Ухвала
від 17.11.2016 по справі 909/812/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

17 листопада 2016 р. Справа № 909/812/16

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Булки В.І. , секретар судового засідання Кричковський Р.М. розглянувши у відкритому судовому засіданні

заяву Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області (вх.№11451/16 від 09.11.16) з грошовими вимогами до боржника на суму 3 161 651,52 грн., у справі

за заявою голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс"

про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс",

(вул. Джохара Дудаєва, 31а, 19/1а, м.Івано-Франківськ, 76018)

за участю:

голова ліквідаційної комісії Товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" в судове засідання не з'явився;

ОСОБА_1 - представник голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" ОСОБА_2, довіреність №316 від 22.09.16

встановив: голова ліквідаційної процедури товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" звернувся до господарського суду Івано-Франківської області із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс", в порядку ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство) та призначення ліквідатором боржника голову ліквідаційної комісії ОСОБА_2.

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 27.09.16 заяву голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання на 10.10.2016.

Ухвалою суду від 10.10.16 порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс", справу призначено до розгляду на 27.10.16.

Постановою суду від 27.10.16 визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" банкрутом; відкрито ліквідаційну процедуру щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" строком на дванадцять місяців (до 27.10.17); призначено ліквідатором ОСОБА_2; засідання суду призначено на 13.12.16.

Державна податкова інспекція у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області направила на адресу суду заяву (вх.№11451/16 від 09.11.16) з грошовими вимогами до боржника на суму 3 161 651,52 грн.

Ухвалою суду від 10.11.16 прийнято заяву Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області з вимогами до боржника та призначено до розгляду в засіданні суду на 17.11.16.

В судове засідання 17.11.16 з'явився представник голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс" ОСОБА_2 - ОСОБА_1

ДПІ в м. Івано-Франківську надіслала суду клопотання (вх.№ 16378/16 від 16.11.16) про розгляд справи без участі уповноваженого представника.

17.11.16 до канцелярії господарського суду надійшло повідомлення арбітражного керуючого ОСОБА_2 (вх.№ 16439/16) про розгляд та визнання у повному обсязі грошових вимог кредитора - ДПІ у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області.

Розглянувши матеріали справи та поданої заяви, заслухавши в засіданні суду представника ліквідатора боржника суд встановив наступне.

Згідно ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до приписів ч. 3 ст. 95 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає.

В силу ст. 1 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" грошове зобов’язання - зобов’язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України.

Згідно абз. 7 ст. 1 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитор - юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов’язань до боржника.

На підставі положень ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у справі про банкрутство спір не вирішується по суті, а лише встановлюються грошові вимоги кредиторів на підставі поданих документів.

За загальним правилом, визначеним ст.ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.

Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчить про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.

Отже, аналіз норм права дозволяє зробити висновок, про те що спеціальне законодавство про банкрутство визначає особливий порядок розгляду грошових вимог кредитора у процедурі банкрутства шляхом їх визнання (відхилення) внаслідок розгляду по суті.

Станом на 01.11.2016 року ТОВ "Ренесанс Трейд Сервіс" має податкову заборгованість перед бюджетом по податку на додану вартість, по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів, а також пеня, - в сумі 3 161 651, 52 грн, в т. ч. основний борг - 3 155 749, 36 грн та пеня - 5 902, 16 грн, яка нарахована на суму податкового боргу, починаючи з першого робочого дня наступного за останнім днем граничного строку сплати відповідного податкового зобов'язання в розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України за кожен день прострочення у його сплаті.

Вказана вище заборгованість підтверджується податковим повідомленнями -рішеннями, податковими деклараціями з податку на прибуток підприємства, актами перевірки.

Відповідно до ст. 16.1.4 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та в розмірах, встановлених податковим законодавством.

Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк (ст.38 Податкового кодексу України).

Приписами ст. 14.1.175 Податкового кодексу України передбачено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Станом на 01.11.16, визначені податкові зобов'язання боржника в порушення ст.57.1 Податкового кодексу України не сплачені, а тому вважаються податковим боргом в сумі 3 161 651, 52 грн, а саме:

- по податку на додану вартість - 3 160 627, 51 грн.

13.07.2016р. ДПІ у м. Івано-Франківську проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, акт №2823/12-01/39779950. За результатом перевірки винесено податкове повідомлення-рішення №0008581501 від 13.07.2016 р. на суму 1 020 грн.

15.08.2016р. ДПІ у м. Івано-Франківську проведено позапланову виїзну перевірку, акт № 466/09-19-14-01-01/39779950. За результатом перевірки винесено податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 29.08.2016 р. на суму 60 386 грн та № НОМЕР_2 від 29.08.2016 р. на суму 22 367,62 грн.

25.07.2016р. відповідачем подано декларацію №9129175185 на суму 3 930 584 грн. у зв'язку з наявною переплатою заявленню підлягає 3 070 955,74 грн.

Пеня , що облікується в картці платника в розмірі 4 526,47 грн.

Пеня , що буде нарахована на суму несплаченого податкового боргу - 1 371,68 грн.

- по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів - 1 024,01 грн.

04.08.2016 р. ДПІ у м. Івано-Франківську проведено камеральну перевірку даних задекларованих у податковій звітності з акцизного податку, акт № 3161/09-15-40-15/39779950. За результатом перевірки винесено податкове повідомлення-рішення №0001832100 від 13.09.2016р. на суму 1 020 грн.

Пеня, що буде нарахована на суму несплаченого податкового боргу - 4,01 грн.

Відповідно до п.п. 129.1.1 ст. 129 Податкового кодексу України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня. Пеня визначена нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 % річних облікової ставки НБ України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті, (пп. 129.4 Податкового кодексу України).

Відповідно до ст.131 Податкового кодексу України нараховані контролюючим органом суми пені самостійно сплачуються платником податків. При погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник податків, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов'язання. Уразі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник податків, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені.

Відповідно до пп. 131.3 ст. 131 Податкового Кодексу суми пені зараховуються до бюджетів або державних цільових фондів, до яких згідно із законом зараховуються відповідні податки.

Однак, платник, ТОВ "Ренесанс Трейд Сервіс", не виконав вимоги закону і не погасив узгоджені суми податкових зобов'язань. Таким чином, вимога Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області до боржника обґрунтована, документально підтверджена. Таким чином, вимогу слід визнати і включити в реєстр вимог кредиторів ТОВ "Ренесанс Трейд Сервіс" в сумі 3 161 651, 52 грн , із них: 3 155 749, 36 грн основного боргу як вимоги третьої черги; та 5 902, 16 грн пені, як вимоги шостої черги; 2 756, 00 грн судового збору, як вимоги першої черги.

Також, судом встановлено, що 17.11.16 до канцелярії господарського суду надійшло клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 (вх.№ 11835/16) про затвердження грошової винагороди ліквідатору боржника в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць роботи у даній справі.

В судовому засіданні, представник голови ліквідаційної комісії ТОВ "Ренесанс Трейд Сервіс" - ОСОБА_1 підтримав відповідне клопотання.

Згідно п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Враховуючи викладене, суд розглянувши клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2 (вх.№11835/16 від 17.11.16) про затвердження винагороди ліквідатору боржника, дійшов висновку задоволити подане клопотання в повному обсязі.

Керуючись ст. 2 , 45, 95, 98, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. заяву заяву Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області (вх.№11451/16 від 09.11.16) з грошовими вимогами до боржника на суму 3 161 651, 52 грн - задоволити.

Визнати грошові вимоги Державної податкової інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області до боржника і включити в реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "Ренесанс Трейд Сервіс": 3 155 749, 36 грн основного боргу як вимоги третьої черги; та 5 902, 16 грн пені, як вимоги шостої черги; 2 756, 00 грн судового збору, як вимоги першої черги.

2. Встановити основну грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_2І, в розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень ліквідатора боржника - ТОВ "Ренесанс Трейд Сервіс" (вул. Джохара Дудаєва, 31а, 19/1а, м.Івано-Франківськ, 76018) у справі № 909/812/16.

Суддя В.І. Булка

Дану ухвалу направити:

- заявнику - боржнику;

- голові ліквідаційної комісії ОСОБА_2 (вул.Шевченка,13,с.Березівка, Тисменицький р-н., Івано-Франківська обл., 77461);

- Державній податковій інспекції у м. Івано-Франківськ ГУ ДФС в Івано-Франківській області (76018 Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20).

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення17.11.2016
Оприлюднено25.11.2016
Номер документу62878509
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/812/16

Ухвала від 13.12.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Ухвала від 17.11.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Ухвала від 10.11.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Ухвала від 31.10.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Постанова від 27.10.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Ухвала від 10.10.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

Ухвала від 27.09.2016

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Булка В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні