10.2.4
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження її правонаступником
15 листопада 2016 року СєвєродонецькСправа № 2а-11129/11/1270
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Щембелян В.С., розглянувши у порядку письмового провадження заяву управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-11129/11/1270 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 62 059,06 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
03 листопада 2016 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-11129/11/1270 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 62 059,06 грн.
В обґрунтування заяви зазначено, що ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13.10.2016 було відновлено втрачене судове провадження у справі №2а-11129/11/1270 за позовом управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення несплаченого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі 62059,06грн.
У тому числі була відновлена постанова Луганського окружного адміністративного суду від 13.12.2011, якою були задоволені позовні вимоги управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.08.2011 по 30.09.2011 в сумі 62059,06грн.
Виконавчий лист по справі був отриманий 01.03.2012. Постановою головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Кремінського районного управління юстиції Сіроштан Л.С. від 22.03.2012 було відкрито виконавче провадження ВП №31840507 щодо виконання виконавчого листа №2а-11129/11/1270, виданого 01.03.2012.
На даний час рішення суду не виконано, заборгованість Відповідачем не погашена.
11.08.2013 набрав чинності Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи від 04.07.2013 №406-УІІ, яким було врегульоване питання щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України.
Зазначеним Законом внесено зміни в ряд нормативно-правових актів, зокрема і в Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .
Так, відповідно до положень п.2 ст.12 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування із змінами та доповненнями центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.
Крім того ст.13 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначено, що проводити перевірки на підприємствах, в установах і організаціях, у фізичних осіб, застосовувати фінансові санкції та стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску, віднесено до обов'язку органів доходів і зборів.
Враховуючи викладене та аналізуючи зазначені норми, вбачається, що функції з адміністрування єдиного внеску були передані від органів Пенсійного фонду - органам Міністерства доходів і зборів, відповідно в спірних відносинах з Відповідачем Рубіжанська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління державної фіскальної служби у Луганській області фактично є правонаступником управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області.
У відповідності до вимог ч.1 ст.264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до частини 5 статті 15 Закону України Про виконавче провадження у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
У зв'язку з покладенням функцій адміністрування єдиного внеску на органи Міністерства доходів і зборів України, на підставі викладеного, керуючись ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 15 Закону України Про виконавче провадження , Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи просив замінити сторону виконавчого провадження за виконавчим листом №2а- 11129/11/1270 від 01.03.2012, а саме: стягувача - управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області на Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області.
Представник заявника у судове засідання не з'явився, про дату час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином, в заяві серед іншого просив розглянути заяву без його участі.
Представник відповідача у судове засідання не прибув.
Враховуючи положення пункту 6 статті 128 КАС України суд вважає за можливе розглянути дану справу в порядку письмового провадження.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2011 року адміністративний позов управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 62 059,06 грн. задоволено повністю.
Стягнуто з Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств (код ЄДРПОУ 20160836, місцезнаходження: 92900, Луганська область, м. Кремінна, пров. Нагорний, 69) на користь Управління пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 62 059 грн. 06 коп. (шістдесят дві тисячі п'ятдесят дев'ять гривень 06 копійок) (а.с. 26-28).
Розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження має передувати відновлення втраченого провадження в адміністративній справі № 2а-11129/11/1270.
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13.10.2016 відновлено втрачене судове провадженні в адміністративній справі № 2а-11129/11/1270 за позовом Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області до Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств про стягнення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в сумі 62 059,06 грн в частині: адміністративного позову №9173/0610 від 28.11.2011, відомостей про реєстрацію, довідки №7657 про внесення в Єдиний державний реєстр підприємств та організацій Кремінський комбінат комунальних підприємств, свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи - Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств, звіту про суми нарахованого єдиного внеску за серпень 2011 року, звіту про суми нарахованого єдиного внеску за вересень 2011 року, вимоги про сплату боргу від 05 жовтня 2011 року №Ю-5/7 У, корінця вимоги від 05 жовтня 2011 року №Ю-5/7 У, рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, вимоги про сплату боргу від 04 листопада 2011 року №Ю-5/8 У, корінця вимоги від 04 листопада 2011 року №Ю-5/8 У, рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, ухвали Луганського окружного адміністративного суду про відкриття провадження в адміністративній справі від 01.12.2011, постанови Луганського окружного адміністративного суду від 13.12.2011(а.с. 37-38).
Виконавчий лист № 2а-11129/11/1270 видано 01.03.2012. Постановою державного виконавця від 22.03.2012 відкрито виконавче провадження ВП № 31840507. (а.с.46,47).
Відповідно до положень п. 2 ст. 12 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", в редакції Закону України № 406- VII від 04.07.13, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до покладених на нього завдань: забезпечує збір та ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску; здійснює контроль за додержанням законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, правильністю нарахування, обчислення, повнотою і своєчасністю сплати єдиного внеску.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" пенсійний фонд та фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування зобов'язані: - надавати центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відомості про свої рахунки, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для перерахування на них страхових коштів та завчасно повідомляти про зміну таких рахунків; - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, Пенсійний фонд, фонди загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюють обмін інформацією у випадках, передбачених цим Законом. Порядок здійснення такого обміну визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Згідно з п.4 Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" Пенсійний фонд України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом передає центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, реєстр страхувальників станом на дату набрання чинності цим Законом. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, формує новий реєстр страхувальників на підставі даних, отриманих із Пенсійного фонду України, відомостей, отриманих із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також інформаційного фонду єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області надано Акт про передачу даних з карток особових рахунків платників єдиного внеску до органів Міністерства доходів і зборів України від 03.10.2013 в тому числі і Комунального підприємства Кремінський комбінат комунальних підприємств (а.с. 55-60).
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" від 06 серпня 2014 року №311, реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.
Отже, як вбачається з викладених норм, здійснення контролю за сплатою єдиного соціального внеску покладено на територіальні органи Міндоходів, яке, у свою чергу, реорганізовано у ДФС України.
Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області не заперечувала проти заміни сторони у виконавчому провадженні, про що через відділ діловодства та обліку звернень громадян Луганського окружного адміністративного суду надано письмову заяву (а.с.66).
Відповідно до частини 1 статті 264 КАС України суд у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Частиною п'ятою статті 8 Закону України "Про виконавче провадження" встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне здійснити заміну сторони виконавчого провадження стягувача, з управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області на Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області.
Керуючись статтями 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Заяву управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області про заміну сторони виконавчого провадження у справі № 2а-11129/11/1270 задовольнити.
Замінити у виконавчому провадженні ВП № 31840507, відкритому за виконавчим листом № 2а-11129/11/1270 від 01.03.2012, стягувача управління Пенсійного фонду України в Кремінському районі Луганської області (92900, м. Кремінна, пл. Красна, 2, код ЄДРПОУ 21792519) на Рубіжанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Луганській області (93009, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 14-б, код ЄДРПОУ 39890562).
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
СуддяВ.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.11.2016 |
Оприлюднено | 21.11.2016 |
Номер документу | 62738079 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні