11.5
Ухвала
Про залишення заяви без руху
22 грудня 2011 рокуСправа № 2а-11885/11/1270
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Широка К.Ю., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом Управління праці та соціального захисту населення Артемівської районної у місті Луганську ради до Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області, третя особа Головне управління державного казначейства України у Луганській області про визнання дій державного виконавця ВПВР УДВС Головного управління юстиції в Луганській області неправомірними, їх скасування та повернення стягнутих коштів, -
ВСТАНОВИВ:
20 грудня 2011 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Управління праці та соціального захисту населення Артемівської районної у місті Луганську ради до Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області, третя особа Головне управління державного казначейства України у Луганській області про визнання дій державного виконавця ВПВР УДВС Головного управління юстиції в Луганській області неправомірними, їх скасування та повернення стягнутих коштів
Відповідно до ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:
1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;
2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);
3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;
4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;
5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення);
6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у позовній заяві зазначаються:
1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;
4) зміст позовних вимог згідно з частиною третьою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків; заява про поновлення строку звернення до адміністративного суду тощо;
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Суддею встановлено що, позивачем при подані адміністративного позову додано в якості доказу надіслання відповідачу та третій особі копії позовної заяви та доданих до неї документів копії квитанції, з яких не можливо встановити, що на адресу відповідача по справі було направлено копію позовної заяви та додані до неї документи.
Відповідно до ОСОБА_1 адміністративний суд від 16.11.2011 № 2091/11/13-11 В«Щодо визначення належного доказу надіслання суб'єктом владних повноважень відповідачу і третім особамВ»з урахуванням вимог частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України належним доказом надіслання суб'єктом владних повноважень відповідачу і третім особам у справі копії позовної заяви та доданих до неї документів може бути опис вкладення разом з розрахунковим документом. Крім того, будь-яким іншим доказом може бути письмове підтвердження відповідача (розписка, штамп про отримання, тощо), або третіх осіб про отримання позовної заяви та доданих до неї документів.
З огляду на викладене, суддя дійшов висновку, що надані позивачем копії квитанцій не є належним доказом надіслання відповідачу та третій особі у справі копії позовної заяви та доданих до неї документів. Тому суддя вважає, що позивачем не надано належного доказу надіслання відповідачу у справі копії позовної заяви та доданих до неї документів, що є недоліком позовної заяви, а саме порушенням ч. 3 ст. 106 КАС України.
Зазначений недолік позовної заяви може бути усунуто шляхом надання до суду належних доказів надіслання відповідачу копії позовної заяви та доданих до неї документів.
Також, у позовній заяві позивач зазначає у якості відповідача -Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області, проте не вказує якого саме відділу.
Згідно ч. 3 ст. 181 Кодексу адміністративного судочинства України відповідачем у справах з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби.
Органами державної виконавчої служби, згідно зі статтею 3 Закону України "Про державну виконавчу службу", є:
- Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України;
- відділи державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі;
- районні, міські (міст обласного значення), районні в містах відділи державної виконавчої служби відповідних управлінь юстиції.
Тому, суд вважає, це недоліком позовної заяви, який може бути усунуто шляхом уточнення відповідача.
Згідно ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Отже, суддя вважає, що позовну заяву подано без додержання вимог ст.. 106 КАС України, а тому вона підлягає залишенню без руху.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 106-108, 118 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Управління праці та соціального захисту населення Артемівської районної у місті Луганську ради до Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Луганській області, третя особа Головне управління державного казначейства України у Луганській області про визнання дій державного виконавця ВПВР УДВС Головного управління юстиції в Луганській області неправомірними, їх скасування та повернення стягнутих коштів - залишити без руху до 10.01.12 для усунення недоліків, шляхом надання до суду уточненої позовної заяви та доказів направлення відповідача та третій особі позовної заяви та додатків до неї.
Роз'яснити позивачу, що у разі усунення недоліків позовної заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до адміністративного суду.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала про залишення позовної заяви без руху може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Суддя К.Ю. Широка
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2011 |
Оприлюднено | 25.11.2016 |
Номер документу | 62884321 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Ю. Широка
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Міронова Галина Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні