Ухвала
від 14.11.2016 по справі 2а/1270/1379/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.2.4

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

14 листопада 2016 року СєвєродонецькСправа № 2а/1270/1379/2012

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ковальова Т.І., розглянувши у порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/1379/2012 за позовом управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

03 листопада 2016 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/1379/2012 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості.

В обгрунтування заяви про заміну сторони виконавчого провадження зазначено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 21.02.2012 у справі № 2а/1270/1379/2012 позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Кремінського комбінату комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.10.2011 по 31.10.2011 в сумі 29286,67 грн., - задоволено.

На даний час вищевказане рішення суду не виконано, заборгованість відповідачем не погашена.

11 серпня 2016 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи», яким врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.

З п.2 ст.12 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» вбачається, що функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів.

З посиланнями на ст. 264 КАС України, заявник просить суд замінити стягувача управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області у виконавчому провадженні щодо виконання рішення Луганського окружного адміністративного суду від 23.08.2011 по справі № 2а/1270/1379/2012 його правонаступником - Рубіжанською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Луганській області. Заяву про заміну сторони виконавчого провадження просив суд розглядати без його участі.

Відповідач, належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду заяви, не прибув у судове засідання, причини неявки суду не повідомив.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Оскільки представник заявника, представник відповідача про час, дату та місце розгляду заяви були повідомлені належним чином, відсутні потреби заслухати свідка чи експерта, суд вважає за можливе розглянути заяву в порядку письмового провадження на підставі наявних доказів.

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 21.02.2012 у справі № 2а/1270/1379/2012 позовні вимоги Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 29 286,67 грн. - задоволено в повному обсязі.

Стягнуто з Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств (ідентифікаційний код 20160836, адреса: 92900, Луганська область, м. Кремінна, пров. Нагорний, 69) на користь Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області (92900, Луганська область, м. Кремінна, пл. Красна, 2) заборгованість по єдиному внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 29 286,67 грн. (двадцять дев'ять тисяч двісті вісімдесят шість гривень 67 копійок) (а.с.26-28).

Згідно з даними комп'ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду» вбачається, що виконавчий лист по справі № 2а/1270/1379/2012 позивачем отримано 12 квітня 2012 року (а.с.46).

Постановою державного виконавця від 23.04.2012 відкрито виконавче провадження ВП 32721179 з примусового виконання виконавчого листа № 2а/1270/1379/2012 від 12.04.2012 (а.с.47,61).

Постановою державного виконавця від 30.04.2012 приєднано виконавче провадження № 32721179 до зведеного виконавчого провадження № 11885265 (а.с.62).

З Положення про Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області вбачається, що основними завданнями останньої, зокрема, є забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску (а.с.63-68).

Відповідно до п.3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи» від 04.07.2013 № 406-\/ІІ здійснено передачу даних з карток особових рахунків платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.

Управлінням Пенсійного фонду України у Кремінському районі Луганської області складено акт передачі даних з карток особових рахунків платників єдиного внеску від 03.10.2013, а Рубіжанською обєднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС (Кремінським відділенням) - Акт розбіжностей переданих даних з карток особових рахунків платників єдиного внеску до акту передачі від 03.10.2013 з інформацією щодо розбіжностей у розрізі платників.

УПФУ в Кремінському районі Луганської області та Рубіжанською ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області був підписаний акт приймання - передачі заборгованості з ЄСВ на 01.10.2013, згідно з яким сума заборгованості КП «Кремінський комбінат комунальних підприємств» складала 491220,71 грн. Розбіжностей за сумою боргу зазначеного платника встановлено не було (а.с.54-59).

Відповідно до положень ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Частиною п'ятою статті 8 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

11.08.2013 року набрав чинності Закон України від 04.07.2013 року №406-VII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи", яким врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.

Так, відповідно до ст.12 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску, здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.

Згідно п. 7 ч. 1 ст.13 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" органи доходів і зборів мають право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску.

Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані: - надавати центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків; - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Згідно з п.4 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.

Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" від 06 серпня 2014 року №311, реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

Отже, як вбачається з викладених норм, здійснення контролю за сплатою єдиного соціального внеску покладено на територіальні органи Міндоходів, яке, у свою чергу, реорганізовано у ДФС України.

Як вбачається з матеріалів справи, до організаційної структури Рубіжанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області входить Кремінське відділення.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження стягувача з управління Пенсійного фонду України у Кремінському районі Луганської області на його правонаступника - Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області.

Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

Заяву управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а/1270/1379/2012 за позовом управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості,- задовольнити.

Замінити у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 2а/1270/1379/2012 виданого Луганським окружним адміністративним судом 12.04.2012, стягувача управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області (92900, Луганська область, Кремінський район, м.Кремінна, пл.Красна, 2, код ЄДРПОУ 21792519) на Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області (93009, Луганська область, м.Рубіжне, вул. Менделєєва, 14, код ЄДРПОУ 39890562).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття ухвали у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.

Суддя Т.І. Ковальова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.11.2016
Оприлюднено18.11.2016
Номер документу62674280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/1379/2012

Ухвала від 14.11.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 13.10.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Ухвала від 15.08.2016

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.І. Ковальова

Постанова від 21.02.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.К. Коршиков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні