Ухвала
від 29.11.2016 по справі 19/5007/1038-б/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

від "29" листопада 2016 р. № 19/5007/1038-Б/12

За заявою Управління Пенсійного фонду України в Попільнянському районі Житомирської області (смт.Попільня, Житомирська область)

До боржника ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" (смт.Попільня, Житомирська область)

про визнання банкрутом

Суддя Костриця О.О.

В засіданні суду прийняли участь:

- від кредиторів: ОСОБА_2 - представник Андрушівського об'єднаного УПФУ в Житомирській області, дов. №784/01 від 19.05.2016

- від боржника: ОСОБА_2 - дов. №784/01 від 19.05.2016

В провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс".

Ухвалою суду від 11.09.2012 було порушено провадження у справі про банкрутство ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" в порядку статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.

Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.

Разом з тим, з огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника в порядку статті 52, при вирішенні судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за №2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.

Постановою суду від 24.09.2013 було визнано банкрутом ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс", відкрито ліквідаційну процедуру ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс", призначено ліквідатором Управління Пенсійного фонду в Попільнянському районі.

Ухвалою суду від 04.10.2016 було прийнято та призначено в засіданні суду заяву ініціюючого кредитора (ліквідатора) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ "Євро-Транс-Сервіс"; відкладено розгляд справи.

29.11.2016 до суду від ліквідатора (ініціюючого кредитора ) надійшов остаточний звіт про проведену роботу, з підтверджуючими документами.

В судовому засіданні розглядалась заява ліквідатора (ініціюючого кредитора) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Ліквідатор (ініціюючий кредитор) в засіданні суду підтримала заяву про затвердження остаточного звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу боржника.

В судовому засіданні встановлено, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, матеріали справи та подані документи, заслухавши учасника судового процесу, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до вимог статті 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", на ліквідатора, з дня його призначення покладено такі повноваження, зокрема: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 2 ст. 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута.

Однак, як убачається з матеріалів справи, посадовими особами банкрута (колишнім керівником банкрута) вищезазначені приписи виконано не було, бухгалтерської та іншої документації банкрута, печаток і штампів, матеріальних та інших цінностей банкрута, ліквідатору передано не було, у зв'язку з чим ліквідатором була направлена заява про вчинення кримінального правопорушення до Попільнянського райвідділу УМВС України в Житомирській області.

Попільнянське відділення поліції Коростишівського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області листом №2978/217/02-2016 від 16.05.2016, повідомило, що кримінальне провадження №12014060270000438 від 15.09.2014, за фактом невиконання рішення господарського суду від 24.09.2013 керівником ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" ОСОБА_3, закрите на підставі ст.284 ч.1 п.2 КПК України 18.07.2015 року (а.с.114 том 3).

Крім того, в газеті територіальних громад Попільнянського району Житомирської області "Перемога" №68 (10824) від 12.09.2014 було опубліковано оголошення про визнання недійсними статутних документів, печтки та штампів боржника (а.с.95-98 том 2).

Отже, суд вважає, що ліквідатором були вчинені усі необхідні заходи на виконання приписів ч.2 статті 25 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Як убачається з матеріалів справи, в період здійснення своїх повноважень ліквідатором здійснювались також заходи, спрямовані на виявлення майнових активів у банкрута передбачені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", і зокрема: були направлені відповідні запити та отримані на них відповіді.

Згідно довідки №02/894 від 27.10.2016 Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області, за ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" сільськогосподарська техніка не зареєстрована (а.с.158 том 3).

Відповідно до довідки Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області №11-6-0.22-10354/2-16 від 10.10.2016 повідомляється, що згідно інформації наданої територіальними органами Держгеокадастру у Житомирській області, відсутні відомості про зареєстровані права на земельні ділянки за ТОВ "Євро-Транс-Сервіс"(а.с.162 том 3).

Згідно довідки Відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи смт.Попільня при УМВС України в Житомирській області №1775 від 30.11.2012, зареєстрованих транспортних засобів за ТОВ "Євро-Транс-Сервіс", станом на 07.11.2012, на обліку не значиться (а.с.146 том 1).

Згідно довідки Державної служби України з безпеки на транспорті, відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є юридична особа ТОВ "Євро-Транс-Сервіс" (а.с.154 том 3).

Управління державної архітектури-будівельної інспекції у Житомирській області у листі №1006-3-12/3977/16 від 11.10.2016, повідомило, що звернень від ТОВ "Євро-Транс-Сервіс" щодо отримання дозвільних документів на виконання підготовчих та будівельних робіт та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом до управління, станом на 11.10.2016 не надходило (а.с.156 том 3).

Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №12102/21932 від 18.10.2016, у Державному реєстрі випусків цінних паперів комісії станом на 12.10.2016 відсутня інформація щодо реєстрації випусків цінних паперів ТОВ "Євро-Транс-Сервіс" (а.с.157 том 3).

Державна авіаційна служба України у листі від 01.11.2016, повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "Євро-Транс-Сервіс", повітряні судна не зареєстровані (а.с.159 том 3).

Державне космічне агентство України в листі №4882/10-К4.1/16 від 04.10.2016, повідомило, що у агентстві відсутні відомості щодо наявності у ТОВ "Євро-Транс-Сервіс" космічної техніки та об'єктів космічної діяльності. (а.с.160 том 3).

Згідно довідки Житомирської митниці ДФС, за наявними базами даних, митне оформлення, в будь-яких митних режимах, товарів та транспортних засобів ТОВ "Євро-Транс-Сервіс", не проводилось (а.с.161 том 3).

Відповідно до Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ТОВ "Євро-Транс-Сервіс", в державних реєстрах відомості відсутні (а.с.167-169- том 3).

Згідно довідки ВДВС Попільнянського РУЮ №5588/3 від 15.09.2014, виконавчі документи про стягнення з боржника на користь юридичних та фізичних осіб, станом на 15.09.2014 на виконанні не перебувають (а.с.103 том 1).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № НОМЕР_1 від 13.09.2016 боржник являється засновником ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Попільнянський агробуд". Внесок ТОВ "Євро-Транс-Сервіс" у статусний капітал ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Попільнянський агробуд" становить 509740,00 грн. (а.с.49-109 том 3).

Дослідивши матеріали справи, ліквідатор прийшов до висновку, що повернути грошовий внесок боржника, не є можливим.

Довідкою Попільнянського відділення Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області № 1916 від 24.10.2016 повідомлено про відсутність відкритих розрахункових рахунків боржника в банківських установах (а.с.152 том 3).

Суд вважає, що ліквідатором виконані усі необхідні дії для виявлення документації і майнових активів боржника та покладені на нього Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки.

Скарги на дії ліквідатора банкрута, у зв'язку з поданим на затвердження суду звітом та ліквідаційним балансом до дня судового засідання не надходили.

Таким чином, як підтверджують матеріали справи, відсутність майнових активів банкрута унеможливлює задоволення вимог кредиторів боржника.

Відсутність у банкрута майнових активів підтверджена даними ліквідаційного балансу банкрута.

У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь - які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність.

Згідно до п.5 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.

Відповідно до п.6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Частиною 2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п.6 ч.2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство-банкрут - ліквідації.

Керуючись ст.ст. 25-32, п.6 ч.1 ст. 40, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року №2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно, ст. 86 ГПК України, господарський суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс" (смт.Попільня, Житомирська область).

2. Ліквідувати юридичну особу - ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Євро-Транс-Сервіс", що було зареєстроване Попільнянською районною державною адміністрацією Житомирської області 20.01.2006р. за № 1 297 102 0000 000250; юридична адреса: 13500, Житомирська область, Попільнянський район, смт. Попільня, вул. Радянська, 31, ідентифікаційний код 33864825.

3. Припинити повноваження ліквідатора.

4. Вимоги кредиторів у справі, які не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

5. Встановити, що вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Провадження у справі припинити.

7. Ліквідатору:

- повідомити відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області про завершення ліквідаційної процедури;

- вжити інших заходів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи;

- подати суду докази виконання вимог ухвали суду.

Надіслати копію ухвали про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу державному реєстратору та органу державної статистики для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, а також органу фіскальної служби за місцезнаходженням банкрута.

Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому чинним законодавством порядку.

Суддя Костриця О.О.

1-до справи;

2 - кредитору ДПАТ "Національна акціонерна компанія "Украгролізинг " 01601, м. Київ, вул. Мечникова, 16-а (реком.)

3-Андрушівському об'єднаному УПФУ в Житомирській області (13401, м. Андрушівка, вул. Вобяна, 15, (реком. з повід.)

4- Головне управління статистики в Житомирській області (рек. з пов.)

5- Попільнянській районній державній адміністрації (рек. з пов.)

6- Попільнянському відділенню Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області (реком. з повід.)

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення29.11.2016
Оприлюднено05.12.2016
Номер документу63087352
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —19/5007/1038-б/12

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 04.10.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 14.06.2016

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 01.12.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 08.10.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 04.08.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.04.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 03.03.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 03.02.2015

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 11.12.2014

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні