 29.03.2016 у задоволенні адміністративного позову - відмовлено повністю.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 14.06.2016 апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено, постанову Київського окружного адміністративного суду від 29.03.2016 скасовано та прийнято нову постанову, якою адміністративний позов задоволено.

Київським окружним адміністративним судом 25.07.2016 видано виконавчий лист.

22.08.2016 ОСОБА_1 звернулась до Київського окружного адміністративного суду з заявою про заміну боржника та видачу нового виконавчого документу.

У вказаній заяві стягувач (заявник) просить суд замінити сторону виконавчого провадження з виконання постанови Київського апеляційного адміністративного суду у справі № 810/696/16 від 14.06.2016, а саме боржника - Переяслав-Хмельницьку об'єднану державну податкову інспекцію (код ЄДРПОУ 19422369) його правонаступником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС України у Київській області (код ЄДРПОУ 39463945).

В обґрунтування доводів вказаної заяви стягувач (заявник) зазначила про реорганізацію Переяслав-Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області шляхом її приєднання до Броварськоюї об'єднаної державною податковою інспекцією Головного управління ДФС України у Київській області.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 23.08.2016 розгляд заяви призначено на 31.08.2016.

У судове засідання учасники процесу не з'явились, водночас, про дату, час та місце розгляду справи були повідомленні своєчасно та належним чином, що підтверджується даними наявних у матеріалах справи доказів: телефонограмою та рекомендованими повідомленнями про вручення поштових відправлень з штриховими ідентифікаторами № 0113324880487 та № 0113324880489.

31.08.2016 від представника позивача до суду надійшла заява про вирішення питання щодо заміни боржника без його участі в порядку письмового провадження.

Боржник - Переяслав-Хмельницька ОДПІ ГУ ДФС у Київській області про причини неявки уповноваженого представника суду не повідомив та будь яких заяв або клопотань до суду не надав.

Згідно з приписами частини другої статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта

За наведених обставин, розгляд заяви про заміну сторони виконавчого провадження здійснюється в порядку письмового провадження.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що вказана заява підлягає задоволенню, з таких підстав.

Як встановлено судом, 25 липня 2016 року Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист про стягнення з Переяслав-Хмельницької об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 понесені судові витрати у розмірі 1158,21 (одна тисяча сто п`ятдесят вісім гривень двадцять одна копійка).

15 серпня 2016 року Переяслав-Хмельницьке управління Державної казначейської служби України Київської області листом № 01-08/728 повідомило заявника про повернення виконавчого документу без виконання, оскільки Переяслав-Хмельницьке відділення Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області реорганізовано шляхом приєднання до Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, та відповідно не має відкритих рахунків та бюджетних асигнувань в Переяслав-Хмельницькому управління Державної казначейської служби України Київської області

З метою врегулювання даного питання, а також належного виконання судового рішення від 29.03.2016 ОСОБА_1 звернулась до суду з даною заявою.

Відповідно до частини четвертої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому Законом України В«Про виконавче провадженняВ» .

Згідно зі статтею 1 Закону України від 21.04.1999 №606-XIV В«Про виконавче провадженняВ» , виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню (далі - рішення).

Відповідно до частини першої статті 8 зазначеного Закону, сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник.

Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.

Процесуальні питання, пов'язані із виконанням судових рішень в адміністративних справах регулюються розділом V Кодексу адміністративного судочинства України.

Частиною першою статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Як вбачається з виконавчого листа № 810/696/16, боржником є Переяслав - Хмельницька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Київській області.

Разом з цим, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2015 № 892 Переяслав-Хмельницька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Київській області реорганізована шляхом її приєднання до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області.

Частиною першою статті 33 Закону України від 15.05.2003 № 755-IV В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» визначено, що юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Суд звертає увагу, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, а виконання судового рішення - кінцева мета правосуддя.

Враховуючи зазначене, з метою захисту прав особи на належне виконання судового рішення, суд дійшов висновку про необхідність заміни Переяслав-Хмельницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області, що є боржником на підставі виконавчого листа № 810/696/16, виданого Київським апеляційним адміністративним судом 25.07.2016, її правонаступником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією ГУ ДФС у Київській області.

Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Заяву ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі № 810/696/16 - задовольнити.

2. Замінити сторону виконавчого провадження за виконавчим листом № 810/696/16, виданого Київським апеляційним адміністративним судом, а саме - Переяслав-Хмельницьку об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Київській області її правонаступником - Броварською об'єднаною державною податковою інспекцією ГУ ДФС у Київській області.

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.

Згідно з частиною третьою статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Панова Г. В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2016
Оприлюднено03.11.2016
Номер документу62346165
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/696/16

Ухвала від 31.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Ухвала від 23.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 29.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Вербицька О.В.

Постанова від 14.06.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

Ухвала від 30.05.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Твердохліб В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні