Ухвала
від 29.11.2016 по справі 806/2666/15
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Токарева М.С.

Суддя-доповідач:Капустинський М.М.

УХВАЛА

іменем України

"29" листопада 2016 р. Справа № 806/2666/15

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Капустинського М.М.

суддів: Мацького Є.М.

Шидловського В.Б.,

при секретарі Гунько Л.В.,

за участю сторін, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОВАЛ" на постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "05" листопада 2015 р. у справі за позовом Дочірнього підприємства "Рогачівське" до Реєстраційної служби Ружинського районного управління юстиції Житомирської області за участі третьої особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОВАЛ" про скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

В липні 2015р. Дочірнє підприємство "Рогачівське" звернулося до Житомирського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційної служби Ружинського районного управління юстиції Житомирської області, третя особа: ТОВ "Агровал" про скасування рішень та зобов'язання вчинити дії.

Обґрунтовуючи позов, підприємство зазначило, що ним укладено ряд договорів оренди земельних ділянок, зокрема щодо оренди земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9, НОМЕР_10 строк дії яких, з врахуванням додаткових угод, закінчується у 2018 році. Договори оренди земельних ділянок були зареєстровані у відділі Держкомзему у Ружинському районі, відповідно до законодавства, чинного на момент їх укладення. Третя особа, під час дії договорів оренди землі позивача, уклала договори оренди земельних ділянок з громадянами, які попередньо вже уклали договори оренди землі з позивачем, та зареєструвала їх в Реєстарційній службі Ружинського районного управління юстиції Житомирської області з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9, НОМЕР_10. Позивач вважає, що рішення реєстраційної служби Ружинського районного управління юстиції Житомирської області індексний номер 21615201 від 27 травня 2015 року, індексний номер 21618384 від 27 травня 2015 року, індексний номер 21654846 від 28 травня 2015 року , індексний номер 21536274 від 25 травня 2015 року, індексний номер 21667451 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21658331 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21656616 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21664586 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21538509 від 25 травня 2015 року, індексний номер 21537373 від 25 травня 2015 року про реєстрацію права оренди земельних ділянок ТОВ "Агровал" є протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки державним реєстратором здійснено подвійну реєстрацію права оренди на одні і ті ж земельні ділянки. При проведенні державної реєстрації речового права за договорами оренди землі, укладеними ТОВ "Агровал" та з їх власниками, не перевірено належним чином чи право оренди на ці земельні ділянки зареєстровано раніше чи ні, тому здійснена відповідачем реєстрація права оренди за ТОВ "Агровал" порушує права ДП "Рогачівське" та є протиправною.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 05.11.2015р. позовні вимоги Дочірнього підприємства "Рогачівське" задоволено частково. Скасовано рішення Реєстраційної служби Ружинського районного управління юстиції Житомирської області індексний номер 21615201 від 27 травня 2015 року, індексний номер 21618384 від 27 травня 2015 року, індексний номер 21654846 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21536274 від 25 травня 2015 року, індексний номер 21667451 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21658331 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21656616 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21664586 від 28 травня 2015 року, індексний номер 21538509 від 25 травня 2015 року, індексний номер 21537373 від 25 травня 2015 року про реєстрацію право оренди земельних ділянок ТОВ "Агровал". В решті позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим судовим рішенням, третя особа звернулась до суду зі скаргою, в якій посилаючись на порушення норм матеріального права, просить постанову суду від 05.11.2015р. скасувати та прийняти нове рішення про відмову в позові. Скаржник вважає, що суд першої інстанції не дослідив ту обставину, чи в дійсності були укладені та зареєстровані у встановленому законом порядку договори оренди з ДП "Рогачівське". Суд першої інстанції порушив норми процесуального права, пославшись на відсутність спору з приводу дійсності договорів оренди землі з ДП "Рогачівське". Задовольняючи позов частково та пославшись на подвійну реєстрацію речових права, суд першої інстанції не навів жодних доказів з приводу порушень, що мали призвести до скасування державної реєстрації з боку ТОВ "Агровал". На думку скаржника, у державного реєстратора не було жодних підстав для відмови у державній реєстрації договорів оренди землі, укладених з ТОВ "Агровал", з урахуванням приписів ч.1 ст.24 ЗУ "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Відповідно до приписів ч.1 ст.195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Судом першої інстанції встановлено, ДП "Рогачівське" (Орендар) з рядом орендодавців було укладено договори оренди земельних ділянок, зокрема:

- з ОСОБА_3 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_1;

- з ОСОБА_4 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_2;

- з ОСОБА_5 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_3;

- з ОСОБА_6 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_4;

- з ОСОБА_7 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_5;

- з ОСОБА_8 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_6;

- з ОСОБА_9 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_7;

- з ОСОБА_10 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_8;

- з ОСОБА_11 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_9;

- з ОСОБА_12 щодо оренди земельної ділянки з кадастровим номером НОМЕР_10.

За умовами цих договорів Орендодавці надають, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Березнянської сільської ради, Ружинського району Житомирської області. Вказані договори набули чинності після підписання сторонами та їх державної реєстрації.

На виконання договорів Орендодавцями та Орендарем складені та підписані акти прийому передачі земельних ділянок.

З орендодавцями ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12 - та Орендарем - ДП "Рогачівське" досягнуто згоди щодо внесення змін до договорів оренди земельних ділянок про що підписано відповідні додаткові угоди. Копії цих додаткових угод долучено до матеріалів справи.

Разом з тим, судом встановлено, що у травні 2015 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Агровал" звернулося до Реєстраційної служби Ружинського районного управління юстиції Житомирської області із заявами про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо іншого речового права), а саме реєстрацію виникнення права оренди земельних ділянок, право власності на які у власників цих земельних ділянок виникло та оформлено до 1 січня 2013 року.

Заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень розглянуто державним реєстратором прав на нерухоме майно і прийнято ряд рішень про державну реєстрацію іншого речового права - право оренди земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9, НОМЕР_10 за ТОВ "Агровал". Вказані обставини підтверджуються витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Актуальна інформація про державну реєстрацію іншого речового права), сформованими 27.05.2015 року.

Наведені обставини слугували підставою звернення ДП "Рогачівське" з позовом до суду.

Розглядаючи питання про законність та обґрунтованість судового рішення, яким позов задоволено частково, суд апеляційної інстанції враховує таке.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна визначено Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004р. № 1952-ІV (далі - Закон).

Згідно ст. 2 Закону нерухоме майно, за цим законом визначається як земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення.

За змістом ч.4 ст.3 Закону права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим Законом, визнаються дійсними у разі відсутності їх державної реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов: якщо реєстрація прав та їх обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.

Пунктом 2 ч.1 ст.4 Закону передбачено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, зокрема право оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст.26 Закону записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. У разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав. Статтею 28-1 Закону передбачено взаємодію органу державної реєстрації прав та органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру. Так, ч.2 ст.28-1 Закону визначено, що орган, який здійснює ведення Державного земельного кадастру, надає органу державної реєстрації прав інформацію про: державну реєстрацію земельної ділянки (дату державної реєстрації, орган, що здійснив таку реєстрацію); кадастровий номер, площу, місце розташування земельної ділянки; кадастровий план зареєстрованої земельної ділянки в електронній (цифровій) формі.

У відповідності до ч.1 ст.210 Цивільного кодексу України (зі змінами та доповненнями) правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.

Згідно зі ст.18 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 № 161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди), договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.

Частиною 2 ст.125 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди) визначено, що право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.

Укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленому законом (ст.20 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 №161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди)).

Єдині умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок (далі - договори оренди), на час укладення позивачем зазначених договорів оренди, були визначені Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 року №2073.

Відповідно до п. 2 Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 року №2073 (у редакції, чинній на час укладення позивачем договорів, надалі - Порядок №2073), державна реєстрація договорів оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення або припинення права оренди земельних ділянок.

Згідно зі п.п.12,13 Порядку №2073, факт державної реєстрації засвідчується у 10-денний термін гербовою печаткою та підписом голови відповідної ради, Київської, Севастопольської міської державної адміністрації або уповноваженої ними посадової особи. Печатка та підпис ставляться на всіх примірниках договору оренди (суборенди). Після засвідчення факту державної реєстрації договір оренди реєструється у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі, яка ведеться державним органом земельних ресурсів за формою згідно з додатком. Книга записів державної реєстрації договорів оренди землі ведеться окремо в розрізі кожної сільської, селищної, міської ради, а також у розрізі Київської, Севастопольської міської державної адміністрації. Книга прошнуровується, засвідчується підписами сільського, селищного, міського голови та начальника районного відділу, міського управління (відділу) земельних ресурсів і скріплюється печатками.

Датою реєстрації договору оренди у Книзі записів є дата засвідчення факту державної реєстрації (п.14 Порядку №2073).

Пунктом 4.2 Тимчасового порядку ведення державного реєстру земель, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 2 липня 2003 р. №174 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 липня 2003 р. за №641/7962 (чинного на момент укладення позивачем договорів) визначено, що державна реєстрація державного акта на право власності на земельну ділянку, державного акта на право постійного користування земельною ділянкою, договору оренди землі здійснюється шляхом внесення записів реєстрації до книги реєстрації.

В силу приписів п.3.2 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. №43 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 червня 1999 р. за №354/3647, державна реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Держкомземі України.

Таким чином, державна реєстрація договорів оренди землі, відповідно до законодавства, яке діяло на момент укладення позивачем договорів оренди земельних ділянок, здійснювалась шляхом відповідного запису у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі.

Як встановлено судом першої інстанції, факт наявності записів про державну реєстрацію договорів оренди земельних ділянок укладених з ДП "Рогачівське" підтверджено оглянутими у судовому засіданні Книгами записів про державну реєстрацію державних актів на право власності на земельні ділянки та право постійного користування земельними ділянками, договорів оренди землі. Договори оренди земельних ділянок набрали чинності з моменту їх державної реєстрації, тому строк їх дії ще не закінчився.

Постановою Кабінету Міністрів України №118 від 22.02.2012 р. затверджено "Порядок надання інформації про зареєстровані земельні ділянки органу державної реєстрації прав та про зареєстровані речові права на земельні ділянки органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру" та "Порядок надання органом, що здійснює ведення Державного земельного кадастру, органу державної реєстрації прав доступу до перегляду кадастрових карт (планів)", норми яких щодо порядку надання інформації про земельні ділянки кореспондуються із Законом №1952-ІV.

Пунктом 1 ч.2 ст.9 Закону зазначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

Відповідно до п.8-1 ч.2 ст.9 Закону №1952-ІV державний реєстратор під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та зареєстровані в установленому порядку до 1 січня 2013р., запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент реєстрації законодавства проводили таку реєстрацію, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо зареєстрованих речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки.

Аналіз наведених норм дає підстави вважати, що державний реєстратор під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно зобов'язаний перевірити інформацію про наявність або відсутність вже зареєстрованих речових прав з метою недопущення одночасного існування їх подвійної державної реєстрації.

Аналогічна правова позиція була висловлена Верховним Судом України у постанові від 29 вересня 2015 року (справа № 21-760а15).

ДП "Рогачівське", звертаючись до суду з вимогами про, зокрема, скасування рішення, зазначило, що здійснивши реєстрацію договорів оренди землі, відповідач фактично здійснив подвійну реєстрацію договорів з одними і тими самими фізичними особами щодо належних їм земельними ділянками, проте з різними юридичними особами.

Висновок відділу Держземагенства у Ружинському районі Житомирської області Головного управління Держземагенства у Житомирської області свідчить про те, що земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1; НОМЕР_2, НОМЕР_3, НОМЕР_4, НОМЕР_5, НОМЕР_6, НОМЕР_7, НОМЕР_8, НОМЕР_9, НОМЕР_10 перебувають в оренді ДП "Рогачівське", на дані земельні ділянки відкриті Поземельні книги, розділи якої підтверджують факт реєстрації права оренди з ДП "Рогачівське" та чинність договорів (а.с.20).

Відповідно до ч.3 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень" та інших законодавчих актів України» від 11.02.2010 р. (в ред. від 09.12.2011 p., чинній на момент проведення державної реєстрації договору оренди позивача) до 1 січня 2013 року державна реєстрація права власності, права користування (сервітут) земельними ділянками, права постійного користування земельними ділянками, договорів оренди земельних ділянок; права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); права забудови земельної ділянки (суперфіцій) проводиться територіальними органами земельних ресурсів.

В ч. 4 ст. З Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» зазначено про те, що права на нерухоме майно та їх обтяження, визнаються дійсними у разі реєстрації прав та їх обтяжень відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на момент виникнення прав та їх обтяжень діяло законодавство, що не передбачало обов'язкової реєстрації таких прав та їх обтяжень.

Отже, право оренди земельних ділянок було зареєстроване за позивачем відповідно до законодавства, що діяло на той час, а тому є дійсним навіть за відсутності відображення цього права в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Таким чином, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що всупереч чинному законодавству України відповідач не вчинив жодних дій, які були б спрямовані на отримання інформації про існуючі речові права щодо земельної ділянки, на яку реєструється право оренди землі. У зв'язку з цим, відповідач не виконав свого обов'язку щодо перевірки можливої наявності суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на орендовані земельні ділянки. В результаті цього, відповідач незаконно зареєстрував право оренди земельних ділянок за ТОВ "АГРОВАЛ", яке вже належить позивачу.

Крім того, що станом на день прийняття відповідачем оскаржуваного рішення діяв «Порядок надання інформації про зареєстровані земельні ділянки органу державної реєстрації прав та про зареєстровані речові права на земельні ділянки органу, що здійснює ведення Державного земельного кадастру», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2012 p. №118. Відповідно до вимог вказаного Порядку передбачається обов'язків обмін інформацією щодо здійснення державної реєстрації земельних ділянок та речових прав на них між органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру та органами, що здійснюють державну реєстрацію прав, який, як вірно зазначив суд першої інстанції, кореспондується із нормою п.8-1 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Також, відповідно до листа Державної реєстраційної служби України №2951/05-15-13 від 06 серпня 2013 року «Щодо запобігання випадків подвійної реєстрації прав оренди на земельну ділянку за різними право набувачами», з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку, сформовану у результаті виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв), державному реєстратору слід запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01 січня 2013 року, зокрема виконавчих комітетів сільської, селищної, міської ради за місцем розташування земельної частки (паю).

Таким чином, саме відповідач як суб'єкт владних повноважень, з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на земельні ділянки, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельні ділянки та уникнення подвійної реєстрації повинен запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01 січня 2013 року.

В свою чергу матеріалами справи підтверджено, що відповідний запит до управління Держземагенства у Ружинському районі Житомирської області відповідачем не надсилався (в матеріалах справи відсутні докази, які свідчать про протилежне).

Крім того, матеріали справи не містять доказів того, що договори оренди землі, укладені між фізичними особами та ДП "Рогачівське" розірвано у передбачений законодавством спосіб чи визнано недійсним у судовому порядку та доказів скасування чи визнання протиправною державну реєстрацію цих договорів.

За таких обставин судова колегія дійшла висновку, що при вирішенні справи судом першої інстанції вірно застосовані норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують.

За таких обставин підстав для задоволення скарги судова колегія не вбачає.

Згідно із ст.220 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОВАЛ" залишити без задоволення, а постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "05" листопада 2015 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя М.М. Капустинський

судді: Є.М. Мацький

В.Б. Шидловський

Повний текст cудового рішення виготовлено "01" грудня 2016 р.

Роздруковано та надіслано:р.л.п.

1- в справу:

2 - позивачу/позивачам: Дочірнє підприємство "Рогачівське" вул.Б.Хмельницького,1,с.Рогачі,Ружинський район, Житомирська область,13653

3- відповідачу/відповідачам: Реєстраційна служба Ружинського районного управління юстиції Житомирської області вул.О.Бурди,23,смт.Ружин,Житомирська область,13600

4-третій особі: Товариство з обмеженою відповідальністю "АГРОВАЛ" - вул.Леніна,1,с.Соколівка,Васильківський район, Київська область,08666,

5 - представник третії особи: Шабельніков Андрій Вікторович АДРЕСА_1,

6 - представнику ТОВ "АГРОВАЛ" Грішину Є.О., АДРЕСА_2.

,

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2016
Оприлюднено06.12.2016
Номер документу63090244
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/2666/15

Ухвала від 29.11.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 08.11.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 24.10.2016

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Одемчук Є.В.

Постанова від 05.11.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

Ухвала від 30.07.2015

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Токарева Марія Сергіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні