ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29.11.2016Справа №923/1015/16
За позовом Заступника прокурора Херсонської області в інтересах держави
до Херсонської обласної державної адміністрації, Генічеської районної державної адміністрації, Товариства з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт
про визнання недійсним (незаконним) розпорядження, договору оренди земельної ділянки та повернення земельної ділянки
Суддя Маринченко Я.В.
Представники сторін:
від позивача - Винник О.О. (представник за посвідченням);
від відповідача 1 - не з'явився;
від відповідача 2 - не з'явився;
від відповідача 3 - не з'явився.
ВСТАНОВИВ:
У вересні 2016 Заступник прокурора Херсонської області в інтересах держави звернувся до господарського суду Херсонської області з позовом до Херсонської обласної державної адміністрації, Генічеської районної державної адміністрації, Товариства з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт визнання недійсним (незаконним) розпорядження, договору оренди земельної ділянки та повернення земельної ділянки.
Ухвалою господарського суду Херсонської області від 23.09.2016 справу №923/1015/16 було передано за підсудністю до господарського суду міста Києва.
Ухвалою від 03.10.2016 господарського суду міста Києва у справі №923/1015/16 за позовом Заступника прокурора Херсонської області в інтересах держави порушено провадження у справі та призначено її до розгляду в судовому засіданні.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що Прокуратурою Херсонської області в ході вивчення у червні-липні 2016 року законності надання органами державної влади та місцевого самоврядування у власність громадян земельних ділянок на території Генічеського району встановлено, що розпорядженням голови Херсонської обласної державної адміністрації №1289 від 06.11.2007 Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок ТОВ Енергогазінвестконсалт надано дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
На підставі вказаного розпорядження ТОВ Енергогазінвестконсалт розроблено проекти щодо відведення в оренду земельних ділянок площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0197) для розміщення бази відпочинку; площею 0,5 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0198) для розміщення розважального комплексу на території Щасливцівської сільської ради та 19,0 га (кадастровий номер 6522185200:11:020:0217) для розміщення бази відпочинку та центру обслуговування, яхт-клубу та зеленої зони на території Стрілківської сільської ради.
За результатами розгляду поданого ТОВ Енергогазінвестконсалт до Херсонської облдержадміністрації клопотання про затвердження проектів землеустрою обласною державною адміністрацією 20.01.2010 було видано розпорядження №31 Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення, надання в оренду земельних ділянок та встановлення розміру орендної плати за користування ними .
В подальшому на виконання вказаного розпорядження 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт було укладено договір оренди земельної ділянки площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0197), який зареєстровано у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 02.07.2010 за №4АА002202-041072000020.
Також 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт було укладено договір оренди земельної ділянки площею 19,0 га який зареєстровано у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030.
Проте, за твердженнями позивача, вказані земельні ділянки були передані ТОВ Енергогазінвестконсалт з порушенням вимог законодавства, зокрема Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації , оскільки проекти землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок не пройшли обов'язкову державну експертизу землевпорядної документації та були затвердженні без наявності позитивного висновку.
Крім того позивач зазначає, що земельні ділянки були передані ТОВ Енергогазінвестконсалт в оренду з іншими порушеннями вимог земельного законодавства, що регулює відносини в сфері орендних відносин об'єктом яких є земля, оскільки у спірних договорах застосовано нормативну грошову оцінку, яка не затверджена у встановленому законом порядку, оскільки відповідно до листа голови Генічеської райдержадміністрації технічна документація з нормативної грошової оцінки орендованих ТОВ Енергогазінвестконсалт земельних ділянок у період часу з 15.05.2008 по 10.02.2010 Генічеською районною радою не затверджувалась.
На підставі викладеного позивач просить суд визнати недійсним розпорядження голови Херсонської ОДА №31 від 20.01.2010 Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок та встановлення розміру орендної плати за користування ними ; визнати недійсним договір оренди земельної ділянки, укладений 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт , що зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 02.07.2010 за №4АА002202-041072000020; визнати недійсним договір оренди земельної ділянки, укладений 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт , що зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030 та вилучити вказані земельні ділянки із користування ТОВ Енергогазінвестконсалт та передати їх Херсонській обласній державній адміністрації.
В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив суд задовольнити позов.
Представник відповідача 1 - Херсонської обласної державної адміністрації в судове засідання не з'явився, відзиву на позов не подав, проте через загальний відділ діловодства господарського суду міста Києва останнім було подано заяву про визнання позову та про розгляд справи без участі представника.
Представник відповідача 2 - Генічеської районної державної адміністрації в судове засідання не з'явився, відзиву на позов не направив, хоча про час і місце розгляду справи був повідомлений у встановленому законом порядку.
Представник відповідача 3 - Товариства з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт в судове засідання не з'явився, відзиву на позов не подав, хоча про час і місце розгляду справи був повідомлений у встановленому законом порядку.
Суд зазначає про те, що відповідачі не були обмежені у своїх процесуальних правах надати відзив через канцелярію суду або шляхом їх направлення на адресу суду поштовим відправленням.
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання процесуальних строків вирішення спору, суд дійшов висновку, що наявні у матеріалах справи документи достатні для прийняття повного та обґрунтованого судового рішення у відповідності до ст.75 Господарського процесуального кодексу України, а неявка представників відповідачів не перешкоджає вирішенню справи по суті за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши пояснення представника позивача, суд вважає, що позов слід задовольнити з наступних підстав.
Судом встановлено, що розпорядженням голови Херсонської обласної державної адміністрації від 06.11.2007 №1289 Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок ТОВ Енергогазінвестконсалт надано дозвіл на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею 10,0 га, в тому числі: 5,0 га під розміщення бази відпочинку та 5,0 га під розміщення розважального комплексу, із земель рекреаційного призначення, розташованих на території Щасливцівської сільської ради Генічеського району; орієнтовною площею 19,0 га із земель рекреаційного призначення розташованих на території Стрілківської сільської ради Генічеського району під розміщення бази відпочинку та центру обслуговування, яхт-клубу та зеленої зони.
На підставі вказаного розпорядження ТОВ Енергогазінвестконсалт розроблено проекти землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0197) для розміщення бази відпочинку; площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0198) для розміщення розважального комплексу на території Щасливцівської сільської ради та 19,0 га (кадастровий номер 6522185200:11:020:0217) для розміщення бази відпочинку та центру обслуговування, яхт-клубу та зеленої зони на території Стрілківської сільської ради.
За результатами розгляду поданого ТОВ Енергогазінвестконсалт до Херсонської облдержадміністрації клопотання про затвердження проектів землеустрою обласною державною адміністрацією 20.01.2010 видано розпорядження №31 Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення, надання в оренду земельних ділянок та встановлення розміру орендної плати за користування ними , пунктом 1 якого затверджено проекти землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок площею 19,0 га зі складу земель запасу, розташованих на території Стрілківської сільської ради, для розміщення бази відпочинку та центру обслуговування, яхт-клубу та зеленої зони; площею 5,0 га зі складу земель запасу, розташованих на території Щасливцівської сільської ради, для розміщення бази відпочинку; площею 5,0 га зі складу земель запасу, розташованих на території Щасливцівської сільської ради, для розміщення розважального комплексу.
Згідно з п.2 вказаного розпорядження ТОВ Енергогазінвестконсалт надано в оренду земельні ділянки, вказані в пункті 1 цього розпорядження.
Відповідно до п.5 розпорядження Генічеську районну державну адміністрацію уповноважено укласти з ТОВ Енергогазінвестконсалт договори оренди ділянок.
На виконання розпорядження Херсонської облдержадміністрації від 20.01.2010 №31, 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт укладено договір оренди земельної ділянки площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0197) із земель запасу рекреаційного призначення, яка розташована на території Щасливцівської сільської ради. Договір зареєстровано у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 02.07.2010 за №4АА002202-041072000020.
Разом з тим на виконання вищевказаного розпорядження 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт укладено договір оренди земельної ділянки площею 19,00 га із земель запасу рекреаційного призначення, яка розташована на території Стрілківської сільської ради. Договір зареєстровано у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК , про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030.
Позивач стверджує, що передача в оренду ТОВ Енергогазінвестконсалт земельних ділянок відбулася із порушеннями вимог законодавства, зокрема Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації .
Відповідно до ст.9 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації (чинного на момент передачі спірних земельних ділянок) обов'язковій державній експертизі підлягають проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду , природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення.
Як вбачається з наявних в матеріалах справи листа №10-21-0.9-14709/2-16 від 15.08.2015 Головного управління держгеокадастру у Херсонській області та листа №10-28-0.23-13746/2-16 від 26.08.2016 Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, Головним управлінням Держкомзему в Херсонській області 03.03.2008 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 10,0 га із земель запасу Щасливцівської сільської ради направлено до Держкомзему України та за результатами експертизи був оцінено негативно , про що надано висновок від 06.08.2008 №804-08.
Крім того Головним управлінням Держкомзему в Херсонській області проект землеустрою було повторно направлено для проведення державної експертизи землевпорядної документації до Держкомзему України, після чого останнім 02.07.2009 надано висновок №532-09 про те, що наданий проект землеустрою не в повній мірі відповідає вимогам законодавства, встановленим нормам і правилам. У зв'язку із цим проект землеустрою повернуто на доопрацювання.
Також, Головним управлінням Держкомзему в Херсонській області 01.07.2008 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 19,0 га із земель запасу Стрілківської сільської ради направлено до Держкомзему України та за результатами експертизи був оцінено негативно, про що надано висновок від 06.08.2008 №805-08.
В подальшому Головним управлінням Держкомзему в області проект землеустрою повторно направлявся для проведення державної експертизи землевпорядної документації до Держкомзему України.
Наразі інформація щодо наявності позитивних висновків експертизи вищевказаної землевпорядної документації відсутня.
Таким чином, суд приходить до висновку, що проекти землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок площею 5,0 га для розміщення бази відпочинку та площею 5,0 га для розміщення розважального комплексу із земель запасу Щасливцівської сільської ради та площею 19,0 га для розміщення бази відпочинку та центру обслуговування, яхт-клубу та зеленої зони із земель запасу Стрілківської сільської ради не пройшли обов'язкову державну експертизу землевпорядної документації .
Проте незважаючи на відсутність позитивних висновків обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації щодо земельних ділянок площею 10,0 га на території Щасливцівської сільської ради та ділянки площею 19,0 га на території Стрілківської сільської ради зазначені проекти було затверджено Херсонською облдержадміністрацією.
Як вбачається із положень ч.ч.1, 2, 3 ст.124 Земельного кодексу України (в редакції чинній на момент передачі спірних ділянок в оренду) передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.
Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу
Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам, визначеним частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу, здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.
Частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України передбачено, що надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі, зокрема, надання у користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).
Відповідно до ч.6 ст.123 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.
У відповідності до ст.ст.9, 35 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації обов'язковій державній експертизі підлягають проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення. Результатом проведення державної експертизи є висновок державної експертизи. Висновки державної експертизи повинні містити оцінку допустимості та можливості прийняття рішення щодо об'єкта державної експертизи і враховувати соціально-економічні наслідки. Позитивні висновки державної експертизи щодо об'єктів обов'язкової державної експертизи є підставою для прийняття відповідного рішення органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування, відкриття фінансування робіт з реалізації заходів, передбачених відповідною документацією.
Згідно із ст.40 Закону України Про державну експертизу землевпорядної документації правопорушеннями у сфері державної експертизи є, зокрема, реалізація проектних рішень щодо об'єктів, які підлягають обов'язковій державній експертизі, до одержання позитивних висновків державної експертизи.
Згідно зі ст.21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси. Суд визнає незаконним та скасовує нормативно-правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Як вбачається із матеріалів справи, Херсонською обласною державною адміністрацією в порушення вимог, чинного на момент виникнення спірних правовідносин, законодавства було затверджено проекти землеустрою щодо відведення в оренду ТОВ Енергогазінвестконсалт земельних ділянок без наявності позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, на підставі чого суд приходить до висновку, щодо обґрунтованості позовних вимог в частині визнання недійсним розпорядження голови Херсонської обласної державної адміністрації №31 від 20.01.2010.
Крім того, щодо вимог позивача стосовно визнання недійсним договору оренди земельної ділянки, укладеного 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт , що зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 02.07.2010 за №4АА002202-041072000020 та визнання недійсним договору оренди земельної ділянки, укладеного 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт , що зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Статтею 1 Закону України Про оренду землі (далі - Закон), встановлено, що оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Відповідно до ст.13 Закону договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Частиною першою статті 15 Закону визначено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Орендна плата відповідно до ст.21 Закону - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою; розмір, форма і строки внесення орендної плати встановлюються за згодою сторін в договорі оренди, крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.
Згідно із ч.1 ст.2 Закону відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ч.1 ст.632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Частиною 1 п.289.1 ст.289 Податкового кодексу України та ч.1 ст.13 Закону України Про оцінку земель передбачено, що для визначення розміру орендної плати для земель державної та комунальної власності обов'язково проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід (дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки), визначений за встановленими та затвердженими нормативами.
Відповідно до ч.1 ст.20 Закону України Про оцінку земель , за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, яка в подальшому на підставі ч.2 ст.23 Закону, повинна бути затверджена відповідною районною радою.
Як вбачається з наявної в матеріалах копії листа Генічеської районної ради №1-14/225 від 08.07.2016, технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення орендованих ТОВ Енергогазінвестконсалт у період часу з 15.05.2008 по 10.02.2010 Генічеською районною радою не затверджувалася.
Згідно з ч.2 ст.11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема є договори та інші правочини.
Відповідно до ст.202 Цивільного кодексу України правочин є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Згідно з ст.ст.4, 10, 203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу України, іншим законам України, які приймаються відповідно до Конституції України та Цивільного кодексу України, міжнародним договорам, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, актам Президента України, постановам Кабінету Міністрів України, актам інших органів державної влади України, органів влади Автономної Республіки Крим у випадках і в межах, встановлених Конституцією та законами України, а також моральним засадам суспільства.
Відповідно до ч.ч.1, 3 ст.215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
На підставі викладеного, у зв'язку з тим, що визначення розміру орендної плати за договором було проведено з порушенням порядку, встановленого Земельним кодексом України та Законом України Про оцінку земель , договір оренди земельної ділянки, укладений 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт та зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 02.07.2010 за №4АА002202-041072000020 та договір оренди земельної ділянки, укладений 10.02.2010 між Генічеською райдержадміністрацією та ТОВ Енергогазінвестконсалт та зареєстрований у районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030, підлягають визнанню недійсним в силу приписів ст.ст.203, 215 Цивільного кодексу України.
Відповідно до ч.1 ст.216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Відтак, позовні вимоги щодо передачі орендованих ТОВ Енергогазінвестконсалт земельних ділянок на користь Херсонської обласної державної адміністрації також підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, суд приходить до висновку щодо обґрунтованості позовних вимог та наявності підстав для задоволення позову в повному обсязі.
Згідно зі статтею 33 Господарського процесуального кодексу України, обов'язок доказування тих обставин, на які посилається сторона, як на підставу своїх вимог і заперечень, покладається на цю сторону.
Відповідно до ст. 34 Господарського процесуального кодексу України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
За приписами ст. 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Відповідачем не надано суду належних доказів на спростування викладених у позові обставин.
На підставі положень ст.49 Господарського процесуального кодексу України, витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідачів порівну.
Враховуючи вкладене та керуючись ст.ст. 33, 34, 43, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Визнати недійсним розпорядження голови Херсонської обласної державної адміністрації №31 від 20.01.2010 Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення в оренду земельних ділянок та встановлення розміру орендної плати за користування ними .
Визнати недійсним договір оренди земельної ділянки загальною площею 5,0 га із земель рекреаційного призначення, яка розташована на території Щасливцівської сільської ради для розміщення бази відпочинку, укладений 10.02.2010 Генічеською районною державною адміністрацією (75500, Херсонська обл., Генічеський район, м. Генічеськ, вул. Центральна, буд. 5; ідентифікаційний код 04060045) з Товариством з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт (03179, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 63/5; ідентифікаційний код 32381327), зареєстрований у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 02.07.2010 за №4АА002202-042072000020.
Визнати недійсним договір оренди земельної ділянки загальною площею 19,0 га із земель рекреаційного призначення, яка розташована на території Стрілківської сільської ради для розміщення бази відпочинку, укладений 10.02.2010 Генічеською районною державною адміністрацією (75500, Херсонська обл., Генічеський район, м. Генічеськ, вул. Центральна, буд. 5; ідентифікаційний код 04060045) з Товариством з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт (03179, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 63/5; ідентифікаційний код 32381327), зареєстрований у Генічеському районному відділі Херсонської регіональної філії ДП Центр ДЗК 23.04.2010 за №4АА002179-041072000030.
Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт (03179, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 63/5; ідентифікаційний код 32381327) повернути Херсонській обласній державній адміністрації (73000, м. Херсон, пл. Свободи, буд. 1; ідентифікаційний код 00022645) земельну ділянку площею 5,0 га (кадастровий номер 6522186500:11:006:0197), яка розташована на території Щасливцівської сільської ради Генічеського району Херсонської області.
Зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт (03179, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 63/5; ідентифікаційний код 32381327) повернути Херсонській обласній державній адміністрації (73000, м. Херсон, пл. Свободи, буд. 1; ідентифікаційний код 00022645) земельну ділянку площею 19,0 га (кадастровий номер 6522185200:11:020:0217), яка розташована на території Стрілківської сільської ради Генічеського району Херсонської області.
Стягнути з Херсонської обласної державної адміністрації (73000, м. Херсон, пл. Свободи, буд. 1; ідентифікаційний код 00022645) на користь Прокуратури Херсонської області (73000, м. Херсон, вул. Петренко, буд. 33; ідентифікаційний код 04851120) витрати зі сплати судового збору в сумі 2296 (двi тисячi двісті дев'яносто шість) грн. 67 коп.
Стягнути з Генічеської районної державної адміністрації (75500, Херсонська обл., Генічеський район, м. Генічеськ, вул. Центральна, буд. 5; ідентифікаційний код 04060045) на користь Прокуратури Херсонської області (73000, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петренко, буд. 33; ідентифікаційний код 04851120) витрати зі сплати судового збору в сумі 2296 (двi тисячi двісті дев'яносто шість) грн. 67 коп.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Енергогазінвестконсалт (03179, м. Київ, вул. Ірпінська, буд. 63/5; ідентифікаційний код 32381327) на користь Прокуратури Херсонської області (73000, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Петренко, буд. 33; ідентифікаційний код 04851120) витрати зі сплати судового збору в сумі 2296 (двi тисячi двісті дев'яносто шість) грн. 67 коп.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повний текст рішення підписано 05.12.2016
Суддя Я.В. Маринченко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2016 |
Оприлюднено | 09.12.2016 |
Номер документу | 63221881 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Маринченко Я.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні