Постанова
від 08.09.2016 по справі 810/246/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 вересня 2016 року м.Київ          810/246/16

          Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії.

          Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, у якому позивач просить суд:

          - визнати протиправними дії Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області щодо нарахування на підставі податкового повідомлення-рішення №0006712202 від 14.07.2014 в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» пені з податку на прибуток у розмірі 1024099,00 грн.;

          - визнати протиправними дії Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області щодо нарахування на підставі податкового повідомлення-рішення №0006692202 від 14.07.2014 в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» пені з податку на додану вартість у розмірі 249099,48 грн.;

          - зобов'язати Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області внести зміни до картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат», шляхом виключення з картки особового рахунку пені у сумі 1024 099,00 грн., яка нарахована на підставі податкового повідомлення-рішення №00067122 02 від 14.07.2014;

          - зобов'язати Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області внести зміни до картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат», шляхом виключення з картки особового рахунку пені у сумі 249099,48 грн., яка нарахована на підставі податкового повідомлення-рішення №000669 2202 від 14.07.2014.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив про те, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» було проведено звірка стану розрахунків та здійснено аналіз карток особового рахунку, за результатом чого встановлено нарахування контролюючим органом позивачу пені з податку на додану вартість в сумі 249050,00 грн. та з податку на прибуток в сумі 1024099,00 грн., зокрема, на підставі податкових повідомлень-рішень від 14.07.2014 №0006692202 та №0006712202.

На думку позивача, нарахування відповідної суми пені по облікових картках є безпідставним та необґрунтованим, оскільки розмір пені є неспіврозмірним та завищеним по відношенню до суми основного боргу, а нарахування пені здійснювалось відповідачем всупереч вимогам Податкового кодексу України та Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, оскільки при нарахуванні пені відповідачем не було враховано часткове скасування Головним управлінням Міндоходів у Київській області вищевказаних податкових повідомлень-рішень

Позивач зауважив, що сума пені зменшувалася контролюючим органом за рахунок поточних платежів, які сплачувались Товариством з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат», що з урахуванням часткового сторнування пені з податку на прибуток призвело до переплати податку на прибуток у сумі 852048,69 грн.

Крім того, позивач зазначив про те, що позивачем протягом періоду з січня по лютий 2015 року було здійснено оплату нарахованої контролюючим органом пені з податку на додану вартість пені, що з огляду на неправомірність її нарахування, зумовило наявність у позивача переплати з податку на додану вартість у розмірі 249 099,48 грн.

Відповідач, належним чином повідомлений про дату, час та місце судового засідання, що підтверджується рекомендованим повідомленням з відміткою про вручення, у судове засідання не з'явився, заперечень проти позову не надав, про причини неявки суду не повідомив.

Присутній у судовому засіданні представник позивача заявив клопотання про здійснення розгляду справи у порядку письмового провадження.

Вказане клопотання позивача було задоволено судом, про що було постановлено усну ухвалу без виходу до нарадчої кімнати із занесенням до журналу судового засідання. У зв'язку з цим, подальший розгляд справи здійснюється у порядку письмового провадження.

          Відповідно до ч.4 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

          Згідно з п.10 ч.1 ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без виклику осіб, які беруть участь у справі, та проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, встановлених цим Кодексом.

          Вищий адміністративний суд України в пункті 11 Листа від 30.11.2009 р. № 1619/10/13-09 зазначив, що під час вирішення справи у порядку письмового провадження його фіксування за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється, оскільки в такому разі не проводиться судове засідання і, відповідно, справа розглядається без участі секретаря.

          На підставі цього, справа розглядається без проведення судового засідання.

          Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази, які є у справі, суд

                                                            ВСТАНОВИВ:

З 26.02.2014 по 04.03.2014 Броварською об'єднаною державною податкової інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області було проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» (код ЄДРПОУ 33212226) з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ПП «Енерго-Комплекс» (код ЄДПОУ 31033654) за період з 01.08.2011 по 31.10.2011, ТОВ «БК Підземшляхбуд» (код ЄДРПОУ 37892442) за період з 01.10.2011 по 31.10.2012, ТОВ «Валідея-Трейд-Люкс» (код ЄДРПОУ 37184439) за період з 01.11.2011 по 30.11.2011, ТОВ «ЗМХ» ( код ЄДРПОУ 31407820), за період з 01.01.2011 по 31.05.2012, ТОВ «Пром постач ЛТД» (код ЄДРПОУ 38080590) за період з 01.09.2012 по 30.09.2012, ТОВ «Торговий дім «СОМ» (код ЄДРПОУ 3596845) за період з 01.03.2011 по 31.10.2011, ТОВ «ТВ «Транс» (код ЄДРПОУ 334308 72) за період з 01.07.2012 по 31.08.2012, за результатами якої було складено акт від 12.03.2014 №167/10-06-22-02/33212226.

          Як вбачається з акта, перевіркою були виявлені порушення наступних вимог законодавства, зокрема:

          - п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, у зв'язку з чим позивачем було занижено податок на додану вартість, що підлягає сплаті на загальну суму 513 343,00 грн., у тому числі за квітень 2011 року на суму 13 872,00 грн., за травень 2011 року на суму 60 136,00 грн., за червень 2011 року на суму 54953,00 грн., за серпень 2011 року на суму 12000,00 грн., за вересень 2011 року на суму 10091,00 грн., за жовтень 2011 року на суму 60680,00 грн., за листопад 2011 року на суму 13332,00 грн., за травень 2012 року на суму 11213,00 грн., за серпень 2012 року на суму 53677,00 грн., за серпень 2012 року на суму 78062,00 грн., за вересень 2012 року на суму 1648,00 грн. та за жовтень 2012 року на суму 23000,00 грн.;

          - пп.139.1.1 та пп.139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового кодексу України , у зв'язку з чим позивачем було занижено податок на прибуток на загальну суму 573584,00 грн., у тому числі за 1 квартал 2011 року на суму 138781,00 грн., за півріччя 2011 року на суму 148305,00 грн., за ІІІ квартал 2011 року на суму 25405,00 грн., за 2011 рік на суму 85114,00 грн., за півріччя 2012 року на суму 11774,00 грн., за ІІІ квартал 2012 року на суму 140056,00 грн.., за 2012 рік на суму 24150,00 грн.

На підставі акта перевірки Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області було прийнято:

- податкове повідомлення-рішення №0003822202 від 31.03.2014, яким позивачу донараховано грошове зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 645 197,00 грн., у тому числі податкове зобов'язання на суму 513 343,00 грн. та штрафні (фінансові) санкції на суму 131 854,00 грн.;

- податкове повідомлення-рішення №0003832202 від 31.03.2014, яким позивачу донараховано грошове зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на суму 661576,00 грн., у тому числі податкове зобов'язання на суму 573585,00 грн. та штрафні (фінансові) санкції в сумі 87991,00 грн.

З матеріалів справи вбачається, що позивач, не погодившись з прийняттям вказаних податкових повідомлень-рішень, звернувся до Головного управління Міндоходів України у Київській області зі скаргою №109 від 14.04.2014, у якій просив вищестоящий контролюючий орган скасувати податкові повідомлення-рішення від 31.03.2014 №0003822202 та №0003832202.

За результатами розгляду вказаної скарги, Головним управлінням ДФС у Київській області було прийнято рішення №1506/10/10-36-10-01-04/422 від 19.06.2014, яким було часткового задоволено скаргу, скасовано податкові повідомлення-рішення від 31.03.2014 №0003822202 та №0003832202, в частині невизнання витрат та податкового кредиту по операціях з ПП Енерго-Крмплекс», ТОВ «БК Підземшляхбуд», ТОВ «Запоріжметал Холдінг», ТОВ «Пром Постач ЛТД», ТОВ «ТВ Транс», ТОВ «Торговий дім «Сом» та зобов'язано Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Міндоходів у Київській області вжити заходи у відповідності до чинного законодавства.

З метою виконання вказаного рішення, відповідачем були прийняті наступні податкові повідомлення-рішення:

- №0006692202 від 14.07.2014, яким позивачу донараховано грошове зобов'язання з податку на додану вартість на суму 19998,00 грн., у тому числі податкове зобов'язання на суму 13 332,00 грн. та штрафні (фінансові) санкції на суму 6666,00 грн.;

- №0006712202 від 14.07.2014, яким позивачу донараховано податкове зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на суму 15 332,00 грн.

          У позовній заяві позивач зазначив про те, що під час проведення звірки розрахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з відповідачем було встановлено наявність у позивача податкового боргу, зокрема пов'язаного з нарахуванням по його особовим карткам пені з податку на додану вартість на суму 249050,48 грн. та пені з податку на прибуток приватних підприємств на суму 1024099,00 грн.                                                  Не погоджуючись з правомірністю дій відповідача щодо нарахування позивачу відповідної суми пені, позивач звернувся з даним позовом до суду про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, з приводу чого суд зазначає наступне.

          Відповідно до п.п.14.1.175 п.14.1ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.                                                                                                              Відповідно до п.п.129.1.1 п.129.1ст.129 Податкового кодексу України пеня нараховується після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.                                                                                 Нарахування пені розпочинається, зокрема,у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).                                                                                                    Підпунктом 129.3.1 п.129.3 ст. 129 Податкового кодексу України нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.                                                                                                    Згідно з п.129.4 ст.129 Податкового кодексу України пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті.

Пеня, визначена підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день заниження.

Пеня, визначена підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті, нараховується із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виплати (нарахування) доходів на користь платників податків - фізичних осіб.

          Порядок ведення органами державної податкової служби обліку нарахування та погашення пені, що справляється з платників податків у зв'язку із несвоєчасним погашенням узгодженого грошового зобов'язання, та пені на податкове зобов'язання, нараховане контролюючим органом у разі виявлення його заниження та/або визначене податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб та/або контролюючим органом під час перевірки такого податкового агента, визначений Інструкцією про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженою наказом Державної податкової адміністрації України від 17.12.2010 №953 (далі-Інструкція №953, яка була чинна на момент виникнення спірних відносин).

          Відповідно до п.п.3 п.1 Інструкції №953 пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки; штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

          Згідно з п.2.1 Інструкції №953 пеня нараховується: після закінчення встановлених Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу; у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Нарахування пені закінчується, в тому числі: у день зарахування коштів на відповідний рахунок Державного казначейства України та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань; при прийнятті рішення про скасування або списання суми податкового боргу (його частини) (п.2.3 Інструкції №953).

Відповідно до п.2.4 Інструкції №953 у разі погашення суми податкового боргу (його частини) іншим, ніж визначено у підпунктах 2.3.1-2.3.4 пункту 2.3 цього розділу, шляхом, зокрема розстрочення (відстрочення) сум платежів, подання платником податків декларацій (у тому числі уточнюючих) з від'ємним значенням суми податкових зобов'язань тощо, нарахування пені закінчується датою фактичного здійснення такого погашення, зафіксованою у відповідних документах.

          У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку (п.2.5 Інструкції №953).

Суд зазначає, що з метою перевірки правомірності дій контролюючого органу по нарахуванню пені та її відображенню в особовій картці платника податків (інтегрованій картці) судом було призначено економічну експертизу.

Під час проведення дослідження експертом були встановлені наступні обставини.

За карткою по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток підприємства (код платежу 11021000) за період з 2014 року по 2015 рік:

за 2014 рік

- станом на 31.03.2014р.: сума пені – 29,17 грн., сплачено (повернуто) пені – 50,30 грн., залишок несплаченої пені – 8,55 грн.;

          - станом на 16.04.2014р. – збільшено боргу та нараховано основного платежу за актом у поточному році за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003832202 – на 573585,00 грн.; збільшено боргу по штрафним санкціям – 87991,00 грн. При цьому, залишок несплаченої пені рахується в розмірі 8,55 грн.

Також, станом на 16.04.2014р. нараховано пені за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003832202 на акт від 12.03.2014р. №167?10-06-22-02?33212226 – в розмірі 443573,21 грн. Залишок несплаченої пені на вказану дату рахується в розмірі 443581,76 грн. (443573,21 + 8,55);

- станом на 13.05.2014р. – виключено з обліку нарахування пені та зменшено боргу, за актом, за повідомленням-рішенням №00038322202 по заяві-оскарженню податкового повідомлення від 23.04.2014р. №2605?10 – 443573,21 грн. та суму штрафних санкцій – 87991,00 грн.;

          - станом на 30.06.2014р.: сума пені – 371,55 грн., сплачено(повернуто) пені – 58,85 грн., залишок несплаченої пені – 342,38 грн.;

          - станом на 06.07.2014р. залишок несплаченої пені – 1527,38 грн.;

          - станом на 26.07.2014р. – збільшено боргу нарахованого за актом у поточному році за податковим повідомленням-рішенням від 14.07.2014р. №0006712202 – на 15332,00 грн. При цьому, залишок несплаченої пені рахується в розмірі 1527,38 грн.

Також, станом на 26.07.2014р. нараховано пені за податковим повідомленням-рішенням від 14.07.2014р. №0006712202 на рішення податкового органу про розгляд скарги від 19.06.2014р. №1506?10?10-36-10-01-04?422 – в розмірі 1024099,24 грн. Залишок несплаченої пені на вказану дату рахується в розмірі 1025626,62 грн. (1024099,24 + 1527,38);

          - станом на 31.12.2014р. сума пені – 1027761,34 грн., залишок несплаченої пені – 870362,65 грн.;

за 2015 рік

- станом на 31.12.2015р.: залишок несплаченої пені – 0,00 грн.

Як вбачається з вищенаведеної картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток підприємства, податковою інспекцією проводилось списання (погашення) пені за зарахованими платежами платником податку (ТОВ «БЗБК»), які призначались для сплати податку на прибуток підприємства за період з 18.11.2014р. по 17.06.2015р. на загальну суму 855339,24 грн., а саме згідно наступних платіжних доручень:

- 18.11.2014р. №1345 – 7027,14 грн.,

          - 19.11.2014р. №1362 – 5000,00 грн.,

          - 21.11.2014р. №1381 – 10000,00 грн.,

          - 24.11.2014р. №1396 – 10000,00 грн.,

          - 26.11.2014р. №1438 – 10000,00 грн.,

          - 27.11.2014р. №1445 – 5000,00 грн.,

          - 28.11.2014р. №1578 – 5000,00 грн.,

          - 01.12.2014р. №1594 – 5000,00 грн.,

          - 03.12.2014р. №1603 – 10000,00 грн.,

          - 04.12.2014р. №1627 – 5000,00 грн.,

          - 05.12.2014р. №1654 – 5000,00 грн.,

          - 08.12.2014р. №1666 – 5000,00 грн.,

          - 09.12.2014р. №1676 – 5000,00 грн.,

          - 10.12.2014р. №1687 – 5000,00 грн.,

          - 11.12.2014р. №1708 – 5000,00 грн.,

          - 12.12.2014р. №1721 – 5000,00 грн.,

          - 16.12.2014р. №1749 – 5000,00 грн.,

          - 17.12.2014р. №1755 – 5000,00 грн.,

          - 18.12.2014р. №1768 – 5000,00 грн.,

          - 19.12.2014р. №1789 – 5000,00 грн.,

          - 22.12.2014р. №1795 – 5000,00 грн.,

          - 23.12.2014р. №1815 – 5000,00 грн.,

          - 24.12.2014р. №1828 – 5000,00 грн.,

          - 25.12.2014р. №1841 – 5000,00 грн.,

          - 26.12.2014р. №1850 – 5000,00 грн.,

          - 29.12.2014р. №1863 – 5000,00 грн.,

          - 30.12.2014р. №1879 – 5000,00 грн.,

          - 12.01.2015р. №41 – 5000,00 грн.,

          - 02.03.2015р. №409 – 20000,00 грн.,

          - 03.03.2015р. №425 – 20000,00 грн.,

          - 05.03.2015р. №450 – 20000,00 грн.,

          - 10.03.2015р. №455 – 20000,00 грн.,

          - 11.03.2015р. №468 – 20000,00 грн.,

          - 12.03.2015р. №474 – 20000,00 грн.,

          - 16.03.2015р. №490 – 20000,00 грн.,

          - 17.03.2015р. №504 – 20000,00 грн.,

          - 18.03.2015р. №440 – 20000,00 грн.,

          - 20.03.2015р. №455 – 20000,00 грн.,

          - 23.03.2015р. №534 – 20000,00 грн.,

          - 24.03.2015р. №467 – 20000,00 грн.,

          - 25.03.2015р. №554 – 20000,00 грн.,

          - 30.03.2015р. №567 – 20000,00 грн.,

          - 31.03.2015р. №497 – 20000,00 грн.,

          - 01.04.2015р. №525 – 15000,00 грн.,

          - 02.04.2015р. №543 – 15000,00 грн.,

          - 03.04.2015р. №556 – 15000,00 грн.,

          - 06.04.2015р. №568 – 15000,00 грн.,

          - 06.04.2015р. №570 – 15000,00 грн.,

          - 07.04.2015р. №577 – 15000,00 грн.,

          - 08.04.2015р. №589 – 15000,00 грн.,

          - 10.04.2015р. №610 – 15000,00 грн.,

          - 10.04.2015р. №618 – 20000,00 грн.,

          - 15.04.2015р. №630 – 20000,00 грн.,

          - 16.04.2015р. №634 – 15000,00 грн.,

          - 24.04.2015р. №669 – 48312,10 грн.,

          - 24.04.2015р. №707 – 20000,00 грн.,

          - 28.04.2015р. №721 – 15000,00 грн.,

          - 15.05.2015р. №789 – 20000,00 грн.,

          - 18.05.2015р. №813 – 15000,00 грн.,

          - 19.05.2015р. №830 – 15000,00 грн.,

          - 22.05.2015р. №843 – 15000,00 грн.,

          - 25.05.2015р. №867 – 10000,00 грн.,

          - 03.06.2015р. №899 – 15000,00 грн.,

          - 05.06.2015р. №918 – 10000,00 грн.,

          - 15.06.2015р. №954 – 15000,00 грн.,

          - 17.06.2015р. №975 – 20000,00 грн.

За карткою по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість (код платежу 14010100) за період з 2014 року по 2015 рік:

за 2014 рік

- станом на 31.03.2014р.: сума пені – 2435,16 грн., сплачено (повернуто) пені – 718,31 грн., залишок несплаченої пені – 6413,90 грн.;

          - станом на 16.04.2014р. – збільшено боргу та нараховано основного платежу за актом у поточному році за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003822202 – на 513343,00 грн.; збільшено боргу по штрафним санкціям – 131854,00 грн. При цьому, залишок несплаченої пені рахується в розмірі 6413,90 грн.

Також, станом на 16.04.2014р. нараховано пені за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003822202 на акт від 12.03.2014 р. №167?10-06-22-02?33212226 – в розмірі 110960,68 грн. Залишок несплаченої пені на вказану дату рахується в розмірі 117374,58 грн. (110960,68 + 6413,90);

- станом на 13.05.2014 р. – виключено з обліку нарахованої пені та зменшено боргу, за актом,за повідомленням-рішенням №0003822202 по заяві-оскарженню податкового повідомлення від 23.04.2014р. №2605?10 – 110960,68 грн. та суму штрафних санкцій – 131854,00 грн.;

          - станом на 30.06.2014 р.: сума пені – 16406,04 грн., сплачено(повернуто) пені – 4910,74 грн., залишок несплаченої пені – 13970,88 грн.;

          - станом на 06.07.2014 р.: сума пені – 6630,43 грн., залишок несплаченої пені – 20601,31 грн.;

          - станом на 26.07.2014р. – збільшено боргу (донараховано основного платежу) нарахованого за актом у поточному році за податковим повідомленням-рішенням від 14.07.2014 р. №0006692202 – на 13332,00 грн.

Донараховано штрафні санкції (збільшено боргу) за актом у поточному році за податковим повідомленням-рішенням від 14.07.2014р. №0006692202 – на 6666,00 грн.

При цьому, залишок несплаченої пені на вказану дату рахується в розмірі 20601,31 грн.

Також, станом на 26.07.2014р. нараховано пені за податковим повідомленням-рішенням від 14.07.2014р. №0006692202 на рішення податкового органу про розгляд скарги від 19.06.2014р. №1506?10?10-36-10-01-04?422 – в розмірі 249099,48 грн. Залишок несплаченої пені на вказану дату рахується в розмірі 269700,79 грн. (249099,48 + 20601,31);

- станом на 31.12.2014р. сума пені – 314135,47 грн., залишок несплаченої пені – 297729,43 грн.;

за 2015 рік

- станом на 31.12.2015р.: сума пені – 443632,37 грн., сплачено (повернуто) пені – 319367,04 грн., залишок несплаченої пені – 172895,28 грн.

Як вбачається з вищенаведеної картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість, податковою інспекцією проводилось списання (погашення) пені за зарахованими платежами платником податку (ТОВ «БЗБК»), які призначались для сплати податку на додану вартість за період з 28.01.2015р. по 13.02.2015р. на загальну суму 249099,48 грн., а саме згідно наступних платіжних доручень:

- 28.01.2015р. №154 – 10449,52 грн.,

          - 29.01.2015р. №171 – 20000,00 грн.,

          - 30.01.2015 р. №185 – 20000,00 грн.,

          - 02.02.2015р. №194 – 20000,00 грн.,

          - 03.02.2015р. №203 – 20000,00 грн.,

          - 04.02.2015р. №217 – 20000,00 грн.,

          - 05.02.2015р. №223 – 20000,00 грн.,

          - 06.02.2015р. №247 – 20000,00 грн.,

          - 09.02.2015р. №252 – 20000,00 грн.,

          - 10.02.2015р. №270 – 20000,00 грн.,

          - 11.02.2015р. №287 – 20000,00 грн.,

          - 12.02.2015р. №293 – 20000,00 грн.,

          - 13.02.2015р. №309 – 18649,96 грн.

З урахуванням вищевказаного, експертом було встановлено, що документальні та нормативні обґрунтування щодо проведених нарахувань податковою інспекцією пені, згідно з даними: картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість (код платежу 14010100) за період з 2014 року по 2015 рік - в розмірі 249099,48 грн.; картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток підприємства (код платежу 11021000) за період з 2014 року по 2015 рік – в розмірі 1024099,24 грн. – відсутні.

При цьому, при проведенні зазначених нарахувань пені у визначених розмірах не вбачається застосування загального порядку та алгоритму нарахування пені, у відповідності до вимог Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби від 17.12.2010р. №953, Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI; що є, в свою чергу, необґрунтованим.

Експерт зауважив, що за даними картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість:

- за період з 12.03.2014р. по 31.03.2014р. станом на 16.04.2014р. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003822202 нараховано пені в розмірі 110960,68 грн.; станом на 13.05.2014р. - виключено з обліку нарахованої пені - в розмірі 110960,68 грн.;

- за період з 19.06.2014р. по 14.07.2014р. станом на 26.07.2014р. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0006692202 нараховано пені в розмірі 249099,48 грн.; станом на 31.12.2015р. – загальний розмір пені, з врахуванням інших нарахованих сум пені на підставі інших податкових повідомлень-рішень – 443632,37 грн., сплачено (повернуто) пені – 319367,04 грн., залишок взагалі несплаченої пені – 172895,28 грн.

За даними картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток:

- за період з 12.03.2014р. по 31.03.2014р. станом на 16.04.2014р. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0003832202 нараховано пені в розмірі 443573,21 грн.; станом на 13.05.2014р. - виключено з обліку нарахованої пені - в розмірі 443573,21 грн.;

- за період з 19.06.2014р. по 14.07.2014р. станом на 26.07.2014р. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014р. №0006712202 нараховано пені в розмірі 1024099,24 грн.; станом на 31.12.2015р. – загальний розмір пені, з врахуванням інших нарахованих сум пені на підставі інших податкових повідомлень-рішень – залишок несплаченої пені – 0,00 грн.

Разом з цим, експерт звернув увагу на тому, що податковою інспекцією проводилось погашення пені та її списання за зарахованими платежами платником податку (ТОВ «БЗБК»), які призначались для сплати: податку на додану вартість за період з 28.01.2015р. по 13.02.2015р. на загальну суму 249099,48 грн., податку на прибуток підприємства за період з 18.11.2014р. по 17.06.2015р. на загальну суму 855339,24 грн.

В зв'язку з чим експерт повідомив, що варто вважати зазначені суми сплат ТОВ «БЗБК» протягом вказаних періодів в загальному розмірі 1104438,72 грн. (249099,48 + 855339,24) – як зайво сплаченими.

Експерт відзначив, що з врахуванням того, що нарахування пені згідно з даними: картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість (код платежу 14010100) в розмірі 249099,48 грн., картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток підприємства (код платежу 11021000) в розмірі 1024099,24 грн. за період з 2014 року по 2015 рік - є документально та нормативно необґрунтованим, то у випадку відображення у вказаних картках по особових рахунках ТОВ «БЗБК» з зазначенням – як списання безпосередньо вказаних сум та конкретних вищевизначених розмірах, то таке відображення такого списання також є документально та нормативно необґрунтованим.

При цьому, експерт наголосив, що податковою інспекцією проводилось погашення пені та її списання за зарахованими платежами платником податку (ТОВ «БЗБК»), які призначались для сплати: податку на додану вартість за період з 28.01.2015р. по 13.02.2015р. на загальну суму 249099,48 грн., податку на прибуток підприємства за період з 18.11.2014р. по 17.06.2015р. на загальну суму 855339,24 грн. Всього: на загальну суму 1104438,72 грн. (249099,48 + 855339,24).

В ході проведеного дослідження встановлено, як вбачається з вищевикладеного та виходячи з наявних матеріалів справи:                                                                                                              - документально нарахування Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області протягом 2014-2015р.р. та відображення в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість суми пені в розмірі 249050,00 грн. підтверджується.

При цьому: підстави нарахування пені, період її утворення, суми зобов'язання, несвоєчасна сплата якого стала підставою для нарахування пені – документально та нормативно не підтверджуються;

- документально нарахування Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області протягом 2014-2015р.р. та відображення в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток суми пені в розмірі 1024099,00 грн. підтверджується.

При цьому: підстави нарахування пені, період її утворення, суми зобов'язання, несвоєчасна сплата якого стала підставою для нарахування пені – документально та нормативно не підтверджуються;

- Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області була нарахована та відображена в картках особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість та податку на прибуток пеня на підставі податкових повідомлень-рішень №0003822202 від 31.03.2014 р. та №0003832202 від 31.03.2014р., №0006692202 від 14.07.2014 р. та №0006712202 від 14.07.2014 р.

Отже, відповідаючи на поставлені судом питання, експерт у висновку судової економічної експертизи №СЕ-1-5-417.16 від 07.06.2016, зазначив, що:

1.Документальне нарахування Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області протягом 2014-2015рр. та відображення в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість суми пені в розмірі 249050,00 грн. підтверджується.

При цьому: підстави нарахування пені, період її утворення, суми зобов'язання, несвоєчасна сплата якого стала підставою для нарахування пені – документально та нормативно не підтверджуються.                                                                                                                                             2.Документальне нарахування Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області протягом 2014-2015рр. та відображення в картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток суми пені в розмірі 1024099,00 грн. підтверджується.

При цьому: підстави нарахування пені, період її утворення, суми зобов'язання, несвоєчасна сплата якого стала підставою для нарахування пені – документально та нормативно не підтверджуються.

3.Документальні та нормативні обґрунтування щодо проведених нарахувань податковою інспекцією пені, згідно з даними: картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість (код платежу 14010100) за період з 2014 року по 2015 рік - в розмірі 249099,48 грн.; картки по особовому рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток підприємства (код платежу 11021000) за період з 2014 року по 2015 рік – в розмірі 1024099,24 грн. – відсутні.

При цьому, при проведенні зазначених нарахувань пені у визначених розмірах не вбачається застосування загального порядку та алгоритму нарахування пені, у відповідності до вимог Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби від 17.12.2010 №953., Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-VI; що є, в свою чергу, необґрунтованим.

4.Зменшення Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області нарахованої протягом 2014-2015 років суми пені з податку на додану вартість та податку на прибуток за рахунок поточних платежів Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» документально підтверджується.

При цьому, податковою інспекцією проводилось погашення пені та її списання за зарахованими платежами платником податку (ТОВ «БЗБК»), які призначались для сплати: податку на додану вартість за період з 28.01.2015 по 13.02.2015 на загальну суму 249099,48 грн., податку на прибуток підприємства за період з 18.11.2014 по 17.06.2015 на загальну суму 855339, 24 грн.

В зв'язку з чим, варто вважати зазначені суми сплат ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» протягом вказаних періодів в загальному розмірі 1104438,72 грн. (249099,48 грн. + 855339,24 грн.) – як зайво сплаченими.

          У суду відсутні підстави не довіряти зазначеному висновку експерта, оскільки дослідження було проведено кваліфікованим фахівцем, попередженим про кримінальну відповідальність за надання неправдивого висновку, а відповідачем не надані ані пояснення на цей висновок експерта, ані докази, які б спростовували встановлені ним факти.

          Таким чином, суд дійшов висновку щодо необхідності визнання протиправними дій Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС по нарахуванню позивачеві пені в картці особового рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток у сумі 1024099,00 грн. та в картці особового рахунку ТОВ «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість у сумі 249 099,48 грн.

          Щодо вимог позивача про зобов'язання Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області внести зміни до картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість, шляхом виключення з неї пені на суму 249 099 48 грн. та внести зміни до картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток приватних підприємств, шляхом виключення з неї пені на суму 1024 099,00 грн., суд зазначає наступне.

Організація діяльності з ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначена Порядком ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженим Наказ Міністерства фінансів України від 07 квітня 2016 року N 422, який набрав чинності 10.06.2016 (далі – Порядок №422).

Згідно з п. 2 Розділу І Порядку №422 терміни в цьому Порядку вживаються в таких значеннях:

- достовірність показників інформаційної системи - відповідність інформації, що зберігається у інформаційній системі, показникам первинних документів;

- інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, митних платежів до бюджетів та єдиного внеску, що ведеться за кожним видом платежу та включає перелік показників підсистем інформаційної системи органів ДФС, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та цільовими фондами;

- інформаційна система органів ДФС - інтегрована структура, що складається з одного чи більшої кількості процесів, компонентів апаратного та програмного забезпечення, засобів та персоналу, що забезпечує можливість задоволення встановленої потреби або цільової функції;

- облікові показники - показники, що інтегруються в процесі ведення оперативного обліку;

- оперативний облік - процес відображення, систематизації та узагальнення первинних показників через їх перетворення в облікові показники в ІКП;

- первинні показники - показники, що містяться у первинних документах та є визначальними для характеристики процесів адміністрування податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів та єдиного внеску;

- перекручення (викривлення) показників - неповне та/або несвоєчасне відображення у відповідних регістрах інформаційної системи, допущене як у результаті умисних дій працівників органів ДФС, так і внаслідок виникнення арифметичних та технічних помилок.

Згідно з положенням п. 1 Розділу ІІ Порядку №422 з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Облік нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску відображається в ІКП окремими обліковими операціями в хронологічному порядку. При цьому кожна операція фіксується в окремому рядку із зазначенням виду операції та дати її проведення.

Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ Порядку №422 після розміщення на відповідному сервері для завантаження інформації органів Казначейства відомостей про зарахування та повернення коштів з аналітичних рахунків за надходженнями у вигляді технологічного файла @B та відомостей про рух страхових коштів на аналітичних рахунках 3719, відкритих на ім'я органів ДФС, у вигляді технологічного файла @E інформаційною системою органів ДФС забезпечується автоматична обробка таких файлів та виконується розподіл записів за критеріями:

- рознесені платежі;

- нерознесені платежі;

- виключені з обробки платежі.

Рознесені платежі відображаються в ІКП відповідними обліковими операціями зі сплати/повернення сум відповідно до поля "Призначення платежу" документів на переказ згідно з переліком кодів видів сплати, визначеним Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24 липня 2015 року N 666, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 серпня 2015 року за N 974/27419.

Після рознесення сум до ІКП автоматично проводиться розрахунок пені за правилами, визначеними главою 7 цього розділу, та проведення відповідних операцій щодо нарахування пені в ІКП.

При погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник, у першу чергу зараховуються у рахунок податкового зобов'язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник, у наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу - у рахунок пені згідно з черговістю їх виникнення.

Якщо платник не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), орган ДФС самостійно здійснює розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом.

Згідно з п.4 Розділу ІУ Порядку №422 працівники підрозділів адміністративного/судового оскарження органу ДФС, до компетенції яких належать розгляд скарг при проведенні процедури адміністративного оскарження або супроводження справ у судах при проведенні процедури судового оскарження прийнятих податкового повідомлення-рішення / рішення / вимоги та/або рішення щодо єдиного внеску, в установленому порядку відповідно до вимог регламентів використання відповідних інформаційних систем забезпечують внесення даних до інформаційних систем, які забезпечують відображення результатів адміністративного та/або судового оскарження, у день отримання чи складання відповідних документів або отримання інформації з подальшим збереженням даних та встановленням зв'язків записів зазначених інформаційних систем із записами підсистеми, що відображає результати КПР.

Відображенню в інформаційній системі органів ДФС підлягають матеріали, які зареєстровані в інформаційних системах, що забезпечують відображення результатів адміністративного та/або судового оскарження, та мають безпосередній зв'язок з матеріалами, внесеними до підсистеми, що забезпечує відображення результатів контрольно-перевірочної роботи в ході виконання її функцій.

Залежно від інформації, яка завантажена в інформаційну систему органів ДФС з інформаційних систем, які забезпечують відображення результатів адміністративного та/або судового оскарження, в підсистемі, що забезпечує відображення результатів контрольно-перевірочної роботи, одночасно змінюється статус повідомлень-рішень/рішень/вимог та/або рішень щодо єдиного внеску та в ІКП відображається така інформація щодо оскарження донарахованих сум та прийнятих рішень відповідними органами:

3) інформація з рішення про результати розгляду скарги (заяви).

У підсистемі, що забезпечує відображення результатів контрольно-перевірочної роботи, статус повідомлень-рішень/рішень/вимог та рішень щодо єдиного внеску змінюється залежно від наслідків розгляду скарги (заяви) відповідно до інформації з інформаційної системи, яка забезпечує відображення результатів адміністративного оскарження, на статуси "Скасовується в адміністративному порядку", або "Вручено, адміністративний розгляд", або "Анульовано" при частковому скасуванні.

При частковому скасуванні сум формується нове повідомлення-рішення /рішення /вимога та/або рішення щодо єдиного внеску на суму, що залишилась.

При збільшенні зазначених у повідомленні-рішенні/рішенні/вимозі та/або рішенні щодо єдиного внеску сум формується повідомлення-рішення/рішення/вимога та/або рішення щодо єдиного внеску на суму збільшення без анулювання первинного документа та вручається платнику податків (вноситься дата вручення до інформаційної системи та виконуються процеси, описані у главі 3 цього розділу).

На підставі інформації з інформаційної системи органів ДФС, яка забезпечує відображення результатів адміністративного оскарження, про результати адміністративного оскарження (рішення органу ДФС про результати розгляду скарги (заяви)) та у разі, якщо донарахована/зменшена сума з урахуванням її складових (платіж, санкція, пеня) у повному обсязі підтверджується (статус документа в підсистемі, що забезпечує відображення результатів КПР, змінюється на "Вручено, адміністративний розгляд") та якщо з урахуванням законодавчо встановлених строків вона вважається узгодженою, то в ІКП відображаються облікові показники (операції) щодо донарахування (поновлення у разі попереднього виключення з обліку) / зменшення такої суми.

У разі якщо за результатами адміністративного оскарження донарахована/зменшена сума з урахуванням її складових (платіж, санкція, пеня) у повному обсязі скасовується (статус документа в підсистемі, що забезпечує відображення результатів контрольно-перевірочної роботи, змінюється на "Скасовується в адміністративному порядку"), в ІКП відображення облікових показників не проводиться.

Отже, нарахування, збільшення або зменшення сум грошових зобов'язань, у тому числі і пені, а також розрахунки з бюджетом контролюючий орган відображає в інтегрованій картці такого платника з відповідного виду податку чи збору.                                                                                Оскільки нарахування, збільшення або зменшення сум податкових зобов'язань платника податків, його податкового боргу, розрахунки з бюджетом здійснюються в інтегрованій картці платника, суд погоджується із твердженням позивача про наявність у платника податків матеріально-правового інтересу в тому, щоб дані інтегрованих карток платників правильно відображали фактичний стан розрахунків з бюджетом, містили реальну структуру податкових вигод та податкових зобов'язань платника податків.

Як зазначено вище, контролюючим органом було безпідставно нараховано позивачу пеню в інтегрованих картках з податку на додану вартість на суму - 249050,00 грн. та з податку на прибуток приватних підприємств - на суму 1024099,24 грн.                               

Приймаючи до уваги, що інтегрована картка платника є документом, який знаходиться в оперативному стані і відображає облік нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету, а відповідачем, як встановлено вище, було неправомірно нараховано позивачу пеню з податку на додану вартість та з податку на прибуток приватних підприємств, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для зобов'язання контролюючого органу, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, внести зміни до картки особового рахунку платника податків, з метою приведення спірних правовідносин у стан, що існував до порушення.

У зв'язку з цим, суд вважає за необхідне зобов'язати відповідача внести зміни до інтегрованих карток Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на прибуток приватних підприємств та з податку на додану вартість шляхом виключення з них інформації про нараховану пеню.

Отже, позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Відповідно до ч.1 ст.87 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

          Згідно з п.3 ч.3 ст.87 Кодексу адміністративного судочинства України до витрат, пов'язаних з розглядом справи, належать витрати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів та проведенням судових експертиз.                                                                                                              Частиною 1 ст.92 Кодексу адміністративного судочинства України витрати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів та проведенням судових експертиз, несе сторона, яка заявила клопотання про виклик свідків, залучення спеціаліста, перекладача та проведення судової експертизи.          

Як вбачається з матеріалів справи, сума витрат, які були понесені позивачем, у зв'язку із залученням судового експерта, становить 66 500,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями за №1062 від 16.05.2016 на суму 15 000,00 грн., №1076 від 17.05.2016 на суму 10 000,00 грн., №1087 від 17.05.2016 на суму 25 000,00 грн.,№1311 від 07.06.2016 на суму 16500,00 грн.                    

Як зазначено вище, судом задоволено чотири позовні вимоги немайнового характеру.

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про судовий збір» сума судового збору, який підлягає до сплати за подання суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Отже, сума судового збору за задоволенні позовні вимоги становить 5512,00 грн., що свідчить про те, що позивачем було надмірно сплачено судовий збір у сумі 16 341,23 грн.

Відповідно до ст.7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

За таких обставин, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в розмірі 5512,00 грн. та витрат на проведення судової експертизи у розмірі 66500,00 грн., що в цілому становить 72 012,00 грн. підлягають стягненню на його користь з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

1.Визнати протиправними дії Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області щодо нарахування в інтегрованій картці Товариства з обмеженою відповідальність «Броварський заводобудівельний комбінат» (ідентифікаційний код 33212226) з податку на прибуток приватних підприємств пені у розмірі 1024099 грн. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014 №0006712202.

2.Визнати протиправними дії Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області щодо нарахування в інтегрованій карці Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» з податку на додану вартість пені у розмірі 249099,48 грн. за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014 №0006692202.

3.Зобов'язати Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області внести зміни до інтегрованої картки Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» (ідентифікаційний код 33212226) з податку на прибуток приватних підприємств, шляхом виключення суми пені у розмірі 1024099 грн., нарахованої за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014 №0006712202.

4.Зобов'язати Броварську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області внести зміни до інтегрованої картки Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат» (ідентифікаційний код 33212226) з податку на додану вартість, шляхом виключення суми пені у розмірі 249099,48 грн., нарахованої за податковим повідомленням-рішенням від 31.03.2014 №0006692202.

5.Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Броварський заводобудівельний комбінат»(07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Порошкова, будинок, 2, ідентифікаційний код 33212226) судовий збір в сумі 5512 (п'ять тисяч п'ятсот дванадцять) грн. 00 коп. та витрати на проведення судової експертизи в сумі 66500,00 (шістдесят шість тисяч п'ятсот) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень – Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (07400, Київська область, місто Бровари, вулиця Київська, будинок 286, ідентифікаційний код 39463945).

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.

                    Суддя                                                                                 Дудін С.О.

Дата ухвалення рішення08.09.2016
Оприлюднено25.11.2016
Номер документу62863802
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/246/16

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 19.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Сорочко Є.О.

Ухвала від 11.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Постанова від 08.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 08.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 11.08.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 13.06.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні