cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
01.11.2016Справа № 910/25819/15
За заявою державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова» НАМН України
про відстрочення виконання рішення Господарського суду м. Києва по справі № 910/25819/15
у справі за позовом приватного підприємства "Інтеркоп"
до державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова" НАМН України
про стягнення 142 409,38 грн.
Суддя Шкурдова Л.М.
Представники:
від заявника (відповідача) - Обухов В.В. за дов. № б/н від 05.10.16 р.;
від позивача - не з'явився.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Рішенням Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року по справі № 910/25819/15 позов задоволено частково. Стягнуто з Державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова" АМН України на користь приватного підприємства "ІНТЕРКОН" 81 100 грн. 00 коп. - суми боргу, 57 743 грн. 20 коп. - інфляційні втрати, 3499 грн. 52 коп. - 3 % річних та 2846 грн. 87 коп. - витрат по сплаті судового збору.
07.10.2016 року до суду надійшла заява від Державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова» НАМН України про відстрочення виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі № 910/25819/15 до 02.02.2017 року.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 07.10.2016 року вказану заяву по справі № 910/25819/15 призначено до розгляду.
В обґрунтування заяви про відстрочення виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі № 910/25819/15 заявник вказує, що державна установа "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова" НАМН України" є державною неприбутковою установою, яка фінансується з бюджету, у зв'язку з чим будь - які бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються з бюджету та можуть здійснюватись лише за наявності відповідного бюджетного фінансування. Положеннями Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" для державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова" НАМН України не передбачені кошти, які можна було б спрямувати на виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі №910/25819/15.
Крім того, відповідач зазначає, що листом від 30.06.2016 року за вих. № 04-34/2447 звернувся до Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації з проханням затвердити тарифи на платні послуги з медичного обслуговування. За результатами розгляду даного листа, Київська міська державна адміністрація видала розпорядження № 948 від 03.10.2016 року, зареєстроване в Головному територіальному управлінні юстиції у м. Києві 25.10.2016 року за № 178/1491, розпорядження від 03.10.2016 року № 946, якими затверджено платні послуги для відповідача. 31.10.2016 року відповідач підписав наказ про введення в дію платних послуг з медичного обслуговування.
Таким чином, з 01.11.2016 року державна установа "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова" НАМН України" розпочала надання платних послуг, за рахунок яких планує погасити існуючу заборгованість перед ПП «Інтеркон».
Розглянувши подану заяву та дослідивши матеріали справи, господарський суд дійшов висновку, що подана заява про відстрочку виконання рішення суду у справі № 910/25819/15 підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до ч.1 ст.121 Господарського процесуального кодексу України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, за поданням прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора чи його заступника і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.
Підставою, зокрема, для відстрочки виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому, згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами, зокрема, відстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи, зокрема, скрутний матеріальний стан, стосовно юридичної особи - наявну загрозу банкрутства, відсутність коштів на банківських рахунках і майна, на яке можливо було б звернути стягнення, щодо як фізичних, так і юридичних осіб - стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.
Як на підставу для відстрочки виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі №910/25819/15 відповідач вказує на те, що він є бюджетною установою, і виконання такого рішення залежить від виділення бюджетних коштів.
За змістом ст.ст. 2, 22, 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування, а бюджетне асигнування - повноваження розпорядника бюджетних коштів, надане відповідно до бюджетного призначення, на взяття бюджетного зобов'язання та здійснення платежів, яке має кількісні, часові та цільові обмеження. Бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому. Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів.
Із матеріалів заяви Державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної Академії медичних наук України" про відстрочку виконання рішення вбачається, що бюджетного асигнування такої установи на погашення заборгованості за рішеннями Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі № 910/25819/15 за позовом приватного підприємства "ІНТЕРКОН" до Державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова" АМН України про стягнення 142 409,38 грн. заборгованості за виконані роботи за договором підряду на виконання робіт з капітального ремонту № 384 від 02.12.2013р., не було передбачено на 2016 рік.
До матеріалів поданої заяви про відстрочку виконання рішення суду заявником долучено лист від 30.06.2016 року за вих. № 04-34/2447, з якого вбачається, що державна установа "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова" НАМН України" зверталась з проханням до Департаменту економіки та інвестицій Київської міської державної адміністрації про затвердження тарифів на платні послуги з медичного обслуговування, яке останнім було задоволено. Наказом державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова" НАМН України" № 101 від 31.10.2016 року зазначені тарифи введені в дію.
Враховуючи викладені обставини, які свідчать про ускладнення виконання рішення, та керуючись ст. 121 Господарського процесуального кодексу України, суд дійшов висновку, що відстрочка виконання рішення як сприятиме безперебійній роботі Державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної Академії медичних наук України", що забезпечує надання медичної допомоги хворим, так і забезпечить можливість отримання коштів стягувачем.
Зважаючи на подані заявником в обґрунтування поданої заяви докази та пояснення, що засвідчують неможливість на даний час виконання рішення суду від 27.10.2015 року у справі №910/25819/15, неподання стягувачем доказів того, що відстрочення виконання рішення суду у даній справі вплине на фінансовий стан стягувача, та приймаючи до уваги доведеність заявником конкретних обставин, що ускладнюють виконання рішення суду, Господарський суд міста Києва вважає за можливе задовольнити заяву відповідача та відстрочити виконання рішення суду до 02.02.2017 року.
Керуючись ст.ст. 86, 121 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
1. Заяву державної установи "Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова" АМН України про відстрочку виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі № 910/25819/15 задовольнити.
2. Відстрочити виконання рішення Господарського суду міста Києва від 27.10.2015 року у справі № 910/25819/15 до 02.02.2017 року.
3. Дана ухвала набирає чинності з моменту її винесення, а саме з 01.11.2016 р.
Суддя Л.М. Шкурдова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2016 |
Оприлюднено | 09.11.2016 |
Номер документу | 62492945 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Шкурдова Л.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні