Ухвала
від 29.11.2016 по справі 4/59-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "29" листопада 2016 р. Справа № 4/59-Б

Господарський суд Житомирської області у складі судді Омельяна О.С., за участі секретаря судового засідання Гаврилюка О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № 4/59-Б

за заявою управління Пенсійного фонду України в Баранівському районі Житомирської області, ідентифікаційний код 20404969, місцезнаходження: 12700, Житомирська обл., Баранівський район, м. Баранівка, вул. Соборна, буд. 10

до Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс", ідентифікаційний код 32476785, місцезнаходження: 12720, Житомирська обл., Баранівський район, смт. Кам'яний Брід, вул. Кірова, бул. 5

про банкрутство,

інші учасники провадження у справі про банкрутство:

кредитор 2 - Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Новорад-Волинському Житомирської області, ідентифікаційний код 25924053, місцезнаходження: м. Новоград-Волинський, вул. Собороності, 13;

кредитор 3 - Публічне акціонерне товариство "Українська іноваційно-фінансова компанія", ідентифікаційний код 25198262, місцезнаходження: 04212, м. Київ, вул. Маршала Малиновського, будинок 12-А;

кредитор 4 - Товариство з обмеженою відповідальністю "Проско ресурси", ідентифікаційний код 35202094, місцезнаходження: 49044, Дніпропетровська обл., м/ Дніпропетровськ, вул. Рогальова, буд. 21-А, поштова адреса: 53610, Дніпропетровська обл., Покровський район, смт. Просяна, вул. Південна, 2;

кредитор 5 - Мале приватне підприємство "Електросервіс", ідентифікаційний код 22051653, місцезнаходження: 11700, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Урицького, буд. 36;

кредитор 6 - Спільне підприємство "Армзбут", ідентифікаційний код 24701530, місцезнаходження: 10029, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Монтана , буд/ 18;

кредитор 7 - Відкрите акціонерне товариство "Укртелеком", ідентифікаційний код 21560766, місцезнаходження: 01601, м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 18 в особі Житомирської філії, місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Київська, 20;

кредитор 8 - Житомирське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, ідентифікаційний код 13548797, місцезнаходження: 10003, м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 7;

кредитор 9 - ОСОБА_1, місцезнаходження: АДРЕСА_6;

кредитор 10 - Публічне акціонерне товариство "Енергопостачальна компанія "Житомиробленерго", ідентифікаційний код 22048622, місцезнаходження: 10008, м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 32/8;

кредитор 11 - Відкрите акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Житомиргаз", ідентифікаційний код 03344071, місцезнаходження: 10002, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, буд.35;

кредитор 12 - Баранівський районний центр зайнятості, ідентифікаційний код 20414229, місцезнаходження: 12700, Житомирська обл., Баранівський район, м. Баранівка, вул. Леваневського, буд. 47;

кредитор 13 - ОСОБА_2, місцезнаходження: АДРЕСА_7;

кредитор 14 - Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області, ідентифікаційний код 38613415, місцезнаходження: 11700, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, буд. 3

кредитор 15 - Публічне акціонерне товариство "Райффайзен Банк Аваль", ідентифікаційний код 14305909, місцезнаходження: 01011, м. Київ, вул. Лєскова, буд. 9;

кредитор 16 - Приватна фірма "Юрекс" Юридична консультація та майнова експертиза ", ідентифікаційний код 32008498, місцезнаходження: 10014, АДРЕСА_1;

кредитор 17 - ОСОБА_5, місцезнаходження: АДРЕСА_8;

кредитор 18 - ОСОБА_6, місцезнаходження: АДРЕСА_9;

кредитор 19 - ОСОБА_7, АДРЕСА_8;

кредитор 20 - ОСОБА_8, місцезнаходження: АДРЕСА_10;

кредитор 21 - ОСОБА_9, місцезнаходження: АДРЕСА_8;

кредитор 22 - ОСОБА_10, місцезнаходження: АДРЕСА_11;

кредитор 23 - ОСОБА_11, місцезнаходження: АДРЕСА_12;

кредитор 24 - ОСОБА_12, місцезнаходження: АДРЕСА_13;

кредитор 25 - ОСОБА_13, місцезнаходження: АДРЕСА_14;

кредитор 26 - ОСОБА_14, місцезнаходження: АДРЕСА_15;

кредитор 27 - ОСОБА_15, місцезнаходження: 12701, АДРЕСА_2;

кредитор 28 - ОСОБА_16, місцезнаходження: АДРЕСА_16;

кредитор 29 - ОСОБА_17, місцезнаходження: АДРЕСА_17;

кредитор 30 - ОСОБА_18, місцезнаходження: АДРЕСА_18;

кредитор 31 - ОСОБА_19, місцезнаходження: АДРЕСА_19;

кредитор 32 - ОСОБА_20, місцезнаходження: АДРЕСА_20;

кредитор 33 - ОСОБА_21, місцезнаходження: АДРЕСА_21;

кредитор 34 - ОСОБА_22, місцезнаходження: АДРЕСА_22;

кредитор 35 - ОСОБА_23, місцезнаходження: АДРЕСА_23;

кредитор 36 - ОСОБА_24, місцезнаходження: АДРЕСА_24;

кредитор 37 - ОСОБА_25, місцезнаходження: АДРЕСА_25;

кредитор 38 - ОСОБА_26, місцезнаходження: АДРЕСА_9;

кредитор 39 - ОСОБА_27, місцезнаходження: АДРЕСА_26;

кредитор 40 - ОСОБА_28, місцезнаходження: АДРЕСА_27;

кредитор 41 - ОСОБА_29, місцезнаходження: АДРЕСА_28;

організатор аукціону - Приватне підприємство "Україна-експерт-Центр", ідентифікаційний код 31469363, місцезнаходження: 10030, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Котовського, будинок 60, квартира 11;

прокуратура Житомирської області, ідентифікаційний код 02909950, місцезнаходження: 10008, м. Житомир, вул. 1-го травня, буд 11;

ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий Терещук О.В., свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, ліквідатора банкрута) № № 1319 видане 17.07.2013 р.; місцезнаходження: 10002, АДРЕСА_29 контора арбітражних керуючих;

за участі представників:

від кредитора 1 - не з'явився;

від боржника - Терещук О.В. - ліквідатор;

від кредитора 2 - не з'явився;

від кредитора 3 - не з'явився;

від кредитора 4 - не з'явився;

від кредитора 5 - не з'явився;

від кредитора 6 - не з'явився;

від кредитора 7 не з'явився;

від кредитора 8 не з'явився;

від кредитора 9 - не з'явився;

від кредитора 10 - не з'явився;

від кредитора 11 - не з'явився;

від кредитора 12 - не з'явився;

від кредитора 13 - не з'явився;

від кредитора 14 - не з'явився;

від Новоград-Волинської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області - не з'явився;

від кредитора 15 - не з'явився;

від кредитора 16 - не з'явився;

від кредиторів 17 - 41 - не з'явився

від організатора аукціону - не з'явився;

від прокуратури Житомирської області - Толочко І.О. - дов. від 19.02.2013 № 015294, -

встановив:

у провадженні господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" порушена за правилами ст.ст. 8, 11-13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 (далі - Закон про банкрутство).

Постановою господарського суду Житомирської області від 16.06.2011 ДП "Кам'янобрідський фаянс" ТОВ "Поліський фаянс", зокрема, визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру.

Ухвалою господарського суду від 14.09.2015 (суддя Омельян О.С.), зокрема, справу № 4/59-Б про банкрутство Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" прийнято до свого провадження.

Ухвалою господарського суду від 15.11.2016 призначено судове засідання для розгляду справи, заяви Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від 05.08.2014 № 7152/10 з вимогами до боржника на суму 34878,35 грн; заяви Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області від 19.10.2015 №3546 про заміну кредитора у справі правонаступником; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 15.08.2015 № 02-04/02/97 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за травень на суму 5619,97 грн, за червень на суму 6309,17 грн, за липень на суму 5933,61 грн; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука Л.В. від 05.10.2015 № 02-04/04/115 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за серпень 2015 року на суму 5562,04 грн та за вересень 2015 року на суму 6025,87 грн; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука Л.В. від 02.11.2015 № 02-04/02/138 про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого за жовтень 2015 року на суму 3210,00 грн; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/28 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за березень-квітень 2015 року на суму 6420,00 грн; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/29 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за листопад-грудень 2015 року на суму 6420,00 грн; клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/27 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за січень-березень 2016 року на суму 9630, 00 грн на 29.11.2016 о 15:00 год.

Відповідно до абзацу 3 підпункту 3.9.1, абзацу 3 підпункту 3.9.2 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" від 26.12.2011 № 18 доказом повідомлення про час та місце судового засідання в разі неповернення ухвали підприємством зв'язку може бути й долучена до матеріалів справи та засвідчена самим судом копія реєстру поштових відправлень. Неявка учасника судового процесу в судове засідання не є підставою для скасування судового рішення, якщо ухвалу, в якій зазначено час і місце такого засідання, надіслано йому в порядку, зазначеному в підпункті 3.9.1 підпункту 3.9 цього пункту постанови.

Судом встановлено, що особи, які беруть участь у справі, але не з'явилися у засідання, повідомлені про час і місце розгляду справи своєчасно та з дотриманням вимог ГПК України, що підтверджується реєстром на відправку рекомендованої кореспонденції від 17.11.2016 та витягом із журналу обліку врученої вихідної кореспонденції.

В судовому засіданні судом було оголошено зміст документів, що надійшли до господарського суду до початку судового засідання (т. 32 а.с. 79-102). Судом ухвалено долучити вказані документи до матеріалів справи.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Терещуком О.В. у судовому засіданні повідомлено про хід ліквідаційної процедури Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс".

Пояснено, що ліквідатором банкрута вживаються заходи щодо передачі у комунальну власність протирадіаційного укриття, яке зареєстроване за банкрутом на праві власності, але не підлягає включенню до його ліквідаційної маси. У зв'язку з відмовою Кам'янобрідської селищної ради прийняти захисну споруду цивільного захисту - протирадіаційне укриття, до господарського суду Житомирської області подано позовну заяву про зобов'язання Кам'янобрідської селищної ради прийняти зазначений об'єкт до комунальної власності. Рішенням господарського суду Житомирської області від 07.11.2016 у справі № 906/971/16 відмовлено у задоволенні позову. Вказане рішення оскаржено до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до листа Територіального сервісного центру № 1 Регіонального сервісного центру в Житомирській області Міністерства внутрішніх справ України від 26.07.2016 № 1113 згідно наявної бази даних станом на 22.07.2016 за банкрутом транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (т. 32 а.с. 92).

Листом Управління Держпраці у Житомирській області від 01.08.2016 № 3247 повідомлено, що за Дочірнім підприємством "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" не зареєстровано машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки (т. 32 а.с. 93).

Згідно бази даних відділу технічного нагляду Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області за Дочірнім підприємством "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" сільськогосподарська техніка не зареєстрована (т. 32 а.с. 94).

Господарський суд вважає за необхідне інформацію ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. про хід ліквідаційної процедури Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" взяти до відома.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Терещуком О.В. у судовому засіданні заявлено усне клопотання про відкладення розгляду клопотань ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 15.08.2015 № 02-04/02/97 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за травень на суму 5619,97 грн, за червень на суму 6309,17 грн, за липень на суму 5933,61 грн; від 05.10.2015 № 02-04/04/115 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за серпень 2015 року на суму 5562,04 грн та за вересень 2015 року на суму 6025,87 грн; від 02.11.2015 № 02-04/02/138 про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого за жовтень 2015 року на суму 3210,00 грн; від 01.04.2016 №02-04/04/28 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за березень-квітень 2015 року на суму 6420,00 грн, №02-04/04/29 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за листопад-грудень 2015 року на суму 6420,00 грн, №02-04/04/27 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за січень-березень 2016 року на суму 9630, 00 грн, яке за відсутності заперечень представника прокуратури Житомирської області задоволено судом.

Розглянувши заяву Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області від 19.10.2015 №3546 про заміну кредитора у справі правонаступником, господарським судом встановлено наступне.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Терещуком О.В. та представником прокуратури Житомирської області у судовому засіданні зазначено про необхідність задоволення заяви Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській від 19.10.2015 №3546 про заміну кредитора у справі правонаступником.

Судом встановлено, що статтями 13 та 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" виключно Кабінет Міністрів України наділено повноваженнями з утворення, реорганізації та ліквідації територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як юридичних осіб публічного права.

Частиною першою статті 104 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) передбачено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

Частиною другою статті 107 ЦК України визначено, що після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами та задоволення чи відхилення цих вимог комісія з припинення юридичної особи складає передавальний акт (у разі злиття, приєднання або перетворення), який має містити положення про правонаступництво щодо всіх зобов'язань юридичної особи, що припиняється.

Частиною дев'ятою статті 5 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" встановлено, що порядок здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією чи ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 №1074, визначено, що права та обов'язки органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" територіальні органи центрального органу виконавчої влади набувають статусу юридичної особи з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про державну реєстрацію як юридичної особи.

Частиною тринадцятою статті 37 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" визначено, що зміни до установчих документів юридичної особи, що не припиняється в результаті приєднання, підлягають державній реєстрації після державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті приєднання у порядку, встановленому статтею 29 цього Закону. Приєднання вважається завершеним з моменту державної реєстрації припинення юридичних осіб, що припиняються в результаті приєднання, та державної реєстрації відповідних змін до установчих документів.

Як вбачається з додатку № 1 до постанови Кабінету Міністрів України № 311 від 06.08.2014, утворено Новоград-Волинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області. Відповідно до додатку № 2 вказаної постанови реорганізовано шляхом приєднання Новоград-Волинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирської області до територіального органу Державної фіскальної служби - Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області.

29.09.2015 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про проведення державної реєстрації Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (т. 30 а.с. 25)

30.09.2015 було складено передавальний акт Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області у зв'язку із припиненням шляхом приєднання до Житомирської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області.

Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) визначено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ст. 25 ГПК України у разі припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Враховуючи вищевикладене, господарський суд вбачає заяву Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області підставною і обґрунтованою у зв'язку із чим вважає за необхідне задовольнити її та замінити кредитора Новоград-Волинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (ідентифікаційний код 38613415, місцезнаходження: 11700, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, буд. 3) її правонаступником Новоград-Волинської об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39859915, місцезнаходження: 11700, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, буд. 3).

Розглянувши заяву Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області, правонаступником якої є Новоград-Волинська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, від 05.08.2014 № 7152/10 з вимогами до боржника на суму 34878,35 грн, дослідивши матеріали справи, заслухавши думку ліквідатора банкрута, судом встановлено наступне.

04.12.2014 до господарського суду Житомирської області надійшла заява Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від 05.08.2014 № 7152/10 з вимогами до боржника на суму 34878,35 грн.

Ухвалою господарського суду Житомирської області від 03.03.2015 (суддя Гнисюк С.Д.), серед іншого, вимоги Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області до Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" у сумі 34 878, 35 грн - відхилено.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 13.05.2015 у справі № 4/59-Б апеляційну скаргу Новоград-Волинської ОДПІ № 2965/10 від 13.03.2015 залишено без задоволення; ухвалу Господарського суду Житомирської області від 03.03.2015 року у справі № 4/59-Б залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України від 20.08.2015 касаційну скаргу Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області задоволено частково; постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 13 травня 2015 року та ухвалу Господарського суду Житомирської області від 3 березня 2015 року у справі № 4/59-Б скасовано (в частині вирішення заяви Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області з вимогами до боржника); справу № 4/59-Б передано на новий розгляд до Господарського суду Житомирської області.

Ухвалою господарського суду від 07.09.2015 (суддя Омельян О.С.) прийнято заяву Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області від 05.08.2014 № 7152/10 з вимогами до боржника на суму 34 878,35 грн. та призначено її розгляд у судовому засіданні.

Обґрунтовуючи заяву з вимогами до боржника, кредитором зазначено про наявність у Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з листопада 2013 року по травень 2014 року на загальну суму 34 878,35 грн.

Ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Терещуком О.В. зазначено про необхідність визнання вимог кредитора у повному обсязі.

Представником прокуратури Житомирської області зазначено про відсутність заперечень щодо визнання визнання вимог кредитора у повному обсязі.

Судом встановлено, що відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

З урахуванням ст. 4 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", Дочірнє підприємство "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" є платником єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Відповідно до п. 1, 2, 4 ч. 2 ст. 6 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок; вести облік виплат (доходу) застрахованої особи та нарахування єдиного внеску за кожним календарним місяцем і календарним роком, зберігати такі відомості в порядку, передбаченому законодавством; подавати звітність та сплачувати до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця (абз. 1 ч. 8 ст. 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

Обчислення єдиного внеску органами доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом, здійснюється на підставі актів перевірки правильності нарахування та сплати єдиного внеску, звітності, що подається платниками до органів доходів і зборів , бухгалтерських та інших документів, що підтверджують суми виплат (доходу), на суми яких (якого) відповідно до цього Закону нараховується єдиний внесок. (ч. 3 ст. 9 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування").

У зв'язку з виплатою заробітної плати працівникам Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс", ліквідатором банкрута арбітражним керуючим Терещуком О.В. подавалися звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів за період з листопада 2013 року по травень 2014 року.

Відповідно до звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, які самостійно в електронному вигляді подавалися банкрутом, сума нарахованого та несплаченого єдиного внеску становить:

- за листопад 2013 року - 4984,92 грн (т. 32 а.с. 15-18);

- за грудень 2013 року - 4886,93 грн (т. 26 а.с. 183-185);

- за січень 2014 року - 5268,05 грн (т. 26 а.с. 189-192);

- за лютий 2014 року - 4894,24 грн (т. 26 а.с. 193-196);

- за березень 2014 року - 5378,49 грн (т. 26 а.с. 197-200);

- за квітень 2014 року - 4917,03 грн (т. 26 а.с. 201-204);

- за травень 2014 року - 4548,69 грн (т. 26 а.с. 205-208).

Органом доходів та зборів надсилалися на адресу Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" вимоги про сплату боргу. Разом з тим, Дочірнім підприємством "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" заборгованість станом на дату судового засідання не погашено.

Відповідно до підпункту 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Таким чином, станом на дату судового засідання заборгованість Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" з сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування становить 34 878,35 грн.

Слід зазначити, що постановою господарського суду Житомирської області від 16.06.2011 визнано банкрутом Дочірнє підприємство "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс"; відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Кам'янобрідський фаянс" Товариства з обмеженою відповідальністю "Поліський фаянс" арбітражного керуючого Терещука О.В.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, підприємницька діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури (ч. 1 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013 ( далі - Закон про банкрутство).

У ліквідаційній процедурі пред'являються та відповідно задовольняються вимоги, що виникли під час провадження у справі про банкрутство, тобто в процедурах розпорядження майном боржника та санації боржника.

Після визнання боржника банкрутом нові зобов'язання боржника виникають лише у випадках передбачених Законом про банкрутство. Так, згідно ч. 8, 9 ст. 30 Закону про банкрутство такими випадками є виплати кредиторам, виплати поточних комунальних та експлуатаційних платежів, інших витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

Як було встановлено, борг зі сплати єдиного внеску виник у зв'язку з нарахуванням заробітної плати працівникам банкрута, що працювали на підприємстві та обслуговували майно, що перебувало у власності боржника. Вказані працівники у подальшому були звільнені у зв'язку з ліквідацією підприємства, як того вимагають норми Закону про банкрутство. Тобто, в даному випадку поточні вимоги виникли під час провадження у справі про банкрутство і вони пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури, оскільки працівники яким нараховувалась заробітна плата (та як наслідок нараховувались внески) забезпечували збереженість і функціональність майна банкрута, та як наслідок забезпечували належне здійснення передбачених законом ліквідаційних заходів.

Статтею 1 Закону про банкуртство визначено поняття кредитора - це юридична або фізична особа, державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника. Конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство. Поточні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли після порушення провадження у справі про банкрутство.

Кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів, у порядку, встановленому цією статтею, зокрема, у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Ураховуючи викладене, грошові вимоги Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області підлягають визнанню господарським судом на суму 34 878,35 грн основного боргу з віднесенням до третьої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Згідно з п. 4.11 постанови пленуму Вищого господарського суду "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" від 21.02.2013 №7, розподіл сум судового збору (так само як й інших судових витрат) у непозовному провадженні, зокрема, як-от у справах про банкрутство, здійснюється, оскільки інше не передбачено законом, за загальними правилами ст. 49 ГПК.

У зв'язку із звільненням кредитора станом на дату подання заяви з вимогами до боржника від сплати судового збору за її подачу до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1218,00 грн в доход Державного бюджету України, які слід включити до першої черги реєстру вимог кредиторів боржника.

Відповідно до ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Статтею 77 ГПК України передбачено, що господарський суд відкладає в межах строків, встановлених статтею 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є неподання витребуваних доказів та/або необхідність витребування нових доказів.

Зважаючи на те, що доказів виконання в повному обсязі необхідних заходів, що є обов'язковими для здійснення в ліквідаційній процедурі банкрута, ліквідатором боржника не надано, господарський суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи.

Керуючись ст 77, 86 ГПК України, ст. 22-32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до 19.01.2013, господарський суд, -

ухвалив:

1. Задовольнити заяву Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Житомирській області від 19.10.2015 №3546. Замінити кредитора Новоград-Волинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Житомирській області (ідентифікаційний код 38613415, місцезнаходження: 11700, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, буд. 3) її правонаступником Новоград-Волинської об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирської області (ідентифікаційний код 39859915, місцезнаходження: 11700, м. Новоград - Волинський, вул. Ушакова, буд. 3).

2. Визнати вимоги Новоград-Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області до боржника на суму 34 878,35 грн (третя черга).

У зв'язку із звільненням кредитора станом на дату подання заяви з вимогами до боржника від сплати судового збору за її подачу до господарського суду, підлягає сплаті боржником 1218,00 грн в доход Державного бюджету України (перша черга).

3. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 15.08.2015 № 02-04/02/97 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за травень на суму 5619,97 грн, за червень на суму 6309,17 грн, за липень на суму 5933,61 грн.

4. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука Л.В. від 05.10.2015 № 02-04/04/115 про затвердження звітів про витрати арбітражного керуючого за серпень 2015 року на суму 5562,04 грн та за вересень 2015 року на суму 6025,87 грн.

5. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука Л.В. від 02.11.2015 № 02-04/02/138 про затвердження звіту про оплату послуг арбітражного керуючого за жовтень 2015 року на суму 3210,00 грн.

6. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/28 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за березень-квітень 2015 року на суму 6420,00 грн.

7. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/29 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за листопад-грудень 2015 року на суму 6420,00 грн.

8. Відкласти розгляд клопотання ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В. від 01.04.2016 №02-04/04/27 про затвердження звіту про нарахування оплати послуг за січень-березень 2016 року на суму 9630, 00 грн.

9. Відкласти розгляд справи.

10. Призначити наступне судове засідання на "31" січня 2017 р. о 11:30 год, в приміщенні господарського суду Житомирської області, зал судових засідань № 110.

11. Ліквідатору банкрута арбітражному керуючому Терещуку О.В. надати до господарського суду в наступне судове засідання:

- докази відсутності у боржника майна, товарно-матеріальних цінностей та інших активів, які належать банкруту на праві власності чи повного господарського відання, зокрема, відповідні офіційні документи Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області;

- докази відсутності у банкрута відокремлених підрозділів;

- інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- докази закриття рахунків банкрута у банківських установах;

- докази передачі в архів документів банкрута, що підлягають довгостроковому зберіганню;

- письмові пояснення у вигляді таблиці щодо складу ліквідаційної маси банкрута станом на початок ліквідаційної процедури, дат та сум продажу активів та їх залишку;

- письмову інформацію у виді таблиці щодо витрат коштів, отриманих від реалізації майна банкрута, із зазначенням дати, суми та підстави здійснення такої витрати коштів;

- в разі завершення здійснення ліквідаційної процедури, здійснення розрахунків з усіма кредиторами надати суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута з додатками всіх необхідних документів на його підтвердження в порядку ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та протокол засідання комітету кредиторів на якому розглянуто звіт та ліквідаційний баланс банкрута;

12. Викликати у судове засідання представників кредиторів, прокуратури Житомирської області та ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Терещука О.В.

13. Копію ухвали надіслати відповідно до розрахунку розсилки.

Суддя Омельян О.С.

Розрахунок розсилки:

1-ДП "Кам"янобрідський фаянс" (10002, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 112) - рек.;

2-ЖОД "Райффайзен банк "Аваль" (10014, м. Житомир, пл. Перемоги, 10) - рек.;

3-ВДЖОВФССзТВП (10014, м. Житомир, вул. Перемоги, 7) - рек.;

4- ВВД ФСС НВВПЗ України у м. Новоград-Волинському (Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Соборності,13 - рек.;

5-Баранівський РЦЗ (м. Баранівка, вул. Леваневського, 47) - рек.;

6-ТОВ "Проско ресурси" (49001, м. Дніпропетровськ, вул. Челюскіна, 5) - рек.;

7-ВАТ по газопостачанню та газифікації "Житомир газ" (10002, м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 35) - рек.;

8-ПАТ "Українська іноваційно-фінансова компанія" (04212, м. Київ, вул. Маршала Малиновського, 12-А) - рек.;

9-СП "Армзбут" (10029, м. Житомир, вул. Монтана, 18) - рек.;

10-ВАТ "Укртелеком" в особі Житомирської філії (10014, м. Житомир, вул. Київська, 20) - рек.;

11-МПП "Електросервіс" (11700, Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Урицького, буд. 36) - рек.;

12-СПД ФОП ОСОБА_1 (АДРЕСА_30) - рек.

13-ПФ "Юрекс" Юридична консультація та майнова експертиза (м. Житомир, вул. Перемоги, 11, кв. 3) - рек.;

14-ПП "Україна-Експерт-Центр" (10030, м. Житомр, вул. Котовського, 60, кв. 11) - рек.;

15- ОСОБА_34 (АДРЕСА_31) - рек.

16 - Новоград-Волинська ОДПІ ГУ Міндоходів України у Житомирській обл. (11700, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Ушакова, 3) - рек.;

17 - Новоград-Волинська ОДПІ ГУ ДФС України у Житомирській обл. (11700, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Ушакова, 3) - рек.;

18 - ПАТ "ЕК "Житомиробленерго" (м. Житомир, вул. Пушкінська, 32/8) - рек.;

19 - ОСОБА_2 (АДРЕСА_32) - рек.

20-а/к Терещук О.В. - АДРЕСА_33 -нарочно або рек.

21-УПФ в Баранівському районі (12700, м. Баранівка, вул. Леніна, 10) - рек.;

22-Прокуратура Житомирської області (10000, м. Житомир, вул. 1-го Травня) - рек.

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення29.11.2016
Оприлюднено12.12.2016
Номер документу63221627
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/59-б

Ухвала від 07.06.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 30.03.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 28.01.2022

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 02.12.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 02.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 02.11.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 16.09.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 17.06.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 17.06.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

Ухвала від 17.06.2021

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Макаревич В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні