Ухвала
від 09.11.2016 по справі 815/5947/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/5947/16

УХВАЛА

09 листопада 2016 року м. Одеса

11 год. 45 хв.

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Балан Я.В., вивчивши матеріали подання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ТОВ «Сант Николас Мерітайм» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків, -

ВСТАНОВИВ:

08.11.2016 року о 17 год. 05 хв. до Одеського окружного адміністративного суду надійшло подання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ТОВ «Сант Николас Мерітайм» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Відповідно до ч.3 ст.183-3 КАС України подання подається до суду першої інстанції протягом двадцяти чотирьох годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом, у письмовій формі та повинно містити: найменування адміністративного суду; найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку заявника; найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку, якщо такий відомий, відносно сторони, до якої застосовуються заходи, передбачені частиною першою цієї статті; підстави звернення з поданням, обставини, що підтверджуються доказами, та вимоги заявника; перелік документів та інших матеріалів, що додаються; підпис уповноваженої особи суб'єкта владних повноважень, що скріплюється печаткою.

Стаття 183-3 КАС України встановлює перелік особливих вимог, що пред'являються до подання податкового органу, та особливий перелік процесуальних дій суду, які можуть учинятися в процесі розгляду такого подання.

Суд зазначає, що в частині вимог до подання, які не врегульовані ст.183-3 КАС України, застосовуються загальні положення КАС України.

Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно з ч.2 ст.87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначаються Законом України "Про судовий збір".

Відповідно до пп.1 п.3 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень встановлюється ставка судового збору у сумі 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Згідно з ст.8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2016 рік" з 01 січня 2016 року мінімальна заробітна плата становить 1378,00 грн.

При цьому, відповідно до ч.1 ст.9 Закону України "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.

Відповідно до ч.2 ст.9 Закону України "Про судовий збір" суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Проте позивачем не сплачено судовий збір у розмірі 1378 грн. та у суду відсутні відомості про зарахування вказаної суми судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.

Таким чином, оскільки вказана сума судового збору позивачем не сплачена та не зарахована до спеціального фонду Державного бюджету України, то суд вважає за необхідне сплатити заявнику судовий збір у сумі 1378,00 грн. та надати зазначений документ про сплату судового збору також надати до суду.

Крім цього подання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ТОВ «Сант Николас Мерітайм» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків надійшло до Одеського окружного адміністративного суду 08.11.2016 року о 17 год. 05 хв., проте рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків винесено 08.11.2016 року о 17 год. 30 хв. У зв'язку з чим суд вважає за необхідне надати рішення, яке дійсно є підставою для звернення до суду з вказаним поданням.

Згідно з ч.4 ст.183-3 КАС України у разі недотримання вимог частини третьої цієї статті суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години, для усунення недоліків.

За таких обставин подання повинно бути залишено без руху, а заявнику наданий строк для усунення недоліків.

Керуючись ст.ст.87, 106, 183-3, 160, 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Залишити без руху подання Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області до ТОВ «Сант Николас Мерітайм» про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Надати заявнику строк для усунення недоліків подання до 14 год. 00 хв. 09.11.2016 року. Роз'яснити заявнику, що невиконання вимог суду в установлений строк тягне за собою повернення подання та доданих до нього документів.

Порядок і строки оскарження ухвали визначаються ст.ст.185, 186 КАС України.

Ухвала набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.254 КАС України.

Суддя Я.В. Балан

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2016
Оприлюднено16.11.2016
Номер документу62657602
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5947/16

Ухвала від 22.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 18.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 18.11.2016

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Постанова від 11.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 09.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

Ухвала від 09.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні