Ухвала
від 21.11.2016 по справі 810/3386/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А

про витребування доказів та зупинення провадження в адміністративній справі

21 листопада 2016 року 810/3386/16

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., за участю представника відповідача Ахтирської І.С. та представника Кабінету Міністрів України Сінька А.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом ОСОБА_3 до Відділу Держгеокадастру у м. Бучі Київської області, за участю третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Бучанської міської ради, та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог, на предмет спору на стороні відповідача, Кабінету Міністрів України, про визнання протиправним та скасування висновку,

ВСТАНОВИВ :

ОСОБА_3 звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Відділу Держгеокадастру у м.Буча Київської області про визнання протиправним та скасування висновку Відділу Держгеокадастру у м. Буча Київської області Головного управління Держгеокадастру у Київській області №01-8/100-16 від 22.08.2016 у погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр. ОСОБА_3 для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) по вул. Ганни Барвінок, 15 в м.Буча Київська області.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду про закінчення підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду від 26.10.2016 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, Бучанську міську раду. Залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача, Кабінет Міністрів України.

21.11.2016 на електронну адресу суду від представника позивача надійшла заява б/н від 21.11.2016 (вх.№1672/16 від 21.11.2016) про відкладення розгляду справи, у зв'язку з перебуванням представника позивача на лікарняному.

21.11.2016 на адресу суду від представника відповідача надійшли заперечення проти адміністративного позову б/н б/д (вх.№17216/16 від 21.11.2016), які були долучені судом до матеріалів справи.

До Київського окружного адміністративного суду від Київської обласної ради VII скликання надійшов лист б/н б/д (вх.№17225/16 від 21.11.2016), у якому повідомлено про неможливість надання витребуваних судом копій рішення виконкому Київської обласної ради депутатів трудящих 1968 року та рішення Київської обласної ради від 22.10.2004 №219-17-ІУ щодо формування земель комунальної власності Бучанської міської ради Київської області, у зв'язку з тим, що вказані документи зберігаються в Державному архіві Київської області.

З огляду на вищезазначене, суд вважає за необхідне витребувати від Державного архіву Київської області належним чином засвідчені копії рішення виконкому Київської обласної ради депутатів трудящих 1968 року та рішення Київської обласної ради від 22.10.2004 №219-17-ІУ щодо формування земель комунальної власності Бучанської міської ради Київської області.

Ухвалою суду від 26.10.2016 витребувано від Бучанської міської ради наступні документи: копію заяви ОСОБА_3 та всіх доданих до неї документів про надання дозволу на відведення земельної ділянки у власність, на підставі якої було прийнято рішення від 25.02.2015 №202-7-УІІ; документальне підтвердження того, що запитувана земельна ділянка відноситься до земель комунальної власності; копію рішення Бучанської селищної ради №71/1-4-XXIV від 25.06.2002 "Про віднесення земель Бучанської селищної ради, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київської області ЖКУ до земель житлової та громадської забудови" (засвідчену належним чином); генеральний план м. Буча, затверджений рішенням Бучанської міської ради №2124-67-УІ від 17.03.2015, з примірником відповідного рішення (належним чином засвідчену копію); план зонування території м. Буча, затверджений рішенням Бучанської міської ради від 30.04.2015 №2171-69-УІ.

Проте, Бучанська міська рада вимоги ухвали суду не виконала, витребувані документи суду не надала, про причини їх ненадання суду не повідомила.

Відповідно до ч.5 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.

Частиною 4 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребує названі документи та матеріали.

Суд вважає, що вирішення спору та встановлення фактичних обставин справи потребує дослідження доказів, зазначених в ухвалі суду від 26.10.2016, у зв'язку з чим суд вважає за необхідне винести ухвалу про їх повторне витребування від Бучанської міської ради.

Крім того, з метою повного та всебічного з'ясування обставин справи, суд вважає за необхідне витребувати від Ірпінського міського суду Київської області інформацію щодо того, чи подавалися до суду заяви про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Ірпінського міського суду Київської області від 17.10.2014 у справі №367/4187/14-ц із повідомленням про результати розгляду таких заяв.

При цьому, витребування доказів є не правом, а обов'язком суду, що направлений на повний та всебічний розгляд справи.

Статтею 129 Конституції України обов'язковість рішень суду (до яких належать і ухвали) визначена як одна з основних засад судочинства.

Відповідно до ст. 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України.Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Згідно зі ст.255 Кодексу адміністративного судочинства України також зазначено, що постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Частиною 2 ст.257 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.

При цьому, у разі відмови особи (підприємства, установи, організації, посадової особи, фізичної особи тощо) в наданні документів і матеріалів, необхідних для вирішення спору і витребуваних судом у порядку ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний суд може реагувати, зокрема, шляхом винесення в порядку ст. 166 Кодексу адміністративного судочинства України окремої ухвали у зв'язку з виявленням порушення законності, що містить ознаки дії, переслідуваної в кримінальному порядку, а саме - порушення, передбаченого ст. 382 Кримінального кодексу України, у вигляді невиконання судового рішення (ухвали суду). В свою чергу, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду тягне за собою адміністративну відповідальність, передбачену ст.185-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

З урахуванням цього, суд вважає за необхідне також роз'яснити Бучанській міській раді та Державному архіву Київської області можливі наслідки невиконання вимог суду.

Присутній у судовому засіданні представник Кабінету Міністрів України заявив клопотання про зупинення провадження у справі, у зв'язку з необхідністю ознайомлення з матеріалами справи.

Відповідно до п.4 ч.2 ст.156 Кодексу адміністративного судочинства України суд може зупинити провадження у справі за наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

Враховуючи обмежені строки розгляду справи, суд вважає за доцільне задовольнити клопотання представника третьої особи та зупинити провадження у справі, призначивши при цьому дату наступного судового засідання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.156,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ :

1.Витребувати від Державного архіву Київської області (04119, м.Київ, вул.Мельникова, буд.38; 04119, м.Київ, вул.Мельникова, 40) належним чином засвідчені копії рішення виконкому Київської обласної ради депутатів трудящих 1968 року та рішення Київської обласної ради від 22.10.2004 №219-17-ІУ щодо формування земель комунальної власності Бучанської міської ради Київської області.

2.Повторно витребувати від Бучанської міської ради наступні документи:

- копію заяви ОСОБА_3 та всіх доданих до неї документів про надання дозволу на відведення земельної ділянки у власність, на підставі якої було прийнято рішення від 25.02.2015 №202-7-УІІ;

- документальне підтвердження того, що запитувана земельна ділянка відноситься до земель комунальної власності;

- копію рішення Бучанської селищної ради №71/1-4-XXIV від 25.06.2002 "Про віднесення земель Бучанської селищної ради, які обслуговує Бучанська лісогосподарська установа Київської області ЖКУ до земель житлової та громадської забудови" (засвідчену належним чином);

- генеральний план м. Буча, затверджений рішенням Бучанської міської ради №2124-67-УІ від 17.03.2015, з примірником відповідного рішення (належним чином засвідчену копію);

- план зонування території м. Буча, затверджений рішенням Бучанської міської ради від 30.04.2015 №2171-69-УІ.

3.Витребувати від Ірпінського міського суду Київської області (08200, Київська обл., м.Ірпінь, вул.Мінеральна,7) інформацію щодо того, чи подавалися до суду заяви про перегляд за нововиявленими обставинами рішення Ірпінського міського суду Київської області від 17.10.2014 у справі №367/4187/14-ц із повідомленням про результати розгляду таких заяв.

4.Витребувані докази надати суду до 14.12.2016.

5.Роз'яснити Бучанській міській раді та Державному архіву Київської області, що у разі відмови у наданні документів і матеріалів, необхідних для вирішення спору і витребуваних судом у порядку ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний суд може реагувати, зокрема, шляхом винесення в порядку ст. 166 Кодексу адміністративного судочинства України окремої ухвали у зв'язку з виявленням порушення законності, що містить ознаки дії, переслідуваної в кримінальному порядку, а саме - порушення, передбаченого ст.382 Кримінального кодексу України, у вигляді невиконання судового рішення (ухвали суду).

6.Клопотання представника Кабінету Міністрів України задовольнити.

7.Зупинити провадження у справі до 14 грудня 2016 року до 16:00 год., призначивши на цей час наступне судове засідання.

8.Копії ухвали видати (надіслати) особам, які беруть участь у справі.

Ухвала суду в частині витребування доказів набирає законної сили з моменту постановлення і не може бути оскаржена окремо. Заперечення на ухвалу можуть бути викладені в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.

Ухвала суду в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.11.2016
Оприлюднено25.11.2016
Номер документу62863774
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3386/16

Ухвала від 18.04.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Рішення від 14.08.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 19.04.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 17.01.2017

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 14.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 14.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 21.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 26.10.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні