Справа № 461/5046/16-к
Провадження № 1-кс/461/5947/16
УХВАЛА
про надання дозволу на проведення обшуку
30.11.2016 року слідчий суддя Галицького районного суду м. Львова ОСОБА_1 , за участю прокурора ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку,-
встановив:
старший слідчий в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 за погодженням прокурора групи прокурорів прокуратури Львівської області ОСОБА_2 , звернувся в суд з клопотанням, в якому просить винести ухвалу про надання дозволу на проведення обшуку у приміщенні де здійснює свою діяльність Херсонська обласна клінічна лікарня, код ЄДОРПОУ 02009867, за адресою: Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 67, та всіх належних їм підсобних приміщеннях (гараж, комора, підвал, горище, надвірні будівлі, тощо), які використовуються ними у своїй діяльності, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знарядь кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення, а також дозвіл на огляд, вилучення речей і документів які мають значення для кримінального провадження,та є предметом кримінального правопорушення.
В обґрунтування внесеного клопотання покликається на те, що слідчим управлінням ГУ Національної поліції у Львівській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016140000000704 від 13.07.2016 за ознаками вчинення злочину передбаченого, ч.4 ст.191 КК України. Проведеним досудовим розслідуванням у кримінальному провадженні установлено, що службові особи ТОВ «Медікалгруп-Україна», за сприяння службових осіб Департаменту охорони здоров`я Львівської ОДА, з метою створення умов для придбання у вказаного суб`єкта підприємницької діяльності за бюджетні кошти витратних матеріалів для проведення гемодіалізу, здійснили монтаж обладнання для проведення нирковозамісної терапії у відділенні амбулаторного гемодіалізу № 3 на базі Новояворівської районної лікарні № 1 (далі - відділення амбулаторного гемодіалізу № 3), в т.ч. системи для фільтрування та очищення води виробництва ТзОВ «Перша Вода», яке не пройшло державної реєстрації або процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, що в свою чергу унеможливило його використання для надання медичної допомоги хворим з нирковою недостатністю.
Відповідно до ч.ч.1,2 ст.234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.Обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Заслухавши пояснення слідчого, думку прокурора, оглянувши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання обґрунтоване, підставне, підлягає до задоволення, а тому слід надати згоду на проведення обшуку.
Керуючись ст.234,235 КПК України,
у х в а л и в :
клопотання старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 задоволити.
Надати дозвіл на проведення обшуку у приміщенні, де здійснює свою діяльність Херсонська обласна клінічна лікарня, код ЄДОРПОУ 02009867, за адресою: Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 67, та всіх належних їм підсобних приміщеннях (гараж, комора, підвал, горище, надвірні будівлі, тощо), які використовуються ними у своїй діяльності, з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знарядь кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте в результаті його вчинення, а також дозвіл на огляд, вилучення речей і документів які мають значення для кримінального провадження,та є предметом кримінального правопорушення, а саме:
-документи щодо створення відділень амбулаторного гемодіалізу на базах Херсонської обласної клінічної лікарні, а саме: меморандумів про співпрацю, укладених договорів, наказів, протоколів, та інших документів про співпрацю, документів щодо походження медичного обладнання (систем переддіалізної підготовки води, апаратів для нирковозамісної терапії, тощо), для вищевказаних відділень, його оприбуткування, введення в експлуатацію та дозвільної документації, безоплатне користування, оренди, дарування, купівлі продажу, Актів прийому передачі, Актів введення в експлуатацію, Актів щодо технічного обслуговування, свідоцтв про державну реєстрацію або декларації про відповідність технічним регламентам, інвентарних карток обліку, документів щодо державної реєстрації або проходження його оцінки відповідності технічним регламентам для медичних виробів, та інших документів;
- документів щодо походження медичного обладнання для надання нирковозамісної терапії, його оприбуткування, введення в експлуатацію та дозволи на них, а саме: договорів на користування, оренди, дарування, купівлі продажу, Актів прийому передачі, Актів введення в експлуатацію, Актів щодо технічного обслуговування, свідоцтв про державну реєстрацію або декларації про відповідність технічним регламентам, інвентарних карток обліку, та інших документів;
-документації щодо організації роботи відділень гемодіалізу, а також їх забезпечення постачання витратними матеріалами для гемодіалізу, а саме: - актів приймання-передавання продукції; - документів, які підтверджують факти перерахунку грошових коштів їх постачальникам; - тендерних пропозицій учасників державних закупівель, за результатами яких здійснено закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу; - документальних матеріалів щодо формування потреб у вказаних виробах медичного призначення;
-документації щодо здійснення закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу, протягом 2015-2016 років, а також формування потреби у закупівлі та визначенні її розміру, а саме: кошторисів, планів закупівель, рішень органів влади щодо затвердження фінансування відповідних цільових та їх розпорядників, укладених договорів на постачання тощо;
-листування з різними суб`єктами господарювання, з приводу організації надання нирковозамісної терапії та проведення закупівель витратних матеріалів для гемодіалізу, у відділеннях Херсонської обласної клінічної лікарні.
-документації щодо надання пацієнтам нирковозамісної терапії у відділеннях Херсонської обласної клінічної лікарні, а саме: журналів реєстрації проведених процедур гемодіалізу, медичних карт стаціонарних хворих яким проводились процедури гемодіалізу та інша медична документація, накладні та товарно-супровідні документи щодо отримання вказаних виробів медичного призначення, а також облікові документи щодо їх використання;
- мобільні термінали, систем зв`язку та пристрої, комп`ютерна техніка, цифрові носії інформації, а також інші електронні інформаційні системи або їх частини, на яких містяться будь-які відомості щодо діяльності Херсонської обласної клінічної лікарні, які використовують працівники даного суб`єкта господарювання у своїй діяльності;
-фінансово-господарські, бухгалтерські та тендерні документи Херсонської обласної клінічної лікарні, по взаємовідносинам із іншими суб`єктами господарювання, щодо закупівлі, реалізації медичних виробів, виробів медичного призначення, виробів медичної техніки, лікарських засобів та інших товарів, в тому числі для надання нирково замісної терапії, а саме: договори з усіма додатками, матеріали листування, прибуткові, товарно-транспортні накладні, податкові накладні, банківські та платіжні документи, реєстри виданих та отриманих податкових накладних; документів які слугували підставою митного оформлення, документації щодо формування очікуваної вартості товару, документації конкурсних торгів щодо проведеної процедури закупівлі а саме: комерційні пропозиції, оголошення про проведення процедури закупівлі, реєстри отриманих пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій; протоколи розкриття пропозицій конкурсних торгів; протоколи оцінки пропозицій конкурсних торгів, повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінових пропозиції, рішення замовника про укладення договору про закупівлю або про відмову від укладення договору про закупівлю; повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі; оголошення про результати процедури закупівлі, звіти про результати проведення процедури закупівлі, службові записки, доповідні листи, оригінали виданих іншим суб`єктам господарювання листів авторизації, гарантійних листів та підписаних угод на придбання або реалізацію медичних виробів, оригінали виданих іншими суб`єктами господарювання, листів авторизації, гарантійних листів та підписаних угод на реалізацію медичних виробів, рапорти працівників та його контрагентів, щодо здійснення ними фінансово-господарських відносин під час купівлі та реалізації вказаних товарів.
- документи та чорнові записи щодо протиправної діяльності суб`єктів господарювання, а також печатки та кліше фірм, з якими співпрацюють, тара, первинні та вторинні упаковки медичних виробів, їх етикетки, засоби їх виготовлення та нанесення, а також поставлені медичні вироби для проведення нирково замісної терапії;
- документи щодо оприбуткування, переміщення, видачі Херсонської обласної клінічної лікарні, медичних виробів, виробів медичного призначення, виробів медичної техніки, лікарських засобів та інших товарів, та документів щодо якості та відповідності встановленим вимогам до медичних виробів;
-реєстраційні документи (свідоцтв про Державну реєстрацію, сертифікатів відповідності технічним регламентам) на медичні вироби, в тому числі для нирковозамісної терапії, які використовуються в Херсонської обласної клінічної лікарні, та інших речей та предметів, які мають значення для кримінального провадження, які підшукані, виготовлені, пристосовані чи були використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди, призначалися (використовувалися) до вчинення кримінального правопорушення чи одержані внаслідок його вчинення, а також і інших речей що заборонені у вільному обігу, із залученням спеціаліста із Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками, який володіє спеціальними знаннями та навичками, щодо застосування законодавства здійснення контролю у сфері обігу лікарських засобів та медичних виробів, а також із залученням спеціаліста із Держаудитслужби.
Виконання ухвали покласти на старшого слідчого в ОВС СУ ГУ НП у Львівській області ОСОБА_3 слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_4 ; старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_5 ; старшого слідчого в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_6 ; старшого слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_7 ; старшого слідчого в ОВС СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_3 ; слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_8 ; слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_9 ; слідчого СУ ГУ Національної поліції у Львівській області ОСОБА_10 , та у відповідності до вимог ст. 40 КПК України оперативним співробітникам Управління СБ України у Львівській області, іншим регіональним органам та структурним підрозділам Центрального апарату СБ України, які згідно ст. 41 КПК України під час виконання доручення, користуються повноваженнями слідчого.
Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Галицький районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 30.11.2016 |
Оприлюднено | 15.03.2023 |
Номер документу | 63169773 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Галицький районний суд м.Львова
Мисько Х. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні